Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Dėl Vilniaus, bet jo jau nėra. Traukinys į Minską žiemos metu kas antrą dieną, todėl ir optimizuojama bus apjungiant abu traukinius į Rusiją į vieną. Kadangi Latvija Ekspresis priklauso Rusijos kompanijai, tai gali būti ir politinis sprendimas išlaikyti tą traukinį nepriklausomai nuo pelningumo. Juk kai Estija nutraukė savo traukinių kursavimą, tai Rusija atnaujino. Ir nemanau, kad ten pelno yra, tiesiog politinis sprendimas. Lygiai kaip toks pat politinis sprendimas Lenkijos traukinys į Lietuvą. Lenkija neseniai apkarpė kai kuriuos užsienio traukinius, net į Ukrainą liko tik ukrainietiškas traukinys, kuris anksčiau buvo aptarnaujamas kas antrą dieną pakaitomis Lenkijos ir Ukrainos geležinkelių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKupė brangu, reikėjo pažiūrėti, kiek plackarte važiuoja. Latvija tai ne Lietuva, ten rusų daugiau ir keliaujančių daugiau. Be to "Latvijas Ekspresis" priklauso Rusijos kompanijai. Nuo sekmadienio bus padaryta optimizacija - sujungti traukiniai į S. Peterburgą ir Maskvą, nebevažiuos per Daugpilį, o abu į per Rezeknę.
Per Daugpilį nesąmonė - lankstas (bet tai daroma dėl Minskas-Ryga ir kažkada dėl Vilniaus).
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąMatyt maršruto laukia toks pat likimas kaip ir Vilnius-Sankt Peterburgas.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVietinių pravežimų apie Rygą keleivių netrūksta.
O dėl Rusijos maršrutų manau viskas remiasi į kainą - autobusu pigiau 3-3,3 kartus, nežinau kaip dėl lėktuvų.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąNežinau kaip Latvijoje su keleivių srautais ir tarptautiniais maršrutais, bet kai liepos gale lankiausi Rygoje , tai ten "veiksmas" vyksta. Negaliu pasakyti kiek keleivių , bet traukiniai pastoviai su keleiviais važinėjo ir gan dažnai. Net prie stoties turistų laukiančių kelionės traukiniu buvo žymiai daugiau , negu kokiam tarkim Vilniuje.
O dėl Rusijos maršrutų manau viskas remiasi į kainą - autobusu pigiau 3-3,3 kartus, nežinau kaip dėl lėktuvų.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.10.21, 12:33.
Komentuoti:
-
Nežinau kaip Latvijoje su keleivių srautais ir tarptautiniais maršrutais, bet kai liepos gale lankiausi Rygoje , tai ten "veiksmas" vyksta. Negaliu pasakyti kiek keleivių , bet traukiniai pastoviai su keleiviais važinėjo ir gan dažnai. Net prie stoties turistų laukiančių kelionės traukiniu buvo žymiai daugiau , negu kokiam tarkim Vilniuje.
Komentuoti:
-
Panaši situacija ir iš Sankt Peterburgo. Kupe gal buvo kokie 6-8 keleiviai.
Matyt maršruto laukia toks pat likimas kaip ir Vilnius-Sankt Peterburgas.
Komentuoti:
-
Į Latvijos traukinius galima pirkti internetu. Pigiau netgi nei kasose Latvijoje.
Komentuoti:
-
Matyt panašus likimas laukia ir LDZ maršrutų į Rusiją. Važiavau į Maskvą sekm. - kupe vagone 6 keleiviai, kituose nemačiau. Žiūrėsiu kiek bus šeštadienį atgal iš S. Peterburgo.
Kainos irgi kandžiojasi. LDZ puslapyje perkant likus 1-10 dienų iki išvykimo į Maskvą - 147 EUR, S. Peterburgą - 103 EUR (abu kupė, apatinis). LG į LDZ traukinius užsideda 20 proc. antkainį.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu, kaip šį kartą bus. PV paskelbė naują elektrinių traukinių pirkimo konkursą. Bus perkami 32 elektriniai traukiniai, pirmasis turėtų pasiekti Latviją kitų metų antroje pusėje. Ypatingai bus siekiama suintensyvinti traukinių eismą Rygos priemiestyje iki 15 min.
http://www.leta.lv/rus/home/importan...-7986FFDE0339/
Новый конкурс на закупку поездов, возможно, написан под российскую «Ласточку»
Ласточка (электропоезд)
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.
Šiandien Rokiškio krašto muziejuje vyks pirmasis dviejų šalių istorijoje bendras Lietuvos ir Latvijos Vyriausybių posėdis, kurio metu planuojama aptarti dvišalius klausimus energetikos, transporto ir kultūros srityse,
Komentuoti:
-
Įdomu, kaip šį kartą bus. PV paskelbė naują elektrinių traukinių pirkimo konkursą. Bus perkami 32 elektriniai traukiniai, pirmasis turėtų pasiekti Latviją kitų metų antroje pusėje. Ypatingai bus siekiama suintensyvinti traukinių eismą Rygos priemiestyje iki 15 min.
http://www.leta.lv/rus/home/importan...-7986FFDE0339/
Komentuoti:
-
Taip. Nėra keleivių. Nors kai kuriems visaginiečiams pasiekti šiaurinę Baltarusiją, Rusiją per Daugpilį kur kas paprasčiau ir greičiau, nei per Vilnių. Deja, dauguma tikriausiai važiuoja (ar būna vežami) automobiliais.
Komentuoti:
-
Biržai dar tik planuoja autobusą į Rygą, greičiausiai iš pradžių bus tik vienas reisas per dieną.
O kas dėl Daugpilio, MeteoritTuras tik kartą į dieną važiuoja. Gal, kalbėdamas apie du reisus į dieną, turėjai omeny Dautrans mikrobą į Vilnių, kuris į Visaginą užsuka?
Komentuoti:
-
O kodėl Visaginas nesurenka? Mikrobai važiuoja du kartus per dieną per Zarasus. Mikrobas niekada nebūna pilnas. Pats mačiau tiek Daugpilyje, tiek Visagine.
Komentuoti:
-
Na 38e už 200km nesiekianti atstumą yra baisi kaina. Bet jei Biržų rajonas surenka 2 autobusus į Rygą, tai ko Daugpilis ne?
PS
O kokie buvo reiso Vln-Dgpl laikai?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeveik nuliniai, nes pigiausia kaina plackartu siekė apie 37-38 Eur.
Grįžtant prie temos apie pratęsiamus iki Daugpilio maršrutus. Na, aš pasiūliau pigiausią būdą (nebūtinai patogiausią), kaip užtikrinti susisiekimą Vilnius-Daugpilis taip, kad žmogus galėtų ryte atvykti į Daugpilį, o vakare grįžti į Vilnių. Kombinuotą maršrutą su persėdimu traukinys+autobusas. Nauda būtų ir Meteoritturui, nes šiuo metu nemanau, ar jų maršrutas Visaginas-Daugpilis gali pasigirti dideliais keleivių srautais.
Komentuoti:
Komentuoti: