Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Sigulda stipri turistine puse, ten pakankamai daug keleivių. Savaitgaliniai traukiniai vasarą ant tiek prikišti, kad praktiškai nėra net kur atsistoti, jau nekalbu kur atsisėsti.
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąViena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąViena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
Komentuoti:
-
Kuo skiriasi ilgalaikė nuoma nuo pirkimo išsimokėtinai?
Komentuoti:
-
Parašė darijusk Rodyti pranešimąNelabai supratau kur latviu isskirtinumas. Perka ta pati kaip ir estai. Pirkimo budas - ilgalaike nuoma, tokia pati,kaip dalies estu traukiniu.
Komentuoti:
-
Nelabai supratau kur latviu isskirtinumas. Perka ta pati kaip ir estai. Pirkimo budas - ilgalaike nuoma, tokia pati,kaip dalies estu traukiniu.
Komentuoti:
-
Kalba eina ne apie dvisisteminius traukinius, o apie modulinius, kai pakeitus viena ar kelis modulius traukinys is DC pavirsta AC.
Komentuoti:
-
Dvisisteminius elektrinius traukinius jie tikrai neužsakinės. Kam tuomet iš viso juos užsakinėti dabar, jei dar galima palaukti iki elektrifikacijos pradžios? Elektriniai traukiniai nėra tokie seni, dar gali tarnauti.
Komentuoti:
-
90%, kad bus pereinama prie kintamos. Praeitam nesekmingame PV traukiniu konkurse, specialiai buvo specifikuota galimybe pakeisti srove is DC I AC. Siame konkurse tai irgi turejo buti
Komentuoti:
-
Nebus perėjimo prie nuolatinės. Įsigyjami išperkamąja nuoma nauji priemiestiniai elektriniai traukiniai bus nuolatinei srovei.
Komentuoti:
-
Taip, pries metus ar pora buvo atlikta studija numatanti perejima prie AC. Is viso iki 2025 m. visos dabartines elektrifikuotos linijos bus rekonstruotos AC srovei, taip pat papildomai bus elektrifikuotos Daugpilio-Jekabpils, Rezeknes-Ventspilio ir Rezeknes-Daugpilio linijos. Apie pastarosios linijos elektrifikavima prasnekta tik paskutiniame planavimo etape. Tai matyt susije su tuo, kad linijos is Jekabpilio I Daugpili ir Rezekne vienkeles ir Latvijos Gelezinkeliai ruosiasi siuose ruozuose naudoti viekrypti krovininiu traukiniu eisma.
Komentuoti:
-
O kam? Iki Daugpilio ir taip trauktų BČ lokomotyvai, o Daugpilyje būtų keičiami į LDZ. Galbūt ne Daugpilyje keis, galbūt pasienio stotyje padarys lokomotyvų keitimą. Taip netgi racionaliau - laiko taupoma, kol vyksta pasienio kontrolė. Daugpilio stotis mieste ir ji būtų mažiau apkraunama, mažiau triukšmo ir t.t.
Komentuoti:
-
Vitebske irgi kol kas nėra elektrifikacijos, bet linija Orša - Vitebskas yra elektrifikacijos sąraše. Aišku, kad elektrifikacija iš Vitebsko į Daugpilį ateis dar labai negreitai, bet susitarimas ir yra susitarimas. Lietuva tokį su Baltarusija irgi jau seniai priėmusi, bet kol kas realių darbų, išskyrus projektavimą, neatlikta.
Komentuoti:
Komentuoti: