Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Kiek dar liko DRA eksploatacinio rezervo, t.y. kiek ilgai dar jie važinės Lietuvoje? Teko nesenai važiuoti į Ignaliną, tai pasakysiu D1 mediniai suolai beveik patogesni buvo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    276 galvose lygtai pirma klasė ir motoro patalpoje dviračių skyrius, ar ne?

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Šiandien mačiau dirbančią ir antrąją išdalintų DR1A-300/276 "pusę":
    • Motorinė "galva" 300.3 (DR1A 94 24 9003 003-1)
    • Prikabinamas vagonas 300.8 (92 24 5003 008-0)
    • Bemotorė "galva" 276.3 (DR1AM 94 24 9002 763-1)

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taigi aš juo į Vilnių atvažiavau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kovo pradžioje DR1A-276.1/300.4/300.1 Lentvaryje ir Vilniuje.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Maršrutu į Varėną ar Marcinkonis jis važiavo ar be keleivių bandomuoju?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kovo pradžioje DR1A-276.1/300.4/300.1 Lentvaryje ir Vilniuje.





    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė syncmaster Rodyti pranešimą
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    DR1A-300 modernizacija eina į pabaigą. Depe lauke jau stovi du trivagoniai sąstatai su abiem motorinėm galvom. Viena nuo 300-ojo, kita 276. Prikabinamas abiem atvejais 300-asis. Tik kodėl ne vienas sąstatas su visais 300-aisiais vagonais, o kitas - 276 galvos su 300 prikabinamu? Kodėl nėra bemotorių galvų? Negi taip ir eksploatuos trivagonius su dviem motoriniais...
    Beje, estiškų DR1A jau nebėra. Tikriausiai supjaustyti į metalo laužą nuvarė.
    276-1/3 yra perdaryti kaip prikabinami vagonai su valdymo kabina, iš jų demontuoti varikliai ir vietoje varkilinės patalpos padarytos vietos dviračių laikymui, 300-iniai varikliniai su varikliais iš estiškų DR-1A...
    Šią savaitę (ketvirtadienį) mačiau dirbantį tokį sąstatą:
    • Motorinė "galva" 300.1 (DR1A 94 24 9003 001-5)
    • Prikabinamas vagonas 300.4 (92 24 5003 004-9)
    • Bemotorė "galva" 276.1 (DR1AM 94 24 9002 761-5)

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus GS atsarginiame kelyje stovi apsnigta viena iš 630-ųjų.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuo 2016 m. gruodžio 11 d. Lietuvoje kaip ir kitose šalyse įsigalios naujas keleivinių traukinių tvarkaraštis. Iš Kauno nebeliks maršruto, kai išvyksta ir iki Kazlų Rūdos važiuoja du sukabinti PESA (620M) tipo vienvagoniai riedmenys, Kazlų Rūdoje jie išsiskiria, pirmasis važiuoja į Kybartus, antrasis - į Marijampolę.
    Taigi, gruodžio 10 d. 9:15h Kauno geležinkelio stotyje tokia "pesų" išvykimo akimirka bus paskutinė, ir iki tos dienos tikslinga tokius išvykimus ir važiavimus pafotografuoti, pafilmuoti. Viena nuotrauka jau yra temoje
    http://www.miestai.net/forumas/showt...t=17067&page=8

    Žinoma, ateityje kažkiek tikėtina, kad kažkuriuo maršrutu vietoje vienos "Pesos" dviguba išvažiuos gal prieš ilgąjį savaitgalį, bet tokia viltis maža (Kauno depe, kiek pastebėjau, tokie riedmenys yra tik trys)...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Kaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
    Laida „Požiūris“ 2003 m. rugsėjo 30 d. (DR1A rodo nuo 34:20 iki 35:01 min.)

    http://www.lrt.lt/mediateka/irasai#/...10/order/dateA

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Toks jubiliejinis buvo DR1A-300.
    Taigi jis ir yra nuotraukose

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Kaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.
    Duoda nuo 2003, bet būtų gerai jei galėtumėt nurodyti konkrečią laidą.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Atsiminimas iš vaikystės, teko į Minską su juo važiout 90-ujų pradžioje, dažymo schemos nebegalėjau atgaminti, bet sėdynes kaip lėktuve ir pavadinimas "Юбилейный" giliai įkrito
    Toks jubiliejinis buvo DR1A-300.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kaip pažiūrėti tą laidą? Mediatekoj duoda tik nuo 2006 m.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Atsiminimas iš vaikystės, teko į Minską su juo važiout 90-ujų pradžioje, dažymo schemos nebegalėjau atgaminti, bet sėdynes kaip lėktuve ir pavadinimas "Юбилейный" giliai įkrito

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laida „Požiūris“ 2003 m.







    http://www.lrt.lt/

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    006

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei tai normali iš išvaizdos galva, tai gali būti ir 276-1 ar 3. Ir jei tai viena iš tų galvų, tai tikriausiai buvo bandymai.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Jau važinėja visos septynios PESA 730ML. Vakar mačiau 007 (tiesa, 006 dar nesu matęs, bet trainpix.org teigimu, ji taip pat dirba).

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.
    Būtent ir nesu 100 proc. įsitikinęs, kad ten buvo 276. Bet tai buvo "normali" ДР1А "galva", tik taip pat nesužiūrėjau, ar su motoru. Bet, greičiausiai, bemotorė. Vis tik į kur tas sąstatas važiavo, taip ir lieka paslaptis
    Paskutinis taisė aRa; 2016.10.27, 16:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei bemotoris vagonas buvo 276, tai iš išvaizdos po modernizacijos jis nesiskiria nuo motorinio, tik kad variklio nėra. O jei tai buvo perdarytas iš prikabinamojo, tai jis gi kitoks.

    Komentuoti:

Working...
X