Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Vasaros sezoną planuojama paleisti dar vieną traukinį iki Klaipėdos (iš viso bus 4).
    iš kur tokios žinios ? Galėtų grįžti naktinė Klaipėda - vasaros sezone tai būtu puikus dalykas ! Vakare vėlai tiems - kas nori prie jūros būt anksti ryte, o iš Klaipėdos - anksti ryte galėtų grįžti į Vilnių

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Signalizacijos pajungimas turbūt dabar bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Vargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.
    Taigi jau dabar skelbiama, kad ekspresas kai kuriomis dienomis trumpinamas iki Šiaulių. Nemanau, kad iki vasaros darbai pasislinks iki tiek, kad vasarą trumpinimų nebus. Bent jau pirmojoje jos dalyje tikriausiai bus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    (...)
    Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą?
    Manau, kad keleivių tarp Šiaulių ir Klaipėdos šiuo ekspresu bus mažai, ir jis turėtų dar stoti Kretingoje (nuo čia arčiausia į Palangą).

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
    Bet ar yra prasmė?
    Ar pakaks keleivių ruože iš Šiaulių į Klaipėdą? Tuo labiau, kad dubliuos dyzelinį Radviliškis-Klaipėda.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.12, 11:10.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...
    Vargu, nes pagrindiniai darbai jau atlikti. Nebent Telšiai - Lieplaukė pradės raustis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Turbūt "modifikuos" traukinį, kuris dabar važiuoja į Šiaulius. Tačiau, turint omenyje, kad antrųjų kelių statyba tęsis turbūt iki rudens, tai didesnę dienų dalį traukinys vis tiek bus trumpinamas iki Šiaulių...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Įdomu. Kokiu laiku? Tikriausiai Pesa M630?
    Reikėtų rytinio ekspreso iš Klaipėdos, tik įdomu koks atgalinis reisas optimaliausias.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.03.11, 22:52.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės..
    Vasaros sezoną planuojama paleisti dar vieną traukinį iki Klaipėdos (iš viso bus 4).

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bus tokie patys, kaip baltarusiai pirko. Juose kaip tik yra apie 140 vietų, ko reikalavo ir LG. Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės. Iki Kenos važinėja Pesos, taigi, elektrifikavus geležinkelį, teks pirkti naujus elektrinius traukinius, nes turimų neužteks, o ir per didelės talpos jie. Turbūt nupirks kokius 3-4 vienaukščius. Kadangi jau nupirktos dviaukštės Škodos, tai gali būti, kad nupirks irgi Škodos neseniai pradėtus gaminti vienaukščius elektrinius traukinius RegioPartner.
    Taigi, po elektrifikacijos laisvų Pesų dar padaugės. Kadangi DR1A kelių artimiausių metų bėgyje bus nurašomi, tai juos keis sukabintos Pesos 620M. Tiesa, po elektrifikacijos iki sienos su Baltarusija atsilaisvins ir 630M dvivagoniai.
    o reisai, kadip kad į Stasylas, kuriam PESA būdavo pats tas - nuimame. Logika slypi kažkur anapus...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Jeigu gerai pamenu, techninėse konkurso sąlygose nebuvo griežtai reikalaujama, kelių vagonų turi būti traukiniai. Buvo tik nurodyta talpa, kiek I ir II klasių vietų turi būti. Taip pat, daug ką pasako reikalavimas, kad būtų galima sujungti mažiausiai 3 tokius traukinius, greičiausiai, tai bus skirta pikiniams maršrutams. Jei jie bus sujungti, tai kaip ir darijusk minėjo, kažin ar dažnai jų užteks kitiems maršrutams. Tiesa, elektrifikavus iki Baltarusijos, ten važinės elektriniai, ir vienas kitas dyzelis liks kitiems maršrutams. Vienvagonės PESA ir toliau važinės į visokius Kybartus ir pan. O Vilnius - Klaipėda TEP'ai, tai tikriausiai tranzitinius traukinius trauks, nes net teko matyt, kad Maskva-Kaliningradas Siemens traukė.
    Bus tokie patys, kaip baltarusiai pirko. Juose kaip tik yra apie 140 vietų, ko reikalavo ir LG. Prieš šventes ar vasarą vis tiek bent vienas sąstatas vagonų su lokomotyvu tarp Vilniaus ir Klaipėdos važinės. Iki Kenos važinėja Pesos, taigi, elektrifikavus geležinkelį, teks pirkti naujus elektrinius traukinius, nes turimų neužteks, o ir per didelės talpos jie. Turbūt nupirks kokius 3-4 vienaukščius. Kadangi jau nupirktos dviaukštės Škodos, tai gali būti, kad nupirks irgi Škodos neseniai pradėtus gaminti vienaukščius elektrinius traukinius RegioPartner.
    Taigi, po elektrifikacijos laisvų Pesų dar padaugės. Kadangi DR1A kelių artimiausių metų bėgyje bus nurašomi, tai juos keis sukabintos Pesos 620M. Tiesa, po elektrifikacijos iki sienos su Baltarusija atsilaisvins ir 630M dvivagoniai.

    Komentuoti:


  • AlgirdasD
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Maršrutui Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai Kaune, pasirodo, yra du trivagoniai DR1A. Jie važiuoja 12:47h į Kazlų Rūdą (ten stovi dvi valandas), 15:32h ir 17:47h į Kyubartus. Kitais laikais į Kazlų Rūdą ir Kybartus dent darbo važinėja vienvagoniai 620M.
    Ir 19:41 važiuoja trivagonis, grįžęs iš Kybartų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Tiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.
    Maršrutui Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai Kaune, pasirodo, yra du trivagoniai DR1A. Jie važiuoja 12:47h į Kazlų Rūdą (ten stovi dvi valandas), 15:32h ir 17:47h į Kyubartus. Kitais laikais į Kazlų Rūdą ir Kybartus dent darbo važinėja vienvagoniai 620M.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Komandoras rašo apie 2 vagones?
    Jeigu gerai pamenu, techninėse konkurso sąlygose nebuvo griežtai reikalaujama, kelių vagonų turi būti traukiniai. Buvo tik nurodyta talpa, kiek I ir II klasių vietų turi būti. Taip pat, daug ką pasako reikalavimas, kad būtų galima sujungti mažiausiai 3 tokius traukinius, greičiausiai, tai bus skirta pikiniams maršrutams. Jei jie bus sujungti, tai kaip ir darijusk minėjo, kažin ar dažnai jų užteks kitiems maršrutams. Tiesa, elektrifikavus iki Baltarusijos, ten važinės elektriniai, ir vienas kitas dyzelis liks kitiems maršrutams. Vienvagonės PESA ir toliau važinės į visokius Kybartus ir pan. O Vilnius - Klaipėda TEP'ai, tai tikriausiai tranzitinius traukinius trauks, nes net teko matyt, kad Maskva-Kaliningradas Siemens traukė.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Turint omenyje, kad turės leisti sudvigubintus sąstatus - tikrai neperdaug. Paleidus naująsias Pesas Vilnius-Klaipėda maršrutu daugiausia atsilaisvins bebaigiantys savo resursą prikabinami vagonai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    2vagonių užsakyta nėra. Užsakymas yra 7 3vagonėm analogiškom toms su kuriom baltarusai dabar važinėja iš Minsko į Vilnių.
    Tai ne per daug 7 vienam mar6rutui, kuriame ir dabar jau yra važinėjama kažkuo? Net jei ir dabartinius riedmenis visus nuo to maršruto nuimtų... O jei nuimtų tai tie riedmenys vis tiek padidintų bendrą LG parką, ir nuo to didesnio parko didesnės galimybės kažką atriekti Kaunas-Kazlū Rūda ar Kybartai maršrutui bus bet kokiu atveju.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    2vagonių užsakyta nėra. Užsakymas yra 7 3vagonėm analogiškom toms su kuriom baltarusai dabar važinėja iš Minsko į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Tiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.
    Rašei, kad tam maršrutui bus gautos 3 vagonės. Komandoras rašo apie 2 vagones?
    Ir - 7 trivagonės pesos vienam maršrutui?

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
    Tiktai dar kartą pakartoju: užsakomi traukiniai skirti Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui. Todėl kentėjimui Kaunas-Kybartai ir kituose regioniniuose maršrutuose jie turės minimaliai įtakos.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    IKI - suprantu po vieną, pradedant kažkada netrukus, baigiant - 2017m. lapkričiu? Gal būt panašiai kaip į Lietuvą atkeliavo 10 dviaukščių elektrinių traukinių... Tai to kentėjimo tikėkimės kažkiek mažiau...
    Taip. Nežinau, kaip sparčiai yra surenkami traukiniai ir ar yra eilės PESA gamyklose, tačiau, sutartis pasirašyta buvo neseniai - gruodį, tad, mano nuomone, ne anksčiau nei kitoj šių metų pusėj galima tikėtis pirmojo traukinio.
    Beje, 2017 m. lapkritis yra maksimalus terminas, iki kurio nepristačius, skaičiuojami delspinigiai ar kitos nuobaudos, tad gali būti, kad viskas bus gauta gerokai anksčiau iki termino galo.

    Komentuoti:

Working...
X