
Išlikusi pirmojo tilto atramos dalis.

Kaip matyti, senojo tilto atramos buvo apvalios (su lytlaužom irgi apvalios), sujungtos tarpusavyje ketaus konstrukcijomis.
Nuotrauka iš Vikipedijos. Vaizdas iš dešiniojo kranto pusės, tik iš kito šono, nei mano nuotrauka. Pirmasis tiltas buvo "sudvejintas". T.y. tarnavo ir kaip plento tiltas. Ant tilto buvo du geležinkelio keliai. Kitų tiltų tuo metų Daugpilyje nebuvo.
Per Pirmąjį pasaulinį karą vidurinė dalis buvo susprogdinta, atstatyta, bet kitos konstrukcijos. Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo du kartus sprogdintas vokiečių, jiems puolant (1941 m., atstatytas) ir atsitraukiant. Antrasis sprogdinimas sunaikino visą tiltą. Po karo tiltas atstatytas naujai.

Kai vanduo upėje nusenka, matosi ir daugiau. Iš http://dinaburg.ru/viewtopic.php?id=2386&p=8

Tilto prieigos ir geležinkelio mūrinis viadukas per gatvę.

Iš kitos pusės.

Šalia pastatė pėsčiųjų "pralaidą". Senojo geležinkelio viaduko ir aplinkinių gatvių bei privažiavimų rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus. Tada įrengtas ir pėsčiųjų praėjimas.

Komentuoti: