Gal kas nors gali paaiškinti, kas tas "RAPK įrenginys".
Tikriausiai blogai išgirdo RAKP, "Riedmenų automatinės kontrolės postas", sėdi ant bėgių detektoriai ir matuoja pvz. ašidėžių ar ratų temperatūrą, skaičiuoja ašis ar visos pravažiavo, etc.
Būtų įdomu, jei iš tikro dėl įkaitusių ratų šitaip, tai tikriausiai guolis koks parėjo, kas truputi nekažką būtų priežiūros skyriui, nes kaip ir standartinė procedūra yra patikrint ir pakeist guolius.
Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.
Nes ir viduj dar nieko nepranešama apie tyrimo rezultatus. Nenustebčiau jei išsiuntė sugedusias dalis kokiai tai laboratorijai patikrint kad žinot ar gamintoją ar savus kaltint dėl pirminio gedimo.
Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.
Straipsnyje yra užuomina apie įkaitusius ratus.
Gal kas nors gali paaiškinti, kas tas "RAPK įrenginys".
RAKP. Fiksuoja aširačių temperatūrą. Kaistantis aširašis == guolio problema, kas gali sugadinti kelią ir aširatį, o blogiausiu atveju - numesti vagoną nuo kelio.
Myli savo sąstatus LG, nieko nepasakysi. Linksmoji dalis: DMU yra du sukabinti sąstatai. Kas atsitiko antrąjam kad nebuvo galima palikti sugędusiojo stotyje, nuvežti artimiausioje stotyje išlipančius keleivius keleivius autobusu ar taksi ir tęsti kelionę trumpesniu traukiniu? "Свойх не бросаем"?
Apie tai, kad "nesaugu išlaipinti tarpstotyje" išvis ryžos kumelės sapnas. Iš traukinįo yra galimybė evakuotis bet kokioje geležinkelio vietoje: nes avarijų vietos iš anksto niekas neplanuoja.
Atsakymas turi būti maždaug toks - "Priežastys yra nustatytos, išvados yra padarytos. LTG imasi visų įmanomų priemonių, kad ateityje tokie gedimai nepasikartotų".
Tačiau kol kas nėra net tokio paaiškinimo.
Tik kartojama, jog "vyksta vidinis tyrimas".
Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.
Atsakymas turi būti maždaug toks - "Priežastys yra nustatytos, išvados yra padarytos. LTG imasi visų įmanomų priemonių, kad ateityje tokie gedimai nepasikartotų".
O techninės smulkmenos yra vidinis LTG reikalas.
Jei DMU reikėjo lokomotyvo - kažkas blogo abiems varikliams ar transmisijoms.
Wikipedia rašo, jog kiekvienas sąstatas turi po 2 variklius ir jie gali dirbti DMU, kas reiškia bet kurio variklio valdymą iš bet kurios kabinos.
Kaip reikia prižiūrėti sąstatus, kad pagrindinio įmonės maršruto traukinys liktų be traukos?
#define variklis=visa traukos sistema, įskaitant kuro bako dangtelį ir valdymo sistemą.
Na taip, lieka kompresoriai. Ir pagalbinės saugos sistemos.
Kadangi buvo galima stumti ir traukti su keleiviais, su stabdžiais ir aširačiais problemų nebuvo.
Gal jau aišku kas ten STAIGA sugriuvo?
Nors LTG "vidinis tyrimas" dėl praėjusios savaitės penktadienio traukinio vėlavimo vyksta jau savaitę, bet kol kas nieko viešai nepranešama apie prižastis ir išvadas.
Straipsnyje yra užuomina apie įkaitusius ratus.
Gal kas nors gali paaiškinti, kas tas "RAPK įrenginys".
TV3.lt 2023.09.29 Košmariška kelionė: mergina su siaubu prisimena, ką teko ištverti traukiniui sugedus
Iš paskos važiavusio prekinio traukinio įgulos narys Aivaras tvirtina, kad paskambinęs koordinatoriui gavo atsakymą, jog už Telšių traukinį, kuris važiavo Vilnius–Klaipėda maršrutu, pagavo RAPK įrenginys, kuris matuoja ratų kaitimą ir praneša apie pavojų, todėl traukinys turėjo vėl stoti artimiausioje Lieplaukės stotyje https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...156
Panašu, kad pastangos, jog originalus ir išskirtinis geležinkelių riedmuo atsidurs muziejuje, bliūkšta.
LTG interneto puslapyje paskelbta informacija, kad šiuo metu vyksta naudotų riedmenų pardavimo aukcionas. Viešai prieinamuose aukciono dokumentuose galima pamatyti ir dyzelinę automotrisę AR2.
