Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Kiek dar liko DRA eksploatacinio rezervo, t.y. kiek ilgai dar jie važinės Lietuvoje? Teko nesenai važiuoti į Ignaliną, tai pasakysiu D1 mediniai suolai beveik patogesni buvo.
-
Šiandien mačiau dirbančią ir antrąją išdalintų DR1A-300/276 "pusę":
- Motorinė "galva" 300.3 (DR1A 94 24 9003 003-1)
- Prikabinamas vagonas 300.8 (92 24 5003 008-0)
- Bemotorė "galva" 276.3 (DR1AM 94 24 9002 763-1)
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė syncmaster Rodyti pranešimąParašė Al1 Rodyti pranešimąDR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
- Motorinė "galva" 300.1 (DR1A 94 24 9003 001-5)
- Prikabinamas vagonas 300.4 (92 24 5003 004-9)
- Bemotorė "galva" 276.1 (DR1AM 94 24 9002 761-5)
Komentuoti:
-
Nuo 2016 m. gruodžio 11 d. Lietuvoje kaip ir kitose šalyse įsigalios naujas keleivinių traukinių tvarkaraštis. Iš Kauno nebeliks maršruto, kai išvyksta ir iki Kazlų Rūdos važiuoja du sukabinti PESA (620M) tipo vienvagoniai riedmenys, Kazlų Rūdoje jie išsiskiria, pirmasis važiuoja į Kybartus, antrasis - į Marijampolę.
Taigi, gruodžio 10 d. 9:15h Kauno geležinkelio stotyje tokia "pesų" išvykimo akimirka bus paskutinė, ir iki tos dienos tikslinga tokius išvykimus ir važiavimus pafotografuoti, pafilmuoti. Viena nuotrauka jau yra temoje
http://www.miestai.net/forumas/showt...t=17067&page=8
Žinoma, ateityje kažkiek tikėtina, kad kažkuriuo maršrutu vietoje vienos "Pesos" dviguba išvažiuos gal prieš ilgąjį savaitgalį, bet tokia viltis maža (Kauno depe, kiek pastebėjau, tokie riedmenys yra tik trys)...
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
http://www.lrt.lt/mediateka/irasai#/...10/order/dateA
Komentuoti:
-
Parašė vectron Rodyti pranešimąToks jubiliejinis buvo DR1A-300.
Komentuoti:
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąKaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąAtsiminimas iš vaikystės, teko į Minską su juo važiout 90-ujų pradžioje, dažymo schemos nebegalėjau atgaminti, bet sėdynes kaip lėktuve ir pavadinimas "Юбилейный" giliai įkrito
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Jei tai normali iš išvaizdos galva, tai gali būti ir 276-1 ar 3. Ir jei tai viena iš tų galvų, tai tikriausiai buvo bandymai.
Komentuoti:
-
Jau važinėja visos septynios PESA 730ML. Vakar mačiau 007 (tiesa, 006 dar nesu matęs, bet trainpix.org teigimu, ji taip pat dirba).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.Paskutinis taisė aRa; 2016.10.27, 16:38.
Komentuoti:
-
Jei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.
Komentuoti:
Komentuoti: