Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Šiandien iš Turmanto važiavo 2 sukabinti DR1A,bet antras buvo tuščias net durys neatidarė,tai buvo 12:09val visagine,žmonems teko begti į prieki,nes galvojo ,kad antram traukiny duris atsidaris,bet deja..
Komentuoti:
-
Automobilį perki sau. O traukinys perkamas keleiviams. Negi elementariai negalima suprasti, kad lentynos skirtos dideliam bagažui pasidėti, o ne maišeliui ar rankinei? Negi negalima suprasti, kad sėdynės turi būti patogios ir komforto turi būti daugiau ne autobuse??? Negi neaišku, kad užuolaidos, roletai ar bent jau rimtas langų tonavimas yra būtini??? Visa tai nebūtų daug kainavę ir buvo galima pataupyti kitur. Kad ir kavos aparatų ar dviejų tualetų sąskaita (būtų pakakę ir vieno).
Komentuoti:
-
Tai turbut, kad ne kate, o viskas remiasi i pinigus. Man irgi patinka MB S klase pilnos komplektacijos, bet kazkodel visi su tokiais auto nevazineja....
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip ir yra. Traukiniai netinkami tolimam susisiekimui dėl sėdynių (jos netinkamos ilgai kelionei), roletų, užuolaidų ar per mažo langų tonavimo. Taip pat ir su dideliu bagažu važiuoti yra problematiška.
Komentuoti:
-
Kai bus elektrifikacija, tada jis ir važinės (jei bus poreikis). Aišku, EJ575 yra ir daugiau vietos ir bagažui lentynos ne portfeliui pasidėti...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip ir yra. Traukiniai netinkami tolimam susisiekimui dėl sėdynių (jos netinkamos ilgai kelionei), roletų, užuolaidų ar per mažo langų tonavimo. Taip pat ir su dideliu bagažu važiuoti yra problematiška.
Komentuoti:
-
Taip ir yra. Traukiniai netinkami tolimam susisiekimui dėl sėdynių (jos netinkamos ilgai kelionei), roletų, užuolaidų ar per mažo langų tonavimo. Taip pat ir su dideliu bagažu važiuoti yra problematiška.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip tai negali būti kalbos? Juk tam maršrutui ir pirko. Deja, apsilažalino. Šio maršruto keleiviai kaip tik vežasi daug didelio bagažo. Autobuse nors bagažinės yra, o automotrisėje jo net normaliai pasidėti nėra kur.
Komentuoti:
-
Iš patkimų šaltinių sužinojau, kad nuo pirmadienio jau turėtų į Minską važiuoti šios Pesos
Komentuoti:
-
Kaip tai negali būti kalbos? Juk tam maršrutui ir pirko. Deja, apsilažalino. Šio maršruto keleiviai kaip tik vežasi daug didelio bagažo. Autobuse nors bagažinės yra, o automotrisėje jo net normaliai pasidėti nėra kur.
Komentuoti:
-
Šianden 17,00 iš Viniaus į Varėną važiavo dvi pesos sujungtos (009 ir 017), beja, 017 turi tik vieną išvažuojančią pakopą perono aukštyje (koki 10 cm žemiau nei 009 apatinis laiptukas), kiti laiptai viduje normalūs.
Komentuoti:
-
Trivagonyje gerokai daugiau vietų. Šis gali pakeisti tik dvivagonius, jei žiūrėti pagal talpą. Jei 630M leis maršrutu Vilnius - Klaipėda, tai kelionės komfortas kris. Jis būtų tinkamas kursuoti tik tarp Vilniaus ir Šiaulių.
Komentuoti:
-
Tai tikriausiai šis labiau tinka priemiestiniams pervežimams - ten kur dabar leidžia trivagonius?
Komentuoti:
-
Taip pat. Tik laiptelis ne iš rifliuoto plieno, o su grotelėmis. Taip kad lipant su smailais aukštakulniais moterims galima kojas nusilaužti.
Beje, kondicionieriai neveikė, elektroninė pranešimo sistema kai kuriais atvejais nerodė lietuviškų raidžių, ir po kelių stotelių nuo Vilniaus stotelių ir stočių pavadinimus ėmė skelbti mašinistas.Paskutinis taisė Al1; 2013.06.13, 20:07.
Komentuoti:
-
Šiandien Pabradėje.
Kelios pastabos. Salono apdaila iš esmės tokia pati, kaip ir 620M. Niekam tikusios lentynos virš sėdynių, ant kurių galima padėti tik nedidelį krepšį, portfelį. Tuo tarpu didesnius lagaminus reikia kišti po kojomis arba šalia sėdynės. Tačiau jei vienoje ir kitoje pusėje sėdi žmonės su lagaminais ar kitais didesniais nešuliais, pastačius juos šalia sėdynių ant tako, nėra kaip praeiti. Ir šiandien taip buvo, kai važiavo grupė moksleivių stovyklauti.
Sėdynės išdėstytos viena kryptimi abiejose vagonų šonuose, tačiau skirtingomis kryptimis motoriniame ir nemotoriniame vagonų galuose, taip pat salono dalyje tarp durų. Sėdynės panašaus pločio kaip autobuse. 2 val. kelionei dar nieko, bet tokiu traukiniu važiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą komforto mažiau nei Lenkijoje modernizuotuose vagonuose. Sėdynės, manau, per stačiais atlošais, kurie nesireguliuoja. Dėl to, kad nėra kur sudėti nešulių, dalis keleivių juos buvo pasidėję ant atlenkiamų staliukų. Jie ilgai nelaikys, nes bus nulaužti.
Nėra nei užuolaidų, nei roletų. Nors, kiek pamenu, konkurso sąlygose buvo. Nesant užuolaidų langų tonavimas per mažas.
Naujos konstrukcijos atitvarai šalia durų, kad į saloną neitų šaltis. 620 M jie stikliniai ir yra tarpai, dabar ištisiniai plastikiniai su mažu stiklu. A gale yra kavos aparatas, o B dalyje yra keltuvas.
Kadangi salonas buvo sunkiai praeinamas dėl nešulių, nepastebėjau, ar konduktoriai turi savo kupė.
Praėjimas tarp vagonų be durų, t.y. salonas ištisas. Neaišku, ar žiemą, kai lauke bus 20 ir daugiau šalčio, nebus salone ties sujungimu šalta.
Paskutinis taisė Al1; 2013.06.13, 19:19.
Komentuoti:
-
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąŠiandien taip važiavo naujoji motrisė tokiu pačiu laiku.
Komentuoti:
Komentuoti: