Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Dar nereikia užmiršti potencialių keleivių srauto iš Klaipėdos. Turi būt suderinta persėdimui. Be to iš Šiaulių galėtų aptarnauti ir LDZ - atstumas gaunasi panašus ir nuostoliais vienodai pasidalintų.
-
Vilnius - Ryga konkurencingas būtų variantas, jei važiuotų kad ir dvivagonė (jokiu būdu ne NEPATOGIOJI VIENVAGONĖ) PESA ir stotų tik Vilnius - Šiauliai - Jelgava (galbūt) ir Ryga. Visi kiti variantai - netinkami dėl nekonkurencijos su autobusais.
Kas be ko, Latvijoje WI-FI jau įrengtas traukiniuose, palei mūsų geležinkelio trasą taip pat eturėtų būti didelių bėdų jį įrengti.
Komentuoti:
-
Manau Daugpilis paprasčiau nei Ryga ir to reikia siekti. Tuomet ateis eilė ir Rygai.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRyga Liepoja vykstantis tik penktadieniais stoja tik vienoje stotelėje ir 43 km įveikia per 45 min.
http://www.1188.lv/transport/train/s...d=2051445&tc=1
Du kartus po 36 min jau 1:12+0:45+2:13 būtų 4:10. Nekonkurencingai per ilgai turint omenyje autobusų greičius Vilnius - Panevėžys atkarpoje.
Tavo pateiktas pavyzdys yra labiau išimtis. Gal gali paaiškinti kas nors kodėl jis taip ilgai važiuoja, kai kiti traukiniai (6701, 6703) tą patį atstumą su 9 ar 11 sustojimų įveikia per 46 ar per 49 min.?Paskutinis taisė Perfect; 2015.09.04, 16:42.
Komentuoti:
-
Ryga Liepoja vykstantis tik penktadieniais stoja tik vienoje stotelėje ir 43 km įveikia per 45 min.Parašė Perfect Rodyti pranešimą45 min yra todėl, kad traukinys stoja 9 stotelėse.
http://www.1188.lv/transport/train/s...d=2051445&tc=1
Du kartus po 36 min jau 1:12+0:45+2:13 būtų 4:10. Nekonkurencingai per ilgai turint omenyje autobusų greičius Vilnius - Panevėžys atkarpoje.
Komentuoti:
-
Logiškiau būtų leisti iš Šiaulių derinant prie ekspresų Vilnius-Klaipėda. Vilnius-Ryga kelionė truktų neilgiau 4 val. Vilnius-Šiauliai - 2:13 val + 1:48 Šiauliai-Ryga. Na dar persėdimui tarpas liktų 15 min.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė.
Komentuoti:
-
Pagal 2008 m. sudarytą tvarkaraštį Ryga-Vilnius atkarpa Joniškis-Šiauliai buvo numatyta 36 min. Tai lygiai tiek pat būtų nuo Joniškio iki Jelgavos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
Komentuoti:
-
45 min yra todėl, kad traukinys stoja 9 stotelėse.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
Komentuoti:
-
Namuose radau susirašytą kažkur po 1980 m traukinio Ryga-Vilnius tvarkaraštį.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
Išv. iš Rygos 23:40
Jelgava 0:17-0:21
Šiauliai 1:40-1:50
Beje, tarp Rygos ir Jelgavos sustojimų netaip mažai. Nors netrūko priemiestinių elektrinių ir dyzelinių traukinių, bet vilniškis stodavo netgi Torniakalnyje ir Cukurfabrikoje, nors šie sustojimai yra atitinkamai Rygos ir Jelgavos miestuose.
Kažkaip užsimetė traukinio Talinas-Šeštokai 1993-1994 m tvarkaraštis. Šis tarp Rygos ir Kauno važiavo kaip tikras greitasis.
Komentuoti:
-
Važiavimas autobusu į Rygą adrenalino megėjams. Nuo Panevėžio iki Rygos autobusas pusę kelio važiuoja vidury kelio pastoviai lenkdamas fūras ir tuo pat metu prasilenkdamas su atvažiuojančiu trafficu trim juostomParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAutobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu?
Vien saugumo sumetimais būtų protingiau leisti traukinį. Jeigu važiuotų pagal taisykles tai tikrai nebūtų autobusu greičiau.
Komentuoti:
-
Ten berods 100 km/h greitis keleiviniams, tai pagal atstumą maždaug galima ir orientuotis.
Komentuoti:
-
Riga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?Parašė Perfect Rodyti pranešimąVertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.
Komentuoti:
-
Vertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.
Komentuoti:
-
Dabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė. Daugumai svarbiau kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą. Sunku būtų traukiniui su keliais reisais per dieną konkuruoti su kur kas greitesniais ir bemaž 20 kartų per dieną išvykstančiais autobusais.
Net ir Šiauliuose nedaug keleivių tenugriebs, nes ir tarp Šiaulių ir Rygos susisiekimas labai gerai išvystytas (apie 12 reisų per dieną). Gal tik tarpinėse stotelėse (Kėdainiuose, Jonavoje) kažkiek žmonių ir įlips, bet ne tiek, kad atsipirktų maršrutas.
Kažką galvoti bus galima, kai nuties RB iki Rygos, tada traukiniai jau sudarys rimtą konkurenciją autobusams. Bet tada greičiausiai jau bus tiesioginis maršrutas Varšuva-Talinas.
Į Daugpilį tai bent tris reisus per dieną leisti nematau jokių kliūčių.
Komentuoti:
-
tikrai nereikia taip nuvertinti latvių, ten bent jau aplink Rygą traukinių apstu, ne taip, kaip pas mus viskas tik nuiminėjama. O ir priežastis (jei tokia yra) ant mūsų pykt jiems už neteisėtą Mažeikiai - Renge ruožo nurinkimą iš LG pusės - YRA. Tad jei kas ir turėtų žengti pirmą žingsnį, tai būtent mesParašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
Komentuoti:
-
Daugpilis ne "kažkoks", o antras pagal dydį miestas. Politiškai būtų paprasta paaiškinti - "į Rygą tiesiama RB. Nuties ir važiuos". Daugpilis, jei tikrai yra visa infrastruktūra, turi privalumus:Parašė Al1 Rodyti pranešimąPolitika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG.
1. į Turmantą važiuoja 6 traukiniai, reiktų nežymiai prailginti maršrutą.
2. Nėra gero automobilių kelio Vilnius-Daugpilis.
3. Vilnius arčiau nei Ryga.
Radau seną tvarkaraštį - maršrutas buvo laikomas "vietiniu", ne tolimuoju ir ne tarptautiniu. Ir tų laikų greičiais - tik 3 val. 5-20 min ir lenkia dabartinius autobusus.

Dar viena Rygos traukinio bėda, greta RB tiesimo problemų, - laikas. 6 val nelabai kas važiuos. Vilnius-Panevėžys tarptautiniai autobusai lenkia mašinas, važiuoja dažnai, turi wifi ir t.t.
Komentuoti:
-
Apsilankiau http://railwaymuseum.lv/lv/content/m...ieki-un-kaķis , ir pastebėjau štai ką - muziejaus darbotojai - moterys , tik moterys
ir dar katinas Perluks
Komentuoti:
-
Į Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
Komentuoti:
-
Vilnius - Ryga kita kalba. Reikia traukinių, pakelės stotis atnaujinti ir pan.
Vilnius - Daugpilis - tai tik ~20 papildomų km. O visa kita - ir riedmenys, ir personalas yra. Čia kaip Vilnius - Marcinkonys ir Vilnius - Gardinas. Tik Šengenas ir viskas daug paprasčiau.
Komentuoti:
Komentuoti: