Parašė Grillz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Šiandien mačiau kaip naujoji motrisė 630-004 ruošėsi važiuoti į Turmantą Nr.664 8,28 ryte. Taigi, nei į Minksą nei į Klaipėdą.
Komentuoti:
-
Kada į Minską paleis Pesa 630M? Nes vakar man teko matyti dvi sukabintas Pesa 620M
Komentuoti:
-
-
Tai kodėl pas mus nuostolingi jei važiuoja pilni traukiniai? Čia dar reikia kitai valstybei sumokėti infrastruktūros mokestį (nereikia priminti, kad didžioji atkarpa tenka Baltarusijai, o ne Lietuvai).
Komentuoti:
-
Traukiniai į Maskvą ir Sankt Peterburgą pelningi. Turint omenyje keleivių srautus tarp Minsko ir Vilniaus, turėtų būti pelninga. Aišku, naujų dvivagonių kaina į kelionės išlaidas neturi būti įskaitoma. Nes tokiu atveju maršrutai tikrai neatsiperkantys.
Komentuoti:
-
O kas trukdė tik baltarusiams eksploatuoti šiuos maršrutus kaip ir buvo iki šiol? Negi LG tai būtų pelningas maršrutas. Kažkaip abejoju.
Komentuoti:
-
Ar tikrai patvirtinta informacija, kad važiuos 620M? Kaip matyti, antrasis 630M irgi dar net negautas. Vadinasi, bet kokiu atveju vietoje jo turės važiuoti arba DR1A, arba dvi 620M. Jau geriau LG nesityčiotų iš keleivių ir paleistų modernizuotus DR1A. Beje, 300-aojo salonas labai geras. Tik ar jis pastaruoju metu važiuojantis?
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKontrolinė komisija išaiškino 630M-004 trūkumus, jei trūkumai laiku nebus pašalinti į Minską važius 2x620M.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44043#p44043
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44025#p44025
Komentuoti:
-
Kontrolinė komisija išaiškino 630M-004 trūkumus, jei trūkumai laiku nebus pašalinti į Minską važius 2x620M.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44043#p44043
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=44025#p44025
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSkelbimas paskelbtas 05 15, aukcionas 05 17 - na kiek žmonių ar firmų gali apsispręsti dėl traukinio pirkimo per 2 dienas??
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG parduoda traukinių D1 vagonus ir išnuomoja (???) pavarų dėžes.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
Kaip suprasti pavarų dėžių nuomą??? O parduoda tai tikriausiai likusius du D1 traukinius ir prikabinamus vagonus. Neįvykus pardavimui (o konkursas tikriausiai tik formalus, nes niekam šiais laikais D1 traukinių nebereikia), bus skelbiamas konkursas parduoti vaginus į metalo laužą.
Komentuoti:
-
LG parduoda traukinių D1 vagonus ir išnuomoja (???) pavarų dėžes.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
Kaip suprasti pavarų dėžių nuomą??? O parduoda tai tikriausiai likusius du D1 traukinius ir prikabinamus vagonus. Neįvykus pardavimui (o konkursas tikriausiai tik formalus, nes niekam šiais laikais D1 traukinių nebereikia), bus skelbiamas konkursas parduoti vaginus į metalo laužą.
Komentuoti:
-
Kiek dar Lietuvoje liko D1 traukinių (vagonų) be muziejinio trivagonio?
Komentuoti:
-
Stasylos galbūt yra rozetės. Jei nėra, tai žiemą leis DR1A. Šiaip LG būtų pigiau ir paprasčiau stotyse įrengti elektrinio vagonų šildymo rozetes.
Beje, kažkaip neteko matyti, kad žiemą naktį Vilniuje ar Kaune DR1A stovėtų depe su nuolat įjungtais varikliais. Vandenį nakčiai žiemą irgi niekas juk nenupylinėja.
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).Paskutinis taisė Grillz; 2013.05.16, 22:47.
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąPasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).Parašė Siemens Rodyti pranešimąGal prieš men,važiavo Vilnius-Turmantas maršrutu ryte dvi sukabintos PESOS
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąO kaip maršrutuose iš Vilniaus į Varėną-Marcinkonis?
Komentuoti:
-
Pasitaiko ir atvirkštinis reiškinys. 04.50 Iš Vilniaus į Turmantą (D662) išvyksta PESA. Todėl ir D663 iš Turmanto į Vilnių važiuoja motrisė. Iki Švenčionėlių vietų kaip ir užtenka, o toliau pasitaiko ir stovinčių keleivių. Tikėjausi, jog šie reisai nuo naujos eros pradžios bus paženklinti M raide, bet ir toliau liko D. Kaip ir ankščiau, vienintelis "motrisinis" reisas liko vakarinis M660 į Ignaliną su nakvyne ir rytinis M657 (dauguma keleivių Vilniuje dirbantys asmenys, kasdien važinėjantys į/iš darbo).
Komentuoti:
Komentuoti: