Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Šiaip tai labiau reikėtų dieninio traukinio Vilnius Šiauliai (apie 13.30-14.00 val.) ir ankstyvo rytinio Šiauliai - Vilnius (apie 5.45-6.00). Kasdien. Ir tam galėtų būt naudojamas dyzelinis traukinys, kuris stotų tik Radviliškyje, Kėdainiuose, Jonavoje, Kaišiadoryse. Vilniaus - Šiaulių maršrtas turi didelį potencialą, kurio LG daugybę metų nesugeba išnaudoti. Autobusai važiuoja apie 3,5 val., o traukiniu gaunasi netgi greičiau nei su lengvąja - apie 2,5 val..

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tai tur būt savaitgalinis maršrutas į Šiaulius būtų geresnis iš Vilniaus, koks buvo iki 2008m. kovo pabaigos (Vilnius-Kaunas-Šiauliai). Tas "minštesnis" traukinys būtų imamas iš bendro parko, kitomis dienomis jį naudojant gal į Turmantą, gal į Marcinkonis... O gal - iš Radviliškio į Klaipėdą arba iš Šiaulių į Rokiškį (į remontą Vilniuje ar po jo taip nuvažiuotų, o ne tuščias)...
    Ir penktadieniais po pietų iš Vilniaus į Kauną traukinių reikia daugiau (keleivių būna daugiau). Gal būt panašiai sekmadienio vakarą iš Kauno į Vilnių...
    Kad to "bendro parko" (važiuojančio) ir dabar trūksta. Keleivių srautai stipriai kinta tiek metų laikų, tiek savaitės dienų atžvilgiu. Savaitgaliais (ypač penktadieniais ir sekmadieniais) keleivių padaugėja visuose maršrutuose. Jei paprastom dienom į Marcinkonis ar Turmantą vyksta trivagonis, tai savaitgalį ten būtinai turės važiuoti trivagonis, nes automotrisės tikrai neužteks. Aišku galima (dėl tų kelių dienų per savaitę) kapitaliai remontuoti senus nurašytus D1, DR1A ER9M traukinius, tačiau tada darbo dienomis, kai keleivių sumažėja, jie stovės be darbo arba vežios orą. Pervežtų keleivių galbūt kažkiek padaugėtų, tačiau senų traukinių kapitalinių remontų ir eksploatacinės sąnaudos neproporcingai padidins bendrą nuostolį. Taip pat tuoj atsiras besipiktinančių "vėl paleido nemodernizuotą"... Mano nuomone geriau išlaikyti subalansuotą riedmenų skaičių t.y. savaitgaliais bei vasaromis pavažinėt pilnesniais traukiniais (šventinėmis dienomis net perpildytais), tačiau nestovėt be darbo ar vežioti visišką orą kitais metų laikais ir darbo dienomis. Tokiu būdu daug maž dar galima išlaikyti maršrutus.. Tačiau dabar situacija tokia, kelis ar kelioliką kart per metus pravažiuoja perpildytas traukinys, kas nors parašo skundą į kurį privalomai sureaguoja (LG priklausoma nuo politikų) ir paleidžia didesnius, neekonomiškus traukinius. Tai generuoja padidėjusį nuostolį ir kitas žingsnis bus kokio maršruto apkarpymas...
    Iš Vilniaus į Šiaulius galima puikiausiai nuvažiuoti Vilnius-Klaipėda traukiniais. Vilnius-Kaunas-Šiauliai matyt ir buvo nuimtas, nes mažokai keleivių buvo.
    Dėl važinėjimo tuščiomis, tai kiek teko girdėti, kad anksčiau, buvo kažkokie specialūs reisai, tačiau dėl kažkokių priežasčių atsisakė. Greičiausiai todėl, kad savaitinį grafiką buvo sunku suderinti su būtinybe atlikti remontą ir važiuoti "tuščiomis" yra racionaliau, nei atlikti remontą anksčiau nei reikia.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    620M netinkamos dėl kietų sėdynių ar dėl vietų kiekio?
    (...)
    O dėl Kaunas-Šiauliai, tai čia faktas, kad turėtų jau "minkštesnis" važiuot, tačiau šitas traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, todėl laikyti Kaune specialiai tam maršrutui DR1AM būtų per didelė prabanga. Yra maršrutų kur tokie traukiniai reikalingi kasdien.
    Tai tur būt savaitgalinis maršrutas į Šiaulius būtų geresnis iš Vilniaus, koks buvo iki 2008m. kovo pabaigos (Vilnius-Kaunas-Šiauliai). Tas "minštesnis" traukinys būtų imamas iš bendro parko, kitomis dienomis jį naudojant gal į Turmantą, gal į Marcinkonis... O gal - iš Radviliškio į Klaipėdą arba iš Šiaulių į Rokiškį (į remontą Vilniuje ar po jo taip nuvažiuotų, o ne tuščias)...
    Ir penktadieniais po pietų iš Vilniaus į Kauną traukinių reikia daugiau (keleivių būna daugiau). Gal būt panašiai sekmadienio vakarą iš Kauno į Vilnių...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Seniai jau stotyje stovi nurašytas DR1A-275-1.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lygtai kitiems riedmenims, tiems patiems dviaukščiams, automotrisėms ir ER20 lokomotyvams neperka atsarginių...

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė dyko Rodyti pranešimą
    LG perka atsargines dalis bėginiam autobusui RA-2

    Atvaizdas
    Tai į muziejų be atsarginių dalių netinka?

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    LG perka atsargines dalis bėginiam autobusui RA-2

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Dabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM. O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
    Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.

    O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.
    Kiek nuo tos dienos teko lankytis stotyse arba važiuoti traukiniu, tai tas dvivagonis DR1A vis važiuoja iš Kauno 17:50h į Kybartus, grįžta kitą rytą 8:20h.
    Į Marijampolę 6:10h važiuoja trivagonis DR1A, 9:35h (ir tuo pačiu sąstatu į Kybartus) - sukabintos PESA automotrisos, 16:15h į Marijampolę - PESA (ir ta pati 19:36 į Kazlų Rūdą), į Kybartus 7:50h,15:25h ir 13:00h į Šeštokus - trivagoniai DR1A.
    P.S.: o XI.16 d. 6:10h iš Kauno į marijampolę išvažiavo jau dvivagonis DR1AM...
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.11.19, 09:47.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    620M netinkamos dėl kietų sėdynių ar dėl vietų kiekio?
    Jei sėdynės būtų minkštos ir plačios, tai jose išvis būtų tik apie 60-70 sėdimų vietų. Jos juk ir skirtos regioniniam susisiekimui, kai traukinys stoja beveik kiekvienoje stotelėje. O dėl Kaunas-Šiauliai, tai čia faktas, kad turėtų jau "minkštesnis" važiuot, tačiau šitas traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, todėl laikyti Kaune specialiai tam maršrutui DR1AM būtų per didelė prabanga. Yra maršrutų kur tokie traukiniai reikalingi kasdien.
    O jei sėdynės būtų tiesiog minkštos ir tokio pačio platumo? Seno troleibuso odinė sėdynė yra patogesnė už PESOS sėdynes.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Pavažinėju dabr tomis PESA tipo automotrisėmis. Iš tikrųjų, važiavimas panašu kaip troleibusu arba miesto autobusu. Kelionė iš Kauno į kazlų Rūdą dar neprailgsta. O iš Kauno į Marijampolę jau kažkiek nusibosta (Šeštokų DR1A, stojančiu ne kiekvienoje stotelėje, nenusibosta nė kiek). Bet važiuotojų iš Kauno į Marijampolę netiek daug: keleivių "pamaina" keičiasi Kazlų Rūdoje. Tai 620M iš Kauno į Marijampolę važinėti dar gali. Ar gali į Kybartus (ir ypač sekmadienį popiet iš Kybartų), abejonių jau daugiau. Apie tokio keleivinio riedmens netinkamumą iš Kauno į Šiaulius praktiškai nelieka abejonių: didžiausia dalis keleivių važiuoja iš Kauno į Radviliškį arba Šiaulius. Važiuojant iš Šiaulių į Rokiškį, "keleivių pamainos" gal būt keičiasi Panevėžyje, bet apie šį maršrutą nuo didesnių apibendrinimų susilaikau.
    620M netinkamos dėl kietų sėdynių ar dėl vietų kiekio?
    Jei sėdynės būtų minkštos ir plačios, tai jose išvis būtų tik apie 60-70 sėdimų vietų. Jos juk ir skirtos regioniniam susisiekimui, kai traukinys stoja beveik kiekvienoje stotelėje. O dėl Kaunas-Šiauliai, tai čia faktas, kad turėtų jau "minkštesnis" važiuot, tačiau šitas traukinys važiuoja tik dukart per savaitę, todėl laikyti Kaune specialiai tam maršrutui DR1AM būtų per didelė prabanga. Yra maršrutų kur tokie traukiniai reikalingi kasdien.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Iš viso leisti motrisę į beveik 3 h trunkančią kelionę yra nusikaltimas!
    Pavažinėju dabr tomis PESA tipo automotrisėmis. Iš tikrųjų, važiavimas panašu kaip troleibusu arba miesto autobusu. Kelionė iš Kauno į kazlų Rūdą dar neprailgsta. O iš Kauno į Marijampolę jau kažkiek nusibosta (Šeštokų DR1A, stojančiu ne kiekvienoje stotelėje, nenusibosta nė kiek). Bet važiuotojų iš Kauno į Marijampolę netiek daug: keleivių "pamaina" keičiasi Kazlų Rūdoje. Tai 620M iš Kauno į Marijampolę važinėti dar gali. Ar gali į Kybartus (ir ypač sekmadienį popiet iš Kybartų), abejonių jau daugiau. Apie tokio keleivinio riedmens netinkamumą iš Kauno į Šiaulius praktiškai nelieka abejonių: didžiausia dalis keleivių važiuoja iš Kauno į Radviliškį arba Šiaulius. Važiuojant iš Šiaulių į Rokiškį, "keleivių pamainos" gal būt keičiasi Panevėžyje, bet apie šį maršrutą nuo didesnių apibendrinimų susilaikau.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tai beveik trys dabar vazinejantys sedimi vagonai
    Tai, kad jie būtent ir tevažines tik nepiko metu, kas manau yra visiškai pakankama su tiek vietų.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    tai čia juokingai mažai...
    O kiek keleivių važiuoja? Juk jie bus Vilnius-Minskas maršrutui skirti... Į Klaipėda geriausiu atveju vienas traukinukas bus skirtas.
    O ne sezono metu paprastom dienom ir Vilnius-Klaipėda po 50-100 žmonių važiuoja... Ar už tuos pinigus geriau reikėjo pirkti vieną traukinį su 450 vietų ir 9-10 mėnesių orą vežiot?

