Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi Karsavoje vis tiek stos, nes pasienio kontrolė tenai. Tik gal neveš. Tiesiog tame ruože keleivių nebūna, nes traukinys pravažiuoja giliai naktį. Iš Karsavos į Rygą visgi gal veš.
    Kokia dar kontrolė Karsavoje? Abi vagonų grupės nuo Rezeknės toliau važiuos kartu iki Novosokolnikų (linijoje Vitebskas-Peterburgas), kur Peterburgo grupę prikabins prie traukinio Gomelis-Peterburgas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomu, o kokie buvo keleivių srautai tarp Vilniaus ir Daugpilio, kai dar kursavo Sankt Peterburgo traukinys?
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip pat neliks susisiekimo tarp Rezeknės ir Karsavos.
    Taigi Karsavoje vis tiek stos, nes pasienio kontrolė tenai. Tik gal neveš. Tiesiog tame ruože keleivių nebūna, nes traukinys pravažiuoja giliai naktį. Iš Karsavos į Rygą visgi gal veš.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Įdomu, o kokie buvo keleivių srautai tarp Vilniaus ir Daugpilio, kai dar kursavo Sankt Peterburgo traukinys?
    Beveik nuliniai, nes pigiausia kaina plackartu siekė apie 37-38 Eur.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Lėktuvu ne visada už žemą kainą gali pasirinkti vykimui ir grįžimui tinkamas datas, o autobuso nėra ko lyginti su kupė. Bet į Sankt-Peterburgą keleivių srautus turbūt labiausiai mažino vizos reikalingumas, o tai kainą dar labiau išpūsdavo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi, Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.
    Taip pat neliks susisiekimo tarp Rezeknės ir Karsavos.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Pasirodo brangiau. Kupė pernai į priekį ir atgal 1016,75 LTL.
    Turbūt daugiau komentarų dėl šio maršruto nereikia.
    Parašyk kada išvykdavo iš čia ir kada iš ten, kad suvokti kelionės trukmę.
    PS
    Tikrai per brangu.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Čia į vieną pusę ar abi? Į vieną Vilnius - Sankt Peterburgas turi daugybę skrydžių pasiūlymų nuo 102 eur

    Lieka tik norintys iš kitų taškų keliauti į patį S. Peterburgą ar miestus pakeliui, nes 450 Lt (130 e) yra labai brangu lyginant su 40-50 e su autobusais ar jau minėtais skrydžiais.
    Pasirodo brangiau. Kupė pernai į priekį ir atgal 1016,75 LTL.
    Turbūt daugiau komentarų dėl šio maršruto nereikia.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Manau, ir linijoje Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Polockas-Vitebskas (kažkur iki 1993 m. važinėjo traukinys Kaliningradas-Sovietskas-Šilutė-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis-Daugpilis-Polockas-Vitebskas-Smolenskas-Maskva; vasaros sezonui atsirasdavo antras toks). Baltarusius Baltijos pajūris traukia...
    Manau, kad daug didesnė perspektyva yra turėti prikabinamą vagoną arba netgi jų grupę Klaipėda-Maskva su perkabinimu Vilniuje prie traukinių Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Maskva. Manau, kad toks vagonas tiesiog prašyte prašosi bent jau vasaros periodui, ir galimybės tam yra.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Bet realiai Daugpilį prijungti prie Vilnius-Dūkštas maršruto neturėtų būti taip sudėtinga ir brangu kaip paleisti visiškai naujus maršrutus.
    Įdomu, o kokie buvo keleivių srautai tarp Vilniaus ir Daugpilio, kai dar kursavo Sankt Peterburgo traukinys?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Kiek pamenu pernai mokėjau apie 450 LTL
    Čia į vieną pusę ar abi? Į vieną Vilnius - Sankt Peterburgas turi daugybę skrydžių pasiūlymų nuo 102 eur

    Lieka tik norintys iš kitų taškų keliauti į patį S. Peterburgą ar miestus pakeliui, nes 450 Lt (130 e) yra labai brangu lyginant su 40-50 e su autobusais ar jau minėtais skrydžiais.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    LG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje. (...)
    Manau, ir linijoje Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Polockas-Vitebskas (kažkur iki 1993 m. važinėjo traukinys Kaliningradas-Sovietskas-Šilutė-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis-Daugpilis-Polockas-Vitebskas-Smolenskas-Maskva; vasaros sezonui atsirasdavo antras toks). Baltarusius Baltijos pajūris traukia...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    LG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje.

    Kiek beje bilietas kainuodavo Vilnius - S. Peterburgas?
    Kiek pamenu pernai mokėjau apie 450 LTL

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.
    Kiek teko tuo maršrutu važiuot tai dauguma keleivių ten baltarusiai į Europą užsimanę, o ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, nuo spalio 25 d. ... Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.
    LG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje.

    Kiek beje bilietas kainuodavo Vilnius - S. Peterburgas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, nuo spalio 25 d. Latvijoje apjungiami traukiniai į Maskvą ir Sankt Peterburgą ir dėl to Daugpilis lieka be traukinio į Peterburgą. Dvigrupis traukinys važiuos iš Krustpilio tiesiai į Rezeknę. Traukinių išsiskyrimas ir susijungimas vyks Novosokolnikuose. Taigi, Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.09, 20:21.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daug kas būtų nesudėtinga. Ir atnaujinti eismą į Stasylas, ir Rokiškį kasdien, o ne tik savaitgaliais, ir Vilnius - Klaipėda dar kelis traukinius paleisti... Deja. Jei Lietuvoje nieko nedaroma, kodėl į užsienį turėtų būti daroma?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Bet realiai Daugpilį prijungti prie Vilnius-Dūkštas maršruto neturėtų būti taip sudėtinga ir brangu kaip paleisti visiškai naujus maršrutus.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    kodėl mes visur norim tik PERSĖSTI ir panašiai ? O nežiūrim patogumo keleiviui, kad nereiktų su krepšiais perlipinėt, kai atstumas vos 24km nuo sienos? Čia tas pats ir su Varšuva buvo - padarė 2 persėdimus - ir kokio velnio... "patogumas" nuo to tikrai nepadidėjo
    Varšuvos, Minsko ar Daugpilio krypčių lyginti nereikia. Tiesioginis maršrutas turi būti ten, kur yra adekvačiai dideli keleivių srautai. Į Varšuvą srautai yra dideli, todėl tiesioginis maršrutas pasiteisintų. Ko nepasakysi apie Daugpilį- srautai ta kryptimi yra per maži, kad maršrutų tinklo plėtra atsipirktų. Todėl ir siūlau susisiekimo gerinimui panaudoti tai, kas jau yra sukurta. T.y., pakoreguoti autobuso Visaginas-Daugpilis tvarkaraštį, priderinant prie traukinio Vilnius-Turmantas, ir įvesti užsukimus prie Visagino stoties. Taip susisiekimas yra pagerinamas su minimaliomis išlaidomis, o suderintas persėdimas nėra didelis nepatogumas.

    Kodėl aš tai siūlau? Šiuo metu visų maršrutų Daugpilio kryptimi grafikai sudaryti taip, kad ryte atvykstama į Vilnių, o vakare grįžtama atgal. Taip daugpiliečiai turi daug galimybių atvažiuoti į Vilnių apsipirkti, o popiet grįžti atgal nemokant už nakvynę. Dautrans autobusas priveža netgi prie Oro uosto, o šeštadieniais yra dar vienas autobusas, vežantis tiesiogiai į Gariūnus. Tuo tarpu iš Vilniaus visi autobusai išvyksta taip, kad į Daugpilį atvykstama vakare. Tai nėra patogu.

    Mano siūlomas kombinuotas maršrutas kaip tik ir išspręstų šią problemą- vilniečiai galės ryte atvykti į Daugpilį ir vakare grįžti atgal, tarp reisų Daugpilyje jie turės apie 6 val. Kaip ir minėjau, persėdimas vienoje vietoje daug nepatogumų nesukels. Galima netgi suderinti LG ir Meteoritturui, kad Vilniaus GS būtų parduodamas vieningas bilietas į Daugpilį, o persėsdami Visagine keleiviai tiesiog rodytų tą bilietą vairuotojui.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.09, 10:18.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Kelionę į Daugpilį vis tik užmirškite - nėra pakankamo keleivių skaičiaus. Geriau papasakokite , kokios žinios apie Ugio Magonio sulaikymą - kaip žinia prieš kažkiek laiko jis sulaikytas dėl kyšio ėmimo.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Jei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.

    Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?

    Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.

    Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.
    kodėl mes visur norim tik PERSĖSTI ir panašiai ? O nežiūrim patogumo keleiviui, kad nereiktų su krepšiais perlipinėt, kai atstumas vos 24km nuo sienos? Čia tas pats ir su Varšuva buvo - padarė 2 persėdimus - ir kokio velnio... "patogumas" nuo to tikrai nepadidėjo

    Komentuoti:

Working...
X