Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Latvių spauda rašo, kad krovinių pervežimas Latvijos geležinkeliais 2019 metais sumažėjo iki 41,5 mln tonų, ir tai yra mažiausia krovinių apimtis per 17 metų. Planuojama, kad geležinkeliai "didins veiklos efektyvumą" ir atleis 1500 darbuotojų.
Keleivių pervežimo apimtys Latvijoje padidėjo 2% (18,45 mln.). Didžiausias didėjimas maršrute Ryga - Liepoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Truputį OT, bet railfanams gal bus įdomu: ką esu sužinojęs iš vietinių ir kelis metus pats naudoju: vasara prie jūros nulėkt už Jurmalą geriau važiuot traukiniu Sklutės linija iki Graciems, ten pliažas nenusileižia mūsų Kuršių Nerijai. Saulkrasti nieko gero.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Keičiasi tvarkaraščiai ir Latvijoje. Kaip informuoja Pasažieru Vilciens, įdomiausi pasikeitimai:
1.) Liepojos kryptimi - be buvusio penktadienio reiso iš Rygos, kuris grįždavo sekmadienį, dabar pridedamas dar ir reisas sekmadienį: Riga - Liepaja 13:46 (17:04) ir atgal šeštadienį Liepaja - Riga 8:05 (11:20);
2.) Ekspresas Riga - Cesis pratęsiamas iki Valmieros;
3.) skiriamas papildomas traukinys analogiškai kaip Liepojos kryptimi į Madoną - sekmadienį: Riga - Madona 13:30 / Madona - Riga 16:48.
Panaikinama dažnas traukinių stojinėjimas nereikšmingose stotelėse, taip pat išlieka galimybė persėsti važiuojant Riga - Valga - Tallin traukiniu iš Rygos reisu 10:34. Atgal tokia pat galimybė yra Valga - Riga 16:45. Pas mus, deja, jokių net su persėdimų variantų į LV sostinę nėra... Nebent galimas grįžimas Riga - Daugavpils - Vilnius. Bet čia jau tik super entuziastams
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pianinas atsirado ir Vilniuje. Prancūzijoje jie irgi kiekvienoje stotyje yra...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sigulda
Foto 2018.09
Traukinys Sigulda- Ryga
Traukinys uždega prožektorius ir pajuda
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vakar ryte Siguldoje
Siguldos geležinkelio stoties kairėje pusėje yra autobusų stotis, o dešinėje - turizmo infocentras
Turizmo infocentras
Laukiamoji salė erdvi ir judri
Geležinkelio kasa
Autobusų stoties kasa
Pianinas
Labai aiškiai pateikiama informacija
Tvarkaraščiai Rygos ir Valmieros - Valgos kryptimi
Akcija daugiavaikėms šeimos ir artimiausio traukinio grafikas
Stotis nuo bėgių pusės
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Latvijos geležinkeliai skatina domėjimąsi geležinkelių istorija
2016 m. švenčiant geležinkelių Latvijoje 155 metų sukaktį (1861 m. buvo nutiestas geležinkelis iš S.Peterburgo iki Daugpilio), buvo sukurta aplikacija “Dzelzceļa spēle. Toreiz un tagad”. / "Geležinkelio žaidimas. Tada ir dabar".
http://www.delfi.lv/izklaide/skats/1....d?id=47507885
Dabar nuoroda į aplikaciją neveikia
Šiuo metu Latvijos geležinkeliai pasitinka Latvijos valstybės įkūrimo 100-metį
Siūloma aplankyti 156 istorinius geležineklio objektus
(paspaudus - didesnis vaizdas)
1. pusė
2. pusė
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąZilupę ir šiuo metu iš keleivinių pravažiuoja tik Maskvos/Sank Peterbugo traukinys.
Komentuoti:
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąZilupę ir šiuo metu iš keleivinių pravažiuoja tik Maskvos/Sank Peterbugo traukinys.
Komentuoti:
-
Zilupę ir šiuo metu iš keleivinių pravažiuoja tik Maskvos/Sank Peterbugo traukinys.
Komentuoti:
-
Jau greičiau užrauks tą Zilupę ar autobusą paleis, nei ten kokią automotrisę leis... Kurios nėra ir neperka. Nebent Daugpilin permes kokį DR1A, kurį leis maršrutu Daugpilis - Rezeknė (kuris tikrai reikalingas būtų), o paskui į Zilupę. Priešingu atveju maršrutas Rezeknė - Zilupė mažai įmanomas.
Komentuoti:
-
Kam Rėzeknei dyzeliai, jei geležinkelis bus elektrifikuotas?
Iki Zilupės galėtų paleis automotrisę (ar tą patį DRakoną), priderintą prie "električkos".
Komentuoti:
-
Rezeknei dyzelinių reikia. O dyzeliniai kitiems maršrutams lieka seni (modernizuoti) DR1A.
Komentuoti:
-
Kad konkursas 32 elektriniam traukiniams vyksta.
Š.m. rugpjūčio 9 d. pasiūlymus pateikė Talgo, Stadler (Lenkiška), CAF ir Škoda.
Tik šie 32 traukiniai bus skirti priemiesčiui, Daugpiliui ir Rėzeknei bus perkami papildomi tarpmiesčio tipo traukiniai dabar vykstančio pirkimo metu.
Šaltinis.Paskutinis taisė lukass; 2018.08.13, 17:04.
Komentuoti:
-
Tai tada blogai. Tada elektrifikavus liniją krovininiai traukiniai, kuriems nereikia performavimo, turės keisti elektrovežį į šilumvežį, nes iki uostų elektrifikacijos nebus... O elektriniai priemiestiniai iki Aizkrauklės negalės važiuoti, nes reikės dvisisteminių traukinių. Apie kurių pirkimą buvo kalbos ir jau netgi buvo pinigai, bet konkursas vyko ir neįvyko ir tuos pinigus išskirstė kitiems reikalams... Gali būti, kad šis ruožas liks taps... dyzeliniu.. Tik dyzelinių traukinių irgi nėra tiek, kad pakeistų elektrinius šiame ruože...
Komentuoti:
-
Taip tai pirmasis etapas. Bet pagal tai kaip vyksta diskusijos Latvijoje panašu kad jis gali likti ir paskutiniu. Po 2 metų diskusijų politikai šiaip ne taip sutarė, kaip įsisąvinti ES pinigus dar šioje finansinėje perspektyvoje. Naujoje finansinėje perspektyvoje tikėtina pinigų bus kartais mažiau ir bet kokia elektrifikacijos plėtra bus padėta į patį giliausią stalčių...
Komentuoti:
-
Tai čia pirmame etape tikriausiai. O juk dar lieka Rygos mazgas, priemiestinės linijos iki Tukumo, Jelgavos ir Skultės.
Komentuoti:
-
Taip elektrifikuos 25kV AC iki Škirotava g.s. Gabaliukas dabartinio 3 kV DC tinklo nuo Škirotavos iki Aizkraukle bus keičiamas į 25kV AC
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: