Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Vasario 25 d. (ketvirtadienį) 9:16h. iš Kauno į Kybartus ir Marijampolę važiuojantis sąstatas buvo kitoks - vietoje dviejų PESŲ išvyko du DR1A trivagonis (į Kybartus) ir dvivagonis (į Marijampolę). Tas pats dvivagonis 12:48h išvažiavo vėl į Marijampolę. Šiandien (penktadienį, vasario 26 d.) 10:40h į Marijampolę atvyko taip pat dvivagonis DR1A.
Nejaugi PESŲ pritrūko?
Man atrodytų, kad labiau pritrūkti gali dyzelių DR-akonų?
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNe, LG
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąKaune Vienas vagonas (Spėju drakono) stovi ant vieno iš pagrindinių kelių prikabintas tarp Smėlį regis vežančių vagonų. Gal kur veš?
Komentuoti:
-
Kaune Vienas vagonas (Spėju drakono) stovi ant vieno iš pagrindinių kelių prikabintas tarp Smėlį regis vežančių vagonų. Gal kur veš?
Komentuoti:
-
Gal yra žinančių, ką Vilniuje veikia Estijos ,,Edelaraudtee" DR1A vagonai? Stovi jau pusantro mėnesio.
Komentuoti:
-
-
Jau du kartus į Kauną buvo atvykę lenkiški dyzeliniai traukiniai SA133.
2015.10.16 atvažiavo SA133-019.
Foto -
http://www.kaunas.lt/kaunas/m/m_imag...tica-48717.pngPaskutinis taisė Vitas; 2015.11.02, 08:43.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas yra faktas, tai DR1A-300 remotorizacija ir išskaidymas į du trivagonius. Kitas dalykas - neseniai juk turėjo būti turimų DR1A būklės vertinimas, kuriam atlikti buvo dar pavasarį skelbtas konkursas. Galbūt iš tiesų pagal jo rezultatus kai kuriems traukiniams netrukus reikės atlikti kapitalinį arba nurašyti. Todėl ir buvo nupirktas tas estų DR1A. Arba bus donoru, arba jo vagonus modernizuos ir naudos vietoj kai kurių nurašomų savų.
Komentuoti:
-
Kas yra faktas, tai DR1A-300 remotorizacija ir išskaidymas į du trivagonius. Kitas dalykas - neseniai juk turėjo būti turimų DR1A būklės vertinimas, kuriam atlikti buvo dar pavasarį skelbtas konkursas. Galbūt iš tiesų pagal jo rezultatus kai kuriems traukiniams netrukus reikės atlikti kapitalinį arba nurašyti. Todėl ir buvo nupirktas tas estų DR1A. Arba bus donoru, arba jo vagonus modernizuos ir naudos vietoj kai kurių nurašomų savų.
Komentuoti:
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEstų DR1A-244 pervaromas į Vilnių ir bus donoru modernizuojamam LG DR1A-300. Taip rašoma čia:
https://trainpix.org/photo/145558/
Tik neaišku, kad toks donoras reikalingas? Jei (kažkur skaičiau) bus naudojami galinių bemotorių gamybai LG DR1A-276 motoriniai vagonai. 276 prikabinamieji jau supjaustyti.
Be to nuotraukoje matyti, kad pervaromi kaip minimum 3 dyzelinio traukinio vagonai, iš kurių vienas motorinis, neaišku, koks trečiasis nuotraukoje. O gal LG nusprendė ir dar vieną DR1A susirinkti? Ar bent jau motorinę galvą padaryti, kurią galėtų naudoti vietoj sugedusių.
Komentuoti:
-
Estų DR1A-244 pervaromas į Vilnių ir bus donoru modernizuojamam LG DR1A-300. Taip rašoma čia:
https://trainpix.org/photo/145558/
Tik neaišku, kad toks donoras reikalingas? Jei (kažkur skaičiau) bus naudojami galinių bemotorių gamybai LG DR1A-276 motoriniai vagonai. 276 prikabinamieji jau supjaustyti.
Be to nuotraukoje matyti, kad pervaromi kaip minimum 3 dyzelinio traukinio vagonai, iš kurių vienas motorinis, neaišku, koks trečiasis nuotraukoje. O gal LG nusprendė ir dar vieną DR1A susirinkti? Ar bent jau motorinę galvą padaryti, kurią galėtų naudoti vietoj sugedusių.Paskutinis taisė Al1; 2015.10.21, 08:41.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiekio nerašo. Bet daugiskaita panaudota.
2 pavarų dėžės;
2 oro kompresoriai + įranga;
+ visa kita įranga.Paskutinis taisė ivanivanov; 2015.07.31, 06:17.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG paskelbė konkursą DR1A traukinių jėgainių komplektų pirkimui. Daugiau smulkiau nieko nerašo. Tai, kaip galima suprasti, būtų naujas variklis, hidropavara ir kita įranga. Įdomu, DR1A-300 ruošiasi remotorizuoti, nes jis vienintelis likęs su originaliais varikliais, vienas iš naujausių turimų DR1A ir mažai eksploatuotas, nes dažnai stovėjo patvoryje...
Komentuoti:
-
LG paskelbė konkursą DR1A traukinių jėgainių komplektų pirkimui. Daugiau smulkiau nieko nerašo. Tai, kaip galima suprasti, būtų naujas variklis, hidropavara ir kita įranga. Įdomu, DR1A-300 ruošiasi remotorizuoti, nes jis vienintelis likęs su originaliais varikliais, vienas iš naujausių turimų DR1A ir mažai eksploatuotas, nes dažnai stovėjo patvoryje...
Komentuoti:
Komentuoti: