Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • r08n
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti?
    Tai laikinai gi, iki elektrifikacijos. Nors Vilnius -- Klaipėda maršrutui irgi gal būtų tinkamesnių riedmenų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    AR2 dirbo tarp Kauno ir Jonavos, Kauno ir Alytaus.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    O ar2?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti? Čia taip pat kaip automotristė važiuoja maršrutu Vilnius Mažeikiai ( buvo tikrai toks).
    Kai buvo maršrutas Vilnius - Mažeikiai, LG automotrisių dar neturėjo. Automotrisę (tikriausiai PESA 620M) tikriausiai pamatyti papuolė maršrute Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai.
    Maršrutas Vilnius-Mažeikiai išnyko kartu naktinio traukinio Vilnius-Klaipėda išnykimu.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Tai kiek suprantu tai ir žadėjo šituos paleisti į Klaipėdą, kartais atrodo jog LG daro viską, kad atsikratytų keleivių, o ne juos pritrauktų. užpernai per Jūros šventę, tiek į tiek iš KLP buvo neįmanoma traukiniu išvažiuoti, nes tie genijai nesugebėjo poros vagonų prijungti prie sąstato, tai netilpo visi į traukinį.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    porą kartų esu matęs ir motristę.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti? Čia taip pat kaip automotristė važiuoja maršrutu Vilnius Mažeikiai ( buvo tikrai toks).
    Maršrutu Vilnius-Mažeikiai važiuodavo normalus keleivinis traukinys su klasinio tipo vagonais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Formaliai jame 2 klasė. Nors sėdynės nelabai patogios ir nelabai atitinka 2 klasę, o bagažo lentynose jokių didesnių lagaminų ir tašių nepasidėsi. Būtų kur kas blogiau, jei juos paleistų iš Vilniaus į Klaipėdą.

    Čia yra pora sėdynių nuotraukų.
    https://www.facebook.com/media/set/?...2160165&type=3

    Lentynos tokios pat kaip ir 620M.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.07.16, 09:49.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    gražus daiktas, tačiau niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu, kas per genijai LG sėdi? Nejau negalėjo normalaus traukinio nusipirkti? Čia taip pat kaip automotristė važiuoja maršrutu Vilnius Mažeikiai ( buvo tikrai toks).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokia situacija su 005? Vis dar gydo nuo vaikiškų ligų?

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Pesa 630М-004 (Minskas, 2013-06-18)



    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam atskiras grafikas? Galėjo pastovėti Ignalinoje ir grįžus prisikabinti. Tvarkaraščio pokytis minimalus - 5 min. grįžtant į Vilnių. Tuo tikslu iš Turmanto galėjo išvykti 5 min. anksčiau, o nuo Ignalinos esamu grafiku.
    Kad traukinių eismo taisyklėse (jei taip galima pavadinti) lyg ir yra punktas, kuris keleiviniam traukniui draudžia išvykti iš stoties anksčiau laiko, nustatyto tvarkaraštyje. Bent sovietinėse PTE toks buvo.
    Žinoma, tas antras traukinys tikrai galėjo atsikabinti Ignalinoje ir, problemų traukinių eismui nesukeldamas, grįžti savistoviai (trauknių eismas tarp Naujosios Vilnios ir Ignalinos nėra intensyvus), o gal būt susikabinęs su kitu Ignalina-Vilnius (tokių yra). Pagaliau Ignalinoje susikabinti su kitu, grįžtančiu iš Turmanto, didele gaišatimi nebūtų ir iki Vilniaus grafiką pavyti turėtų pavykti (jis dabar nėra toks įtemptas).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek į Švenčionėlius galima atvykti laiku, pavijus grafiką.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam atskiras grafikas? Galėjo pastovėti Ignalinoje ir grįžus prisikabinti. Tvarkaraščio pokytis minimalus - 5 min. grįžtant į Vilnių. Tuo tikslu iš Turmanto galėjo išvykti 5 min. anksčiau, o nuo Ignalinos esamu grafiku.
    O stabdžių bandymas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kam atskiras grafikas? Galėjo pastovėti Ignalinoje ir grįžus prisikabinti. Tvarkaraščio pokytis minimalus - 5 min. grįžtant į Vilnių. Tuo tikslu iš Turmanto galėjo išvykti 5 min. anksčiau, o nuo Ignalinos esamu grafiku.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kodėl Visagine? Turėjo atsikabinti Ignalinoje.
    O kam daryti maneurus Ignalinoje, po to atskiru grafiku vaziuoti atgal i Vilniu? Paprasciau dvigubu visa marsruta vaziuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi savų geležinkeliečių vaikus vežė.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Gražaus bendrarbiavimo su valstybinėmis įstaigomis pavyzdys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kodėl Visagine? Turėjo atsikabinti Ignalinoje.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kokia proga?
    Vaikus vežė į Ignalinos poilsio stovyklą.

    Komentuoti:

Working...
X