Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl dvivagonių elektrinių - LG nesugeba normaliais sudaryti traukinių darbo grafikų, kad dvivagoniai važinėtų tik į Trakus ir į Kauną kaip lėtieji. O Pesos 620M, aišku, skirtos artimam priemiesčiui. Tačiau LG jas leido net į Minską...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO Pesos 620M, aišku, skirtos artimam priemiesčiui. Tačiau LG jas leido net į Minską...
Komentuoti:
-
Dėl dvivagonių elektrinių - LG nesugeba normaliais sudaryti traukinių darbo grafikų, kad dvivagoniai važinėtų tik į Trakus ir į Kauną kaip lėtieji. O Pesos 620M, aišku, skirtos artimam priemiesčiui. Tačiau LG jas leido net į Minską...
Komentuoti:
-
Gal šiek tiek nuokrypis, tačiau prasidėjus dvivagonių el. traukinių ir PESŲ erai, LG nebegali pasiūlyti komfortiško važiavimo lyginant su autobusais. PESA su savo sėdynių kietumu ir erdvės kiekiu iš viso yra nusikaltimas žmogiškumui.
Komentuoti:
-
Tai gal paskaičiuojam. Kaune bazuojasi pora, Radviliškyje pora. Iš Vilniaus į Keną pakanka 1 vnt. Į oro uostą pakanka 1 vnt. bet tikriausiai dirba 2. Į Varėna važiuoja 1 vnt. Į Turmantą 1 vnt., nors ne visada, kartais važiuoja dyzeliniai. Vilniaus mazge galbūt iš paminėtų galima optimizuoti ir 1 vnt. per dieną sumažinti. Dar reikia nepamiršti, kad Vilniuje dirba AR2. Viskas. Kol nebuvo RailBalticos tiesimo, Kaune automotrisių poreikis, neskaitant maršruto į Marijampolę, buvo mažesnis - Į Kybartus praktiškai važiuodavo traukiniai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąir nemažai PESŲ stovi be darbo. Arba, dar kartą kartoju, reikėjo atidaryti naujus maršrutus, kad pilnai išnaudoti turimus riedmenis. Deja, maršrutai naikinami...
Prašau neskleisti demagogijos, remiantis vien tik savo sugalvotais teiginiais.
Komentuoti:
-
Liberalai net nemąsto, jog yra ir kiti būdai, ir jie kur kas efektyvesni tam tikromis sąlygomis, nei suabsoliutinti "laisvos rinkos" būdai. Žodžiu, šalin liberalistinį fundamentalizmą ir viskas būtų kur kas geriau. Tema ne apie tai, galima išsiplėsti labai plačiai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia centrinis planavimas? Beje, visos korporacijos ir stambios kompanijos jį turi ir jam skiria labai didelį dėmesį. Jų viduje nėra jokio liberalizmo, jokios demokratijos, ir yra griežta valdžios vertikalė. O tie, kas prisidirba vadovaudami, ilgai negyvena. Kodėl valstybė to neturėtų taikyti ekonomikoje?
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai TEP60 su D49 iki šiol būtų važiavę ir nebūtų reikėję pirkti kirviu tašytų TEP70BS už daug pinigų.
Komentuoti:
-
BS būtų tekę pirkti, bet nebūtų tekę keleivinių tampyti su krovininiais M62 ar 2M62, pirkti ir neaišku už kiek giliai modernizuoti vieno nupirktų TEP70, nes turimų TEP60 nebūtų pakakę. Geriausiu atveju porą buvo galima dar paeksploatuoti, kiti būtų tapę donorais.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNetiesa. Vilnius-Klaipėda 376km. Ekspresas nuvažiuoja per 3val. 40min. su 5min sustojimu Šiauliuose (t.y. laikas važiuojant yra 3val. 35min. arba 3,58333val). 376/3,58333 = 104,9 km/val. Įvertinus įsibėgėjimus ir stabdymus greitis tikrai bus virš 100km/val.
Galvojate, kad pratęsti eksploataciją yra taip lengva?
