Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Tai reikia bandyti ieškoti kito laiko arba kitų variantų pritraukti keleivių. Manau, kad dalis keleivių galėjo pasirinkti variantą su persėdimu Kaišiadoryse. (...)
    Naujai pravestas traukinys Nr 23/24 Vilnius-Šiauliai-Vilnius Kaišiadoryse nestoja.

    Aš manau, kad kažkiek keleivių, važinėjančių iš Kauno į Šiaulius, naują traukinį 630M išmėginti sumanė iki Jonavos pavažiuodami autobusu ?
    Iš Kauno į Jonavą autobusų daug, išvažiuoti reikėtų ne vėliau 14:00h, Jonavoje iš autobusų stoties į geležinkelio stotį yra apie 2,6 km,tai pėsčiomis būtų pusvalandis kelio, traukinys išvyksta 15:26h.
    Kartą taip pabandžiusiems, kitą kartą iš Kauno į Šiaulius važiuoti vėl bus smagiau tiesioginiu Kaunas-Šiauliai.
    Beje, manyčiau, kad iš Kauno į Šiaulius važiuodamas traukinys turėtų stoti Neveronyse. Penktadienį iš Kauno geležinkelio stoties į Neveronis važiuojančių būtų. Kaip ir tikriausiai pasiteisino prieš kelis metus papildomas padarytas šio traukinio sustojimas Šilėnuose. Žinoma, apie greitą kelionę iš Kauno į Neveronis keleiviai sužinoti turėtų ne iš bobučių pletkų - reikėtų geros informacijos.
    Kalnėnuose sustojimą daryti nesiūlau, nors kai kažkada Kaunas-Šiauliai važinėjęs DR1A ten stodavo, aš važinėjau. Būdavo smagi penktadienio pramoga traukiniu nuvažiuoti iki kalnėnų, peėsiam žvyrkeliukais eiti iki Karmėlavos (įspūdį palieka tiltai per Šešuvą), iš ten į Kauną - meisto autobusu arba mikriuku.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Čia nėra taip lengva stumdyt laikus - kaži ar toks laiko perstumdimas, kuris tenkins mažeikiškius, tenkins iš Kauno keliaujančius.
    Manau, kad dabartinis geriausias variantas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Tai reikia bandyti ieškoti kito laiko arba kitų variantų pritraukti keleivių. Manau, kad dalis keleivių galėjo pasirinkti variantą su persėdimu Kaišiadoryse. Nebent Kaunas - Šiauliai maršrutą pratęsti iki Mažeikių.
    pagal praduotus bilietus, kiek zinau, is Mazeikiu traukinio i Kauno traukini Siauliu stotyje perlipa nuo 0 iki max 5 keleiviu.

    Realiausia traukinio 604/605 laika gerokai paankstinti ir tada derinti prie Mazeikiu.
    pvz is Kauno i Siaulius penktadieni 13 val.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Tai reikia bandyti ieškoti kito laiko arba kitų variantų pritraukti keleivių. Manau, kad dalis keleivių galėjo pasirinkti variantą su persėdimu Kaišiadoryse. Nebent Kaunas - Šiauliai maršrutą pratęsti iki Mažeikių.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Išsamesnes išvadas apie keleivių srautus traukiniuose į Šiaulius daryti ankstoka - tegul traukinys Nr 23/24 pavažinėja... pagaliau ir pošventinis laikotarpis žmones daro sėslesnius - prisipramogauta per šventes.
    Kad mažiau keleivių traukinyje Kaunas-Šiauliai, nieko blogo - tokio ilgio maršrutui nelabai tinkantis vienvagonis PESA 620M nekažinkiek ir paimti gali.
    o ka leisti i Siaulius jei Kaunas Siauliai 27 (p) 15 (s)
    Siauliai -Kaunas 21 (p) 47 (s) keleiviai, P-penktadienis s sekmadienis,

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Atsiradus penktadieniniam Vilnius - Siauliai reisui, reise Kaunas -Siauliai keleiviu skaicius krito 30 proc.
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Nėra ko stebėtis - ir laikas panašus ir dienos (penkt., sekm.). Bet vienas 2 kl, kitas 3 kl - galimybė rinktis.
    Kiek vidutiniškai vienu reisu pervežama maršrutu Vilnius-Šiauliai-Vilnius į vieną ar į kitą pusę?
    Įdomu kiek tai pajuto autoparkai - kaip tik 2 dubliuoja laiku.
    Išsamesnes išvadas apie keleivių srautus traukiniuose į Šiaulius daryti ankstoka - tegul traukinys Nr 23/24 pavažinėja... pagaliau ir pošventinis laikotarpis žmones daro sėslesnius - prisipramogauta per šventes.
    Kad mažiau keleivių traukinyje Kaunas-Šiauliai, nieko blogo - tokio ilgio maršrutui nelabai tinkantis vienvagonis PESA 620M nekažinkiek ir paimti gali.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Atsiradus penktadieniniam Vilnius - Siauliai reisui, reise Kaunas -Siauliai keleiviu skaicius krito 30 proc.
    Nėra ko stebėtis - ir laikas panašus ir dienos (penkt., sekm.). Bet vienas 2 kl, kitas 3 kl - galimybė rinktis.
    Kiek vidutiniškai vienu reisu pervežama maršrutu Vilnius-Šiauliai-Vilnius į vieną ar į kitą pusę?
    Įdomu kiek tai pajuto autoparkai - kaip tik 2 dubliuoja laiku.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.01.13, 20:31.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai dabar turbūt laisviau bus likusiems važiuojantiems ta taburete.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Atsiradus penktadieniniam Vilnius - Siauliai reisui, reise Kaunas -Siauliai keleiviu skaicius krito 30 proc.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Bent rudens-žiemos-pavasario laikotarpyje (nuo spalio vidurio iki balandžio vidurio) - tikrai taip. Tuo metu anksti temsta, o tamsoje ne namuose aplamai nesijauti saugus, ir vėlyvų kelionių stengiesi atsisakyti.
    Forume ne kartą rašiau, kad keleivinių traukinių tvarkaraščiuose turėtų būti sezoniškumo - atskiri vėlyvi vakariniai traukiniai važinėti gali tik vasaros sezono metu (kažkur nuo balandžio vidurio iki spalio vidurio).
    Beje, kažkiek nustebau vakar nagrinėdamas Lenkijos keleivinių traukinių tvarkaraštį www.rozklad-PKP.Pl
    Iš Bialystoko į Suvalkus šiuo metu važiuoja trys (tik!) keleiviniai traukiniai, paskutinis išvyksta 20:10h (į Suvalkus atvyksta 22:22h).
    Vasarą tikrai pasigendu tiek vėlesnio traukinio į Marijampolę (paskutinis būdavo 16 su kapeikomis...), tiek iš vasarą turistų lankomos IGnalinos (darbo dienomis - dar ok, 20:10, bet ŠEŠTADIENĮ IR SEKMADIENĮ paskutinis traukinys iš dviratininkų pamėgto Aukštaitijos NP - dar prieš 19 val...).

    Panašiai su Dzūkijos NP, kur iš Marcinkonių vasarą galėtų išvykti vėlsenis paskutinis PESA - ne 17:20, o apie 19h. bent jau..

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    praktiskai kiekviename marsrute po 20 valandos keleiviu vezimqa pakeicia oro vezimas.
    Bent rudens-žiemos-pavasario laikotarpyje (nuo spalio vidurio iki balandžio vidurio) - tikrai taip. Tuo metu anksti temsta, o tamsoje ne namuose aplamai nesijauti saugus, ir vėlyvų kelionių stengiesi atsisakyti.
    Forume ne kartą rašiau, kad keleivinių traukinių tvarkaraščiuose turėtų būti sezoniškumo - atskiri vėlyvi vakariniai traukiniai važinėti gali tik vasaros sezono metu (kažkur nuo balandžio vidurio iki spalio vidurio).
    Beje, kažkiek nustebau vakar nagrinėdamas Lenkijos keleivinių traukinių tvarkaraštį www.rozklad-PKP.Pl
    Iš Bialystoko į Suvalkus šiuo metu važiuoja trys (tik!) keleiviniai traukiniai, paskutinis išvyksta 20:10h (į Suvalkus atvyksta 22:22h).

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    praktiskai kiekviename marsrute po 20 valandos keleiviu vezimqa pakeicia oro vezimas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Jonavoje prasilenkiant su Vilnius-Klaipėda užmačiau naują traukinį Šiauliai-Vilnius. Gražus, jame gal buvo apie 10 keleivių. Kaip pirmam reisui visai neblogai.
    Gal kas kiti galit įspūdžiais pasidalint?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    traukiniui Kaunas -Marijampole prognuozauojamas nulinis keleiviu srautas, nes sio marsruto iki pavasario atidaryti neketinama.
    Logiška. Kiek keleivių, jeigu ne 0, gali važiuoti maršrutu, kuris nevažiuoja

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    traukiniui Kaunas -Marijampole prognuozauojamas nulinis keleiviu srautas, nes sio marsruto iki pavasario atidaryti neketinama.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
    Šiandien popietiniu traukiniu vykau iš Šiaulių į Panevėžį. Dar Šiauliuose traukinys buvo pilnut pilnutėlis, keli keleiviai stovėjo. Nemažai jų išlipo Radviliškyje, tačiau tarpinėse stotelėse iki Panevėžio keleivių skaičius išliko stabilus. Buvo užimta apie 80 proc. visų vietų. Panevėžyje išlipo apie dešimt, bet įlipo daugiau nei dvidešimt (tiek pavyko suskaičiuoti). Kitas dalykas, mažiau nei pusę keleivių buvo studentai ar garbaus amžiaus žmonės, t.y perkantys lengvatinius bilietus. Didžioji dalis – darbingo amžiaus keleiviai. Tad vėl keliu klausimą: ar tikrai traukinys Šiauliai- Rokiškis vežioja orą, kaip mėgsta skelbti spauda.
    Ne spauda, o Lietuvos Gelezinkeliu (dez)informaciojos tarnybos

    Komentuoti:


  • Kristinėlė
    replied
    Šiandien popietiniu traukiniu vykau iš Šiaulių į Panevėžį. Dar Šiauliuose traukinys buvo pilnut pilnutėlis, keli keleiviai stovėjo. Nemažai jų išlipo Radviliškyje, tačiau tarpinėse stotelėse iki Panevėžio keleivių skaičius išliko stabilus. Buvo užimta apie 80 proc. visų vietų. Panevėžyje išlipo apie dešimt, bet įlipo daugiau nei dvidešimt (tiek pavyko suskaičiuoti). Kitas dalykas, mažiau nei pusę keleivių buvo studentai ar garbaus amžiaus žmonės, t.y perkantys lengvatinius bilietus. Didžioji dalis – darbingo amžiaus keleiviai. Tad vėl keliu klausimą: ar tikrai traukinys Šiauliai- Rokiškis vežioja orą, kaip mėgsta skelbti spauda.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Primena 1994-1996 m. kai tekdavo stovėti iki Plungės-Telšių (tuomet važiavo keturvagonis).

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Keleiviai traukinyje stovėjo

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/n...9#.UlQNvOUWTnk

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Vitai, aš šiuo maršrutu penktadieniais dažnai važinėjuosi nuo 2011 m. rudens ir sakau tokių srautų nebuvo - traukinys paprastai būdavo puspilnis, bet ne pilnas.
    Tada tikrai būtų įdomu pamėginti nustatyti tokio keleivių srauto padidėjimo priežastis ir situaciją stebėti toliau.

    Komentuoti:

Working...
X