Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Špionas
    replied
    RA-2 vakar pastebėtas Vilniuje, pralekianti oro uosto link

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kitame regione važinėja.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    Nera, vaziuoja tik Ra-2 ir Pesos
    O tai kur dingo DR1A?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O tai nežinai kiek jų yra?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O kodėl Kaune nekursuoja RA-2 ?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Nera, vaziuoja tik Ra-2 ir Pesos

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na tuomet senokai nesu užtaikęs

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Yra, neuztaikai

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Sakykit kodėl Šiaulių zonoj nebematau DR1A?
    Neliko ar tiesiog nepataikau į Radviliškio-Klaipėdos maršrutą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG parduoda likusius D1 traukinius.

    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#

    Iš viso 8 vagonai: 4 galvos ir 4 prikabinami. Varikliniai 693 (1 ir 3) ir 767 (1 ir 3), prikabinami 767-4, 680-2, abu 690.
    Aišku, kad į metalo laužą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Skirtingų rūšių riedmenų numeracija nieko bendro neturi.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, 630M-005 jau važinėja. Vakar Minske:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Rudenį bus ir 006.
    O tai atskirai bus EJ575-007; 008; 009 traukiniai (neužims šios eilės Pesa 630M)?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Trečiadienio (liepos 17 d.) rytą apie 8;00h į Kauną atvažiavo dvi sukabintos automotrisės 620M. Tuščios, ar buvo žmonių, - gerai neįžiūrėjau... Lyg tai abi tuščios...
    Iš pradžių atrodė, kad toks sąstatas važiuoja pakeisdamas dviaukštį elektrinį (iš Vilniaus išv. 6:20h), kaip kad 1975-1976 m. po geležinkelio elektrifikavimo elektrinius traukinius ER9P ir ER9M dar gana dažnai pakeisdavo du sukabinti
    "medinukai" dyzeliukai D1.
    Bet nuojauta šįkart nepasitvirtino: iš Kauno į Vilnių 8:08h išvažiavo dviejų vagonų dviaukštis (vadinasi, jis į Kauną atvyko anksčiau už tas dvi "pesas"...
    Kur stotyje nuvažiavo tos dvi automotrisės, ar jos 9:35h važiavo į Kybartus ir Marijampolę, koks traukinys 6:16 važiavo į Marijampolę (8:58 grįžo), nemačiau. Sukabintas "pesas" mačiau buvusios Kaunas1 stoties vietoje.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Maršrutas Vilnius - Minskas yra geras maršrutas. 2 valandos ir vietoj. Jis praktiškai niekur nestoja. Važiuoja labai daug keleivių. Vilnius - Klaipėda bet kuriuo laiku važiuoja taip pat pakankamai žmonių plius nereikia pamiršt, kad tai automotrisė. Ilgesniam atstumui tai tikrai nebūtų patogu važiuoti ja.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    Tai kiek suprantu tai ir žadėjo šituos paleisti į Klaipėdą, kartais atrodo jog LG daro viską, kad atsikratytų keleivių, o ne juos pritrauktų. užpernai per Jūros šventę, tiek į tiek iš KLP buvo neįmanoma traukiniu išvažiuoti, nes tie genijai nesugebėjo poros vagonų prijungti prie sąstato, tai netilpo visi į traukinį.
    Turbūt galvoji, kad LG turi begalybę vagonų? Per šventes jie tikrai visi važiuoja..

    P.S. šitie 630M atitinka II klasę pagal tarptautinius standartus, bet su tokiom sėdynėm iki Klaipėdos tikrai sunkoka butų keliauti.
    Čia lenkai kažkaip nedadirbo, juk konkurso sąlygose buvo nurodyta, kad traukinys ilgoms kelionėms skirtas. Matyt darė, kad tik kuo pigiau butų...
    Paskutinis taisė Kasnis; 2013.07.17, 21:24.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    (...) niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu (...)
    Tarptautiniu maršrutu Belystokas (PL)-Gardinas (BY) važinėja priemiesčiams skirti elektriniai traukiniai EN57. Jie jau pakankamai seni.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, 630M-005 jau važinėja. Vakar Minske:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Rudenį bus ir 006.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    AR2 teko važiuot 1996 m. maršrutu Kaunas-Jonava-Kaunas persėdimui į greitąjį traukinį Vilnius-Klaipėdą.
    Nežinau ką leisdavo Kaunas-Jonava-Kaunas deriniui Vilnius-Mažeikiai (išvykdavo iškart po Vilnius-Klaipėda).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    AR2 dirbo tarp Kauno ir Jonavos, Kauno ir Alytaus.
    Iš Kauno į Marijampolę AR2 tikrai važinėjo, iki Alytaus važiuojant nemačiau niekad. Nors tuo maršrutu važinėjau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Per tą laikinai galima gerokai išbaidyti keleivius, tikriausiai ne metai ir ne du praeis iki elektrifikacijos pabaigos.

    Komentuoti:

Working...
X