Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Antpečių aš neturiu, bet mano IQ yra virš 200. O visi, kas kritikuoja LTG yra vatnikai.
    Tai pats esi vatnikas, nes visada siūlai važiuot automobiliu vietoje traukinio.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal kas nors gali paaiškinti, kas tas "RAPK įrenginys".
    Tikriausiai blogai išgirdo RAKP, "Riedmenų automatinės kontrolės postas", sėdi ant bėgių detektoriai ir matuoja pvz. ašidėžių ar ratų temperatūrą, skaičiuoja ašis ar visos pravažiavo, etc.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Straipsnyje yra užuomina apie įkaitusius ratus.
    Būtų įdomu, jei iš tikro dėl įkaitusių ratų šitaip, tai tikriausiai guolis koks parėjo, kas truputi nekažką būtų priežiūros skyriui, nes kaip ir standartinė procedūra yra patikrint ir pakeist guolius.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.
    Nes ir viduj dar nieko nepranešama apie tyrimo rezultatus. Nenustebčiau jei išsiuntė sugedusias dalis kokiai tai laboratorijai patikrint kad žinot ar gamintoją ar savus kaltint dėl pirminio gedimo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.

    Straipsnyje yra užuomina apie įkaitusius ratus.
    Gal kas nors gali paaiškinti, kas tas "RAPK įrenginys".
    RAKP. Fiksuoja aširačių temperatūrą. Kaistantis aširašis == guolio problema, kas gali sugadinti kelią ir aširatį, o blogiausiu atveju - numesti vagoną nuo kelio.

    Myli savo sąstatus LG, nieko nepasakysi. Linksmoji dalis: DMU yra du sukabinti sąstatai. Kas atsitiko antrąjam kad nebuvo galima palikti sugędusiojo stotyje, nuvežti artimiausioje stotyje išlipančius keleivius keleivius autobusu ar taksi ir tęsti kelionę trumpesniu traukiniu? "Свойх не бросаем"?

    Apie tai, kad "nesaugu išlaipinti tarpstotyje" išvis ryžos kumelės sapnas. Iš traukinįo yra galimybė evakuotis bet kokioje geležinkelio vietoje: nes avarijų vietos iš anksto niekas neplanuoja.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Todėl kad civiliokus vidiniai LTG dalykai nedomina. O jeigu jiems tai yra įdomu - tegul įsidarbina LTG.
    Antpečiai iš tolo šviečia. Ir entelektas.

    Aleksio, išpūsk.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    jeigu jiems tai yra įdomu - tegul įsidarbina LTG.
    Skaidrumo prasme, kirvis kotą čia atitinka idealiai. Kaip sakant – be priekaištų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Todėl kad civiliokus vidiniai LTG dalykai nedomina. O jeigu jiems tai yra įdomu - tegul įsidarbina LTG.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Atsakymas turi būti maždaug toks - "Priežastys yra nustatytos, išvados yra padarytos. LTG imasi visų įmanomų priemonių, kad ateityje tokie gedimai nepasikartotų".
    Tačiau kol kas nėra net tokio paaiškinimo.
    Tik kartojama, jog "vyksta vidinis tyrimas".

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.
    Atsakymas turi būti maždaug toks - "Priežastys yra nustatytos, išvados yra padarytos. LTG imasi visų įmanomų priemonių, kad ateityje tokie gedimai nepasikartotų".
    O techninės smulkmenos yra vidinis LTG reikalas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Reikia įžiūrėti ir teigiamą reikalo pusę - LTG galės dar vieną sąstatą statyti patvorin ant dalių ir taip įtvirtinti savo "trūksta riedmenų" mantrą.
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Jei DMU reikėjo lokomotyvo - kažkas blogo abiems varikliams ar transmisijoms.
    Wikipedia rašo, jog kiekvienas sąstatas turi po 2 variklius ir jie gali dirbti DMU, kas reiškia bet kurio variklio valdymą iš bet kurios kabinos.
    Kaip reikia prižiūrėti sąstatus, kad pagrindinio įmonės maršruto traukinys liktų be traukos?
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Na, bėda ta, kad ne tik varikliai gali sugesti
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    #define variklis=visa traukos sistema, įskaitant kuro bako dangtelį ir valdymo sistemą.
    Na taip, lieka kompresoriai. Ir pagalbinės saugos sistemos.
    Kadangi buvo galima stumti ir traukti su keleiviais, su stabdžiais ir aširačiais problemų nebuvo.

    Gal jau aišku kas ten STAIGA sugriuvo?
    Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.

    Straipsnyje yra užuomina apie įkaitusius ratus.
    Gal kas nors gali paaiškinti, kas tas "RAPK įrenginys".

    TV3.lt 2023.09.29
    Košmariška kelionė: mergina su siaubu prisimena, ką teko ištverti traukiniui sugedus
    Iš paskos važiavusio prekinio traukinio įgulos narys Aivaras tvirtina, kad paskambinęs koordinatoriui gavo atsakymą, jog už Telšių traukinį, kuris važiavo Vilnius–Klaipėda maršrutu, pagavo RAPK įrenginys, kuris matuoja ratų kaitimą ir praneša apie pavojų, todėl traukinys turėjo vėl stoti artimiausioje Lieplaukės stotyje
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...156

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Techninę diskusiją apie 2023.03.19 d. traukinio gedimą geriau tęsti šioje temoje

    Telšiai, 4 valandas ir 55 minutes pavėlavęs traukinys Nr. 19G
    2023.02.20. 2:25



    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Išsaugoti negalima sunaikinti

    Panašu, kad pastangos, jog originalus ir išskirtinis geležinkelių riedmuo atsidurs muziejuje, bliūkšta.

    LTG interneto puslapyje paskelbta informacija, kad šiuo metu vyksta naudotų riedmenų pardavimo aukcionas. Viešai prieinamuose aukciono dokumentuose galima pamatyti ir dyzelinę automotrisę AR2.

    Galbūt paklausite, kuo ji išskirtinė? Tuo, kad tai nėra serijiniu būdu gamintas riedmuo. Šiek tiek prisimenant istoriją, 1997 metais pagal Lietuvos (LG) ir Latvijos (LDz) geležinkelių užsakymą Rygos vagonų gamykla (RVR) pagamino dvi AR2 serijos automatrises AR2-01 (perduota Latvijos geležinkeliams) ir AR2-02 (perduota Lietuvos geležinkeliams).

    Ilgą laiką automotrisė AR2-02 buvo eksploatuojama Kauno lokomotyvų ceche, keleivius vežiojo maršrutais Kaunas - Jonava ir Kaunas - Marijampolė. Vėliau po 2012 metų perduoda Vilniaus dyzelinių traukinių depui, kur dar porą metų epizodiškai vežiojo keleivius maršrutais Vilnius - Oro Uostas, Vilnius - Jašiūnai, Vilnius - Varėna ir kt. Apie 2014-2015 metus baigta šios automotrisės eksploatacija, automotrisė ilgą laiką stovėjo patvoryje su viltimi būti perduota Geležinkelių Muziejui.

    Reziumuojant galima daryti išvadą, kad šiais laikais istorinė atmintis ir technikos palikimas neturi prasmės. Svarbiausia "efektyvinti", "išgryninti" veiklas ir uždirbti kuo daugiau pinigų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkijoje? Lietuvoje gi tokių vietų nėra. Visur naujuose 2+2. Išskyrus automotrises, kur 2+3. Bet jos skirtos tik artimam priemiesčiui, nors LG naudoja ir ilguose maršrutuose.

    Kupė yra 4 vietos gulėjimui ir 6 vietos sėdėjimui, jei bilietai parduodami kaip sėdėjimui. Vakarų Europoje būna 6 ar 8 vietos sėdėjimui kupė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą


    Tai normalus tarybinis ER9M, kurio plotis yra didesnis būtent tam, kad būtų 3+3 vietos. Visur kitur galimos tik 2+3 vietos. O Prancūzijoje į siauresnį nei standartinis tarybinis vagonas sukištos 3+3 vietos yra tikra pornografija.
    Ne, tai buvo naujas lenkiškas dyzeliukas, kur gavus vidurinę vieta poto kelis metus nesinorėjo važiuoti traukiniu. 2+3 ar 3+3 nesvarbu jeigu tos 3 vietos tinkamos tik vaikams o bilietai parduodami suaugusiems.

    Beje tarybiniuose sužymėta 2+2 ant kajučių, bet ant viršaus uždėtas 3+3 skirstymas, taupom vietą...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    O man yra teke tokiu važiuoti lietuvoje

    Tai normalus tarybinis ER9M, kurio plotis yra didesnis būtent tam, kad būtų 3+3 vietos. Visur kitur galimos tik 2+3 vietos. O Prancūzijoje į siauresnį nei standartinis tarybinis vagonas sukištos 3+3 vietos yra tikra pornografija.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lietuvoje kaip ir yra koridorius Kena - Kybartai (+Trakai), kur gali važiuoti ER9M, o klausimas, ar į Klaipėdą linija pritaikyta? O į Turmantą, Varėną?
    ten EMU, tad Turmantas ar Varėna neaktualu. Jei pritaikyta iki Klaipėdos, tuomet gali būti negabaritas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nors yra tekę važiuoti Prancūzijoje priemiestiniame traukinyje su 3+3 vietomis. Europinio pločio, t.y. siauras vagonas. Tai pornografija. Vaikai tik gali sėdėti...
    O man yra teke tokiu važiuoti lietuvoje


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Nepasimoko jie su tom 3 sėdimom vietom niekaip....
    3+3 vietos galimos tik esant plačiam kaip ER9M vagonui. O tai negabaritas. T.y. geležinkelio linija turi būti specialiai pritaikyta tokiems traukiniams. Nors yra tekę važiuoti Prancūzijoje priemiestiniame traukinyje su 3+3 vietomis. Europinio pločio, t.y. siauras vagonas. Tai pornografija. Vaikai tik gali sėdėti...
    Lietuvoje kaip ir yra koridorius Kena - Kybartai (+Trakai), kur gali važiuoti ER9M, o klausimas, ar į Klaipėdą linija pritaikyta? O į Turmantą, Varėną?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Siemens Desiro RU yra greitasis traukinys >200 km/h su iš esmės kita konstrukcija, susijusia su greičiu, o LG tokių neužsakinėja.
    Maišote su Velaro RU. Desiro RU iki 160 km/h

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    [*]Salono išdėstymas: 2+3 arba 3+3.
    Nepasimoko jie su tom 3 sėdimom vietom niekaip....

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar vienas akmuo į Stadler daržą - jų 1520 mm rinkai skirti traukiniai yra gaminami Baltarusijoje.
    Siemens Desiro RU yra greitasis traukinys >200 km/h su iš esmės kita konstrukcija, susijusia su greičiu, o LG tokių neužsakinėja.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.07.20, 07:46.

    Komentuoti:

Working...
X