Viskas įmanoma. Visų turimų, aišku, nebuvo galima eksploatuoti, bet iš turimų kelių bent porą, kaip minėjau, buvo galima pratęsti.
Parašė abruo Rodyti pranešimąO kokia politika būtų „neliberali“? Visada gali būti geriau, protingiau, racionaliau padaryta, tačiau kaip apibrėžti tuos teisingiems sprendimams reikalingus kriterijus, kaip formuoti politiką? Siūlote grįžti prie centrinio planavimo?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVariklių keitimas būtų kainavęs daugiau nei šilumvežio eksploatavimas kelis metus net ir su didesnėmis kuro sąnaudomis. Tačiau viskas atsiremia į biurokratinį vertinimą ir sprendimų priėmimą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo, kad visos valdžios partijos Lietuvoje vykdė ir vykdo liberalią politiką, tik vienos tai tiesiai sako (liberalai), o kiti pučia miglą apie tradicijas ar socialinę atsakomybę ir pan. Laisvos rinkos institutas atsirado vos keli metai po nepriklausomybės atkūrimo ir prie visų partijų jis kone vienintelis faktinis egzpertas ir propagandistas ekonominiuose, socialiniuose, finansiniuose klausimuose.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, kad į Klaipėdą neužtenka... Ir toliau šliaužiama maks. 100 km/h.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEksploatavimo terminas yra biurokratinis dalykas, kartuoju, ir jis yra apeinamas biurokratiniais metodais - eksploatacijos pratęsimu.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTraukinių eksploatavimo ribinis terminas buvo nustatytas dar TSRS laikais. Naujiems traukiniams nustatomas ir 35, ir 50 metų eksploatavimo terminas.
Į Klaipėdą greičio jau neužtenką, bet į Kybartus grafiką išlaiko.
Eksploatavimo terminas yra biurokratinis dalykas, kartuoju, ir jis yra apeinamas biurokratiniais metodais - eksploatacijos pratęsimu.
Parašė abruo Rodyti pranešimąKuo čia dėti liberalai, jei Lietuvos geležinkeliai nuo pat sovietmečio yra LSDP proteguojama ir visus partinių gimines surenkanti įstaiga?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti...
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienas momentas - sumažėjo traukinių greitis, nes M62 tik iki 100 km/h gali važiuoti. Vadinasi, sumažėjo ir linijos pralaidumas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti... Paskui viską pirkti RINKOS sąlygomis, t.y. kelis kartus brangiau, ilgiau užtrunkant, permokant, jei tai vienetiniai užsakymai, dėl kurių išpučiamos kainos ir pan.
Komentuoti:
-
Variklių keitimas būtų kainavęs daugiau nei šilumvežio eksploatavimas kelis metus net ir su didesnėmis kuro sąnaudomis. Tačiau viskas atsiremia į biurokratinį vertinimą ir sprendimų priėmimą. Žinau, kaip tas vyksta - sėdi kokie liberalai atitinkamuose postuose ir varo apie laisvą rinką ir efektyvumą. Ir priimami sprendimai dar gerą techniką parduoti į metalo laužą, o ne rinkoje, žmones atleisti... Paskui viską pirkti RINKOS sąlygomis, t.y. kelis kartus brangiau, ilgiau užtrunkant, permokant, jei tai vienetiniai užsakymai, dėl kurių išpučiamos kainos ir pan.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąM62 remotorizacija buvo visai kitas projektas - jis buvo užbaigtas, kai ne tik visi DR važinėjo, bet ir nemažai D1 bei TEP60. O keleivinių stabdžių montavimą atliko didelio remonto metu.Paskutinis taisė Al1; 2015.05.10, 07:08.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažin ar ta eksploatacija papildomai kelis metus bus didesnė nei M62 perdarymas, dviejų TEP70 prikimas ir vieno gili modernizacija? Visi tie apribojimai - biurokratija, kuri apeinama su kita biurokratija ir remontu.Paskutinis taisė Aleksio; 2015.05.09, 22:32.
Komentuoti:
Komentuoti: