Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Latvija gali planuoti ką tik nori, bet vežti ji neturi ko. Be Baltarusijos krovinių tuoj nieko daugiau nebeveš. Iš viso keista svaigti apie elektrifikaciją kai pervežimai krenta katastrofiškai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mums pirmiems tai reiktų atlikti, bet dar vienkelio nuo Vilniaus iki Klaipėdos daug.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visų pirma jie turi gauti tuos pinigus iš ES, nes savų neturi.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Bus elektrifikuojama kintamąja srove rekonstruojant dabartines linijas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Latvijoj 3kV nuolatinė srovė, o Baltarusijoj ir Lietuvoj - 25kV kintama. Iš Baltarusijos į Latviją negalėtų važiuoti be elektrovežių keitimo?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Latviai planuoja 2 etapais (2019-2025) elektrifikuoti linijas nuo Baltarusijos sienos iki Rygos ir Ventspilio. 2025-2030 rekonstruoti Rygos mazgo elektrifikuotus ruožus. Bendra projekto kaina apie 1.3 mlrd. eurų.

    ldz.lv

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    http://skaties.lv/latvija/sabiedriba...ontent=skaties

    apie Jūrmalos stočių modernizavimą

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Po kapitalinio remonto Daugpilio DLRZ 2TЭ116-524


    2TЭ10У-0215, Daugavpils


    ТЭМ-1202, Daugavpils


    ДР1А-227.6, Daugavpils

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko naujo. Tiesiog grįžtama prie panašios tvarkos, kuri buvo tarybiniais metais.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    O koks keleiviui privalumas? Suprantu jeigu reguliariai, tarkim darbo reikalais, važinėji traukiniais įvairiais maršrutais, bet kiek tokių žmonių yra?
    Rygos apylinkėse tokių labai daug

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    nuo balandžio 1d. Latvijoj pradedamas naudoti traukiniuose ZONOS BILIETAS:

    http://www.pv.lv/lv/zonas/

    gal ir mums prie to verta pereiti ?
    O koks keleiviui privalumas? Suprantu jeigu reguliariai, tarkim darbo reikalais, važinėji traukiniais įvairiais maršrutais, bet kiek tokių žmonių yra?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    nuo balandžio 1d. Latvijoj pradedamas naudoti traukiniuose ZONOS BILIETAS:

    http://www.pv.lv/lv/zonas/

    gal ir mums prie to verta pereiti ?

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    DR1A




    ER2




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gili 2M62 modernizacija Latvijoje.

    http://gallery.balticrailpics.net/di..._display_media

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daugpilis, ties Sankt Peterburgo - Varšuvos ir Rygos - Oriolo (Daugpilio) geležinkelių linijų susikirtimo viaduku.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Pas latvius subyrėjo dyzelinių traukinių modernizavimo projektas.
    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/pro....d?id=46840559
    Gaila.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pas latvius subyrėjo dyzelinių traukinių modernizavimo projektas.
    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/pro....d?id=46840559

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Latviai atnaujina dyzelinių keleivinių traukinių parką "RVR" gamykloje. Taip atrodo renovuoti traukiniai iš išorės:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė agnette Rodyti pranešimą
    Idomu kodel dazymas ne latviskas ir stoties pavadinimas rusiskai?
    Dažymas - latviškas. Tai nauja ,,Pasažieru Vilciens" dažymo schema. Dėl švieslentės - ko gero testuoja ją.

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Idomu kodel dazymas ne latviskas ir stoties pavadinimas rusiskai?

    Komentuoti:

Working...
X