Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Jei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.

    Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?

    Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.

    Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.08, 18:49.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Busiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbti tada jau geriau "važiuoti feisbuku".

    Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.

    Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.
    Būtent kad Baltarusijoje gan daug Lietuvos piliečių turi giminių, o Latvijoje, tuo labiau tokiame Daugpilyje labai mažai.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Gerai, o ar daugpiliečiams užtenka esamo susisiekimo autobusais? Koks būna jų užpildymas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Busiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbti tada jau geriau "važiuoti feisbuku".

    Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.

    Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Minskas vien dėl savo dydžio sugeneruoja didesnius srautus nei kad Daugpilis galėtų.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.
    VNO- turima omeny Vilniaus oro uostas? Tai kad jau pavasarį atidarytas tiesioginis kasdienis maršrutas Daugpilis-Vilniaus AS- Vilniaus oro uostas. Tiesa, nežinau, kokie ten keleivių srautai, dažniausiai matau mikroautobusą.

    Minsko kryptimi traukiniai laimi kovą su autobusais dėl greičio- dėl nestojimo pasienyje kelionės trukmė yra daug mažesnė nei autobusu.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.08, 12:18.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Minskas irgi nekorektiškas palyginimas. Jei būtų srautai, būtų ir autobusai. Kaip matome, į Daugpilį tik pora autobusų. Iš Visagino ir tai mikrobas, kuris niekada nebūna pilnas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Na Daugpilis yra antras pagal dydį miestas. ~170 km nuo Vilniaus.
    Jei vežtų per 2.20 (greičiausias iki Turmanto DABAR yra 2 val.), su wifi būtų puikus rezultatas.

    Matome kokius srautus generuoja Vilnius-Minskas kryptis nepaisant to, kad yra lėktuvas kasdien ir ~7 autobusai.

    PS Manau tiek Daugpilio, tiek Vilniaus valdžia suinteresuota gerinti, jei vyriausybėms vienodai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kaip jau sakiau - Vilnius-Daugpilis atrodo daug realiau. Viskas yra, trūksta tik susitarimo su Latvijos puse.
    Nemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilnius - Daugpilis kaip tik nerealu, nes keleivių srautai nepalyginami su Rygos. Vienintelis variantas - pririšimas prie latvių traukinio į S. Peterburgą. Iš (iki) Vilniaus būtų parduodamas bendras bilietas, Daugpilyje būtų persėdimas. Deja, tokią jungtį reikėjo organizuoti atšaukus traukinį į S. Peterburgą, dabar jau vėlu, didelė dalis potencialių keleivių prarasta.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie 35 km mažiau nei iki Klaipėdos. Vis tiek 3 val nerealu, nes iki Klaipėdos beveik visur 120, o nuo Šiaulių į Latvija jau tik 100, jei neklystu, Latvijoje irgi greitis 80-100 km/h tame ruože iki Rygos. Gal vietomis ir yra 120 km/h.
    Tada apie Vilnius-Ryga atnaujinimą iki RB projekto neverta ir kalbėti. Nėra jokių pliusų prieš autobusą.

    Kaip jau sakiau - Vilnius-Daugpilis atrodo daug realiau. Viskas yra, trūksta tik susitarimo su Latvijos puse.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie 35 km mažiau nei iki Klaipėdos. Vis tiek 3 val nerealu, nes iki Klaipėdos beveik visur 120, o nuo Šiaulių į Latvija jau tik 100, jei neklystu, Latvijoje irgi greitis 80-100 km/h tame ruože iki Rygos. Gal vietomis ir yra 120 km/h.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.07, 09:29.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai nerealu, nes atstumas beveik toks pats kaip į Klaipėdą, o į Klaipėdą greitasis važiuoja 3 val. 50 min.
    Na Vln-Klp vidutinis yra ~98 km/h jei padalinti laiką iš 376 km atstumo. Ir Vln-Klp bėda, kad autobuso maršruto ilgis yra 312 km. Jei eitų lygiagrečiai - praloštų autobusai akivaizdžiai. Kiek Vilnius-Ryga esančiais bėgiais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai nerealu, nes atstumas beveik toks pats kaip į Klaipėdą, o į Klaipėdą greitasis važiuoja 3 val. 50 min.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj
    Reikėtų, kad būtų Vilnius-Ryga ne ilgiau kaip 3 valandos. Wifi būtina, o restoranas gali būti, gali nebūti. Ilgesnėje trukmėje lėktuvas įgyja privalumų. Nes verslo kelionėms, kurių vis daugiau, 4 val. reiškia, kad tą dieną jau negrįši - o tai lygu dienpinigiai+nakvynpinigiai ir lėktuvo kaina už 50 min skrydį neatrodo tokia didelė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj
    Niapsimuokaaaa.


    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Tai lai derina, seniau kažkaip suderindavo. Turi pakankamai riedmenų (DR1-A).
    Anksčiau buvo viena LDz, o dabar išskaidyta.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Vilnius - Ryga konkurencingas būtų variantas, jei važiuotų kad ir dvivagonė (jokiu būdu ne NEPATOGIOJI VIENVAGONĖ) PESA ir stotų tik Vilnius - Šiauliai - Jelgava (galbūt) ir Ryga. Visi kiti variantai - netinkami dėl nekonkurencijos su autobusais.

    Kas be ko, Latvijoje WI-FI jau įrengtas traukiniuose, palei mūsų geležinkelio trasą taip pat eturėtų būti didelių bėdų jį įrengti.
    kas dar galėtų būti DIDELIS PRIVALUMAS prieš autobusus - vagonas RESTORANAS. Padirbi pc prie WI-FI patogiai sėdėdamas (ne kaip autobuse), pavalgai ir tu jau vietoj

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Tai lai derina, seniau kažkaip suderindavo. Turi pakankamai riedmenų (DR1-A).
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.09.06, 22:43.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su latviais problemos - jie neturi pakankamai riedmenų. Jei Lietuvoje viską sprendžia LG, tai Latvijoje PV ir LDz kaip infrastruktūros valdytoja. LG gal ir galėtų savitarpio insfranstruktūros užskaitymus su latviais sdentinti, bet Latvijoje pusėje detinti reikia su dviem struktūrom - PV ir LDz.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su persėdimais Šiauliuose variantas nekonkurencingas. Nes nuolat bus problemų su vėlavimais ir persėdimo laikas išsitemps. Be to atstumas per daug trumpas, kad dar maršrute būtų persėdimas.
    Dar nereikia užmiršti potencialių keleivių srauto iš Klaipėdos. Turi būt suderinta persėdimui. Be to iš Šiaulių galėtų aptarnauti ir LDZ - atstumas gaunasi panašus ir nuostoliais vienodai pasidalintų.

    Komentuoti:

Working...
X