Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Vikipedijoje rašo, kad Latvijai pagaminti traukiniai yra platesni nei pagaminti Čekijai ar Slovakijai. Tai patvirtina ir salono schema: Latvijoje 2+3, Slovakijoje, Čekijoje 2+2. Taip kad tiesiog gabaritas neleido važiuoti per Lenkiją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokie dar sertifikatai? Į Lietuvą EJ575 buvo atvaryti geležinkeliu per Ukrainą ir Baltarusiją. Pesos iš Lenkijos irgi gabentos per Šeštokus.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip, juos veža autotransportu. Apgailėtina... Tai tik parodo, kad net geležinkelio riedmenis gabenti geležinkeliu neapsimoka... Kam iš viso tada tie geležinkeliai?.. Tik nereikia aiškinti, kad negalima būtų iki Šeštokų atgabenti 1435 mm ir perkelti ant 1520 mm vežimėlių...
    Spėsiu, kad vežant autotransportu toks krovinys neprivalo turėti jokių ypatingų leidimų, o be kokio nors sertifikato geležinkeliu gabenti nepavyktų net kaip vagono. ES į geležinkelius vis dar neatėjo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, juos veža autotransportu. Apgailėtina... Tai tik parodo, kad net geležinkelio riedmenis gabenti geležinkeliu neapsimoka... Kam iš viso tada tie geležinkeliai?.. Tik nereikia aiškinti, kad negalima būtų iki Šeštokų atgabenti 1435 mm ir perkelti ant 1520 mm vežimėlių...

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Šiandien, 09 28 d.PL-LT pasienyje. Panašu į LV traukinuką. Click image for larger version

Name:	20220928_141426.jpg
Views:	1474
Size:	750,9 kB
ID:	1995167 Click image for larger version

Name:	20220928_141431.jpg
Views:	1490
Size:	799,5 kB
ID:	1995168 Click image for larger version

Name:	20220928_141436.jpg
Views:	1325
Size:	933,5 kB
ID:	1995169

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Naujojo Škoda keleivinio traukinio pristatymas 2022-09-07.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Latvijos keleiviniai traukiniai ER2 2022 metais

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rygoje tiesiama RB.

    Kažkokie paruošiamieji darbai vyksta prie Rygos oro uosto - dalis parkingo aptverta, vyksta parkingo pertvarkymas ir naujų kelių tiesimas. Ant tvorų plakatai su RB.

    Gogolio g. Vaizdas nuo turgaus pusės. Kairėje - centrinė Rygos stotis. Dešinėje - susisiekimo ministerijos pastatas.



    Prāgas g. prie AS. Dalis geležinkelio viaduko demontuota (vienas kelias). Daroma atraminė sienelė pylimui. Tas dešinėje pusėje esantis 80-ųjų pabaigos ar 90-ųju pradžios pastatas (su apvaliais langais) paruoštas griauti. Jo vietoje eis RB keliai.



    Autobusų stotis Rygoje. Peronai perkelti į kanalo pusę. Jų vietoje įrengtas laikinas išlaipinimo peronas ir taip pat iki pat tilto prieigų statoma atraminė sienelė pylimui. Čia bus RB estakada, o autobusų stoties dalis bus po ja. AS pastatas kol kas nejudinamas, bet kažkuriame darbų etape jį nugriaus ir pastatys naują.

    Paskutinis taisė Al1; 2022.07.03, 17:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Nedaro, nes visiems tiesiog px. Normaliose šalyse prekiniai traukiniai derinami prie keleivinių, o ne atvirkščiai.

    Ten tiesiog prekiniai pervežimai sudaro 10-20 proc. visų pervežimų. O pas mus didžiąją dalį sudaro krovininiai.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Jei spėt kodėl Lietuvoje nėra taktinio tvarkaraščio, tai manau susiję su Kaliningrado tranzitu, o su rusais gražiai susitarti tai patys matom kaip sekasi... Jei nutrūks arba kitas kol kas mažiau tikėtinas variantas, draugiškesni santykiai pradės atsiradinėti, taktinio tvarkaraščio progresas visoje Rusijoje, gal tikrai neliktų priežaščių jo neįvesti.

    Klausimas kaip Latviams sekasi su rus. gelež. kroviniais, gal ten jų visai nelikę?

    ---
    Beje galim prisikabint kodėl miestų VT nėra taktinio, bet pirma norėtųsi didesnio progreso su šviesoforiniu reguliavimu, manau ten didžiausios bėdos+automobilinis populizmas.
    Tranzitas čia ne prie ko. Kaip tik tranzitas buvo puiki proga uždirbtus pinigus investuot į keleivių pervežimus. Deja, viskas pravalgyta. Buvo galima nutiesti papildomus trečiuosius kelius ar antruosius kelius ir problema būtų išspręsta.
    Pažiūrėkite į vasaros Vilniaus VT tvarkaraščius - tragedija... Priežastis aiški - nėra pinigų. Bet labiausiai nėra noro...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.07.03, 17:25.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nedaro, nes visiems tiesiog px. Normaliose šalyse prekiniai traukiniai derinami prie keleivinių, o ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jei spėt kodėl Lietuvoje nėra taktinio tvarkaraščio, tai manau susiję su Kaliningrado tranzitu, o su rusais gražiai susitarti tai patys matom kaip sekasi... Jei nutrūks arba kitas kol kas mažiau tikėtinas variantas, draugiškesni santykiai pradės atsiradinėti, taktinio tvarkaraščio progresas visoje Rusijoje, gal tikrai neliktų priežaščių jo neįvesti.

