Vilnius - Ryga konkurencingas būtų variantas, jei važiuotų kad ir dvivagonė (jokiu būdu ne NEPATOGIOJI VIENVAGONĖ) PESA ir stotų tik Vilnius - Šiauliai - Jelgava (galbūt) ir Ryga. Visi kiti variantai - netinkami dėl nekonkurencijos su autobusais.
Kas be ko, Latvijoje WI-FI jau įrengtas traukiniuose, palei mūsų geležinkelio trasą taip pat eturėtų būti didelių bėdų jį įrengti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Manau Daugpilis paprasčiau nei Ryga ir to reikia siekti. Tuomet ateis eilė ir Rygai.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRyga Liepoja vykstantis tik penktadieniais stoja tik vienoje stotelėje ir 43 km įveikia per 45 min.
http://www.1188.lv/transport/train/s...d=2051445&tc=1
Du kartus po 36 min jau 1:12+0:45+2:13 būtų 4:10. Nekonkurencingai per ilgai turint omenyje autobusų greičius Vilnius - Panevėžys atkarpoje.
Tavo pateiktas pavyzdys yra labiau išimtis. Gal gali paaiškinti kas nors kodėl jis taip ilgai važiuoja, kai kiti traukiniai (6701, 6703) tą patį atstumą su 9 ar 11 sustojimų įveikia per 46 ar per 49 min.?Paskutinis taisė Perfect; 2015.09.04, 15:42.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą45 min yra todėl, kad traukinys stoja 9 stotelėse.
http://www.1188.lv/transport/train/s...d=2051445&tc=1
Du kartus po 36 min jau 1:12+0:45+2:13 būtų 4:10. Nekonkurencingai per ilgai turint omenyje autobusų greičius Vilnius - Panevėžys atkarpoje.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
Išv. iš Rygos 23:40
Jelgava 0:17-0:21
Šiauliai 1:40-1:50
Beje, tarp Rygos ir Jelgavos sustojimų netaip mažai. Nors netrūko priemiestinių elektrinių ir dyzelinių traukinių, bet vilniškis stodavo netgi Torniakalnyje ir Cukurfabrikoje, nors šie sustojimai yra atitinkamai Rygos ir Jelgavos miestuose.
Kažkaip užsimetė traukinio Talinas-Šeštokai 1993-1994 m tvarkaraštis. Šis tarp Rygos ir Kauno važiavo kaip tikras greitasis.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAutobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu?Vien saugumo sumetimais būtų protingiau leisti traukinį. Jeigu važiuotų pagal taisykles tai tikrai nebūtų autobusu greičiau.
Komentuoti:
-
Ten berods 100 km/h greitis keleiviniams, tai pagal atstumą maždaug galima ir orientuotis.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.
Komentuoti:
-
Vertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.
Komentuoti:
-
Dabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė. Daugumai svarbiau kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą. Sunku būtų traukiniui su keliais reisais per dieną konkuruoti su kur kas greitesniais ir bemaž 20 kartų per dieną išvykstančiais autobusais.
Net ir Šiauliuose nedaug keleivių tenugriebs, nes ir tarp Šiaulių ir Rygos susisiekimas labai gerai išvystytas (apie 12 reisų per dieną). Gal tik tarpinėse stotelėse (Kėdainiuose, Jonavoje) kažkiek žmonių ir įlips, bet ne tiek, kad atsipirktų maršrutas.
Kažką galvoti bus galima, kai nuties RB iki Rygos, tada traukiniai jau sudarys rimtą konkurenciją autobusams. Bet tada greičiausiai jau bus tiesioginis maršrutas Varšuva-Talinas.
Į Daugpilį tai bent tris reisus per dieną leisti nematau jokių kliūčių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPolitika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG.
1. į Turmantą važiuoja 6 traukiniai, reiktų nežymiai prailginti maršrutą.
2. Nėra gero automobilių kelio Vilnius-Daugpilis.
3. Vilnius arčiau nei Ryga.
Radau seną tvarkaraštį - maršrutas buvo laikomas "vietiniu", ne tolimuoju ir ne tarptautiniu. Ir tų laikų greičiais - tik 3 val. 5-20 min ir lenkia dabartinius autobusus.
Dar viena Rygos traukinio bėda, greta RB tiesimo problemų, - laikas. 6 val nelabai kas važiuos. Vilnius-Panevėžys tarptautiniai autobusai lenkia mašinas, važiuoja dažnai, turi wifi ir t.t.
Komentuoti:
-
Apsilankiau http://railwaymuseum.lv/lv/content/m...ieki-un-kaķis , ir pastebėjau štai ką - muziejaus darbotojai - moterys , tik moterysir dar katinas Perluks
Komentuoti:
-
Į Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
Komentuoti:
-
Vilnius - Ryga kita kalba. Reikia traukinių, pakelės stotis atnaujinti ir pan.
Vilnius - Daugpilis - tai tik ~20 papildomų km. O visa kita - ir riedmenys, ir personalas yra. Čia kaip Vilnius - Marcinkonys ir Vilnius - Gardinas. Tik Šengenas ir viskas daug paprasčiau.
Komentuoti:
-
Tik pinigų, kuriuos LG galėtų mokėti LDz už naudojimąsi infrastruktūra ir padengtų nuostolingo maršruto išlaidas. Na nebus to maršruto. Nes tuomet iš karto iškils klausimas, o kodėl į Rygą nevažiuoja? Ką turės LG atsakyti? Pirmiausia dar pažiūrėkime, ar LG atkurs vietinių traukinių eismą bent iki Marijampolės, kai užbaigs RB.
Komentuoti:
Komentuoti: