Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    PESA 620M-022 Trakuose.











    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Nea, tempė link Kauno, ten bandymus su ja daro.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien apie 8 valandą pro Lentvarį Kauno link M62 nutempė 630M. Atgal į Lenkiją? Gal kokių defektų rado?

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Gal kas žino ar atsimena kur forume buvo link'as į Baltarusijos geležinkelių traukinio nuotrauką, kuris aptarnaus maršrutą vilnius-minskas?
    Toks
    http://150let.rw.by/lokomotivy/dr1b/

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Gal kas žino ar atsimena kur forume buvo link'as į Baltarusijos geležinkelių traukinio nuotrauką, kuris aptarnaus maršrutą vilnius-minskas?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Baltarusijoje žemi peronai.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia turbūt labiau Lietuvos stočių keleivių platformų (aka peronai) problema, o ne pačių traukinių.
    LG naudojami ir žemagrindžiai, ir aukštagrindžiai riedmenys. Gal reikėjo dėl to apsispręsti ir atitinkamai pritaikyti peronus? Minsko stoty lyg ir aukšti peronai?

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia turbūt labiau Lietuvos stočių keleivių platformų (aka peronai) problema, o ne pačių traukinių.
    EJ575 iš žemų peronų problemos nedaro, aišku elektrinė trauka leidžia kompaktiškiau išdėlioti traukos aggregatus ir t.t..
    Paskutinis taisė LAZAS_; 2013.04.24, 19:32.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Galės, bet nelėks?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Naujas keleivinis traukinys iš Vilniaus į Minską galės lėkti 140 km/ val. greičiu yra foto.

    Vilnių pasiekė pirmasis „Lietuvos geležinkelių“ šiemet įsigytas dyzelinis traukinys, pagamintas Lenkijos įmonėje „PESA Bydgoszcz“. Antros klasės keleivinis traukinys 630M turi 140 sėdimų vietų ir gali važiuoti 140 km/val. greičiu.
    Pasak „Lietuvos geležinkelių”, šis traukinys gegužės 26 d. pradės vežti keleivius maršrutu Vilnius–Minskas–Vilnius.
    Dar vienas traukinys turi atvykti gegužės mėnesį, jis taip pat kursuos tarp Lietuvos ir Baltarusijos sostinių. Trečiasis toks traukinys, kurio laukiama metų pabaigoje, bus naudojamas vietinio susisiekimo maršrutuose.
    Iki 2020 metų, gavus Europos Sąjungos paramą, tikimasi įsigyti dar 26 naujus riedmenis ir visiškai atnaujinti dyzelinių ir elektrinių traukinių parką.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2013.04.24, 15:35.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia turbūt labiau Lietuvos stočių keleivių platformų (aka peronai) problema, o ne pačių traukinių.
    O kas Lietuvoje ne taip su peronais? Kaip tik Lietuvoje (lyginant su Latvija ir tą pačią Lenkija) peronai yra padaryti labai geri. Ar tu nori aukštų/pusiau aukštų peronų?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Šilumvežis pirmą 630M partraukia į Vilnių.
    http://www.youtube.com/watch?v=in8bn...yer_detailpage
    Šis filmukas taip pat yra temoje "Geležinkelių stebėjimai": http://www.miestai.net/forumas/showt...t=6969&page=52

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    PESA 630M-004 Suvalkuose

    2013-04-22



    Šaltinis

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
    Iš "user-friendliness" pusės automatiškai pasenęs/nusidėvėjęs pirkinys ir nesvarbu nei kokios kėdės, nei kokia spalva, nei koks dizainas, nei ar yra oro-kondicionavimas... Nes eilinį kartą į vagoną teks KOPTI...
    Čia turbūt labiau Lietuvos stočių keleivių platformų (aka peronai) problema, o ne pačių traukinių.

    Komentuoti:


  • LAZAS_
    replied
    Iš "user-friendliness" pusės automatiškai pasenęs/nusidėvėjęs pirkinys ir nesvarbu nei kokios kėdės, nei kokia spalva, nei koks dizainas, nei ar yra oro-kondicionavimas... Nes eilinį kartą į vagoną teks KOPTI...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip išeina, kad atvyko į Šeštokus savo eiga, o vežimėlius atvežė platformoje prekiniu traukiniu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O kaip su vėžės pločiu??? Ar buvo pakeisti vežimėliai.
    Kaip ir visada - keite Sestuokose.

    Komentuoti:


  • John
    replied

    O kaip su vėžės pločiu??? Ar buvo pakeisti vežimėliai?

    O šiaip gerai atrodo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vakar dar Suvalkuose.

    Komentuoti:


  • syncmaster
    replied
    dar viena foto 630M 004
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X