    Klausimas kaip Latviams sekasi su rus. gelež. kroviniais, gal ten jų visai nelikę?

    ---
    Beje galim prisikabint kodėl miestų VT nėra taktinio, bet pirma norėtųsi didesnio progreso su šviesoforiniu reguliavimu, manau ten didžiausios bėdos+automobilinis populizmas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.02, 13:01.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Jeigu šitie traukiniai iš tikrųjų zippins 15-20min intervalu Ryga turės superinį priemiestinį susisiekimą.
    Taip ir bus, jau suplanuotas taktinis tvarkaraštis visai šaliai, įskaitant Rygos priemiesčius su 15/30 taktu ir jis jau dalinai įgyvendintas.

    Todėl kai LTG Link feisbuke užrašo, kad iš Vilniaus į Trakus traukiniai važiuoja „dažnai“ (su nereguliariais 1-3 val. tarpais), tai tik verkti norisi.
    Foto balandžio mėnesio.

    Click image for larger version  Name:	20220422_125115.jpg Views:	0 Size:	1,45 MB ID:	1977553
    Paskutinis taisė taccido; 2022.07.02, 12:51.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Jeigu šitie traukiniai iš tikrųjų zippins 15-20min intervalu Ryga turės superinį priemiestinį susisiekimą.

    Komentuoti:


  • Ångstrom
    replied
    Latvia receives its first new electric train

    Click image for larger version

Name:	let_24661220-696x464-1.jpg
Views:	1114
Size:	67,7 kB
ID:	1977345

    On Thursday, 30 June, two guarded freight trucks sent from a manufacturing plant in Ostrava delivered the remaining two out of four new passenger cars for the new electric train, as reported by JSC Pasažieru vilciens.

    To rolling part, roof parts and the first two passenger cars arrived in Riga last week. With that, Latvia has been supplied with the first fully stocked electric train. The electric train made its way from Czech Republic to Latvia through Poland and Lithuania using cargo trucks.

    Now the electric train cars will be put together locally to prepare them and the train for the first live tests, which are scheduled to start in August.

    Each train will consists of four cars. The length of a single electric train will be 109 m. Each will have a total of 436 passenger seats.

    <...>

    The constructive speed of the new trains will reach 160 km/h (120 km/h for current ones).

    Once the new electric trains have been supplied, it will be possible to introduce interval schedules for all routes used by the new electric trains. This means that in the mornings and evening of weekdays, which are traditionally the most active hours, trains will course every 15 to 20 minutes. It is planned to use the new trains to fill the routes in the direction of Aizkraukle, Tukums, Skulte and Jelgava.

    <....>
    https://bnn-news.com/photo-latvia-re...c-train-235811

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimą
    O Priekulė-Liepoja nuardytas visas ruožas ar tik iki išsišakojimo į Skuodą..?
    Iki atsišakojimo į Skuodą. Nuo ten iki sienos su Lietuva (Lūšė) bėgiai yra.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Gal kas žino plačiau kokių Škodų prisipirko latviai?
    Škoda 7Ev

    Ricardo will accompany the supply of 32 electric trains to Latvia
    https://www.railway.supply/en/ricard...ins-to-latvia/

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Labai bendrai
    The new electric trains will consist of four wagons each, and each electric train will be 109 meters long. Each train will have 436 passengers and the total number of seats on the new electric trains will be 13,952. For comparison, PV currently has 26 electric trains with different lengths and seats, and the total number of seats is currently around 10,000. The new electric trains will be dual-system. They will be capable to run on the electrified routes powered with both a 3-kilovolt direct current and a 25-kilovolt alternating current.
    https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekon...eigam.a327185/

    Click image for larger version

Name:	PV_vilciena_bilde_preses_relizei_2.jpg
Views:	1528
Size:	59,3 kB
ID:	1951098https://www.pv.lv/en/news/12352/exterior-design-of-the-new-electric-trains/


    Latvijos SM.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Gal kas žino plačiau kokių Škodų prisipirko latviai?
    In total, 32 new electric trains will arrive in Latvia by the end of 2023.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Krovinių Latvijos geležinkeliais 2021-aisiais sumenko 9 proc.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...oc-667-1630754
    Per praėjusius metus Latvijos geležinkeliais pergabenta 21,963 mln. tonų krovinių – 8,9 proc. mažiau nei 2020-aisiais, pranešė Susisiekimo ministerija. 2020 metais krovinių srautai Latvijos geležinkeliais sunyko 41,9 procento.

    Tarptautinių krovinių sumenko 9,3 proc. iki 19,993 mln. tonų, iš jų tranzito – 10,2 proc. iki 17,084 mln. tonų. Tranzitas per sausumos sienas išaugo 18,3 proc. iki 4,397 mln. tonų, tačiau į šalies uostus ar iš jų krovinių pernai gabenta 17,1 proc. mažiau – 12,687 mln. tonų.

    Vietiniai krovinių pervežimai sumažėjo 4,6 proc. iki 1,97 mln. tonų.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimą
    O Priekulė-Liepoja nuardytas visas ruožas ar tik iki išsišakojimo į Skuodą..?
    Pagal openrailwaymap, visas.

    Komentuoti:

Working...
X