Parašė statyba
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Sumažėjo net tiek, kad stovintys studentai į motrisę nebetelpa...bet kažkam tai nė motais
Parašė disident Rodyti pranešimąAr Kaunas - Šiauliai sumažėjo keleivių?
Komentuoti:
-
Ar Kaunas - Šiauliai sumažėjo keleivių?Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąDabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM.
O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.
Komentuoti:
-
Dabar nuo Spalio 21 d. Kaunas - Marijampolė vietoj motrisės važinės dviejų vagonų DR1AM.Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiandien (spalio 18 d.) apie 5:50h į Kauno geležinkelio stotį iš Vilniaus atvažiavo tuščias dvivagonis DR1A. Iš tunelio įvažiavęs į stotį, jis nuvažiavo į depą.
Dvivagonių DR1A Kaune nebuvo gal metus. Galvojau, gal jau ir Vilniuje nėra, apie tai buvau uždavęs klausimą, bet atsakymo nesulaukiau.
O Kaunas - Kybartai Nr. 693/696 važinės 3 vagonų dyzeliukas.
Taip pat, nuo tos pačios dienos maršrutu Kaunas - Šiauliai - Kaunas važinės automotrisė.
O dėl dvivagonių. Tai dabar į Kauną perduotas DR1AM-451 su iškabintu viduriniu vagonu. Šiaip jis visada važinėjo trijų vagonų sąstatu.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2012.10.18, 10:56.
Komentuoti:
-
Šiandien (spalio 18 d.) apie 5:50h į Kauno geležinkelio stotį iš Vilniaus atvažiavo tuščias dvivagonis DR1A. Iš tunelio įvažiavęs į stotį, jis nuvažiavo į depą.
Dvivagonių DR1A Kaune nebuvo gal metus. Galvojau, gal jau ir Vilniuje nėra, apie tai buvau uždavęs klausimą, bet atsakymo nesulaukiau.
Komentuoti:
-
DR1AM bus remontuojami tikrai ne visi iš karto. O dėl D1 - dabar nėra poreikio. Rezerve yra du trivagoniai ir dar du prikabinami vagonai. Visi tvarkingi - reikalui esant galima ištraukti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG skelbia 4 dyzelinių traukinių DR1AM variklių MTU remonto konkursą. Gal ta proga dėl traukinių trūkumo iš rezervo prikels D1?!Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2012.10.18, 08:25.
Komentuoti:
-
LG skelbia 4 dyzelinių traukinių DR1AM variklių MTU remonto konkursą. Gal ta proga dėl traukinių trūkumo iš rezervo prikels D1?!
Komentuoti:
-
Trupučiuka realiau mastyti reikia. Nieks jų neleis piko metu, kai reikia tų dvylikos vagonų. Visų pirma šie traukiniai skirti Vilnius-Minskas, taigi bent Klaipėdos maršrute klasinius vagonus dar ilgai matysime. Galbūt, kaip kažkas sakė vieną porą darbo dienomis (kai važiuoja 50-150 keleivių) pakeis, galbūt reisų dažnį padidins. Žinoma trijų ar keturių vagonų būtų dar geriau, tačiau viskas remiasi į finansines galimybes.Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąGalės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...
Komentuoti:
-
Dėl gyvavimo tai nežinau, o vežė iki stoties kalnelio nuo pagrindinio stoties pastato.
Dabar Radviliškis -Panevėžys (Rokiškis)- Šiauliai turi sustojimus prie kalno ( lyg 2-as parkas vadinasi),
tai dalis stoties darbuotojų naudojasi šiuo maršrutu.
Komentuoti:
-
Jau kokie keturi metai , kaip nuėmė šį reisą "Maskva-Pekinas"Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO Radviliškio stotyje nebetampo to D1 vagono su manevriniu?
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimąGalės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...
Kai baigsi mokyklą ir dar kokį mokslą rimtesni, tai galėsi LG vadovaut.
Pasiskaityk , kas rašoma, ir džiaukis , jog išvis perka.
Komentuoti:
-
Galės manau pats S.Dailydka ir važinėti su tokiu laužu. Įdomu kaip bus vasara kai būna 12 vagonų ir visi užpildyti čia durniškas sprendimas su tokiais traukiniais iš viso LG neturi ką pirkti tai va ir perka tokius laužus...
Komentuoti:
-
Pavežti tai paveš, bet greitis nukentės. Tiksliau įsibėgėjimas. Be to Vakarų Europoje vagonai lengvesni.
Komentuoti:
-
O prie šitų naujų traukinių nebūtų galima esant poreikiui kabinti senų vagonų? Ar dyzeliniai nepaveš? Man visai patiko šitas sprendimas Šveicarijoj, kur prie naujo modulinio traukinio (tiesa elektrinio) dar buvo kabinama krūva senų vagonų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, paprastom dienom Vilniaus - Klaipėdos maršrutui pilnai pakaktų dvivagonio. Tačiau penktadienį - sekmadieniais ir pirmadieniais nepakaktų. Bet kokiu atveju, turint tik 3 traukinius, dvivagoniai pakeis tik vieną traukinių porą.
Komentuoti:
-
Taip, paprastom dienom Vilniaus - Klaipėdos maršrutui pilnai pakaktų dvivagonio. Tačiau penktadienį - sekmadieniais ir pirmadieniais nepakaktų. Bet kokiu atveju, turint tik 3 traukinius, dvivagoniai pakeis tik vieną traukinių porą.
Komentuoti:
-
Hm, nejaugi tas maršrutas toks tuščias, bent jau galėtu trivagonius nupirkt , vis del to tai ne ekspresas juk...
Komentuoti:
-
Vis tik naujieji DMU bus naudojami ir Vilnius-Klaipėda maršrute:
2012-09-19 Į Klaipėdą ir Minską traukiniais važiuosime patogiau ir greičiau
AB „Lietuvos geležinkeliai“ toliau tęsia traukinių parko atnaujinimą. Keleiviai, važinėjantys maršrutu Vilnius – Kaunas, jau įvertino ir pamėgo naujus traukinius.
Bendrovė itin didelį dėmesį skiria viešosios paslaugos – keleivių vežimo kokybės kėlimui.
Rugsėjo 18 d. Berlyne vienos didžiausių pasaulyje geležinkelių transporto parodos „Innotrans – 2012“ metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Stasys Dailydka ir Lenkijos AB „Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz“ valdybos nariai Zygfryd Žurawski bei Robert Swiechowicz pasirašė sutartį dėl 3 dvivagonių dyzelinių traukinių, kurie bus eksploatuojami maršrutuose Vilnius – Klaipėda, o taip pat Vilnius – Minskas (iki šio maršruto elektrifikacijos projekto įgyvendinimo pabaigos) pirkimo.
Tai jau ketvirta šių Lietuvos ir Lenkijos bendrovių tarpusavio bendradarbiavimo sutartis ir pirmas toks abiejų bendrovių projektas gaminant 1520 mm pločio vėžei skirtus dyzelinius keleivinius traukinius, važiuosiančius 140 km/val. greičiu.
Traukiniuose bus įrengta vaizdo stebėjimo sistema, oro kondicionavimas, patogios sėdynės, elektriniai keltuvai, skirti žmonėms su judėjimo negalia vežimėliuose įkelti, du vakuuminiai tualetai (vienas jų pritaikytas žmonėms su judėjimo negalia vežimėliuose).
Naujų keleivinių traukinių dyzeliniai varikliai atitiks aukščiausius Euro Stage III B aplinkosauginius reikalavimus dėl išmetamųjų dujų emisijos.
Planuojama, kad pirmieji keleiviai naujųjų traukinių privalumus galės išbandyti jau nuo 2013 m. gegužės pabaigos.
Algis Palionis
AB”Lietuvos geležinkeliai”
Atstovas spaudai
Komentuoti:
-
Vilniaus lokomotyvų depe stovi išviso 4 D1 "galvos". Ir du tarpiniai vagonai. Kita D1 galima pamatyti iš Panerių gatvės pusės.Parašė Taut. Rodyti pranešimąŽmogus turi galvoje D1 galvas
Komentuoti:
Komentuoti: