Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Persikėliau į dešinįjį Dauguvos krantą. Tiltas per Dauguvą



    Išlikusi pirmojo tilto atramos dalis.



    Kaip matyti, senojo tilto atramos buvo apvalios (su lytlaužom irgi apvalios), sujungtos tarpusavyje ketaus konstrukcijomis.
    Nuotrauka iš Vikipedijos. Vaizdas iš dešiniojo kranto pusės, tik iš kito šono, nei mano nuotrauka. Pirmasis tiltas buvo "sudvejintas". T.y. tarnavo ir kaip plento tiltas. Ant tilto buvo du geležinkelio keliai. Kitų tiltų tuo metų Daugpilyje nebuvo.
    Per Pirmąjį pasaulinį karą vidurinė dalis buvo susprogdinta, atstatyta, bet kitos konstrukcijos. Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo du kartus sprogdintas vokiečių, jiems puolant (1941 m., atstatytas) ir atsitraukiant. Antrasis sprogdinimas sunaikino visą tiltą. Po karo tiltas atstatytas naujai.



    Kai vanduo upėje nusenka, matosi ir daugiau. Iš http://dinaburg.ru/viewtopic.php?id=2386&p=8



    Tilto prieigos ir geležinkelio mūrinis viadukas per gatvę.



    Iš kitos pusės.



    Šalia pastatė pėsčiųjų "pralaidą". Senojo geležinkelio viaduko ir aplinkinių gatvių bei privažiavimų rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus. Tada įrengtas ir pėsčiųjų praėjimas.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 09:38.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Su nuotraukomis jau viskas tvarkoje. Dar trys nuotraukos.

    Tilto dalies vaizdas nuo kairiojo Dauguvos kranto. Atrama krane tikriausiai išlikusi nuo pirmojo tilto. Vandenyje - ne. Kairiajame krante atrama arba neišliko, arba buvo nugriauta ir perstatyta įrengiant pravažiavimą po tiltu, nes iki tol buvo pervaža prie pat tilto.



    LG Siemensas su sąstatu laukia kelio poste 3 km signalo judėti į Daugpilį.



    LDz ūkinis traukinys ką tik pravažiavęs tiltą važiuoja į Grivą.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.22, 20:17.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Grivos stotis kažkada buvo iš tiesų didelė. Dalis kelynų išardyta, dalis privažiuojamųjų kelių irgi. Dalis jų likę ir apleista. Daug su geležinkeliu susijusių pastatų. Privažiuojamiesiems keliams nebuvo laiko. Grivos stotis išaugo kaip mazginė stotis tarp Sankt Peterburgo - Varšuvos ir Liepojos - Romnų geležinkelių, nors ji buvo įrengta tiesiant Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelį.

    Kelio postas 3 km. Jis įrengtas prieš tiltą per Dauguvą kairiajame krante. Čia prisišlieja jungiamoji linija nuo Radviliškio - Grivos linijos. Iki šios linijos statybos (tarpukaryje) visi traukiniai iš Radviliškio pusės turėjo keisti eismo kryptį Grivoje.
    Šiuo metu pagrindinis eismas vyksta, taigi, ir svarbesnė yra ta jungiamoji linija, o ne pagrindinė buvusi magistralės iš S. Peterburgo į Varšuvą dalis tarp 3 km ir Grivos.



    Ten pat. Vaizdas atgal. Kairėn - Griva, dešinėn - į Radviliškį.



    Nebenaudojamas ūkinis pastatas.



    Gyvenamasis namas, pagal stilių atrodo, kad buvęs geležinkeliečių.



    Tiltas per Dauguvą iš kairiojo kranto pusės. Toliau nėjau, nes yra apauga.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.22, 05:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kiek arčiau šiaurės vakarinio kelyno galo. Daugpilio link. Kairėn - į Radviliškį. Per vidurį - į Daugpilį. Dar vienas kelias dašinėje žemiau - aklikelis.



    Vaizdas atgal.



    Dar iš arčiau. Daugpilio link. Kairėn - į Radviliškį. Per vidurį - į Daugpilį. Dar vienas kelias dašinėje žemiau - aklikelis.



    Aukščiau esančioje nuotraukoje matyti pervaža kelyje į Radviliškį. Ties pervaža. Kairėje privažiuojamasi kelias. Dešinėje - linija Griva - Radviliškis.



    Ten pat, vaizdas atgal. Grivos stoties link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 22:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia vėl stoties pastatas. Vaizdas nuo Daugpilio pusės.





    Nuo perono Daugpilio link.



    Ties perono galu, Daugpilio link.



    Vaizdas atgal nuo sukrautų bėgių.



    Maždaug ties perono viduriu stovi šis tipinis gyvenamasis namas. Nuo perono pusės.



    Iš šono.



    Kiek paėjus Daugpilio link. Vaizdas atgal. Dešinėje ūkiniai pastatai. Dalis vienos sienos nuo kažkokio seno mūrinio pastato. Kitos sienų dalys tarybinių laikų.



    Dar kiek paėjus Daugpilio link. Vaizdas atgal. Rampa.





    Daugpilio link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 22:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek nutolus nuo pervažos stoties pastatų link. Gyvenamasis geležinkeliečių namas.



    Pirmasis (ar tikrai pagal numeraciją pirmas, neaišku) kelias.



    Paėjus 100-150 metrų. Stoties pastatas. Senas medinis pastatas apkaltas plastikinėmis lentelėmis. Naudojamas geležinkelio reikmėms, jei neklystu, tik šis artimesnis galas. Kitame gale gyvenama.



    Ties stoties pastatu perono nėra. Jis kiek toliau.



    Peronas ties pirmuoju keliu. Ties šiuo galu yra pėsčiųjų perėja į kitą stoties pusę.



    Nuo perėjos Daugpilio link. Stovinčių nenaudojamų vagonų virtinės išskirtos, kad neužstotų perėjos.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 21:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau. Už maždaug 600 metrų nuo tilto per Laucesą yra kitas tiltas per bevardį upelį. Tačiau tiltas nemažas, nes pylimas čia aukštas. Toks aukštas jis bus beveik iki pat Grivos stoties prieigų.



    Lietuvos link.



    Ties tiltu. Daugpilio link. Už kelių šimtų metrų nuo tilto vienu laikotarpiu tarybiniais metais būta Laucesos stotelės. Aptarnavo didelius kolektyvinių sodų masyvus aplinkui.



    Pylimu galima važiuoti, tiesa užvažiuoti galima tik netoli nebaigto statyti pietinio Daugpilio aplinkkelio, kuris matosi tolumoje.



    Vaizdas atgal.



    Priartėjus prie nebaigto aplinkkelio viaduko. Daugpilio link. Gabaritiniai vartai.



    Grivos stotis. Pietrytiniame kelyno gale yra pervaža. Ties ta pervaža stoties link.





    Ten pat, į priešingą pusę. Stoties kelyno galas.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 21:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Tai dabar bent vienas krovinys Lietuvos/Latvijos sieną ties Turmantu kerta ar ne? t.y. krovininis? Kitaip, kokie ten vagonai stovi Kurcums stotyje? Be to, bėgiai irgi neaprūdiję.
    Jokie krovininiai jau daug metų nevažiuoja per sieną. Bėgiai nesurūdiję, nes S. Peterburgo traukinys tada dar važiavo. Vagonai grūdams vežti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau geležinkelis gan vingiuotas, o vietovė kalvota. Kažkuo panaši į Pavilnį, tik kad ne taip tankiai apgyvendinta.
    Ties viena iš pervažų. Daugpilio link.



    Zemgalės link.



    Pirmasis stambus tiltas Latvijoje nuo Lietuvos pusės - per Laucesą.









    Zemgalės link.



    Daugpilio link.



    Metalinė santvara nenaudojama. O kita yra gelžbetoninė.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 19:10.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Tai dabar bent vienas krovinys Lietuvos/Latvijos sieną ties Turmantu kerta ar ne? t.y. krovininis? Kitaip, kokie ten vagonai stovi Kurcums stotyje? Be to, bėgiai irgi neaprūdiję.
    Paskutinis taisė 2Pack; 2015.06.19, 19:24.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kurcumo stotis. Stoties pastatas yra gan arti pietinio kelyno galo.



    Vaizdas Zemgalės link.



    Bendras vaizdas.



    Medinis pastatas apkaltas cemento drožlių plokštėmis. Latvijoje tai neretas vaizdas. Gerai, kad bent Lietuvoje tokia apdaila nepaplito. Dabar ji plinta, bet plokštės kitokios kokybės, taip pat ir vizualinės.



    Rampa ir pakhauzas.



    Ūkinis pastatas.



    Šalutinis kelias užstatytas vagonais.





    Už pervažos šiauriniame Kurcumo stoties kelyno gale yra ši pralaida per bevardį upelį.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 19:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Dūkštas - Daugpilis. Latvijos dalis.

    Už Turmanto už nepilno kilometro yra buvusi Latvijos pasienio stotis Zemgalė, įrengta tarpukaryje. Po Antrojo pasaulinio karo jos jau nebereikėjo. Todėl stotis buvo panaikinta, keleiviniai taip pat nestodavo, galbūt stodavo tik pokario metais. Stoties pastatas, dabar katalikų bažnyčia.



    Vaizdas Turmanto link. Už posūkio kairėn bus vingis dešinėn ir siena. Kiek paėjus Turmanto link galima rasti vietą, iš kurio matytųsi ir Turmanto stotis ir Zemgalės šviesoforas.



    Daugpilio link.



    Kiek paėjus už stoties pastato pervažos link. Gyvenamasis namas šalia stoties.



    Ties Zemgalės pervaža. Vaizdas Daugpilio link.



    Turmanto link.



    Už kelių šimtų metrų nuo pervažos Daugpilio link. Tiltelis per bevardį upelį.



    Ties tilteliu Daugpilio link.



    Tipinis geležinkeliečių gyvenamasi namas dar neprivažiavus iki tiltelio per Kumpotą (kuri teka keli kilometrai nuo Zemgalės). Vaizdas Zemgalės pusėn.



    Tiltelis per Kumpotą.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.19, 18:57.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priežastys ne tame. Lietuvoje kaip šventos karvės laukiama RailBalticos, lyg be jos būtų neįmanomas susisiekimas geležinkeliais su Latvija ir didesnis kartais krovinių vežimas iš (į) V. Europą geležinkeliu per Lietuvą ir į (iš) Lietuvą. Būtent Lietuva tam daromos visos kliūtys. Būtent dėl Lietuvos pusės kaltės kroviniai vežami autotransportu, nes Lietuva seniausiai galėjo pastatyti perkrovimo terminalus Šeštokuose ir Mockavoje. Ir toliau svaigstama apie ekonomiškai nepagrįstą europinę vėžę iki pat Helsinkio.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    O gal kokių gandų girdėti apie maršrutą iš Rygos (ar nors Jelgavos) į Joniškį ar net Šiaulius ? ? ?
    Deja, bet kol Lietuviai neužkas savo pačių iškasto karo kirvio dėl Mažeikių - Rengės, tol nieko nebus. Latviai bendradarbiauja su visais, tik ne su "linijos nusidėvėjio" išardytojais....

    vienintelis kiek realesnis variantas: Ryga - Minskas per Vilnių, bet ir tai pasaka be galo čia...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Latviai atnaujina (...)
    [/URL]
    O gal kokių gandų girdėti apie maršrutą iš Rygos (ar nors Jelgavos) į Joniškį ar net Šiaulius ? ? ?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Gera žinia Atsipirks.
    Beje, jų visuose dyzeliniuose veikia WIFI.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Latviai atnaujina susisiekimą Ryga - Dobele - Ryga. Traukinys stos: Ryga, Olaine, Jelgava, Dobele. Beje, traukinyje bus WI-FI internetas !

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Latvijoje, savaitgalį, per karščius, į pajūrį (Jūrmalą ir Saulkrastus) planuoja paleisti papildomus traukinius - iš viso kursuos 50 traukinių. Papildomai bus atidarytos kasos.
    Matyt keleivių pervežimas neša pelną
    Suprantama, kad neša - už kiekvieną keleivį Latvijos valdžia moka dotacijas geležinkeliečiams. Daugiau keleivių - daugiau dotacijų gauni.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Latvijoje, savaitgalį, per karščius, į pajūrį (Jūrmalą ir Saulkrastus) planuoja paleisti papildomus traukinius - iš viso kursuos 50 traukinių. Papildomai bus atidarytos kasos.
    Matyt keleivių pervežimas neša pelną

    http://www.delfi.lv/news/national/po....d?id=44794078

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Aš asmeniškai pasirinkčiau mažiau gražią stotį, bet galbūt daugiau traukinių. Mes tuo tarpu turime daug gražių neveikiančių stočių ir krūvą panaikintų arba nepagrįstai nesukurtų maršrutų.
    Ne tu vienas taip pasirinktum, deja LG mastymas kiek kitoks: geriau praplauti pinigus ir suremontuoti tarkim, Obeliu GS, kurioje NIEKAD NEBESTOS MATYT JOKS TRAUKINYS...

    Komentuoti:

Working...
X