Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Karantino metu iš daugumos DR1A iškabinti viduriniai vagonai. Gan keista matyti "drką" dviejų vagonų sąstatu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Oficialiai LG modelis vadinasi 630MiL, o 630M tai bendra serija, iš kurios be Lietuvai skirtų du traukiniai pagaminti Ukrainai ir vienas Kazachstanui

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kame skirtumas?
    630MIL-005 ir 630M-006.





    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Gruodžio 7 d. vakarą iš Bialystoko į Kauną atvažiavo traukinys SA133-012. Tokio Lietuvoje matyti dar neteko. Iki tol važinėjo keturi - 001, 002, 019 ir 020.
    Koks atvažiavo gruodžio 6 d.(penktadienį), nežinau...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ką ta C reiškia?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Jau pastebiu, kad "Pesos" 620M palaipsniui tampa 620Mc. Bent Nr 18 ir 21

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prie manęs atvažiavo î antrą kelią ir sustojo, o po penkių minučių jau buvo mano traukinys. Tai kad, kas buvo toliau, nežinau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važiavo kur nors ar šiaip po stotį varinėjo?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Man dar nematytas chaibridas.
    PESA 630M-17/DR1M-328








    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Į VLRD stumiama PESA.

    Ne į VLRD, o į vagonų depą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į VLRD stumiama PESA.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    276-1 perdarytas į bevariklinį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    DR1A-300-1.

    Buvusiame variklio skyriuje - patalpa dviračiams vežti.
    Dabar be variklių važinėja?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A-300-1.



    Kita traukinio galva - D1AM-276-1.



    Jos salonas.



    Buvusiame variklio skyriuje - patalpa dviračiams vežti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kur galima išvysti 730ml? Tik į Klaipėdą?
    Taip.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pasidarė įdomu, nes vos ne kasdien tenka sutikti 630mil Ignalinoje, kartais net po du kartus, nors jis juk skirtas Minskui, kaip suprantu.
    Minsko reisų aptarnavimui pakanka vieno traukinio (jeigu daug keleivių - dviejų), todėl likę važinėja kitais maršrutais (Turmantas, Šiauliai, kartais Marcinkonys).
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Ir taip pat, kur važinėja RA2?
    Daugiausia - Radviliškyje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    AB „Lietuvos geležinkeliai“ iš esmės atnaujina keleivinių riedmenų parką. Per pastaruosius aštuonerius metus įsigyta 12 automotrisių 620 M, 3 dyzeliniai traukiniai 630MiL, 7 dyzeliniai traukiniai 730ML, 11 elektrinių traukinių EJ575, 9 keleiviniai kupė tipo vagonai.
    lrytas.lt

    Kur galima išvysti 730ml? Tik į Klaipėdą? Pasidarė įdomu, nes vos ne kasdien tenka sutikti 630mil Ignalinoje, kartais net po du kartus, nors jis juk skirtas Minskui, kaip suprantu.

    Ir taip pat, kur važinėja RA2?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Važinėja. Pernai buvo modernizuotas VLRD, padalintas į dvi dalis. Modernizuotos abi galvos ir du prikabinami vagonai (4 ir 8). Kaip nemotorinės galvos panaudotos DR1A-276 galvos. Išimti varikliai, jų vietoje salonas dviračiams vežti. Taip pat modernizuojant panaudotos Estijos geležinkelių DR1A (239-3, 244-1 и 244-4) dalys, negaliu garantuoti, bet atrodo, kad ir varikliai (nes pas estus buvo lygtai MTU, kuriuos atkapitalino).
    Du DR1A-300 sąstatai tokie: 300-1 + 300-4 + 276-1 ir 300-3 + 300-8 + 276-3.

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Sveiki. Gal galima butu sužinot DRA 300 istoriją? Kiek pamenu, jis buvo 6-vagonis, modernizavo Estijoi, bet jau nebevažinėja?

    Komentuoti:


  • IMIS
    replied
    D1-593, Vilnius, 1990 m.



    Nuotrauka iš humuso archyvo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lygtai apie 15 suformuotų traukinių sąstatų yra. Pernai buvo konkursas traukinių būklės įvertinimui su galimybe pratęsti eksploataciją. Realiai jie 5 metus tikrai dar važinės. Gal ne visi, bet dauguma tai tikrai. O ir tuos, kuriems jau reikės remonto, gali būti, kad dar kapitalins. Didžiausias amžius - 29 metai. Taigi, dar ne tas amžius, kad būtų galima nurašinėti masiškai.
    O realiai bus taip: DR1A bus eksploatuojami tol, kol bus eliktrifikuota linija į Klaipėdą. Tada jai nupirks naujus elektrinius traukinius, o visi 7 vnt. 740ML bus permes į priemiestį. Tada tikriausiai kelis labiausiai nusidėvėjusius DR1A nurašys. Taip pat po linijos į Minską elektrifikacijos lieka laisvi trys dvivagoniais 630M, ir tai įvyks gal šių metų pabaigoje, gal kitų metų pradžioje. Dar ir Pesų 620M yra per daug, kai kuriais maršrutais galima leisti, jei reikia ir po dvi sukabintas. Jei į Keną tikrai paleis elektrinius traukinius, tai dar pora automotrisių atsilaisvina. Todėl manau, kad artimiausius kelis metus nebus perkama jokių naujų dyzelinių traukinių, o DR1A pakeitimui didesnis naujų traukinių užpirkimas galbūt įvyks ne anksčiau kaip po gero penkmečio.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.03.28, 06:41.

    Komentuoti:

Working...
X