Jei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.
Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?
Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.
Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBusiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbtitada jau geriau "važiuoti feisbuku".
Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.
Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.
Komentuoti:
-
Gerai, o ar daugpiliečiams užtenka esamo susisiekimo autobusais? Koks būna jų užpildymas?
Komentuoti:
-
Busiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbtitada jau geriau "važiuoti feisbuku".
Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.
Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.
Komentuoti:
-
Minskas vien dėl savo dydžio sugeneruoja didesnius srautus nei kad Daugpilis galėtų.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.
Minsko kryptimi traukiniai laimi kovą su autobusais dėl greičio- dėl nestojimo pasienyje kelionės trukmė yra daug mažesnė nei autobusu.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.08, 12:18.
Komentuoti:
-
Minskas irgi nekorektiškas palyginimas. Jei būtų srautai, būtų ir autobusai. Kaip matome, į Daugpilį tik pora autobusų. Iš Visagino ir tai mikrobas, kuris niekada nebūna pilnas.
Komentuoti:
-
Na Daugpilis yra antras pagal dydį miestas. ~170 km nuo Vilniaus.
Jei vežtų per 2.20 (greičiausias iki Turmanto DABAR yra 2 val.), su wifi būtų puikus rezultatas.
Matome kokius srautus generuoja Vilnius-Minskas kryptis nepaisant to, kad yra lėktuvas kasdien ir ~7 autobusai.
PS Manau tiek Daugpilio, tiek Vilniaus valdžia suinteresuota gerinti, jei vyriausybėms vienodai.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKaip jau sakiau - Vilnius-Daugpilis atrodo daug realiau. Viskas yra, trūksta tik susitarimo su Latvijos puse.
Komentuoti:
-
Vilnius - Daugpilis kaip tik nerealu, nes keleivių srautai nepalyginami su Rygos. Vienintelis variantas - pririšimas prie latvių traukinio į S. Peterburgą. Iš (iki) Vilniaus būtų parduodamas bendras bilietas, Daugpilyje būtų persėdimas. Deja, tokią jungtį reikėjo organizuoti atšaukus traukinį į S. Peterburgą, dabar jau vėlu, didelė dalis potencialių keleivių prarasta.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApie 35 km mažiau nei iki Klaipėdos. Vis tiek 3 val nerealu, nes iki Klaipėdos beveik visur 120, o nuo Šiaulių į Latvija jau tik 100, jei neklystu, Latvijoje irgi greitis 80-100 km/h tame ruože iki Rygos. Gal vietomis ir yra 120 km/h.
Kaip jau sakiau - Vilnius-Daugpilis atrodo daug realiau. Viskas yra, trūksta tik susitarimo su Latvijos puse.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai nerealu, nes atstumas beveik toks pats kaip į Klaipėdą, o į Klaipėdą greitasis važiuoja 3 val. 50 min.
Komentuoti:
-
Tai nerealu, nes atstumas beveik toks pats kaip į Klaipėdą, o į Klaipėdą greitasis važiuoja 3 val. 50 min.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTai lai derina, seniau kažkaip suderindavo. Turi pakankamai riedmenų (DR1-A).
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąVilnius - Ryga konkurencingas būtų variantas, jei važiuotų kad ir dvivagonė (jokiu būdu ne NEPATOGIOJI VIENVAGONĖ) PESA ir stotų tik Vilnius - Šiauliai - Jelgava (galbūt) ir Ryga. Visi kiti variantai - netinkami dėl nekonkurencijos su autobusais.
Kas be ko, Latvijoje WI-FI jau įrengtas traukiniuose, palei mūsų geležinkelio trasą taip pat eturėtų būti didelių bėdų jį įrengti.
Komentuoti:
-
Su latviais problemos - jie neturi pakankamai riedmenų. Jei Lietuvoje viską sprendžia LG, tai Latvijoje PV ir LDz kaip infrastruktūros valdytoja. LG gal ir galėtų savitarpio insfranstruktūros užskaitymus su latviais sdentinti, bet Latvijoje pusėje detinti reikia su dviem struktūrom - PV ir LDz.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu persėdimais Šiauliuose variantas nekonkurencingas. Nes nuolat bus problemų su vėlavimais ir persėdimo laikas išsitemps. Be to atstumas per daug trumpas, kad dar maršrute būtų persėdimas.
Komentuoti:
Komentuoti: