Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Įdomu kaip atrodo vidus?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Latviai modernizavo savo DR1AC-219

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl Vilniaus, bet jo jau nėra. Traukinys į Minską žiemos metu kas antrą dieną, todėl ir optimizuojama bus apjungiant abu traukinius į Rusiją į vieną. Kadangi Latvija Ekspresis priklauso Rusijos kompanijai, tai gali būti ir politinis sprendimas išlaikyti tą traukinį nepriklausomai nuo pelningumo. Juk kai Estija nutraukė savo traukinių kursavimą, tai Rusija atnaujino. Ir nemanau, kad ten pelno yra, tiesiog politinis sprendimas. Lygiai kaip toks pat politinis sprendimas Lenkijos traukinys į Lietuvą. Lenkija neseniai apkarpė kai kuriuos užsienio traukinius, net į Ukrainą liko tik ukrainietiškas traukinys, kuris anksčiau buvo aptarnaujamas kas antrą dieną pakaitomis Lenkijos ir Ukrainos geležinkelių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kupė brangu, reikėjo pažiūrėti, kiek plackarte važiuoja. Latvija tai ne Lietuva, ten rusų daugiau ir keliaujančių daugiau. Be to "Latvijas Ekspresis" priklauso Rusijos kompanijai. Nuo sekmadienio bus padaryta optimizacija - sujungti traukiniai į S. Peterburgą ir Maskvą, nebevažiuos per Daugpilį, o abu į per Rezeknę.
    Pažiūrėjau, irgi ne tiek daug įlipo ir išlipo iš traukinio. Nepasirodė pelningas maršrutas. Net iki į Pytalovo beliko tik 1 prikabinamas vagonas (įlipti laukė kokie 15 keleivių). Tarpinėse stotyse visai nesimatė - nei įlipančių, nei išlipančių.
    Per Daugpilį nesąmonė - lankstas (bet tai daroma dėl Minskas-Ryga ir kažkada dėl Vilniaus).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Matyt maršruto laukia toks pat likimas kaip ir Vilnius-Sankt Peterburgas.
    Kupė brangu, reikėjo pažiūrėti, kiek plackarte važiuoja. Latvija tai ne Lietuva, ten rusų daugiau ir keliaujančių daugiau. Be to "Latvijas Ekspresis" priklauso Rusijos kompanijai. Nuo sekmadienio bus padaryta optimizacija - sujungti traukiniai į S. Peterburgą ir Maskvą, nebevažiuos per Daugpilį, o abu į per Rezeknę.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Vietinių pravežimų apie Rygą keleivių netrūksta.
    O dėl Rusijos maršrutų manau viskas remiasi į kainą - autobusu pigiau 3-3,3 kartus, nežinau kaip dėl lėktuvų.
    Lėktuvais ir taip aišku , jei iš anksto planuojant kelionę , tai net neapsimoka mašina važiuoti , ar autobusu ir traukiniu

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip Latvijoje su keleivių srautais ir tarptautiniais maršrutais, bet kai liepos gale lankiausi Rygoje , tai ten "veiksmas" vyksta. Negaliu pasakyti kiek keleivių , bet traukiniai pastoviai su keleiviais važinėjo ir gan dažnai. Net prie stoties turistų laukiančių kelionės traukiniu buvo žymiai daugiau , negu kokiam tarkim Vilniuje.
    Vietinių pravežimų apie Rygą keleivių netrūksta. Naudojasi ir turistai.
    O dėl Rusijos maršrutų manau viskas remiasi į kainą - autobusu pigiau 3-3,3 kartus, nežinau kaip dėl lėktuvų.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2015.10.21, 12:33.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Nežinau kaip Latvijoje su keleivių srautais ir tarptautiniais maršrutais, bet kai liepos gale lankiausi Rygoje , tai ten "veiksmas" vyksta. Negaliu pasakyti kiek keleivių , bet traukiniai pastoviai su keleiviais važinėjo ir gan dažnai. Net prie stoties turistų laukiančių kelionės traukiniu buvo žymiai daugiau , negu kokiam tarkim Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Panaši situacija ir iš Sankt Peterburgo. Kupe gal buvo kokie 6-8 keleiviai.
    Matyt maršruto laukia toks pat likimas kaip ir Vilnius-Sankt Peterburgas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Latvijos traukinius galima pirkti internetu. Pigiau netgi nei kasose Latvijoje.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Matyt panašus likimas laukia ir LDZ maršrutų į Rusiją. Važiavau į Maskvą sekm. - kupe vagone 6 keleiviai, kituose nemačiau. Žiūrėsiu kiek bus šeštadienį atgal iš S. Peterburgo.
    Kainos irgi kandžiojasi. LDZ puslapyje perkant likus 1-10 dienų iki išvykimo į Maskvą - 147 EUR, S. Peterburgą - 103 EUR (abu kupė, apatinis). LG į LDZ traukinius užsideda 20 proc. antkainį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kliedesiai ir eilinė rusofobija.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip šį kartą bus. PV paskelbė naują elektrinių traukinių pirkimo konkursą. Bus perkami 32 elektriniai traukiniai, pirmasis turėtų pasiekti Latviją kitų metų antroje pusėje. Ypatingai bus siekiama suintensyvinti traukinių eismą Rygos priemiestyje iki 15 min.

    http://www.leta.lv/rus/home/importan...-7986FFDE0339/
    Konkurso sąlygoms labai jau atitinka rusiškoms Lastočkoms.
    Новый конкурс на закупку поездов, возможно, написан под российскую «Ласточку»

    Ласточка (электропоезд)

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.
    Jei LG ir latvių geležinkelininkams vienodai, gal valdžia juos išjudins

    Šiandien Rokiškio krašto muziejuje vyks pirmasis dviejų šalių istorijoje bendras Lietuvos ir Latvijos Vyriausybių posėdis, kurio metu planuojama aptarti dvišalius klausimus energetikos, transporto ir kultūros srityse,
    Įdomu ką konkrečiai aptarinės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kaip šį kartą bus. PV paskelbė naują elektrinių traukinių pirkimo konkursą. Bus perkami 32 elektriniai traukiniai, pirmasis turėtų pasiekti Latviją kitų metų antroje pusėje. Ypatingai bus siekiama suintensyvinti traukinių eismą Rygos priemiestyje iki 15 min.

    http://www.leta.lv/rus/home/importan...-7986FFDE0339/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip. Nėra keleivių. Nors kai kuriems visaginiečiams pasiekti šiaurinę Baltarusiją, Rusiją per Daugpilį kur kas paprasčiau ir greičiau, nei per Vilnių. Deja, dauguma tikriausiai važiuoja (ar būna vežami) automobiliais.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Biržai dar tik planuoja autobusą į Rygą, greičiausiai iš pradžių bus tik vienas reisas per dieną.

    O kas dėl Daugpilio, MeteoritTuras tik kartą į dieną važiuoja. Gal, kalbėdamas apie du reisus į dieną, turėjai omeny Dautrans mikrobą į Vilnių, kuris į Visaginą užsuka?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kodėl Visaginas nesurenka? Mikrobai važiuoja du kartus per dieną per Zarasus. Mikrobas niekada nebūna pilnas. Pats mačiau tiek Daugpilyje, tiek Visagine.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Na 38e už 200km nesiekianti atstumą yra baisi kaina. Bet jei Biržų rajonas surenka 2 autobusus į Rygą, tai ko Daugpilis ne?

    PS
    O kokie buvo reiso Vln-Dgpl laikai?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Beveik nuliniai, nes pigiausia kaina plackartu siekė apie 37-38 Eur.
    Na tuomet viskas aišku. Už tokia kainą iš Vilniaus galima nuvykti iki Prahos arba Budapešto (be nuolaidos!).

    Grįžtant prie temos apie pratęsiamus iki Daugpilio maršrutus. Na, aš pasiūliau pigiausią būdą (nebūtinai patogiausią), kaip užtikrinti susisiekimą Vilnius-Daugpilis taip, kad žmogus galėtų ryte atvykti į Daugpilį, o vakare grįžti į Vilnių. Kombinuotą maršrutą su persėdimu traukinys+autobusas. Nauda būtų ir Meteoritturui, nes šiuo metu nemanau, ar jų maršrutas Visaginas-Daugpilis gali pasigirti dideliais keleivių srautais.

    Komentuoti:

Working...
X