Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą(...)
Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą? Tuo labiau, kad dubliuos dyzelinį Radviliškis-Klaipėda.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.12, 11:10.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTurbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
Komentuoti:
-
Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės..
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBus tokie patys, kaip baltarusiai pirko. Juose kaip tik yra apie 140 vietų, ko reikalavo ir LG. Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės. Iki Kenos važinėja Pesos, taigi, elektrifikavus geležinkelį, teks pirkti naujus elektrinius traukinius, nes turimų neužteks, o ir per didelės talpos jie. Turbūt nupirks kokius 3-4 vienaukščius. Kadangi jau nupirktos dviaukštės Škodos, tai gali būti, kad nupirks irgi Škodos neseniai pradėtus gaminti vienaukščius elektrinius traukinius RegioPartner.
Taigi, po elektrifikacijos laisvų Pesų dar padaugės. Kadangi DR1A kelių artimiausių metų bėgyje bus nurašomi, tai juos keis sukabintos Pesos 620M. Tiesa, po elektrifikacijos iki sienos su Baltarusija atsilaisvins ir 630M dvivagoniai.
Komentuoti:
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąJeigu gerai pamenu, techninėse konkurso sąlygose nebuvo griežtai reikalaujama, kelių vagonų turi būti traukiniai. Buvo tik nurodyta talpa, kiek I ir II klasių vietų turi būti. Taip pat, daug ką pasako reikalavimas, kad būtų galima sujungti mažiausiai 3 tokius traukinius, greičiausiai, tai bus skirta pikiniams maršrutams. Jei jie bus sujungti, tai kaip ir darijusk minėjo, kažin ar dažnai jų užteks kitiems maršrutams. Tiesa, elektrifikavus iki Baltarusijos, ten važinės elektriniai, ir vienas kitas dyzelis liks kitiems maršrutams. Vienvagonės PESA ir toliau važinės į visokius Kybartus ir pan. O Vilnius - Klaipėda TEP'ai, tai tikriausiai tranzitinius traukinius trauks, nes net teko matyt, kad Maskva-Kaliningradas Siemens traukė.
Taigi, po elektrifikacijos laisvų Pesų dar padaugės. Kadangi DR1A kelių artimiausių metų bėgyje bus nurašomi, tai juos keis sukabintos Pesos 620M. Tiesa, po elektrifikacijos iki sienos su Baltarusija atsilaisvins ir 630M dvivagoniai.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMaršrutui Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai Kaune, pasirodo, yra du trivagoniai DR1A. Jie važiuoja 12:47h į Kazlų Rūdą (ten stovi dvi valandas), 15:32h ir 17:47h į Kyubartus. Kitais laikais į Kazlų Rūdą ir Kybartus dent darbo važinėja vienvagoniai 620M.
Komentuoti:
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąTiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKomandoras rašo apie 2 vagones?
Komentuoti:
-
Turint omenyje, kad turės leisti sudvigubintus sąstatus - tikrai neperdaug. Paleidus naująsias Pesas Vilnius-Klaipėda maršrutu daugiausia atsilaisvins bebaigiantys savo resursą prikabinami vagonai.
Komentuoti:
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimą2vagonių užsakyta nėra. Užsakymas yra 7 3vagonėm analogiškom toms su kuriom baltarusai dabar važinėja iš Minsko į Vilnių.
Komentuoti:
-
2vagonių užsakyta nėra. Užsakymas yra 7 3vagonėm analogiškom toms su kuriom baltarusai dabar važinėja iš Minsko į Vilnių.
Komentuoti:
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąTiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.
Ir - 7 trivagonės pesos vienam maršrutui?
Komentuoti:
-
Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIKI - suprantu po vieną, pradedant kažkada netrukus, baigiant - 2017m. lapkričiu? Gal būt panašiai kaip į Lietuvą atkeliavo 10 dviaukščių elektrinių traukinių... Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
Beje, 2017 m. lapkritis yra maksimalus terminas, iki kurio nepristačius, skaičiuojami delspinigiai ar kitos nuobaudos, tad gali būti, kad viskas bus gauta gerokai anksčiau iki termino galo.
Komentuoti:
Komentuoti: