Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kažin ar ta eksploatacija papildomai kelis metus bus didesnė nei M62 perdarymas, dviejų TEP70 prikimas ir vieno gili modernizacija? Visi tie apribojimai - biurokratija, kuri apeinama su kita biurokratija ir remontu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    2. Pritaikomi keleiviniams traukiniams 10 metų senesni šilumvežiai už nurašytus.
    M62 su D49 varikliu eksploatacija yra pigesnė nei TEP60.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    30 metų tai ilgai? ... 4. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso dyzeliniai traukiniai
    Nustatytas dyzelinių traukinių tarnavimo laikas - 20 metų. Toliau - arba nurašyti arba kapitalinis remontas su eksploatacijos termino pratęsimu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    30 metų tai ilgai? Tuo tarpu M62 dar apie 10 metų senesni ir važinėja. Aišku, kad kenkėjiška veikla:
    1. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso riedmenys.
    2. Pritaikomi keleiviniams traukiniams 10 metų senesni šilumvežiai už nurašytus.
    3. Perkami du panaudoti lokomotyvai. Užuot kosmetiškai paremontavus abu, vienam iš jų atliekama gili modernizacija, kurios kaštai neaiškūs, o trukmė net 3 metai (jei dar neužtruks ilgiau).
    4. Nurašomi dar neišdirbę savo resurso dyzeliniai traukiniai
    5. Priperkama akivaizdžiai per daug automotrisių, kurios nėra pakankamai išnaudojamos.
    6. Uždaromi keleiviniai maršrutai.

    Maršrutai, atseit, nuostolingi, užtat kišamos didelės sumos per dideliam kiekiui naujų riedmenų, kurie pakankamai neišnaudojami, įsigijimui. Atliekama gili modernizacija šilumvežiui, pritaikomi keleivinių traukinių vedimui seni šilumvežiai... Už visa tai galima buvo palaikyti kelis metus nuostolingus maršrutus net ir su senais daugiau kuro ryjančiais riedmenimis.
    Dar kitas klausimas - kam, pavyzdžiui, maršrute į Marcinkonis du konduktoriai?

    Vietoje 3-4 automotrisių ir tų dviejų TEP'ų buvo galima nupirkti porą naujų dyzelinių traukinių, kurie galėjo būti paleisti į Klaipėdą. Tokių būdu būtų atpuolęs šilumvežių poreikis.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 12:17.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Realiai dar buvo galima laisvai 5 metus tempti su TEP60. Ir kuo gi juos pakeitė? Ogi dar ~10 metų senesniais M62, kuriems dar ir elektropneumatinius stabdžius sumontavo... Dar pirko du panaudotus TEP70, į vieną iš jų sukišo neaišku kiek ir jis galbūt tik šiemet pradės dirbti... Žodžiu, kenkėjiška veikla ir sabotažas keleivių pervežimo veikloje.
    Jokio kenkėjiškumo nebuvo ir nėra. TEPus reikėjo utilizuoti dar anksčiau, juos ir taip ilgai eksploatavo. Taip ir su DR - atidirbo savo, turi užleisti vieta jaunesnei technikos kartai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Realiai dar buvo galima laisvai 5 metus tempti su TEP60. Ir kuo gi juos pakeitė? Ogi dar ~10 metų senesniais M62, kuriems dar ir elektropneumatinius stabdžius sumontavo... Dar pirko du panaudotus TEP70, į vieną iš jų sukišo neaišku kiek ir jis galbūt tik šiemet pradės dirbti... Žodžiu, kenkėjiška veikla ir sabotažas keleivių pervežimo veikloje.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 11:07.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi, kad techninės galimybės leidžia. Gal laikas liautis vaizduoti turtuolius esant su plika šikna?
    Tai gal tada reikėjo ir TEP60 eksploatuoti toliau (nes jų techninis stovis buvo visai neblogas)?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visų maršrutų atkūrimas, deja, neįmanomas, nes keleivių nebūtų. Tačiau Stasylų linijos palikimas be keleivinio susisiekimo - LG vadų kenkėjiškos veiklos pavyzdys. Keleivinis susisiekimas galėtų būti tarp Klaipėdos ir Šilutės, bet reikia normalaus tvarkaraščio, o ne tokio, koks buvo. Traukinys į Rokiškį irgi galėtų važinėti kasdien. Tarp Klaipėdos ir Šiaulių reikėtų dar bent vienos poros traukinių - Iš Šiaulių į Klaipėdą iškart po ekspreso pravažiavimo. Su sustojimais tik Pavenčiuose, Telšiuose, Plungėje, Kretingoje, Giruliuose. Šis traukinys galėtų grįžti į Radviliškį vakare, iš Klaipėdos apie 18.30, darydamas visus sustojimus iki Kretingos, o paskui tik Plungėje, Telšiuose, Pavenčiuose (???). Nes dabar iš Klaipėdos į Šiaulius paskutinis autobusas 17.10, traukinys 17.05.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O ką daryti su 620M? - atstatyti į patvorį? Jeigu eismui palaikyti užtenka X riedmenų, laikyti karštame rezerve dar X riedmenų būtų šiokia tokia prabanga.
    Atstatyti buvusius maršrutus Vilnius-Juodšiliai-Stasylos, Švenčionėliai-Utena, Šiauliai-Lyduvėnai-Tauragė-Pagėgiai, Kaunas-Marijampolė-Šeštokai, Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai, pravesti naujų (Šiauliai-Joniškis, Šiauliai-Pakruojis...).
    Deja, LG keleivių vežimo direkcijos skurių direktoriai ir jų pavaduotojai kol kas dirba kita linkme - maršrutų uždarinėjimo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, kad techninės galimybės leidžia. Gal laikas liautis vaizduoti turtuolius esant su plika šikna? Tokio didelio kiekio PESŲ užpirkimas buvo niekuo nepagrįstas, tai pinigų švaistymas. Nes dyzeliniai traukiniai dar neatidirbo savo resurso, ir nemažai PESŲ stovi be darbo. Arba, dar kartą kartoju, reikėjo atidaryti naujus maršrutus, kad pilnai išnaudoti turimus riedmenis. Deja, maršrutai naikinami...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie tai niekas nesiginčija. Tik Latvijoje ar kur nors Baltarusijoje jie tarnauja kur kas ilgiau nei Lietuvoje.
    Latvijoje tarnauja taip ilgai nes jie neturi jiems pakaitalo - pirkimo konkursai vis stabdomi ir stabdomi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Apie riedmenų ribinį tarnavimo amžių kažką teko girdėti? Anksčiau ar vėliau vistiek tektų visus DRus nurašyti.
    Apie tai niekas nesiginčija. Tik Latvijoje ar kur nors Baltarusijoje jie tarnauja kur kas ilgiau nei Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    620M galėtų pilnai kursuot maršrutu Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai. Vargu ar ten reikia dvigaonio ar trivagonio RA-2.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Apie riedmenų ribinį tarnavimo amžių kažką teko girdėti? Anksčiau ar vėliau vistiek tektų visus DRus nurašyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė tame, kad per didelė prabanga buvo užipirkti per didelį kiekį PESŲ 620M. Būtų pakakę 8 vnt. Arba reikėjo plėsti maršrutų geografiją. Kadangi LG keleivių pervežimuose galvojama ne galva, o kita vieta, tai gaunasi š...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ar ne per anksti dabar nurašinėjami DR1A ? Kai kurie keleiviams būtų gal net geresni už naujus 620M (bent kai kelionė siekia valandą ar daugiau).
    O ką daryti su 620M? - atstatyti į patvorį? Jeigu eismui palaikyti užtenka X riedmenų, laikyti karštame rezerve dar X riedmenų būtų šiokia tokia prabanga.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lentvario Kaitra - paskutinė DR1A 275-3 stotelė.
    (...)
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    (...)
    Sovietmečiu ir dar 2-3 metus po 1990 m. senukai D1 važinėjo (keleivius vežiojo) nugyvenę iki netokio lygio, kurį bent Šiaulių zonos keleiviai buvo praminę "kleder-ekspresiniu". Jei "dyzeliukas" jau nepavažiuodavo pats, tokį tempdavo M62. Daug kartų M62-D1 "tandemą" mačiau maršrute Šiauliai-Kaunas (~nuo 11 iki 18h traukinys stovėdavo Kauno geležinkelio stoties tuometiniame šeštame kelyje).
    Ar ne per anksti dabar nurašinėjami DR1A ? Kai kurie keleiviams būtų gal net geresni už naujus 620M (bent kai kelionė siekia valandą ar daugiau).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    RA2-034 Klaipėdoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sąlygose nerašo kiek ar konkrečiai kurių. Bet parašyta, kad DR1AM ir DR1AMv. Vadinasi visų.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG paskelbė konkursą DR1A traukinių eksploatacijos laiko pratęsimui. Laimėtojas turės įvertinti traukinių būklę, remonto darbų reikalingumą ir galimybę pratęsti eksploataciją ne mažiau kaip 5 metams. Matyt vertins visus traukinius (modernizuoti taip pat įtraukti), nes sąlygose neparašyta kiek ar kuriuos. Tie traukiniai, kuriems pratęsti eksploatacijos 5 metams nebus įmanoma, tikriausiai greitai bus nurašyti, kai tik pasibaigs einama eksploatacijos trukmė.
    Įdomu, ar tas pat bus atlikta su kai kuriais ER9M traukiniais?
    Čia ar ne tie vagonai ir "galvos" DR1A , kur stovi berods palei Panerių gatvę Vilniuje? Tiksliai gatvės negaliu pasakyti,bet lyg ši buvo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG paskelbė konkursą DR1A traukinių eksploatacijos laiko pratęsimui. Laimėtojas turės įvertinti traukinių būklę, remonto darbų reikalingumą ir galimybę pratęsti eksploataciją ne mažiau kaip 5 metams. Matyt vertins visus traukinius (modernizuoti taip pat įtraukti), nes sąlygose neparašyta kiek ar kuriuos. Tie traukiniai, kuriems pratęsti eksploatacijos 5 metams nebus įmanoma, tikriausiai greitai bus nurašyti, kai tik pasibaigs einama eksploatacijos trukmė.
    Įdomu, ar tas pat bus atlikta su kai kuriais ER9M traukiniais?

    Komentuoti:

Working...
X