Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Pesa 001, ex patvorinė.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Šiaip įdomu, gal kas žino, ar buvo daromi kokie variklio pakeitimai? Ar Pesos variklis visgi yra sertifikuotas darbui su sintetiniu dyzeliu? Ir ant kokios Pesos eksperimentuoja?

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...-663-2496270#_

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Parašė TomasK Rodyti pranešimą
    Patvorinė Pesa (730ML-001) jau sutvarkyta ir darbuojasi.
    Ir aš ją dabar gavau maršrute Klaipėda - Vilnius (traukinio numeris 780)

    Ji kažkaip cypia ant didelio greičio (bet gal ir visi Pesa 730ML taip daro)

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    Teko gegužės 1 važiuoti 10:30 į Marcinkonis. Ir kaip pavydu buvo žiūrėti į žmones kurie važiuoja į oro uostą ir turi net dviejų vagonų traukinį.
    Mes aišku gavome patį didžiausią LTG turimą riedmenį PESA 610M. Jis yra tikrai labai komfortiškas, mano ūgis 185 cm, prieš mane sėdėjo panašaus ūgio žmogus, tai tikrai teko intymiai bendrauti su jo keliais ir krepšiu iki Varėnos. Mano draugui po tokio važiavimo net pradėjo skaudėti nugarą. Galvoju, kad tiems kurie stovėjo ar sėdėjo ant savo kuprinių buvo komfortiškiau Aišku, trūko dar kokių 20 keleivių, kad ir stovintiems būtų galima intymiau pabendrauti, tada tikrai būtume kaip šprotai konservų dėžutėje.. Kai Varėnoje viskas aplaisvėjo, tai buvo taip malonu pastovėti, nes jau ir mano kūnas nebeišlaikė to kelionės komforto... Šiaip turiu pasiūlymą LTG, reiktų išmontuosi šiame riedmenyje vienoje pusėje sėdynes, tai tilptų daugiau stovinčių, tada gal net į Kauną galima būtų leisti.
    p.s. kaip smagu atgal šiandien grįžti namo automobiliu, nes nesinorėjo vėl rizikuoti būti užkonservuotu. Su tokiais traukiniais tikrai nereikia stebėtis, kad keleivių mažėja, nes tikrai kažkas turi būti blogai žmogui, kad jis dvi valandas kratytųsi tokiu š gabalu, nes bent jau senam "drakone" dar bent galėjai ant nieko neužlipdamas pasivaikščioti.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O tai drakonai visiškai užsimušė, kad nebesiunčiami? Ir iš kurių maršrutų imami 620m ir 630ml? Ar jie dažniausiai rezerve stovi ir nedirba?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tam tikrais grafikais į Varėną tikrai srautas nebūna didelis, tad motrisė susitvarko. Aišku, jei būtų 2x 630Ml, būtų geriau.
    Motrisė apskritai nelabai ir skiriasi nuo drakono. Ir drakonas, ir motrisė neturi kondicionieriaus, bei įėjimas tragiškas visomis prasmėmis. Sėdynės tai kaip papulsi, bet vistiek +- tas pats.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tam tikrais grafikais į Varėną tikrai srautas nebūna didelis, tad motrisė susitvarko. Aišku, jei būtų 2x 630Ml, būtų geriau.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
    Valkininkų stotyje. Dvi vagone iš Marcinkonių. Motrisė į Varėną
    Norite pasakyti, kad ant tiek nusiritome, kad vietoj 3 vagonų Drakono leidžiama motrisė? LTG LINK WTF???

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    Valkininkų stotyje. Dvi vagone iš Marcinkonių. Motrisė į Varėną
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Atvažiuos elektriniai, atsilaisvins visos Pesos, DRakonams poreikio nebeliks.
    Visos Pesos yra su viršridą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Atvažiuos elektriniai, atsilaisvins visos Pesos, DRakonams poreikio nebeliks.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Ar LTG turi problemų su traukiniais? Kaip suprantu, į Klaipėdą buvo paleista Pesa 630, vakar į Varėną išvažiavo Pesa 620, kuri kiek mačiau buvo pilna...


    Beje, gal kažkas girdėti apie šitą planą dėl DRakonų "išnaikinimo"? Nes kažkaip planai kurti naujus maršrutus ir riedmenų atsisakymą kažkaip nelabai koreliuoja vienas su kitu... Ar dabar jau turi kitų planų dėl dyzelinių traukinių?

    kalbu apie šitą intervių
    https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...iniu-traukiniu

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Neįtikėtina..

    Komentuoti:


  • TomasK
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    001 patvorinė Pesa tikrai yra tvarkoma. Iš vienos gan naujos sutarties:
    Šiandien Adventur 2025 parodoje stabtelėjus ties LTG Link stendu ir įsišnekus su darbuotoju paaiškėjo, kad patvorinė Pesa (730ML-001) jau sutvarkyta ir darbuojasi.

    Komentuoti:


  • VidmantasK
    replied
    Daugiau nei prieš savaitę į Rygą, prekinio traukinio sąstate iškeliavo DR1A-280. Kaip teigia mano pažįstami iš Link'o, atseit kažkokiam dideliam remontui, kurio negali padaryti Vilniaus dyzelinių traukinių depe.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    001 patvorinė Pesa tikrai yra tvarkoma. Iš vienos gan naujos sutarties:

    2.1. Esama situacija
    Dėl nebegaminamų senos priešgaisrinės sistemos atsarginių dalių, būtina atlikti dyzelinio traukinio 620M PSS "PROMETEJ" modernizaciją. Taip būtina įsigyti atsargines dalis dyzelinio traukinio 730ML – 001 PSS "PROMETEJ" atstatymui.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką ten filmavo Savanorių pr.?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Aš kaip tik.važiavau troleibusu pro ten ir pamačiau.
    Kritai Romas akyse...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Taip, filmavimai bus Vilniaus šilumos tinklų teritorijoje. Aš kaip tik.važiavau troleibusu pro ten ir pamačiau. Ta proga išlipau ir nusifotografavau. Iš riedmenų vienas keleivinis vagonas, DR1A vagonų numeracija 289/275/280.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

    Facebook geležinkelio entuziastų grupėje buvo kažkoks pranešimas jog statistų ieško scenoms traukinyje. Gal čia tas variantas
    tas Važiuoju filmuotis.

    Komentuoti:

Working...
X