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    tai čia juokingai mažai...
    Tai beveik trys dabar vazinejantys sedimi vagonai

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Na, kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad naujuose traukiniuose bus 140 sėdimų II klasės vietų.
    tai čia juokingai mažai...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Na, kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad naujuose traukiniuose bus 140 sėdimų II klasės vietų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://www.rynek-kolejowy.pl/35355/T...y_na_Litwe.htm

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Špionas Rodyti pranešimą
    Spėju, kad bus maždaug tokie
    http://www.youtube.com/watch?v=3ufrqe3nB-s

    Tada kyla kl, ar jie bus greitieji, su 1-2 sustojimais, ar pvz maršrute pakeis vieną TEP'ą, kuri permes ant tranzitinių?
    Gerai būtu, jei jie tokius būtu nusipirke, bet jau kelintą kartą sakau, kad tai bus Pesos pigiausi, praščiausi ir šlykščiausi dvivagoniai 630M, kurie yra skirti trumpesniems maršrutams (commuter) o ne intercity kaip LG planuoja leist, nesistebėsiu, jei vėl skūsis, kad nuostolingi maršrutai pas juos bus ir t.t.

    Štai kaip jie atrodo, kas dar nemate:

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Spėju, kad bus maždaug tokie
    http://www.youtube.com/watch?v=3ufrqe3nB-s

    Tada kyla kl, ar jie bus greitieji, su 1-2 sustojimais, ar pvz maršrute pakeis vieną TEP'ą, kuri permes ant tranzitinių?

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Po pusmečio žadami nauji traukiniai iš Vilniaus į Klaipėdą ir Minską

    Bendrovės atstovas pasirašė sutartį dėl 3 dvivagonių dyzelinių traukinių, kurie bus eksploatuojami maršrutuose Vilnius – Klaipėda, taip pat Vilnius – Minskas (iki šio maršruto elektrifikacijos projekto įgyvendinimo pabaigos) pirkimo.

    http://kaunodiena.lt/naujienos/trans...-minska-449887

    Komentuoti:

Working...
X