Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Ne tu vienas taip pasirinktum, deja LG mastymas kiek kitoks: geriau praplauti pinigus ir suremontuoti tarkim, Obeliu GS, kurioje NIEKAD NEBESTOS MATYT JOKS TRAUKINYS...
-
Sigulda stipri turistine puse, ten pakankamai daug keleivių. Savaitgaliniai traukiniai vasarą ant tiek prikišti, kad praktiškai nėra net kur atsistoti, jau nekalbu kur atsisėsti.
Komentuoti:
-
Aš asmeniškai pasirinkčiau mažiau gražią stotį, bet galbūt daugiau traukinių. Mes tuo tarpu turime daug gražių neveikiančių stočių ir krūvą panaikintų arba nepagrįstai nesukurtų maršrutų.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąViena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
Komentuoti:
-
Stotyje buvau, tai bent jau man ji buvo labai graži ir iš išorės, ir iš vidaus.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąViena iš nedaugelio sutvarkytų stočių Latvijoje.
Komentuoti:
-
Nuosavybes perejimo pirkejui momentu. Pirkimo issimoketinai atveju - tai prekiu peremimo data. Ilgalaike nuoma tokio momento gali ir netureti, jei sandorio pabaigoje pirkejas atsisako nupirkti prekes uz likutine verte.Kuo skiriasi ilgalaikė nuoma nuo pirkimo išsimokėtinai?
Komentuoti:
-
Kuo skiriasi ilgalaikė nuoma nuo pirkimo išsimokėtinai?Parašė darijusk Rodyti pranešimąNelabai supratau kur latviu isskirtinumas. Perka ta pati kaip ir estai. Pirkimo budas - ilgalaike nuoma, tokia pati,kaip dalies estu traukiniu.
Komentuoti:
-
Nelabai supratau kur latviu isskirtinumas. Perka ta pati kaip ir estai. Pirkimo budas - ilgalaike nuoma, tokia pati,kaip dalies estu traukiniu.
Komentuoti:
-
Kalba eina ne apie dvisisteminius traukinius, o apie modulinius, kai pakeitus viena ar kelis modulius traukinys is DC pavirsta AC.
Komentuoti:
-
Dvisisteminius elektrinius traukinius jie tikrai neužsakinės. Kam tuomet iš viso juos užsakinėti dabar, jei dar galima palaukti iki elektrifikacijos pradžios? Elektriniai traukiniai nėra tokie seni, dar gali tarnauti.
Komentuoti:
-
90%, kad bus pereinama prie kintamos. Praeitam nesekmingame PV traukiniu konkurse, specialiai buvo specifikuota galimybe pakeisti srove is DC I AC. Siame konkurse tai irgi turejo buti
Komentuoti:
-
Nebus perėjimo prie nuolatinės. Įsigyjami išperkamąja nuoma nauji priemiestiniai elektriniai traukiniai bus nuolatinei srovei.
Komentuoti:
-
Taip, pries metus ar pora buvo atlikta studija numatanti perejima prie AC. Is viso iki 2025 m. visos dabartines elektrifikuotos linijos bus rekonstruotos AC srovei, taip pat papildomai bus elektrifikuotos Daugpilio-Jekabpils, Rezeknes-Ventspilio ir Rezeknes-Daugpilio linijos. Apie pastarosios linijos elektrifikavima prasnekta tik paskutiniame planavimo etape. Tai matyt susije su tuo, kad linijos is Jekabpilio I Daugpili ir Rezekne vienkeles ir Latvijos Gelezinkeliai ruosiasi siuose ruozuose naudoti viekrypti krovininiu traukiniu eisma.
Komentuoti:
-
O kam? Iki Daugpilio ir taip trauktų BČ lokomotyvai, o Daugpilyje būtų keičiami į LDZ. Galbūt ne Daugpilyje keis, galbūt pasienio stotyje padarys lokomotyvų keitimą. Taip netgi racionaliau - laiko taupoma, kol vyksta pasienio kontrolė. Daugpilio stotis mieste ir ji būtų mažiau apkraunama, mažiau triukšmo ir t.t.
Komentuoti:
Komentuoti: