Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Manau, kad Lietuvos - Latvijos pajūrio turistinis potencialas yra daug didesnis nei Linkuvos - Joniškėlio. Nebent jums labai patinka visiems susigrūdus Palangoj sėdėt.
-
Fronto rokadinis kelias neskiačiuojamas pagal ekonomistų lenteles. O paskui -Parašė taccido Rodyti pranešimą
Juk galima padaryti taip, kad daiktas pasidarytų nuostolingas, o tada jau ardyti ir sakyti, kad gi ne šiaip sau išardėm, buvo rimtos priežastys. Čia labai daug kam pritaikoma schema.
Juk ir Britanijoje 9 dešimtmetyje norėta išardyti didelę dalį geležinkelių tinklo ir be saiko plėtoti greitkelius.
100 - 160 km ( 112 km per P111) atstumas per 4 valandas, brandaus socializmo laikais? Primenu, jog beveik visas Latvijos pajūris buvo režiminė zona ir jokių užsieniečių (nes Karosta, Skrunda, o ir į Švediją kas nors norės nuplaukti ...)After World War II, passenger traffic on the line was mainly supported by freight-passenger trains, in which two or three cars immediately behind the locomotive were passenger, and the rest were freight cars. After the branch to Alsunga was closed, one passenger train was left, which departed from Ventspils early in the morning, and departed from Liepaja on the way back in the late afternoon. The travel time along the entire line was just over 4 hours.
O su greitkeliais ne tik britai nudegė. Tai buvo tik vienas iš Blogai Pasibaigusių Eksperimentų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Juk galima padaryti taip, kad daiktas pasidarytų nuostolingas, o tada jau ardyti ir sakyti, kad gi ne šiaip sau išardėm, buvo rimtos priežastys. Čia labai daug kam pritaikoma schema.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Niekas neuždarinėja (išskyrus LTG Rengės atvejį) kelio vien todėl, kad jis negražus.
Tuomet galima verkti visų Lietuvoje nuardytų siaurukų linijų, nes, suprantate, prarandome Tokį Turistinį Potencialą. Kiek turistų kasdien keliautų iš Linkuvos į Joniškėlį!
Juk ir Britanijoje 9 dešimtmetyje norėta išardyti didelę dalį geležinkelių tinklo ir be saiko plėtoti greitkelius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei teko būti tuose kraštuose, tai turėtum suprasti visą jų turistinį potencialą. Čia ne Šveicarija.Parašė ifl Rodyti pranešimąGalėjo būti pastatyta rokadiniam keliui, o panaudota turistiniam. Infrastruktūrinis barbarizmas nesiskiria nuo kultūrinio visko griovimo.
Wiki yra gan nebloga Liepojos - Ventspilio geležinkelio istorija. Kuri irgi aktuali Lietuvai, planuojant pietinę šaką: geležinkelis reikalingas tuomet, kai reikia vežti krovinius arba didelius keleivių srautus. Niekas neuždarinėja (išskyrus LTG Rengės atvejį) kelio vien todėl, kad jis negražus.
Tuomet galima verkti visų Lietuvoje nuardytų siaurukų linijų, nes, suprantate, prarandome Tokį Turistinį Potencialą. Kiek turistų kasdien keliautų iš Linkuvos į Joniškėlį!
Mes (žmonija) esame finansiškai ir techniškai neįgalūs išsaugoti ir panaudoti viską, kas kada nors yra sukurta. C'est la vie.Tam tikri sprendimai yra efektyvūs tam tikru metu, bet jiems kada nors ateina natūrali pabaiga. Liepojos-Ventspilio linijos natūrali pabaiga - Kuršo evakuacija, kam ji ir buvo statyta. Siaurukų pabaiga atėjo kartu su sunkvežimiais. Vandens ar vėjo malūnų - su elektra. Mes galime kai ką išsaugoti istorijai, bet negalime išsaugoti visko.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Galėjo būti pastatyta rokadiniam keliui, o panaudota turistiniam. Infrastruktūrinis barbarizmas nesiskiria nuo kultūrinio visko griovimo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nepaisant to, kad Liepoja - Romnai buvo rusiškos vėžės, o Liepoja - Ventspilis buvo reikalinga tik kaip rokadinis kelias?
Na, tuomet ačiū stalinui už pietus.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.23, 22:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nepaisant to, kad Liepoja - Romnai buvo rusiškos vėžės, o Liepoja - Ventspilis buvo reikalinga tik kaip rokadinis kelias?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Susijusios, nes USSR jas perstatė iš skirtingų pločių siaurųjų (600mm, 750mm) Latvijoje į 1524mm.
Na, tuomet ačiū stalinui už pietus.
Komentuoti:
-
Susijusios, nes USSR jas perstatė iš skirtingų pločių siaurųjų (600mm, 750mm) Latvijoje į 1524mm.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Šiame kontekste Liepoja - Ventspilis ir Liepoja - Romnai linijos yra ypač susijusios su USSR.
Komentuoti:
-
Deja.Parašė jan Rodyti pranešimą
Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
https://www.google.com/maps/@56.5374...8192?entry=ttu yra šios linijos galas.
Komentuoti:
-
Šiame kontekste Liepoja - Ventspilis ir Liepoja - Romnai linijos yra ypač susijusios su USSR.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Po 50 metų, jeigu ne greičiau, EU atstatinės tai, ką pastatė USSR, o nacionalinė valdžia bukaprotiškai išgriovė.
Komentuoti:
-
Po 50 metų, jeigu ne greičiau, EU atstatinės tai, ką pastatė USSR, o nacionalinė valdžia bukaprotiškai išgriovė.Parašė jan Rodyti pranešimą
Liepoja Ventspilis ne tik nuardyta bet daug kur ir išparduota žemė
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Liepoja Ventspilis ne tik nuardyta bet daug kur ir išparduota žemėParašė ifl Rodyti pranešimą
Ir labai blogai, nes, mąstant į priekį, Baltijos šalių pajūris turi būti laikomas vienu turistiniu objektu ir jam sukurtos šiuo metu ardomos paskirų dalių jungtys (pvz. Klaipėda - Liepoja - Ventspilis - Ryga geležinkelis). Dauguma turistų važiuoja į Baltic states, o ne į Lithuania, kuri tiek dydžiu, tiek pasiūla yra mažesnė už nemažą kiekį miestų - turistų traukos centrų.
Komentuoti:
-
Ir labai blogai, nes, mąstant į priekį, Baltijos šalių pajūris turi būti laikomas vienu turistiniu objektu ir jam sukurtos šiuo metu ardomos paskirų dalių jungtys (pvz. Klaipėda - Liepoja - Ventspilis - Ryga geležinkelis). Dauguma turistų važiuoja į Baltic states, o ne į Lithuania, kuri tiek dydžiu, tiek pasiūla yra mažesnė už nemažą kiekį miestų - turistų traukos centrų.Parašė jan Rodyti pranešimą
Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nuo Priekulės iki Liepojos nebėra ir beveik
Komentuoti:
-
Beveik yra, https://www.google.com/maps/@56.3427...8192?entry=ttuParašė Zefyras Rodyti pranešimąTaigi net nėra geležinkelio Latvijos pusėje, ir turbūt neplanuojamas atstatymas.
https://www.google.com/maps/@56.4079...8192?entry=ttu
Komentuoti:
-
Taip, Latvija rimtai žiūri į infrastruktūrą, tiek oro, tiek geležinkelių, tiek net tų pačių kelių, iš kurių daug metų juokdavomės. Dalis geležinkelio modernizacijos bus baigta jau šiemet. Aišku, ne tik už savo pinigus, ES tokius žalius projektus dabar labai skatina ir remia.Parašė John Rodyti pranešimą
Čia jau offtopic aišku, bet kas čia per žemėlapis? Kažkoks naujas? Taip išeina latviai didins greitį iki 160km/h? Įdomu, ką LTG? Amžinai planuoja neperlipti 120km/h?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Čia jau offtopic aišku, bet kas čia per žemėlapis? Kažkoks naujas? Taip išeina latviai didins greitį iki 160km/h? Įdomu, ką LTG? Amžinai planuoja neperlipti 120km/h?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
[IMG]https://www.ldz.lv/sites/default/files/styles/att
Komentuoti:
-
-
Kažkas naujo kaip gali būti Latvijos pertarkymo iš 1520 mmm į 1435 mm planai, jei apie tokius palnus Lietuvoje kaip ir nesigirdi.
VZ.LT 2023.01.14
Latvijos transporto ministras: per anksti atsisakyti plačiosios vėžės
Latvijos transporto ministras Janis Vitenbergas sako, kad šalies geležinkelių perėjimas prie siaurosios 1.435 mm vėžės negalėtų įvykti be papildomo ES finansavimo.
Tai jis nurodo, kritikuodamas Europos Sąjungos (ES) transporto ministrų sprendimą, kad visos ES narės turėtų parengti planą, kaip iki 2025–2026 m. pereiti prie siaurosios vėžės. Taip pat jis atkreipia dėmesį, kad skirtas laikas, atsisakyti plačiosios 1.524 mm vėžės, yra per trumpas.
Kaip rašo „The Railfreight“, J. Vitenbergas taip pat pabrėžė, kad 1.524 mm pločio vėžės geležinkelio linijų likvidavimas gali būti labai problemiškas.
„Sprendimas integruotis į Europos geležinkelių tinklą buvo priimtas daugiau nei prieš dešimt metų, kai nusprendėme įgyvendinti projektą „Rail Baltica“. Tačiau pilnas perėjimas prie europinės geležinkelio vėžės gali kainuoti milijardus, o Latvijos ekonomika negalėtų to išlaikyti“, – nurodė jis.
Anot jo, tai nenaudinga ir dėl infrastruktūros suderinimo su Ukraina.
„Dar per anksti kalbėti apie senųjų linijų likvidavimą, nes Ukraina naudoja tą pačią vėžę. Tikiu, kad karas Ukrainoje baigsis, ir mums gali tekti svarbus vaidmuo atkuriant šalį. Mūsų jūrų uostai ir geležinkelis gali būti naudojami statybinėms medžiagoms ir daugeliui kitų prekių gabenti į Ukrainą“, – sakė jis.
https://www.vz.lt/transportas-logist...aciosios-vezes
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: