Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Moldovoje dyzeliniai paplitę ir ten vis dar daug vien tik D1. Kurių trūksta, vidaus susisiekime naudoja lokomotyvus su vagonais. Bet Moldova labai biedna.
-
Ukraina nelabai turi pinigų, Baltarusijoje pamažu pereinama prie vakarietiškos technikos, Rusijoje priemiestinis susisiekimas mažėja nemažu tempu plius patys gamina, Kazachstanas yra išsinuomavęs iš Estijos porą DR, bet kolkas viskas tuo ir apsibojo.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO jokie potencialūs pirkėjai iš NVS jais nesidomėjo?
Komentuoti:
-
Matomai ne,nes jei į laužą nutempė. Nebent argumentas - jie jau užkalti iki galo,kad neapsimoka remontuoti ir juos pirkti.
Komentuoti:
-
Laikui bėgant visi bus nurašyti. Bet mažiausiai kelis metus juos dar matysime.Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimąŠiandien, 16:11 pro Telšius, Klaipėdos pusėn, pravažiavo krovininis traukinys, kurio gale buvo trys DR1a vagonai. Kaip suprantu, tai paskutinė jų kelionė. Beje ar LG ruošiasi išnaikinti visus likusius DR1a?
Komentuoti:
-
Šiandien, 16:11 pro Telšius, Klaipėdos pusėn, pravažiavo krovininis traukinys, kurio gale buvo trys DR1a vagonai. Kaip suprantu, tai paskutinė jų kelionė. Beje ar LG ruošiasi išnaikinti visus likusius DR1a?
Komentuoti:
-
Lentvario Kaitra - paskutinė DR1A 275-3 stotelė.Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą275-3-8 276-8 i klaipeda . 275-1 276-2-4-6 i lentvari







Kiba, tempiant nuo bėgių nuriedėjo...
Komentuoti:
-
rytoj i metalo lauza vaziuos dr1a vagonus:276-2-4-6-8,275-1-8-3
Komentuoti:
-
vietų skaičius ir greitisParašė darijusk Rodyti pranešimąPaskelbta dyzelinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui specifikacija
Manyčiau Pesa analogiška ką tik nupirktai baltarusių.
Komentuoti:
-
Konkursas įvyko. Laimėtojas kaip ir tikėtasi PESA. Bendra sutarties vertė 37 730 000,00 EUR be PVM. Pagal sumą panašu kad perkami 7 traukiniai
Komentuoti:
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąDideles vertes ir strateginiu imoniu viesieji visada europineje bazeje skelbiami
taip, kad net nereikia jokiu atstovu tureti
Norminiai akta reikalauja paskelbti, todėl ir skelbia, bet ...
Komentuoti:
-
Dideles vertes ir strateginiu imoniu viesieji visada europineje bazeje skelbiami
taip, kad net nereikia jokiu atstovu tureti
Komentuoti:
-
Visi potencialūs gamintojai turi savo atstovus Lietuvoje, todėl apie numatomus pirkimus viską žino.Parašė zn76 Rodyti pranešimąMan įdomu, ar tokie konkursai skelbiami kur nors užsienio šalių atitinkamose duomenų bazėse užsienio kalbomis? Nes akivaizdu, kad jie skirti užsienio gamintojams (Lietuvoje dyzelinių traukinių negamina), tai tie gamintojai turi kažkaip sužinoti apie konkursą, kad galėtų jame dalyvauti.
Komentuoti:
-
Man įdomu, ar tokie konkursai skelbiami kur nors užsienio šalių atitinkamose duomenų bazėse užsienio kalbomis? Nes akivaizdu, kad jie skirti užsienio gamintojams (Lietuvoje dyzelinių traukinių negamina), tai tie gamintojai turi kažkaip sužinoti apie konkursą, kad galėtų jame dalyvauti.Parašė darijusk Rodyti pranešimąPaskelbta dyzelinių traukinių Vilnius-Klaipėda maršrutui specifikacija
Manyčiau Pesa analogiška ką tik nupirktai baltarusių.
Komentuoti:
Komentuoti: