Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Jei norės dalyvauti, tai gali ir sukurti traukinį su varikliu po grindimis. Tuo labiau, kad tai būtų dar vienas strateginis Stadlerio proveržis į 1520 mm rinką. Estijai pagaminti dyzelelektriniai traukiniai, o čia būtų pasiūlymas su hidrauline pavara . Tuo labiau, kad gamyklą Baltarusijoje tai stato, vadinasi į Muitų sąjungos rinką lįs, o joje pagrindinis pirkėjas būtų Rusijoje. Ir turėti veikiančius pavydžius su abiejų tipų pavaromis yra privalumas.
-
Stadler nepraeina. Reikalaujama kad varikliai butu montuojami po salonu, tuo tarpu pas Stadleri jie atskirame bloke tarp vagonu. Yra ir kitu su tuo susijusiu reikalavimu kodel Stadler nepraeinaGalbūt PESA, galbūt Stadler kaip Estijoje, tik su geresniu salonu
Komentuoti:
-
Galbūt PESA, galbūt Stadler kaip Estijoje, tik su geresniu salonu.
Niekur neradaug kiekio. Kiek traukinių perkama?
Komentuoti:
-
Paskelbta dyzelinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui specifikacija
Manyčiau Pesa analogiška ką tik nupirktai baltarusių.
Komentuoti:
-
taip aišku, kad siauruko, bet kaip ir sakiau - neaišku kur dėti - ne kiti siauriejio geležinkeliai, ne panevėžio siaurukjas, ne muziejus... žodžiu, gal moderatoriai nuspręs
Komentuoti:
-
Nesugalvojau kur įdėti - automatrisė AM1 iškeliauja iš Igliaukos į Panevėžį

Sorry už formatą ir temą, gal moderatoriai kitur perkels
Komentuoti:
-
664 pasitaiko - prieš porą dienų vėl važiavo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažiavo tik bandymu metu. Dabar važinėja tik į Minską.
Komentuoti:
-
Čia tavo tiesaParašė Eimantas Rodyti pranešimąBet turbūt esmė sėdynėse ir lentynose...
Komentuoti:
-
Važiavo tik bandymu metu. Dabar važinėja tik į Minską.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTai juk ir šitie važinėja į Turmantą. Su trečiuoju kaži ar bus kas kitaip. Dėl Klaipėdos - labai abejoju.
Komentuoti:
-
Paprastom dienom gali važiuoti Vilnius-Klaipėda-Vilnius ryte ir atgal per pietus. Keleivių srautai nėra dideli.
Komentuoti:
-
Taip į Klaipėdą nebent du sukabintus galėtų leisti.
Nejau yra reisų kur sutilptų visi keleiviai į tokį mažą traukinį?
Įdomu kaip reikalai su tuo modulinių traukinių pirkimu kurie turėjo būti skirti maršrutui Vilnius - Klaipėda?
Komentuoti:
-
Tai juk ir šitie važinėja į Turmantą. Su trečiuoju kaži ar bus kas kitaip. Dėl Klaipėdos - labai abejoju.Parašė Al1 Rodyti pranešimą630M-006 greitai pradės važinėti. Įdomu, kur ją paleis. Laikys kaip rezervą į Minską, ar leis, pavyzdžiui, į Klaipėdą.
Komentuoti:
-
630M-006 greitai pradės važinėti. Įdomu, kur ją paleis. Laikys kaip rezervą į Minską, ar leis, pavyzdžiui, į Klaipėdą.
Komentuoti:
-
Aha, teko praeitą penktadienį iš Klaipėdos.Parašė Dariukas Rodyti pranešimąjau keleta dienų DR1A - 328 važiuoja Radviliškis - Klaipėda
Komentuoti:
-
jau keleta dienų DR1A - 328 važiuoja Radviliškis - KlaipėdaParašė Salvijus Rodyti pranešimąSakykit kodėl Šiaulių zonoj nebematau DR1A?
Neliko ar tiesiog nepataikau į Radviliškio-Klaipėdos maršrutą?
Komentuoti:
-
Spalio 11 d. turėjo įvykti antrasis D1 ir ER9M vagonų pardavimas. Šį kartą skelbimas litrail.lt puslapyje buvo ir rusų kalba. Ar aukcionas įvyko, neaišku.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...2557F3II10O0/#
Komentuoti:
Komentuoti: