Dėkui už naujieną! Traukinys puikus, tik dažymas galėjo būti geresnis, reikėjo nedaryti raudonos spalvos aplink langus, o daryt ištisinę juodą juostą, kaip vizualizacijoje.
Būtų įdomu pamatyti interjero vaizdų. Spėju, visos kėdės bus standartinės 2-os klasės t.y. 2+2 konfigūracijos?
Taip pat, kaip suprantu, tokių dvivagonių traukinukų bus viso 3? Ar jie visi važinės į Minską, ar kai kurie važiuos į Klaipėdą? Jei taip (dėl Klaipėdos), tai ar bus keičiami Vilnius-Klaipėda tvarkaraščiai?
Taigi, įdomu, kur važinės: į Minską, ar į Klaipėdą. Kad važinės į Minską, maža tikimybė. Beje, priekis kitokio dizaino nei Baltarusijos automotrisių DP ar Kazachstano dvivagonių 630M.
Šiandein rytą ~6.50 eidamas Tunelio gatve Kaune stabtelėjau pasžiūrėti į garvežį. Bežiūrėdamas pamačiau, kaip maršrutiniame šviesofore, kuris yra vos išlindus iš tunelio, užsidegė baltas (mėnulio) spalvos signalas. Tai nuo garvežio nueiti neskubėjau - norėjosi paamtyti, koks riedmuo išlės iš tunelio.
Ir išlindo dyzelinis traukinys Dr1A. Numeris lyg tai 283. Aišku viena: tai tas vienas iš anksčiau važinėdavusių maršrutu Vilnius-Šeštokai.
Prieš jį iš Vilniaus į Kauną atvažiavo beveik tuščias dviaukštis (Kaune būna 5:31h.), šiek tiek pilnesnis "lėtasis" ER9M (6:37, šis atgal į Vilnių pajudėjo 6:57h, kai "dyzeliukas" jau leidosi į vadinamą žemutinę stotį Šančiuose). Taigi, racionaliausia atrodė, kad pirmu reisu iš sostinės į Kauną būtų užtekę to dyzeliuko, o 6:57h iš Kauno į Vilnių - vieno iš Kaune nakvojusių ER9M.
Turint omenyje, kad už metų kitų bus elektrifikuota linija iki Kenos (ir toliau), LG turėtų nupirkti kokias 2-3 dvivagonius vienaaukščius elektrinius traukinius, kurie aptarnautų Kenos maršrutą ir ne piko metu maršrutus į Trakus. Nes į Keną leisti ER9M tuo labiau neapsimokės.
Elektriniame per daug vagonų. Todėl kai kuriais (3) reisais ir motrisė važinėja.
Man buvo susidaręs įspūdis, kad šie dyzeliniai traukiniai patys neekonomiškiausi iš visų dabar naudojamų, ir kad ir 4 vagonų elektrinio traukinio reisas turėtų pigiau atsieit. Klydau, pasirodo.
Komentuoti: