Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVazineju is radviliskio i rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu tokiu mąstymu LG tik atbaido keleivius.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVazineju is Radviliskio i Rokiski kas dvi savaites su 3 mazais vaikais. Super smagu vaikams, gali pavaikscioti. Kur nepatogumai? Manau nereikia but stambiam, nrs tame ir problemos
Komentuoti:
-
Su tokiu mąstymu ir gavosi Lietuvoje visiškas VT krachas, kokio nėra nei vienoje ES šalyje, į kurią (ES) Lietuva taip rovėsi...
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKiekvienas renkasi pagal savo kisene. Tegu to patogumo nebuna, jo Lg niekada ir nebus bet pigiau nei su masina ar autobusu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia tas stambumas, jei normalių žmonių kojos remiasi sėdint priešais. Šios automotrisės neskirtos ilgiems maršrutams. Tuo labiau tiems, kurie laikomi greitaisiais. Traukiniui su sustojimais visose stotelėse dar iš bėdos galima leisti, bet ne daugiau. Kada LG ims galvoti apie adekvatų komfortą maršrutuose? Ar principas toks - galima veisti visokių maršrutų, o riedmenys vistiek bus vienodi ir galima plėšti pinigus už 2 klasę, o leisti 3 klasės riedmenis, ar naudoti 3 klasės riedmenis ekspresiniams maršrutams... Jei lyginti su autobusais, tai tolygu miesto autobuso paleidimui į tolimą tarpmiestį. Nors Lietuvoje yra keli vežėjai kurie kartais tai praktikuoja, bet kai kurie iš tų maršrutų yra labiau skirti pavežimui tarp kaimų, visgi tai sudaro lašą jūroje lyginant kiek yra maršrutų Lietuvoje. Ir visi jie aptarnaujami minkštaisiais autobusais, prie kurių galima priskirti ir mikrobus, nes taipogi naudojami su minkštomis sėdynėmis.
Komentuoti:
-
Prie ko čia tas stambumas, jei normalių žmonių kojos remiasi sėdint priešais. Šios automotrisės neskirtos ilgiems maršrutams. Tuo labiau tiems, kurie laikomi greitaisiais. Traukiniui su sustojimais visose stotelėse dar iš bėdos galima leisti, bet ne daugiau. Kada LG ims galvoti apie adekvatų komfortą maršrutuose? Ar principas toks - galima veisti visokių maršrutų, o riedmenys vistiek bus vienodi ir galima plėšti pinigus už 2 klasę, o leisti 3 klasės riedmenis, ar naudoti 3 klasės riedmenis ekspresiniams maršrutams... Jei lyginti su autobusais, tai tolygu miesto autobuso paleidimui į tolimą tarpmiestį. Nors Lietuvoje yra keli vežėjai kurie kartais tai praktikuoja, bet kai kurie iš tų maršrutų yra labiau skirti pavežimui tarp kaimų, visgi tai sudaro lašą jūroje lyginant kiek yra maršrutų Lietuvoje. Ir visi jie aptarnaujami minkštaisiais autobusais, prie kurių galima priskirti ir mikrobus, nes naudojami su minkštomis sėdynėmis.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąPats imk ir pasivėžink su PESA 2,5 valandos su 6 metų vaiku ant kelių. Tada pakalbėsim.
Komentuoti:
-
Tai, kad vienvagones PESOS nera blogai, kaip suprantu, ten blogai tik, kad sedynes kietos. Jas pakeitus, butu puikus transportas.
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąDidziauskiais keleiviu skaicius, buves pries ir posventiniame laikotarpyje buvo 109 keleiviai.. Mano manymu leisti ilga traukini visu marsrutu yra ekonomiskai nenaudinga. Is mi eto skaiciaus yra keleiviu su nemokamais bilietais vaikams, kurie nesuteikia sed.vietos
Komentuoti:
-
Didziauskiais keleiviu skaicius, buves pries ir posventiniame laikotarpyje buvo 109 keleiviai.. Mano manymu leisti ilga traukini visu marsrutu yra ekonomiskai nenaudinga. Is mi eto skaiciaus yra keleiviu su nemokamais bilietais vaikams, kurie nesuteikia sed.vietos
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkas liecia Kaunas -Siauliai. Uzimtumas yra vienpusis, atgal vaziuoja penktadieniais apie 15 keleiviu. Palaukit spalio, -truputis studentu atkris. be to tai buvo Siauliu miesto dienos. nedarom isvadu is vieno karto. triju vagonu traukinys tikrai netureas ka ten vezti.
Komentuoti:
-
kas liecia Kaunas -Siauliai. Uzimtumas yra vienpusis, atgal vaziuoja penktadieniais apie 15 keleiviu. Palaukit spalio, -truputis studentu atkris. be to tai buvo Siauliu miesto dienos. nedarom isvadu is vieno karto. triju vagonu traukinys tikrai netureas ka ten vezti.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPridėkime ir komfortą tokiam atstumui.
Nuima traukinį - negerai, siunčia motrisę - kurios sąnaudos gerokai mažesnės - vėl negerai. Chebra, pasiskaitykit keleivių vežimo pradžiamokslį - kokios yra trijų vagonų traukinio sąnaudos ir, pvz., PESOS. Nes pagal jūsų pamąstymus, siųsti 3 vagonų sąstatą, užpildytą iki 50 proc., tikrai ekonomiška.
Taip, gal mokslo metų metu studentų važiuoja daugiau (reikia analizuoti poreikį), tačiau paanalizuokite LG keleivių vežimo duomenis - nuo rugsėjo mėn. bendras keleivių skaičius išlieka beveik toks pats arba paauga nedaug.
Dabar dar dėl Kaunas-Šiauliai - atsiminkite, kad tam traukiniui dar reikia grįžti į Kauną. Ar jis atgal toks pat perpildytas ir nėra kur sėdėti (sekmadieniais atvirkščiai)?
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.
Komentuoti:
-
Ir pagal pavienius atsitiktinius stebėjimus galima susidaryti klaidingą nuomonę.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąMačiau, kiek išlipo iš Kaunas-Šiauliai prieš kelias sav. Tikrai ne trys vagonai keleivių.
Komentuoti:
Komentuoti: