Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    o is kur zinote apie autobusus? cia apie traukinius kalbama
    Važiuoju ir matau, ir su bičiuliu iš TOKS pasiplepam.
    Rajoniniuose jei nebūtų mokama už moksleivių pavežėjimą jie seniai būtų užsidarę.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Autobusuose irgi ne ką mažiau lengvatininkų

    o is kur zinote apie autobusus? cia apie traukinius kalbama

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    dabar traukiniu vysta 70 proc lengvatiniu keleiviu.
    Autobusuose irgi ne ką mažiau lengvatininkų

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet autobusuose lengvatų tikrai nebuvo. Todėl ir važinėjo traukiniais.
    taip, apie ka ir kalbama .Siuo metu traukiniuose yra ir lengvatos ir nuolaidos. ko dar nepadere nei Kautra nei Ekstoksas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet autobusuose lengvatų tikrai nebuvo. Todėl ir važinėjo traukiniais.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Lengvatos buvo - studentai ir moksleiviai važiuojant traukiniu turėjo 50% lengvatą (pateikus studento/moksleivio pažymėjimą) nuo spalio 1d. iki gegužės 15d.
    taip. studentams traukinuose visa laika buvo lengvatos. autobusuose studentams tik nuo 2004 metu

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Studentams lengvatų nebuvo. Moksleiviams irgi nebuvo. Visur, tiek autobusuose, tiek traukiniuose nuo 5 iki 10 metų buvo pusė kainos. Iki 5 metų vieną vaiką galėjo vežti nemokamai, o už kitus iki 5 metų irgi pusė kainos. Jokių lengvatų niekas daugiau neturėjo.
    Lengvatos buvo - studentai ir moksleiviai važiuojant traukiniu turėjo 50% lengvatą (pateikus studento/moksleivio pažymėjimą) nuo spalio 1d. iki gegužės 15d.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    dabar traukiniu vysta 70 proc lengvatiniu keleiviu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kame kainų skirtumas sovietmečiu, palyginimui jei "kietuoju" (geltonas Ikarus) autobusu atkarpoje Joniškis-Ryga kainuodavo 1,55 rub. (minkštuoju 2,05 rub.) kai traukiniu sėdimajam vagone 1,55 rub.???

    Ar tikrai nebuvo lengvatų? Kiek pamenu moksleiviams traukiniu buvo taikoma 50 proc. nuolaida. Tai negi studentams irgi nebuvo?
    Aš rašiau apie paprastus dyzelinius ar elektrinius traukinius. Tolimojo susisiekimo traukinių kainos buvo gal dvigubai didesnės. Studentams lengvatų nebuvo. Moksleiviams irgi nebuvo. Visur, tiek autobusuose, tiek traukiniuose nuo 5 iki 10 metų buvo pusė kainos. Iki 5 metų vieną vaiką galėjo vežti nemokamai, o už kitus iki 5 metų irgi pusė kainos. Jokių lengvatų niekas daugiau neturėjo. Kariškiai, invalidai I grupės, karo veteranai-invalidai ir pan. gaudavo specialius nemokamus bilietus, bet tik tolimajam susisiekimui.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad studentus labai suvilios. Studentai ir taip gauna 50 proc. lengvatą. Tai vos keli litai vargu ar sugundys, ypač jei kelionės laikas gerokai didesnis nei autobusu. Tarybiniais laikais lengvatų nebuvo, kainų skirtumas buvo didesnis, o autobusai perpildyti. Traukinys gi garantavo kiek laisvesnę kelionę, nei važiavimą autobusu 100 ar 200 km stovint kaip silkei statinėje. Taip, pamenu tuos laikus. Beje, taip yra tekę važiuoti dar 1996-97 m. Kažkur apie 1998 m. įvyko staigus persilaužimas ir jau tokių spūsčių nebebuvo...
    vien tai, kad jei traukinys kursuotu kasdien yra didelis pliusas.nereikia skaiciuoti tai pirmadienis ar penktadienis

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Tokius pardavimus galima paleisti kaip akcijas perkant bilietus internetu tam tikromis valandomis ir pan. (taip kaip taiko ir kitų šalių geležinkelių vežėjai).
    tai paleiskite

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad studentus labai suvilios. Studentai ir taip gauna 50 proc. lengvatą. Tai vos keli litai vargu ar sugundys, ypač jei kelionės laikas gerokai didesnis nei autobusu. Tarybiniais laikais lengvatų nebuvo, kainų skirtumas buvo didesnis, o autobusai perpildyti. Traukinys gi garantavo kiek laisvesnę kelionę, nei važiavimą autobusu 100 ar 200 km stovint kaip silkei statinėje. Taip, pamenu tuos laikus. Beje, taip yra tekę važiuoti dar 1996-97 m. Kažkur apie 1998 m. įvyko staigus persilaužimas ir jau tokių spūsčių nebebuvo...
    Kame kainų skirtumas sovietmečiu, palyginimui jei "kietuoju" (geltonas Ikarus) autobusu atkarpoje Joniškis-Ryga kainuodavo 1,55 rub. (minkštuoju 2,05 rub.) kai traukiniu sėdimajam vagone 1,55 rub.???

    Ar tikrai nebuvo lengvatų? Kiek pamenu moksleiviams traukiniu buvo taikoma 50 proc. nuolaida. Tai negi studentams irgi nebuvo?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai ko čia stebėtis tada automobilizacijos šuoliu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nemanau, kad studentus labai suvilios. Studentai ir taip gauna 50 proc. lengvatą. Tai vos keli litai vargu ar sugundys, ypač jei kelionės laikas gerokai didesnis nei autobusu. Tarybiniais laikais lengvatų nebuvo, kainų skirtumas buvo didesnis, o autobusai perpildyti. Traukinys gi garantavo kiek laisvesnę kelionę, nei važiavimą autobusu 100 ar 200 km stovint kaip silkei statinėje. Taip, pamenu tuos laikus. Beje, taip yra tekę važiuoti dar 1996-97 m. Kažkur apie 1998 m. įvyko staigus persilaužimas ir jau tokių spūsčių nebebuvo...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

    Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu
    Tokius pardavimus galima paleisti kaip akcijas perkant bilietus internetu tam tikromis valandomis ir pan. (taip kaip taiko ir kitų šalių geležinkelių vežėjai).

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

    Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu
    tarp Kauno ir Jonavos stengus nesistengus keleiviu nebus, net jei ir paleidus uz 5 litus, ar per 30 minuciu. Gelezinkeliai niekada nedirbo ant tokio marsruto. bus tik persedantys i traukini Vilnius -Klaipeda.Zinoma, kaip nemokama vaziavima iki Jonavos tikrai pamegs LG darbuotojai. vis 7-8 litai susitaupo.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Seniau toks derinys ir buvo. Teko važiuoti į Klaipėdą 1997 m. Dar kaip nevažiavo greitieji buvo derinys Kaunas-Jonava prie Vilnius-Mažeikiai.
    toks kasdieninis derinys yra pigesnis, nei leisti Kaunas- Siauliai tik penktadieni,sekmadieni. Juo labiau, butu jungtinio marsruto bilietas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

    Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu
    apie tai ir svarstoma... bet kolkas projektas laukia gersniu laiku.......

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Kaunas -Jonava butu privezamasis marsrutas prie traukiniu Nr 19,21 ir surenkamasis is tr 18, 20. o del paprastu keleiviu, ju niekada nebuvo. nes mikru greiciau.
    bet tuomet tas derinys turetu buti tikrai konkurencingas, t.y. iki Jonavos be jokiu sustojimu ir nuvykstantis skaiciuojant kartu su Jonava - Siauliai ne leciau uz autobusai. O tai, nera realu... tuomet liktu variantas - "piguva". Kodel pvz. lenkijoj tiek vaziuojama traukiniais? Nes ten jie kainuoja itin pigiai, lyginant su autobusais. Ypac, jei vaziuoji tolimesni marsruta. Taip, minimalus mokestis gal ir nemazas - 12 ar 14 zlotu uz 5 kilometrus, bet pvz. 800km gali nuvaziuot uz 80 (?!!!!) zlotu miegamajame vagone...

    Gal ir pas mus studentai kaip TSRS laikais tuomet rinktusi "tiesiai per aplinkui" bet uz centus Alytus - Kaunas. Tuomet studentija vaziuodavo aplink, nes i autobusus netilpdavo, jie buvo brangesni, o traukiniai - prieinami net ir studentui. Padaryt jungtinio bilieto kaina pvz. Kaunas - Jonava - Klaipeda 30 Litu, studentams - 15 LT, ir tada jau daug kas pamastys: GALBUT GERIAU ZENKLIAI PIGIAU, KAD IR LECIAU, o LG tokiu atveju neveziotu oro, o kad ir ne 100%, bet uzdirbtu

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Kaunas -Jonava butu privezamasis marsrutas prie traukiniu Nr 19,21 ir surenkamasis is tr 18, 20. o del paprastu keleiviu, ju niekada nebuvo. nes mikru greiciau.
    Seniau toks derinys ir buvo. Teko važiuoti į Klaipėdą 1997 m. Dar kaip nevažiavo greitieji buvo derinys Kaunas-Jonava prie Vilnius-Mažeikiai.

    Komentuoti:

Working...
X