Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    PESA bus dvivagonė, tad po konduktorių kiekviename vagone ir jokio varžtų sukinėjimo.
    ten taip pat buvo kontrolieriai, bet jie "nieko nemate" ) kai buvo iduota i ranka kazkas

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Niekam nereikės slapčia fotografuoti ir bijoti dėl to būti papjautam

    PESA 630 M – tai 140 vietų traukinys, galintis važiuoti 140 km per val. greičiu. Jame bus įrengta vaizdo stebėjimo sistema, oro kondicionieriai, patogios sėdynės, elektriniai keltuvai, skirti žmonėms su judėjimo negalia vežimėliuose įkelti, vakuuminiai tualetai.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    PESA bus dvivagonė, tad po konduktorių kiekviename vagone ir jokio varžtų sukinėjimo.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jei patikra bus pradinėse stotyse, tai turbūt nebus laiko slėpimui.
    vistiek astras kaip...

    Grodno irgi - dviguba patikra pradineje stotyje, o prie mano akiu sugebejo pajudejus ir ja praejus sugebejo iki smulkiausiu varzteliu lenku elektricka per 20min. isrinkt ir atgal susukt..

    gaila, nenufotografavau, bet jei kas butu pamates - gyva mane papjove butu..

    Jei realiai - jauciausi kaip filme tik pabaiga nekokia - sugebejo 2 is 3 vagonu po to pasienieciai traukini 2-ms valandoms uzlaike issukiot ir iskratyt - po sio "remonto" elektricka atrode kaip po karo: nukare sujungimai, varztu beveik ner, atsisukusios ir atsiknojusios vagono lempos ir t.t.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jei patikra bus pradinėse stotyse, tai turbūt nebus laiko slėpimui.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Muzungus Rodyti pranešimą
    Tai čia tas naujas pesos 630M dizainas?
    idomu kiek ilgai nauja PESA issilaikys, kai i ja kas pora reisu bus i ventiliacijas ir kitur isukamos cigaretes ir kitos gerybes...

    teko vaziuot Grodno - Bialystok elektricka - patikekit, geriausiu atveju jei bus kaip ten - 3 menesiai or neliks ne vieno sveiko varztelio...

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kur jie važinės? 3 vnt. marštutui į Minską nereikia. Be to LG paleis tik vieną traukinį per dieną. Aišku, būtų tiesiog fantastika, jei paleistų traukinį į Rygą.
    Aš manau, kad kad į Minską galima (arba ateityje bus galima) traukinius leisti ir gerokai dažniau nei dabar - nes jie tame maršrute konkurencingi lyginant su kitomis transporto rūšimis.
    O va dėl Rygos pirma reikėtų sugalvot kodėl kas nors rinktųsi važiuoti traukiniu, o ne dabartiniais autobusais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Ką tu čia svaigsti, kad likę važinės į Klaipėdą. Nebūk labai jau tikras, kad likę važinės į Klaipėdą, gal LG visai ką kitą padarys nespręsk iš anksto!
    Tai kur jie važinės? 3 vnt. marštutui į Minską nereikia. Be to LG paleis tik vieną traukinį per dieną. Aišku, būtų tiesiog fantastika, jei paleistų traukinį į Rygą. Tačiau jei tai būtų planuojama daryti, tai LG apie tai praneštų. Apie tai, kad perkami dvivagoniai aptarnaus maršrutą į Minską gi kalbėjo dar prieš perkant traukinius.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Ką tu čia svaigsti, kad likę važinės į Klaipėdą. Nebūk labai jau tikras, kad likę važinės į Klaipėdą, gal LG visai ką kitą padarys nespręsk iš anksto!
    Ne, rimtai, sergi ? gripas ar kas tau ? Rašai , lyg pasiligojęs būtum

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Ką tu čia svaigsti, kad likę važinės į Klaipėdą. Nebūk labai jau tikras, kad likę važinės į Klaipėdą, gal LG visai ką kitą padarys nespręsk iš anksto!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vizualizacija ir lieka tik vizualizacija. LG 630M turės naujo dizaino priekį. T.y. tokį, kokį turi Baltarusijos geležinkelių automotrisės. Perkamos 3 vnt., visų jų tikrai į Minską nereikės. Todėl likę važinės į Klaipėdą.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Visvien, turime pripažinti, kad tas traukinys vizualizacijoje, atrodo žymiai geriau, negu tas kur mes ankščiau galvojom, štai nuotrauka, jei kas pamiršo.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Rašė, kad perkels į Vilniaus-Klaipėdos maršrutą.

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Beje, ką darys su šiais traukiniais kai liniją elektrifikuos? Perkels į Vilnius-Klaipėda?
    Spėju, be darbo tikrai neliks. Arba į Klaipedą važines, arba ateis i pamaina jau senstantiems DR1A.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Beje, ką darys su šiais traukiniais kai liniją elektrifikuos? Perkels į Vilnius-Klaipėda?

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Na vien jau dažymo schema ne LG
    Kita vertus už dabar turimas pesa atrodo visa galva geriau.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Taip, čia tie. Tik realybėje gali atrodyti šiek tiek kitaip, visgi čia vizualizacija.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Tai čia tas naujas pesos 630M dizainas?

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Pavasarį iš Vilniaus į Minską važinės nauji traukiniai


    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...TTkJPMUpNNQ!!/

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiaip tai labiau reikėtų dieninio traukinio Vilnius Šiauliai (apie 13.30-14.00 val.) ir ankstyvo rytinio Šiauliai - Vilnius (apie 5.45-6.00). Kasdien. Ir tam galėtų būt naudojamas dyzelinis traukinys, kuris stotų tik Radviliškyje, Kėdainiuose, Jonavoje, Kaišiadoryse. Vilniaus - Šiaulių maršrtas turi didelį potencialą, kurio LG daugybę metų nesugeba išnaudoti. Autobusai važiuoja apie 3,5 val., o traukiniu gaunasi netgi greičiau nei su lengvąja - apie 2,5 val..
    Buvo, bet neliko nuo 2005 m. Tik važiavo kaip priemiestis.

    Komentuoti:

Working...
X