Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Maniškiai po kelis kartus į mėn., bet važiuojam 3-5 dienom. Juk vis dėl to atstumas.
    Tarp Šiaulių ir Klaipėdos važinėti labai patogu - yra 5 poros traukinių.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Na mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.
    kasdien?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Manyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
    manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.
    Na mano kolegos į darbą Klaipėdoje važiuoja iš Vilniaus ir visi naudojamės OmniConect. Ir jie renkasi traukinį dėl patogumo.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Ryšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.
    marsrutas Kaunas -Vilnius traukinys Nr 812 taip gal but tikrai siame reise wi fi reikalingas, nes juo vaziuoja gan nemazai keleiviu i Vilniu, bet dauguma keleiviu keliones metu tiesiog dar miega ( ilsisi pries darbo diena)
    Traukinys 814 keleiviu yra nemazai, bet cia jau studentai, kurie daugiau iesko puodelio kavos ,nes pradeti kompiuterinius darbus dar nesinori.

    marsrutas Vilnius -Kaunas tr 823, 825 vaziuoja keleiviai i Kauna po darbo, jiems yra noras ilsetis, nes darbai dirbami darbe.

    Manyciau ,kam SKUBIAI reikia is sostines i Klaipeda renkasi autobusa. nemanau, kad tokiu dirbanciuju yra ir vazinejanciu traukiniu kasdien.
    manyciau LG keleiviams internetas reikalingas daugiau pramogai, kad ne taip nuobodu but vaziuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su Vilniaus - Klaipėdos maršrutu problemos. Bus daug neryšio zonų.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ryšys reikalingas maršrutuose Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda. Kitur vargu.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Klausimas ar tai apsimoka LG daryti. ar nuo to keleiviu padauges? ar visuose marsrutuose apsimoka? ar tik tam tikrais reisais, kur zinia, kad bus paklausa. ar tai garantija, kad rysys bus kokybiskas.Siuo metu keleivis tokios nuomones; jei jau yra paslauga, ji turi buti kokybiska !

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Wi-Fi irgi tuo pačiu principu veikia - autobuse ar traukinyje yra įranga, priimanti (perduodanti) signalą į GSM tinką ir retransliuojanti ryšį Wi-Fi standartu transporto priemonėje. Priklausomybė neperlenkta, o netgi priešingai, kol kas Lietuvoje neįvertinta.
    Gal kas jau žino bet traukiniuose bei autobusuose yra įrengiamos mobiliojo ryšio antenos su stiprintuvais, kurios signalą sustiprina iki 50 kartų. Todėl signalo stiprumą mobiliajame telefone ir koks jis galėtų būti traukinyje nelabai galima lyginti. Kautros, Ecolines autobusai turi nors ir nedidelio galingumo antenas, to pakanka, kad signalas būtų priimamas žymiai didesniu atstumu nuo bazinių stočių.
    Taigi žymiai paprasčiau ir pigiau būtų pastatyti įrangą traukinyje nei statyti papildomas bazines stotis.

    Žinoma ar apsimoka tai daryti operatoriams, neaišku.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    [QUOTE=Salvijus;776727]Negelbėja mobilus internetas - ryšys labai trūkinėja (beveik nenaudotinas tarp Telšių ir Kretingos). Važiuojant autokeliu ryšys geresnis, nes ir tinklas geresnis.
    O dėl priklausomybės kiek perlengta - daug darbų galima nudirbt kol važiuoji.[/QUOTE
    Manau, kad kam reikalingas nuolat internetas, tas ji ir turi. Ilipes neziures ar yra wi fi, neiskos ar tas wi fi veikiantis......Kautra pasake, kad siuo metu interneto nera, bet interneto paslauga nera iskaiciuota i bilieto kaina..

    Vis gi keleiviu pritraukimo budas yra pastovus grafikas ir protiga kaina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Negelbėja mobilus internetas - ryšys labai trūkinėja (beveik nenaudotinas tarp Telšių ir Kretingos). Važiuojant autokeliu ryšys geresnis, nes ir tinklas geresnis.
    O dėl priklausomybės kiek perlengta - daug darbų galima nudirbt kol važiuoji.
    Wi-Fi irgi tuo pačiu principu veikia - autobuse ar traukinyje yra įranga, priimanti (perduodanti) signalą į GSM tinką ir retransliuojanti ryšį Wi-Fi standartu transporto priemonėje. Priklausomybė neperlenkta, o netgi priešingai, kol kas Lietuvoje neįvertinta.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiekvienas pats gali pasirūpinti mobiliuoju internetu, jei jam labai reikia. Ir taip dauguma visiškai suzombėje, nuolat mobilų maigo, be interneto net kelionėje gyventi negali. Visa tai turi medicininį terminą - priklausomybė. Ir tabletėmis jos neišgydysi.
    Negelbėja mobilus internetas - ryšys labai trūkinėja (beveik nenaudotinas tarp Telšių ir Kretingos). Važiuojant autokeliu ryšys geresnis, nes ir tinklas geresnis.
    O dėl priklausomybės kiek perlengta - daug darbų galima nudirbt kol važiuoji.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Veikia visuose, kuriuose yra lipdukas informuojantis apie WIFI. Tik kartais reikia paprašyti vairuotojo, kad perkrautų maršrutizatorių. Galėtų ir LG kažką panašaus padaryti. Daug lėšų nereikalaujantis dalykas.
    LG bandymus dare. nei vienas operatorius tarp Kaugoniu misko ir Zasliu duobeje nesugebes uztikrinti 3 padalu rysio. ( is 4)

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiekvienas pats gali pasirūpinti mobiliuoju internetu, jei jam labai reikia. Ir taip dauguma visiškai suzombėje, nuolat mobilų maigo, be interneto net kelionėje gyventi negali. Visa tai turi medicininį terminą - priklausomybė. Ir tabletėmis jos neišgydysi.
    sutinku, dabar internetas nera stebuklas. visi mob rysio operatoriai ta siulo, kartu su neribotu pokalbiu planais....
    vat kavos aparatas dviauksciame traukinyje kazkaip liko nepastebetas.. tik wi fi, kurio autobuse Gradnias -Druskininkai -Kaunas niekada nebuna......

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Toks irgi turi lojalumo korteles ir taiko nuolaidas į savo maršrutus. Įdomu iš kur skaičiai, kad LG taiko 2,5% nuolaidą? Aš randu info, kad nuolaida gali būti 2% arba 5%. Taip pat Kautra leidžia nemokamai vežtis dviračius visais savo maršrutais. Kautra dar turi privalumą prieš LG, nes praktiškai visuose autobusuose veikia bevielis internetas.
    du kablelis, - tai pastovi, arba 5 procentai kintanti. buvo kableliu atskirta.o ne du su puse........

    forumas yra uz gelezinkelius, o ne pries. todel kas yra Kautroje neveikiancio, nedomina.teko vaziuoti Kautra, tai kol nepaskambinau i administracija internetas net nebuvo ijungtas, o vairuotojo zodziai, ka cia dviems bobutems jis reikalingas. vadinasi, paslauga kaip ir uzsakomoji per administracija.
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.02.04, 11:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiekvienas pats gali pasirūpinti mobiliuoju internetu, jei jam labai reikia. Ir taip dauguma visiškai suzombėje, nuolat mobilų maigo, be interneto net kelionėje gyventi negali. Visa tai turi medicininį terminą - priklausomybė. Ir tabletėmis jos neišgydysi.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Veikia visuose, kuriuose yra lipdukas informuojantis apie WIFI. Tik kartais reikia paprašyti vairuotojo, kad perkrautų maršrutizatorių. Galėtų ir LG kažką panašaus padaryti. Daug lėšų nereikalaujantis dalykas.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Toks irgi turi lojalumo korteles ir taiko nuolaidas į savo maršrutus. Įdomu iš kur skaičiai, kad LG taiko 2,5% nuolaidą? Aš randu info, kad nuolaida gali būti 2% arba 5%. Taip pat Kautra leidžia nemokamai vežtis dviračius visais savo maršrutais. Kautra dar turi privalumą prieš LG, nes praktiškai visuose autobusuose veikia bevielis internetas.
    senai tas WI-FI jau ne vienam autobuse isskyrus Vilnius-Ryga nebeveikia...

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    lojalumo korteles teikiama 2,5 procentu nuolaida, akcijos vykstant i renginius, sventines akcijos, 50 proc nuolaida gimtadienio proga. ta pasiulo tik LG.

    o del atgaliniu bilietu kautra Toksas ir LG jau senai taiko, tai iprastas dalykas, ne staigmena. bet ir atgalinio bilieto uz puse kainos niekas, apart LG dar nepasiule.Tiesa, nors ir ribota laikotarpi.
    Nuo vasaros bus dar daugiau privalumu su LG lojalumo kortele.
    Toks irgi turi lojalumo korteles ir taiko nuolaidas į savo maršrutus. Įdomu iš kur skaičiai, kad LG taiko 2,5% nuolaidą? Aš randu info, kad nuolaida gali būti 2% arba 5%. Taip pat Kautra leidžia nemokamai vežtis dviračius visais savo maršrutais. Kautra dar turi privalumą prieš LG, nes praktiškai visuose autobusuose veikia bevielis internetas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    [QUOTE=Al1;776590]Yra tos nuolaidos ir autobusuose. Pavyzdžiui, grįžimo bilietui. O TOKS per anksti nurašinėti. Dar Konkurencijos taryba savo žodžio netarė. Gal ir neleis "Kautra" nupirkti.


    lojalumo korteles teikiama 2,5 procentu nuolaida, akcijos vykstant i renginius, sventines akcijos, 50 proc nuolaida gimtadienio proga. ta pasiulo tik LG.

    o del atgaliniu bilietu kautra Toksas ir LG jau senai taiko, tai iprastas dalykas, ne staigmena. bet ir atgalinio bilieto uz puse kainos niekas, apart LG dar nepasiule.Tiesa, nors ir ribota laikotarpi.
    Nuo vasaros bus dar daugiau privalumu su LG lojalumo kortele.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    taip, apie ka ir kalbama .Siuo metu traukiniuose yra ir lengvatos ir nuolaidos. ko dar nepadere nei Kautra nei Ekstoksas.
    Yra tos nuolaidos ir autobusuose. Pavyzdžiui, grįžimo bilietui. O TOKS per anksti nurašinėti. Dar Konkurencijos taryba savo žodžio netarė. Gal ir neleis "Kautra" nupirkti.

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Autobusuose irgi ne ką mažiau lengvatininkų
    Visame VT daugiau nei pusė keleivių yra lengvatininkai.

    Komentuoti:

Working...
X