Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Tai ar dėl to milijonas pabėgo į automobilius? Žmonių gyvenimo lygis pakilo, pajamos pakilo kelis kartus, logiška, kad visi turi automobilius. Nebeliko tos kartos, kuri važinėjo traukiniais, persiskirstė gamybos taškai.

    2a. Emigracija, mažėjantis gyventojų skaičius.

    3a. PESOS tikrai neveža lėtai. Į Šiaulius PESA važiuoja tiek pat kiek šilumvežio traukos sąstatas.

    4a. Į Šiaulius iš Vilniaus dabar turbūt važiuoja tiek pat traukinių, kiek prieš 15 metų.
    Uždarė maršrutus ir žmonės buvo priversti vieni ar susikooperavę sėstis į automobilius ar autobusus. Gyvas pavyzdys maršrutai Klaipėda-Skuodas (Mažeikiai) bei Klaipėda-Šilutė(Pagėgiai, Tauragė).

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tarp Rygos ir Daugpilio važinėja atnaujinti DR1A su 2 klasės salonu. Kiti traukiniai priemiestiniai, tai nėra ko norėti komforto trumpai kelionei. Greitis toks pats.
    Estijoje riedmenys atnaujinti irgi buvo - visi traukiniai 2 klasės ir 1 klasės buvo. Dabar nauji irgi tik 1 ir 2 klasės.
    Taip, Estijoje, 3 klasės nebeliko. Traukinių kokybė visumoje geriausia Pabaltijyje.
    Ten keleivių pervežama daugiau nei Lietuvoje, nenaudojama tik 1 linija Valga-Koidula. Eina kalbos apie linijos Risipere-Haapsalu išpirkimą ir atstatymą. Kai norima viskas įmanoma.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Todėl kad ir geležinkelių tinklas kitas. Ar ten važinėjo/ją naujesnis riedmenys ir greičiau?
    Tarp Rygos ir Daugpilio važinėja atnaujinti DR1A su 2 klasės salonu. Kiti traukiniai priemiestiniai, tai nėra ko norėti komforto trumpai kelionei. Greitis toks pats.
    Estijoje riedmenys atnaujinti irgi buvo - visi traukiniai 2 klasės ir 1 klasės buvo. Dabar nauji irgi tik 1 ir 2 klasės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    2013 metais Lietuvos geležinkeliais pervežta apie 4,87 mln. keleivių, arba 1 proc. daugiau nei 2012-aisiais.
    Kai Latvijoje ir gyventojų žymiai mažiau ir traukiniai dar tarybiniai -
    В 2014 году железнодорожным транспортом в Латвии перевезено 19,2 млн. пассажиров

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Todėl kad ir geležinkelių tinklas kitas. Ar ten važinėjo/ją naujesnis riedmenys ir greičiau?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kažkodėl Latvijoje ar Estijoje, Lenkijoje (iš dalies) viso to tokiais mastais kaip Lietuvoje neįvyko. Nors irgi visos įvardintos priežastys yra.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pagal tokią logiką ir buvo sužlugdytas VT Lietuvoje. Koks skirtumas, svarbu kad veža. Koks skirtumas, kad lėtai, kad retai. Tai ir pabėgo milijonas keleivių į nuosavus automobilius. VT dabar perveža keliasdešimt kartų mažiau nei perveždavo 1990 m. ir bent 10 kartų mažiau nei prieš 15 metų...
    Klause visų keleivių? Kad važiuoja ,tai dar nereiškia, kad sėkmingai. Kad važiuoja, tai dar nereiškia, kad visi patenkinti.
    Tai ar dėl to milijonas pabėgo į automobilius? Žmonių gyvenimo lygis pakilo, pajamos pakilo kelis kartus, logiška, kad visi turi automobilius. Nebeliko tos kartos, kuri važinėjo traukiniais, persiskirstė gamybos taškai.

    2a. Emigracija, mažėjantis gyventojų skaičius.

    3a. PESOS tikrai neveža lėtai. Į Šiaulius PESA važiuoja tiek pat kiek šilumvežio traukos sąstatas.

    4a. Į Šiaulius iš Vilniaus dabar turbūt važiuoja tiek pat traukinių, kiek prieš 15 metų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Visiškai pritariu. Beje dalis keleivių atbaidyta ir papildomais nemodernizuotais vagonais Vilniaus - Klaipėdos maršrute. Ypač svarbus pirmas įspūdis. Kelionę modernizuotais vagonais dažnas pagiria, o girdėjau ir šnekėjimą apie kitą kartą autobusu sėdint papildomame vagone, kur tik užvalkalai spalvoti nauji, ir prastovos kvapas karštu oru.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    PESA į Šiaulius matyt netinka tik Jums ir dar kokiems 1-2 žmonėms, važiuojantiems traukiniu 1-2 kartus per mėnesį, kadangi visi kiti sėkmingai ja važiuoja ir beveik kasdien ji yra pypilnė. Jei visiems būtų blogai, matyt šitas traukinys dėl mažo keleivių srauto visai nebevažiuotų.
    Pagal tokią logiką ir buvo sužlugdytas VT Lietuvoje. Koks skirtumas, svarbu kad veža. Koks skirtumas, kad lėtai, kad retai. Tai ir pabėgo milijonas keleivių į nuosavus automobilius. VT dabar perveža keliasdešimt kartų mažiau nei perveždavo 1990 m. ir bent 10 kartų mažiau nei prieš 15 metų...
    Klause visų keleivių? Kad važiuoja ,tai dar nereiškia, kad sėkmingai. Kad važiuoja, tai dar nereiškia, kad visi patenkinti.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.17, 20:19.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG turi galva dirbti. Nors kai kurie autobusų parkai ir paleidžia miesto tipo autobusą į tarpmiestį, tai dažniausiai būna antraeiliai maršrutai ne tarp didmiesčių. Laikai ne tie. Dabar ir priemiestyje neretai važinėja minkšti autobusai. PESA 620M yra puiki artimam priemiesčiui, bet visiškai netinkama ilgesnei kelionei. Jei dar į Turmantą, Marcinkonis galima pateisinti, tai į Šiaulius - ne. Bet kuris iš autobusų į Šiaulius yra minkštasis. Jei geležinkeliai iš tiesų siektų pritraukti keleivius, nedarytų tokių nesąmonių. 3 klasė tik priemiesčiui, visi kiti traukiniai turėtų būti 2 klasės.
    PESA į Šiaulius matyt netinka tik Jums ir dar kokiems 1-2 žmonėms, važiuojantiems traukiniu 1-2 kartus per mėnesį, kadangi visi kiti sėkmingai ja važiuoja ir beveik kasdien ji yra pypilnė. Jei visiems būtų blogai, matyt šitas traukinys dėl mažo keleivių srauto visai nebevažiuotų.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2015.05.17, 10:22.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ukrainoje ir Moldavijoje.

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    realiai dar yra veikianciu tokiu vagonu??? Geras, noreciau pasivezint tada

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
    Jo, tikrai kad geras. Ypač paskutiniais metais važinėjo, modernizuoti, minkštom sėdynėm. Gerokai maloniau važiuoti juom, nei kad kokiu klišu bildančiu RA2
    Originalūs suolai atrodė taip:

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Jo, tikrai kad geras. Ypač paskutiniais metais važinėjo, modernizuoti, minkštom sėdynėm. Gerokai maloniau važiuoti juom, nei kad kokiu klišu bildančiu RA2

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Senas geras D1-593



    Variklis:



    Mašinisto darbo vieta:



    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Užtai kaina iki Šiaulių kaip 2 klasės

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Tiesą sakant, nematau jokių problemų 1,5-2 val. kelionei su PESA. Ar jau tam reikia ištaigingų krėslų? Priešingai, iš eilinių keliautojų girdžiu tik teigiamus atsiliepimus - žiemą šilta ir t.t.
    Galų gale, jei jau kalbam apie Turmantą. Vis tiek didžioji dalis keleivių srauto yra iki Švenčionėlių-Ignalinos, iki kurių 1,5 val. kelio.
    Kalbant apie reisą G23 į Šiaulius - ar irgi siūlote leisti tris vagonus, nepaisant to, kad visi telpa į vieną?
    Kokia logika leisti trivagonius DR1A vien dėl to, kad erdviau sėdėsite ir nesvarbu, kad pusė traukinio veš orą..?
    LG turi galva dirbti. Nors kai kurie autobusų parkai ir paleidžia miesto tipo autobusą į tarpmiestį, tai dažniausiai būna antraeiliai maršrutai ne tarp didmiesčių. Laikai ne tie. Dabar ir priemiestyje neretai važinėja minkšti autobusai. PESA 620M yra puiki artimam priemiesčiui, bet visiškai netinkama ilgesnei kelionei. Jei dar į Turmantą, Marcinkonis galima pateisinti, tai į Šiaulius - ne. Bet kuris iš autobusų į Šiaulius yra minkštasis. Jei geležinkeliai iš tiesų siektų pritraukti keleivius, nedarytų tokių nesąmonių. 3 klasė tik priemiesčiui, visi kiti traukiniai turėtų būti 2 klasės.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Tiesą sakant, nematau jokių problemų 1,5-2 val. kelionei su PESA. Ar jau tam reikia ištaigingų krėslų? Priešingai, iš eilinių keliautojų girdžiu tik teigiamus atsiliepimus - žiemą šilta ir t.t.
    Galų gale, jei jau kalbam apie Turmantą. Vis tiek didžioji dalis keleivių srauto yra iki Švenčionėlių-Ignalinos, iki kurių 1,5 val. kelio.
    Kalbant apie reisą G23 į Šiaulius - ar irgi siūlote leisti tris vagonus, nepaisant to, kad visi telpa į vieną?
    Kokia logika leisti trivagonius DR1A vien dėl to, kad erdviau sėdėsite ir nesvarbu, kad pusė traukinio veš orą..?
    Paskutinis taisė 2Pack; 2015.05.14, 11:17.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai gal paskaičiuojam. Kaune bazuojasi pora, Radviliškyje pora. Iš Vilniaus į Keną pakanka 1 vnt. Į oro uostą pakanka 1 vnt. bet tikriausiai dirba 2. Į Varėna važiuoja 1 vnt. Į Turmantą 1 vnt., nors ne visada, kartais važiuoja dyzeliniai. Vilniaus mazge galbūt iš paminėtų galima optimizuoti ir 1 vnt. per dieną sumažinti. Dar reikia nepamiršti, kad Vilniuje dirba AR2. Viskas. Kol nebuvo RailBalticos tiesimo, Kaune automotrisių poreikis, neskaitant maršruto į Marijampolę, buvo mažesnis - Į Kybartus praktiškai važiuodavo traukiniai.
    Nepaminėjote Vilnius-Šiauliai-Vilnius paprastom dienom. Džiaugiamės, kad bent tokia yra.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    gal šiek tiek nuokrypis, tačiau prasidėjus dvivagonių el. Traukinių ir pesų erai, lg nebegali pasiūlyti komfortiško važiavimo lyginant su autobusais. Pesa su savo sėdynių kietumu ir erdvės kiekiu iš viso yra nusikaltimas žmogiškumui.
    pilnai pritariu !

    Komentuoti:

Working...
X