Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • aRa
    replied
    Parašė syncmaster Rodyti pranešimą
    276-1/3 yra perdaryti kaip prikabinami vagonai su valdymo kabina, iš jų demontuoti varikliai ir vietoje varkilinės patalpos padarytos vietos dviračių laikymui, 300-iniai varikliniai su varikliais iš estiškų DR-1A...
    Gal kas gali paaiškinti vieną, mano akimis, įdomų reisą?
    Prieš porą savaičių, sekmadienio (10.09) vakarą, įkandin vakarinio Turmanto traukinio (iš Vilniaus išvykusio 21:11), daugmaž po 10 minučių, iš to paties 1-ojo kelio išvažiavo dar vienas ДР1А sąstatas, traukiamas motorinio ДР1А-451.1, prikabinamas vagonas buvo 275.6, o paskutinio vagono (bemotorės? "galvos") gerai nesužiūrėjau, bet atrodo, kad tai kažkuris iš 276-ųjų.
    Visų vagonų salonuose degė blausi šiviesa, stoties budėtoja mašinistui atnešė pasirašyti ir perdavė (specialų?) maršrutą. Jei paskutinis vagonas tikrai buvo 276.x, gal tai buvo kokie nors bandymai? Bet kodėl vėlų sekmadienio vakarą?

    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    730ml dabar vazinejo ir i turmanta
    Taip, vakar mane stiprokai nustebino iš Ignalinos parvažiavusi (21:53) PESA 730ML-001
    Paskutinis taisė aRa; 2016.10.22, 16:54.

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    730ml dabar vazinejo ir i turmanta

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet gi buvo konkursas dviems variklių komplektams. Aišku, reikia žiūrėti sąlygas. Bet dabar kažin ar dar kabo tai internete. Matyt po tais dviem komplektais ir buvo pakišti estų DR1A vagonai. Nes tų vagonų pirkimo konkurso nebuvo.

    Komentuoti:


  • syncmaster
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mat kaip. Bet ar pas estus buvo pakeisti varikliai į vakarietiškus? Ir kodėl keitė į panaudotus, o ne naujus? Čia kažkas nesueina. Juk buvo konkursas dviejų variklių komplektų pirkimui dyzeliniams traukiniams.
    Sumontuoti MTU varikliai, o kodel ne nauji, tai jau nepasakysiu... Čia jau valdžios sprendimas buvo, kiek suprantu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mat kaip. Bet ar pas estus buvo pakeisti varikliai į vakarietiškus? Ir kodėl keitė į panaudotus, o ne naujus? Čia kažkas nesueina. Juk buvo konkursas dviejų variklių komplektų pirkimui dyzeliniams traukiniams.

    Komentuoti:


  • syncmaster
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    DR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
    Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
    276-1/3 yra perdaryti kaip prikabinami vagonai su valdymo kabina, iš jų demontuoti varikliai ir vietoje varkilinės patalpos padarytos vietos dviračių laikymui, 300-iniai varikliniai su varikliais iš estiškų DR-1A...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai paskutinį kartą mačiau rugpjūčio pabaigoje, tai nelabai atrodė pasikeitę, lyginant, su tuo, kas buvo pavasarį. Kažką visgi išėmė. Tam ir pirko juk. O visa kita - į laužą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
    Gal buvo donorais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
    Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied


    http://est-train.ertas.eu

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Pagėgiai. Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1999 m. vasaris.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kur nusiųs.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Kur važinės PESA 730-002?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Vilnių atvyko PESA 730ML-002.









    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Truputį geležinkelis ne per toli nuo Šaukėnų? https://goo.gl/o4E86i
    Ačiū už pastebėjimą. Padariau klaidą, tai Stoniškiai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šaukėnai yra:

    miestelis Kelmės rajone;
    kaimas Alytaus rajone;
    kaimas Kelmės rajone;
    kaimas Tauragės rajone.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Šaukėnai, 1994 m. vasara. Aut. Bernhard Waldmann.

    Atvaizdas


    http://wiki-de.genealogy.net
    Truputį geležinkelis ne per toli nuo Šaukėnų? https://goo.gl/o4E86i

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Stoniškiai, 1994 m. vasara. Aut. Bernhard Waldmann.



    http://wiki-de.genealogy.net
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.05.09, 05:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A-300 jau modernizuojamas - mačiau išardytus vagonus pro pravažiuojančio traukinio langą. Dar du prikabinami 300 vagonai stovi elektrodepe. Berods DR1A-300 buvo pagamintas 6 vagonų, o modernizuojant saloną, modernizuoti visi vagonai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Gal yra žinančių, ką Vilniuje veikia Estijos ,,Edelaraudtee" DR1A vagonai? Stovi jau pusantro mėnesio.
    Edelaraudtee DR1A galvos Vilniaus depe.

    Komentuoti:

Working...
X