Galbūt paklausite, kuo ji išskirtinė? Tuo, kad tai nėra serijiniu būdu gamintas riedmuo. Šiek tiek prisimenant istoriją, 1997 metais pagal Lietuvos (LG) ir Latvijos (LDz) geležinkelių užsakymą Rygos vagonų gamykla (RVR) pagamino dvi AR2 serijos automatrises AR2-01 (perduota Latvijos geležinkeliams) ir AR2-02 (perduota Lietuvos geležinkeliams).
Ilgą laiką automotrisė AR2-02 buvo eksploatuojama Kauno lokomotyvų ceche, keleivius vežiojo maršrutais Kaunas - Jonava ir Kaunas - Marijampolė. Vėliau po 2012 metų perduoda Vilniaus dyzelinių traukinių depui, kur dar porą metų epizodiškai vežiojo keleivius maršrutais Vilnius - Oro Uostas, Vilnius - Jašiūnai, Vilnius - Varėna ir kt. Apie 2014-2015 metus baigta šios automotrisės eksploatacija, automotrisė ilgą laiką stovėjo patvoryje su viltimi būti perduota Geležinkelių Muziejui.
Reziumuojant galima daryti išvadą, kad šiais laikais istorinė atmintis ir technikos palikimas neturi prasmės. Svarbiausia "efektyvinti", "išgryninti" veiklas ir uždirbti kuo daugiau pinigų.
Lenkijoje? Lietuvoje gi tokių vietų nėra. Visur naujuose 2+2. Išskyrus automotrises, kur 2+3. Bet jos skirtos tik artimam priemiesčiui, nors LG naudoja ir ilguose maršrutuose.
Kupė yra 4 vietos gulėjimui ir 6 vietos sėdėjimui, jei bilietai parduodami kaip sėdėjimui. Vakarų Europoje būna 6 ar 8 vietos sėdėjimui kupė.
Tai normalus tarybinis ER9M, kurio plotis yra didesnis būtent tam, kad būtų 3+3 vietos. Visur kitur galimos tik 2+3 vietos. O Prancūzijoje į siauresnį nei standartinis tarybinis vagonas sukištos 3+3 vietos yra tikra pornografija.
Ne, tai buvo naujas lenkiškas dyzeliukas, kur gavus vidurinę vieta poto kelis metus nesinorėjo važiuoti traukiniu. 2+3 ar 3+3 nesvarbu jeigu tos 3 vietos tinkamos tik vaikams o bilietai parduodami suaugusiems.
Beje tarybiniuose sužymėta 2+2 ant kajučių, bet ant viršaus uždėtas 3+3 skirstymas, taupom vietą...
Tai normalus tarybinis ER9M, kurio plotis yra didesnis būtent tam, kad būtų 3+3 vietos. Visur kitur galimos tik 2+3 vietos. O Prancūzijoje į siauresnį nei standartinis tarybinis vagonas sukištos 3+3 vietos yra tikra pornografija.
Lietuvoje kaip ir yra koridorius Kena - Kybartai (+Trakai), kur gali važiuoti ER9M, o klausimas, ar į Klaipėdą linija pritaikyta? O į Turmantą, Varėną?
ten EMU, tad Turmantas ar Varėna neaktualu. Jei pritaikyta iki Klaipėdos, tuomet gali būti negabaritas.
Nors yra tekę važiuoti Prancūzijoje priemiestiniame traukinyje su 3+3 vietomis. Europinio pločio, t.y. siauras vagonas. Tai pornografija. Vaikai tik gali sėdėti...
Nepasimoko jie su tom 3 sėdimom vietom niekaip....
3+3 vietos galimos tik esant plačiam kaip ER9M vagonui. O tai negabaritas. T.y. geležinkelio linija turi būti specialiai pritaikyta tokiems traukiniams. Nors yra tekę važiuoti Prancūzijoje priemiestiniame traukinyje su 3+3 vietomis. Europinio pločio, t.y. siauras vagonas. Tai pornografija. Vaikai tik gali sėdėti...
Lietuvoje kaip ir yra koridorius Kena - Kybartai (+Trakai), kur gali važiuoti ER9M, o klausimas, ar į Klaipėdą linija pritaikyta? O į Turmantą, Varėną?
Dar vienas akmuo į Stadler daržą - jų 1520 mm rinkai skirti traukiniai yra gaminami Baltarusijoje.
Siemens Desiro RU yra greitasis traukinys >200 km/h su iš esmės kita konstrukcija, susijusia su greičiu, o LG tokių neužsakinėja.
Komentuoti: