Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Sigulda stipri turistine puse, ten pakankamai daug keleivių. Savaitgaliniai traukiniai vasarą ant tiek prikišti, kad praktiškai nėra net kur atsistoti, jau nekalbu kur atsisėsti.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Siguldoj palyginus ir daug traukinių kaip mažai stočiai

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Viena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
    Aš asmeniškai pasirinkčiau mažiau gražią stotį, bet galbūt daugiau traukinių. Mes tuo tarpu turime daug gražių neveikiančių stočių ir krūvą panaikintų arba nepagrįstai nesukurtų maršrutų.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Palygink su Ryga, Jelgava, Daugpiliu, Jūrmala - kur peronai nematė remonto kokie 30-40 metų
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.07.17, 06:42.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Viena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
    Stotyje buvau, tai bent jau man ji buvo labai graži ir iš išorės, ir iš vidaus.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Viena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    DR1A-3113, Siguldos geležinkelio stotis:

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Kuo skiriasi ilgalaikė nuoma nuo pirkimo išsimokėtinai?
    Nuosavybes perejimo pirkejui momentu. Pirkimo issimoketinai atveju - tai prekiu peremimo data. Ilgalaike nuoma tokio momento gali ir netureti, jei sandorio pabaigoje pirkejas atsisako nupirkti prekes uz likutine verte.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Nelabai supratau kur latviu isskirtinumas. Perka ta pati kaip ir estai. Pirkimo budas - ilgalaike nuoma, tokia pati,kaip dalies estu traukiniu.
    Kuo skiriasi ilgalaikė nuoma nuo pirkimo išsimokėtinai?

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Nelabai supratau kur latviu isskirtinumas. Perka ta pati kaip ir estai. Pirkimo budas - ilgalaike nuoma, tokia pati,kaip dalies estu traukiniu.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Keista, kad neperka kaip estai ar mes.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Na ka epopeja Nr.3 arteja prie pabaigos - pasirinktas brangesnis Stadler variantas

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Kalba eina ne apie dvisisteminius traukinius, o apie modulinius, kai pakeitus viena ar kelis modulius traukinys is DC pavirsta AC.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dvisisteminius elektrinius traukinius jie tikrai neužsakinės. Kam tuomet iš viso juos užsakinėti dabar, jei dar galima palaukti iki elektrifikacijos pradžios? Elektriniai traukiniai nėra tokie seni, dar gali tarnauti.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    90%, kad bus pereinama prie kintamos. Praeitam nesekmingame PV traukiniu konkurse, specialiai buvo specifikuota galimybe pakeisti srove is DC I AC. Siame konkurse tai irgi turejo buti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus perėjimo prie nuolatinės. Įsigyjami išperkamąja nuoma nauji priemiestiniai elektriniai traukiniai bus nuolatinei srovei.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Taip, pries metus ar pora buvo atlikta studija numatanti perejima prie AC. Is viso iki 2025 m. visos dabartines elektrifikuotos linijos bus rekonstruotos AC srovei, taip pat papildomai bus elektrifikuotos Daugpilio-Jekabpils, Rezeknes-Ventspilio ir Rezeknes-Daugpilio linijos. Apie pastarosios linijos elektrifikavima prasnekta tik paskutiniame planavimo etape. Tai matyt susije su tuo, kad linijos is Jekabpilio I Daugpili ir Rezekne vienkeles ir Latvijos Gelezinkeliai ruosiasi siuose ruozuose naudoti viekrypti krovininiu traukiniu eisma.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kam? Iki Daugpilio ir taip trauktų BČ lokomotyvai, o Daugpilyje būtų keičiami į LDZ. Galbūt ne Daugpilyje keis, galbūt pasienio stotyje padarys lokomotyvų keitimą. Taip netgi racionaliau - laiko taupoma, kol vyksta pasienio kontrolė. Daugpilio stotis mieste ir ji būtų mažiau apkraunama, mažiau triukšmo ir t.t.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    O Latvija pereis prie kintamosios visgi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vitebske irgi kol kas nėra elektrifikacijos, bet linija Orša - Vitebskas yra elektrifikacijos sąraše. Aišku, kad elektrifikacija iš Vitebsko į Daugpilį ateis dar labai negreitai, bet susitarimas ir yra susitarimas. Lietuva tokį su Baltarusija irgi jau seniai priėmusi, bet kol kas realių darbų, išskyrus projektavimą, neatlikta.

    Komentuoti:

Working...
X