Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Putino strategija visus krovinius varyt per Ust-Lugą veikia.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Latvių spauda rašo, kad krovinių pervežimas Latvijos geležinkeliais 2019 metais sumažėjo iki 41,5 mln tonų, ir tai yra mažiausia krovinių apimtis per 17 metų. Planuojama, kad geležinkeliai "didins veiklos efektyvumą" ir atleis 1500 darbuotojų.

    Keleivių pervežimo apimtys Latvijoje padidėjo 2% (18,45 mln.). Didžiausias didėjimas maršrute Ryga - Liepoja.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Truputį OT, bet railfanams gal bus įdomu: ką esu sužinojęs iš vietinių ir kelis metus pats naudoju: vasara prie jūros nulėkt už Jurmalą geriau važiuot traukiniu Sklutės linija iki Graciems, ten pliažas nenusileižia mūsų Kuršių Nerijai. Saulkrasti nieko gero.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Keičiasi tvarkaraščiai ir Latvijoje. Kaip informuoja Pasažieru Vilciens, įdomiausi pasikeitimai:

    1.) Liepojos kryptimi - be buvusio penktadienio reiso iš Rygos, kuris grįždavo sekmadienį, dabar pridedamas dar ir reisas sekmadienį: Riga - Liepaja 13:46 (17:04) ir atgal šeštadienį Liepaja - Riga 8:05 (11:20);

    2.) Ekspresas Riga - Cesis pratęsiamas iki Valmieros;

    3.) skiriamas papildomas traukinys analogiškai kaip Liepojos kryptimi į Madoną - sekmadienį: Riga - Madona 13:30 / Madona - Riga 16:48.

    Panaikinama dažnas traukinių stojinėjimas nereikšmingose stotelėse, taip pat išlieka galimybė persėsti važiuojant Riga - Valga - Tallin traukiniu iš Rygos reisu 10:34. Atgal tokia pat galimybė yra Valga - Riga 16:45. Pas mus, deja, jokių net su persėdimų variantų į LV sostinę nėra... Nebent galimas grįžimas Riga - Daugavpils - Vilnius. Bet čia jau tik super entuziastams

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pianinas atsirado ir Vilniuje. Prancūzijoje jie irgi kiekvienoje stotyje yra...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sigulda
    Foto 2018.09

    Traukinys Sigulda- Ryga




    Traukinys uždega prožektorius ir pajuda










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vakar ryte Siguldoje


    Siguldos geležinkelio stoties kairėje pusėje yra autobusų stotis, o dešinėje - turizmo infocentras


    Turizmo infocentras


    Laukiamoji salė erdvi ir judri
    Geležinkelio kasa




    Autobusų stoties kasa


    Pianinas


    Labai aiškiai pateikiama informacija
    Tvarkaraščiai Rygos ir Valmieros - Valgos kryptimi


    Akcija daugiavaikėms šeimos ir artimiausio traukinio grafikas


    Stotis nuo bėgių pusės


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Latvijos geležinkeliai skatina domėjimąsi geležinkelių istorija
    2016 m. švenčiant geležinkelių Latvijoje 155 metų sukaktį (1861 m. buvo nutiestas geležinkelis iš S.Peterburgo iki Daugpilio), buvo sukurta aplikacija “Dzelzceļa spēle. Toreiz un tagad”. / "Geležinkelio žaidimas. Tada ir dabar".


    http://www.delfi.lv/izklaide/skats/1....d?id=47507885
    Dabar nuoroda į aplikaciją neveikia


    Šiuo metu Latvijos geležinkeliai pasitinka Latvijos valstybės įkūrimo 100-metį
    Siūloma aplankyti 156 istorinius geležineklio objektus
    (paspaudus - didesnis vaizdas)

    1. pusė


    2. pusė

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Zilupę ir šiuo metu iš keleivinių pravažiuoja tik Maskvos/Sank Peterbugo traukinys.
    Nemeluokit, PV puslapyje yra toks maršrutas, stojantis visuose kaimuose:
    Click image for larger version

Name:	Zilupė.png
Views:	207
Size:	335,1 kB
ID:	1662173

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Zilupę ir šiuo metu iš keleivinių pravažiuoja tik Maskvos/Sank Peterbugo traukinys.
    Dukart į dieną važinėja DR Ryga-Zilupe. https://www.pv.lv/lv/marsrutu-saraks...ate=14.08.2018

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Zilupę ir šiuo metu iš keleivinių pravažiuoja tik Maskvos/Sank Peterbugo traukinys.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau greičiau užrauks tą Zilupę ar autobusą paleis, nei ten kokią automotrisę leis... Kurios nėra ir neperka. Nebent Daugpilin permes kokį DR1A, kurį leis maršrutu Daugpilis - Rezeknė (kuris tikrai reikalingas būtų), o paskui į Zilupę. Priešingu atveju maršrutas Rezeknė - Zilupė mažai įmanomas.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kam Rėzeknei dyzeliai, jei geležinkelis bus elektrifikuotas?
    Iki Zilupės galėtų paleis automotrisę (ar tą patį DRakoną), priderintą prie "električkos".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rezeknei dyzelinių reikia. O dyzeliniai kitiems maršrutams lieka seni (modernizuoti) DR1A.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kad konkursas 32 elektriniam traukiniams vyksta.
    Š.m. rugpjūčio 9 d. pasiūlymus pateikė Talgo, Stadler (Lenkiška), CAF ir Škoda.

    Tik šie 32 traukiniai bus skirti priemiesčiui, Daugpiliui ir Rėzeknei bus perkami papildomi tarpmiesčio tipo traukiniai dabar vykstančio pirkimo metu.
    Šaltinis.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.13, 17:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tada blogai. Tada elektrifikavus liniją krovininiai traukiniai, kuriems nereikia performavimo, turės keisti elektrovežį į šilumvežį, nes iki uostų elektrifikacijos nebus... O elektriniai priemiestiniai iki Aizkrauklės negalės važiuoti, nes reikės dvisisteminių traukinių. Apie kurių pirkimą buvo kalbos ir jau netgi buvo pinigai, bet konkursas vyko ir neįvyko ir tuos pinigus išskirstė kitiems reikalams... Gali būti, kad šis ruožas liks taps... dyzeliniu.. Tik dyzelinių traukinių irgi nėra tiek, kad pakeistų elektrinius šiame ruože...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Latvijos geležinkelių elektrifikavimo naujas planas (iš ldz.lv):



    Esamų linijų perelektrifikavimas planuojamas iki 2030 m.

    Anksčiau buvo planuota masyvesnė elektrifikacija:
    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.13, 12:53.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Taip tai pirmasis etapas. Bet pagal tai kaip vyksta diskusijos Latvijoje panašu kad jis gali likti ir paskutiniu. Po 2 metų diskusijų politikai šiaip ne taip sutarė, kaip įsisąvinti ES pinigus dar šioje finansinėje perspektyvoje. Naujoje finansinėje perspektyvoje tikėtina pinigų bus kartais mažiau ir bet kokia elektrifikacijos plėtra bus padėta į patį giliausią stalčių...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai čia pirmame etape tikriausiai. O juk dar lieka Rygos mazgas, priemiestinės linijos iki Tukumo, Jelgavos ir Skultės.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Taip elektrifikuos 25kV AC iki Škirotava g.s. Gabaliukas dabartinio 3 kV DC tinklo nuo Škirotavos iki Aizkraukle bus keičiamas į 25kV AC

    Komentuoti:

Working...
X