Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąNera, vaziuoja tik Ra-2 ir Pesos
Komentuoti:
-
Sakykit kodėl Šiaulių zonoj nebematau DR1A?
Neliko ar tiesiog nepataikau į Radviliškio-Klaipėdos maršrutą?
Komentuoti:
-
LG parduoda likusius D1 traukinius.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
Iš viso 8 vagonai: 4 galvos ir 4 prikabinami. Varikliniai 693 (1 ir 3) ir 767 (1 ir 3), prikabinami 767-4, 680-2, abu 690.
Aišku, kad į metalo laužą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, 630M-005 jau važinėja. Vakar Minske:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Rudenį bus ir 006.
Komentuoti:
-
Trečiadienio (liepos 17 d.) rytą apie 8;00h į Kauną atvažiavo dvi sukabintos automotrisės 620M. Tuščios, ar buvo žmonių, - gerai neįžiūrėjau... Lyg tai abi tuščios...
Iš pradžių atrodė, kad toks sąstatas važiuoja pakeisdamas dviaukštį elektrinį (iš Vilniaus išv. 6:20h), kaip kad 1975-1976 m. po geležinkelio elektrifikavimo elektrinius traukinius ER9P ir ER9M dar gana dažnai pakeisdavo du sukabinti
"medinukai" dyzeliukai D1.
Bet nuojauta šįkart nepasitvirtino: iš Kauno į Vilnių 8:08h išvažiavo dviejų vagonų dviaukštis (vadinasi, jis į Kauną atvyko anksčiau už tas dvi "pesas"...
Kur stotyje nuvažiavo tos dvi automotrisės, ar jos 9:35h važiavo į Kybartus ir Marijampolę, koks traukinys 6:16 važiavo į Marijampolę (8:58 grįžo), nemačiau. Sukabintas "pesas" mačiau buvusios Kaunas1 stoties vietoje.
Komentuoti:
-
Maršrutas Vilnius - Minskas yra geras maršrutas. 2 valandos ir vietoj. Jis praktiškai niekur nestoja. Važiuoja labai daug keleivių. Vilnius - Klaipėda bet kuriuo laiku važiuoja taip pat pakankamai žmonių plius nereikia pamiršt, kad tai automotrisė. Ilgesniam atstumui tai tikrai nebūtų patogu važiuoti ja.
Komentuoti:
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąTai kiek suprantu tai ir žadėjo šituos paleisti į Klaipėdą, kartais atrodo jog LG daro viską, kad atsikratytų keleivių, o ne juos pritrauktų. užpernai per Jūros šventę, tiek į tiek iš KLP buvo neįmanoma traukiniu išvažiuoti, nes tie genijai nesugebėjo poros vagonų prijungti prie sąstato, tai netilpo visi į traukinį.
P.S. šitie 630M atitinka II klasę pagal tarptautinius standartus, bet su tokiom sėdynėm iki Klaipėdos tikrai sunkoka butų keliauti.
Čia lenkai kažkaip nedadirbo, juk konkurso sąlygose buvo nurodyta, kad traukinys ilgoms kelionėms skirtas. Matyt darė, kad tik kuo pigiau butų...Paskutinis taisė Kasnis; 2013.07.17, 21:24.
Komentuoti:
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimą(...) niekaip nesuvokiu kaip priemiesčio traukinys gali važinėti tarptautiniu maršrutu (...)
Komentuoti:
-
Pasirodo, 630M-005 jau važinėja. Vakar Minske:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Rudenį bus ir 006.
Komentuoti:
-
AR2 teko važiuot 1996 m. maršrutu Kaunas-Jonava-Kaunas persėdimui į greitąjį traukinį Vilnius-Klaipėdą.
Nežinau ką leisdavo Kaunas-Jonava-Kaunas deriniui Vilnius-Mažeikiai (išvykdavo iškart po Vilnius-Klaipėda).
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAR2 dirbo tarp Kauno ir Jonavos, Kauno ir Alytaus.
Komentuoti:
-
Per tą laikinai galima gerokai išbaidyti keleivius, tikriausiai ne metai ir ne du praeis iki elektrifikacijos pabaigos.
Komentuoti:
Komentuoti: