Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taut.
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Tie magistraliniai lokomotyvai ir dabar stovi, tik perstumti. O aš apie dyzelinį D1 kalbėjau.
    Žmogus turi galvoje D1 galvas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Traff Rodyti pranešimą
    Vilnių ir turėjau galvoje, prieš metus jų daugiau buvo, buvo tie priekiniai vagonai (lokomotyvai?).
    Tie magistraliniai lokomotyvai ir dabar stovi, tik perstumti. O aš apie dyzelinį D1 kalbėjau.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Vilnių ir turėjau galvoje, prieš metus jų daugiau buvo, buvo tie priekiniai vagonai (lokomotyvai?).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kur? Lietuvoje tik Vilniuje ir N. Vilnios depe dar keli prikabinami vagonai.

    Komentuoti:


  • Traff
    replied
    Tokių reliktų dar daug kur pamatysi .

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus prekių stotyje stovi dar kažkoks D1.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O pries kokiu 15-20 metu nebuvo pektadieniais ir sekmadieniais silumvezio traukiamu klasikiniu vagonu marsutu Vilnius-Kybartai? Ar i Kaliningrada vaziuojantis stodavo kai kuriuose stotyse? Nepamenu dabar..
    Tokios sudėties keleivinis traukinys kasdien važinėjo maršrutu Vilnius-Kybartai-Kaliningradas. Stodavo Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Pilviškiuose,Vilkaviškyje (stotyse).

    Dabar kyla dar vienas klausimėlis: jei pernai (2011m.) gruodžio 11 d. tiesioginis maršrutas Vilnius-Šeštokai-(Varšuva) buvo sutrumpintas iki maršruto Kaunas-Šeštokai-(Varšuva), ir LG "advokatai" taip atkakliai įrodinėja, kad sutrumpinti reikėjo, tai ko dabar taip veržiamasi į Minską? Gal būt užtektų traukinio Vilnius-Molodečnas? Juk iš ten į Minską važiuoja daug Baltarusijos geležinkelio elektrinių traukinių? Be to, iš Vilniaus į Minską dar veža traukinys Vilnius-Maskva, taip pat tranzitiniai RŽD traukiniai. Į Latviją, Estiją traukinių praktiškai nėra, į Lenkiją - vos vienas...
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.05, 11:50.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O pries kokiu 15-20 metu nebuvo pektadieniais ir sekmadieniais silumvezio traukiamu klasikiniu vagonu marsutu Vilnius-Kybartai? Ar i Kaliningrada vaziuojantis stodavo kai kuriuose stotyse? Nepamenu dabar..

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tą ir aš prisimenu. Taip pat prisimenu, kaip LG DR1A ir D1 važinėjo iš Vilniaus į Daugpilį, Gudagojį, Lydą, iš Šiaulių - į Daugpilį, iš šilumvežio ir klasinio tipo vagonų suformuoti keleiviniai traukiniai - iš Vilniaus į Rygą.
    Jei tiek maršrutų nuimta, matyt - daug kas yra netaip kaip dėjosi prieš 5-10 metų... Matyt, ir rytiniu reisu Vilnius-Minskas bei vakariniu Minskas-Vilnius LG traukinius DR1A ne iš gero pakeitė baltarusių TEP-ai su to paties geležinkelio klasinio tipo vagonais...
    Dar ir į Gardiną iš Vilniaus, o vėliau net iki Sokulkos.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pavasarį ir vasarą nuolat pasigesdavau automotrisės AR2 (AR2-02). Bet klausti nedrįsau. Kvalifikuoto atsakymo gauti nesitikėjau (nes man labiau mėgstama rašyti atkirčius). Buvau sunerimęs, gal šis traukinukas jau metalo lauže. Bet paskutinėmis kalendorinės vasaros dienomis tą vienvagonį vėl pamačiau įprastame maršrute Kaunas-Marijampolė. Vėl jis iš Kauno išvyksta 6:10 val. Ar 16:15h išvyksta jis, įsitikinti dar neteko, o 9:35h išvyksta du 620M (pirmas važiuoja į Kybartus, antras į Marijampolę).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Ponas, prieš 5-6 metų buvo tokia praktika: maršrutu Vilnius - Minskas važinėjo LG DR1A:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874
    Tą ir aš prisimenu. Taip pat prisimenu, kaip LG DR1A ir D1 važinėjo iš Vilniaus į Daugpilį, Gudagojį, Lydą, iš Šiaulių - į Daugpilį, iš šilumvežio ir klasinio tipo vagonų suformuoti keleiviniai traukiniai - iš Vilniaus į Rygą.
    Jei tiek maršrutų nuimta, matyt - daug kas yra netaip kaip dėjosi prieš 5-10 metų... Matyt, ir rytiniu reisu Vilnius-Minskas bei vakariniu Minskas-Vilnius LG traukinius DR1A ne iš gero pakeitė baltarusių TEP-ai su to paties geležinkelio klasinio tipo vagonais...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
    Kas buvo tai buvo. Anksčiau jis buvo toks pusiau priemiestinis, t.y. stodavo ne vienoje mažesnėje stotyje. Dabar laikai pasikeitė ir žmonės nori važinėti komfortiškai. BČ leidžia sėdimus vagonus ir kartais plackartą, jei neklystu. Tai LG su BČ gali konkuruoti (juk konkurencija šiokia tokia tai bus) tik komfortu, nes kainą visada BČ diktuos.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    620M nuo savo pirmtako be kita ko skiriasi gabaritais ir tuo kad neturi žemagrindės dalies. Kuriant EJ575/EJ675 gabaritai nebuvo keisti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
    Gal jau čia liečia tarpvalstybinius susitarimu, nes dabar maršrutą aptarnauja BČ traukiniai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vis tiek tai iš esmės nauja automotrisė.
    Taip. bet pagringas jau buvo.
    Panašiai kaip čekų EJ471 pritaikytas Lietuvai (EJ575) ir Ukrainai (EJ675).

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

    http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
    O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    o dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami?
    Važinėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek tai iš esmės nauja automotrisė.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    O kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?
    PESA sau gamina 214M, jos pagrindu Ukrainai ir Lietuvai buvo gaminami 620M.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.
    O kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?

    Komentuoti:

Working...
X