Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Tie magistraliniai lokomotyvai ir dabar stovi, tik perstumti. O aš apie dyzelinį D1 kalbėjau.Parašė Traff Rodyti pranešimąVilnių ir turėjau galvoje, prieš metus jų daugiau buvo, buvo tie priekiniai vagonai (lokomotyvai?).
Komentuoti:
-
Vilnių ir turėjau galvoje, prieš metus jų daugiau buvo, buvo tie priekiniai vagonai (lokomotyvai?).
Komentuoti:
-
Kur? Lietuvoje tik Vilniuje ir N. Vilnios depe dar keli prikabinami vagonai.
Komentuoti:
-
Tokios sudėties keleivinis traukinys kasdien važinėjo maršrutu Vilnius-Kybartai-Kaliningradas. Stodavo Jūrėje, Kazlų Rūdoje, Pilviškiuose,Vilkaviškyje (stotyse).Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO pries kokiu 15-20 metu nebuvo pektadieniais ir sekmadieniais silumvezio traukiamu klasikiniu vagonu marsutu Vilnius-Kybartai? Ar i Kaliningrada vaziuojantis stodavo kai kuriuose stotyse? Nepamenu dabar..
Dabar kyla dar vienas klausimėlis: jei pernai (2011m.) gruodžio 11 d. tiesioginis maršrutas Vilnius-Šeštokai-(Varšuva) buvo sutrumpintas iki maršruto Kaunas-Šeštokai-(Varšuva), ir LG "advokatai" taip atkakliai įrodinėja, kad sutrumpinti reikėjo, tai ko dabar taip veržiamasi į Minską? Gal būt užtektų traukinio Vilnius-Molodečnas? Juk iš ten į Minską važiuoja daug Baltarusijos geležinkelio elektrinių traukinių? Be to, iš Vilniaus į Minską dar veža traukinys Vilnius-Maskva, taip pat tranzitiniai RŽD traukiniai. Į Latviją, Estiją traukinių praktiškai nėra, į Lenkiją - vos vienas...Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.05, 11:50.
Komentuoti:
-
O pries kokiu 15-20 metu nebuvo pektadieniais ir sekmadieniais silumvezio traukiamu klasikiniu vagonu marsutu Vilnius-Kybartai? Ar i Kaliningrada vaziuojantis stodavo kai kuriuose stotyse? Nepamenu dabar..
Komentuoti:
-
Dar ir į Gardiną iš Vilniaus, o vėliau net iki Sokulkos.Parašė Vitas Rodyti pranešimąTą ir aš prisimenu. Taip pat prisimenu, kaip LG DR1A ir D1 važinėjo iš Vilniaus į Daugpilį, Gudagojį, Lydą, iš Šiaulių - į Daugpilį, iš šilumvežio ir klasinio tipo vagonų suformuoti keleiviniai traukiniai - iš Vilniaus į Rygą.
Jei tiek maršrutų nuimta, matyt - daug kas yra netaip kaip dėjosi prieš 5-10 metų... Matyt, ir rytiniu reisu Vilnius-Minskas bei vakariniu Minskas-Vilnius LG traukinius DR1A ne iš gero pakeitė baltarusių TEP-ai su to paties geležinkelio klasinio tipo vagonais...
Komentuoti:
-
Pavasarį ir vasarą nuolat pasigesdavau automotrisės AR2 (AR2-02). Bet klausti nedrįsau. Kvalifikuoto atsakymo gauti nesitikėjau (nes man labiau mėgstama rašyti atkirčius). Buvau sunerimęs, gal šis traukinukas jau metalo lauže. Bet paskutinėmis kalendorinės vasaros dienomis tą vienvagonį vėl pamačiau įprastame maršrute Kaunas-Marijampolė. Vėl jis iš Kauno išvyksta 6:10 val. Ar 16:15h išvyksta jis, įsitikinti dar neteko, o 9:35h išvyksta du 620M (pirmas važiuoja į Kybartus, antras į Marijampolę).
Komentuoti:
-
Tą ir aš prisimenu. Taip pat prisimenu, kaip LG DR1A ir D1 važinėjo iš Vilniaus į Daugpilį, Gudagojį, Lydą, iš Šiaulių - į Daugpilį, iš šilumvežio ir klasinio tipo vagonų suformuoti keleiviniai traukiniai - iš Vilniaus į Rygą.Parašė vectron Rodyti pranešimąPonas, prieš 5-6 metų buvo tokia praktika: maršrutu Vilnius - Minskas važinėjo LG DR1A:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874
Jei tiek maršrutų nuimta, matyt - daug kas yra netaip kaip dėjosi prieš 5-10 metų... Matyt, ir rytiniu reisu Vilnius-Minskas bei vakariniu Minskas-Vilnius LG traukinius DR1A ne iš gero pakeitė baltarusių TEP-ai su to paties geležinkelio klasinio tipo vagonais...
Komentuoti:
-
Kas buvo tai buvo. Anksčiau jis buvo toks pusiau priemiestinis, t.y. stodavo ne vienoje mažesnėje stotyje. Dabar laikai pasikeitė ir žmonės nori važinėti komfortiškai. BČ leidžia sėdimus vagonus ir kartais plackartą, jei neklystu. Tai LG su BČ gali konkuruoti (juk konkurencija šiokia tokia tai bus) tik komfortu, nes kainą visada BČ diktuos.Parašė zn76 Rodyti pranešimąO galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
Komentuoti:
-
620M nuo savo pirmtako be kita ko skiriasi gabaritais ir tuo kad neturi žemagrindės dalies. Kuriant EJ575/EJ675 gabaritai nebuvo keisti.
Komentuoti:
-
Gal jau čia liečia tarpvalstybinius susitarimu, nes dabar maršrutą aptarnauja BČ traukiniai.Parašė zn76 Rodyti pranešimąO galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.
Komentuoti:
-
Taip. bet pagringas jau buvo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis tiek tai iš esmės nauja automotrisė.
Panašiai kaip čekų EJ471 pritaikytas Lietuvai (EJ575) ir Ukrainai (EJ675).
Komentuoti:
-
O galima paklausti, kas, kokios aplinkybės trukdo dabar paleisti turimus dyzelius DR1A iki Minsko? Jie yra ir modernizuoti. Tuo labiau kad anksčiau jau važinėjo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
Komentuoti:
-
Važinėja.Parašė statyba Rodyti pranešimąo dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami
?
Komentuoti:
-
PESA sau gamina 214M, jos pagrindu Ukrainai ir Lietuvai buvo gaminami 620M.Parašė zn76 Rodyti pranešimąO kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?
Komentuoti:
-
O kaip dėl dabartinių dyzelinių motrisių 620M, ar jas projektavo iš naujo, ar perdarė kokį jau esantį modelį (pritaikant kitam vėžės pločiui)?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.
Komentuoti:
.
Komentuoti: