Latvijos geležinkelių srityje keleivių vežimas bus prioritetinis 2025–2029 m., siekiant skatinti regioninį susisiekimą ir užtikrinti būsimus gyventojų judumo poreikius. Tai numato vyriausybė antradienį, lapkričio 11 d., remdamasi orientaciniu geležinkelių infrastruktūros plėtros planu, informavo Susisiekimo ministeriją (MoT).
Bendras geležinkelių infrastruktūros plėtros finansavimas yra 784 mln. eurų, įskaitant Europos Sąjungos (ES) fondų investicijas, ES ekonomikos gaivinimo fondą, Europos infrastruktūros tinklų priemonę, Socialinio klimato fondą ir UAB „Latvijas dzelcėļš“ (LDz). <...>
<...> Ekstrifikuotose geležinkelio zonose planuojama tęsti modernizavimą, taip pat išplėsti elektrifikuotą zoną, traukinių greitį iki 140 km/h, taip pat pagerinti saugą. Taip pat planuojama plėtoti pirmąjį „Rail Baltica“ etapą ir „sausųjų uostų“ įsteigimą, krovinių pervežimą iš kelio į geležinkelį. Geležinkelio infrastruktūros plėtra buvo suderinta su UAB „Pasažieru vilciens“ verslo modeliu ir planuotu 15–20 % keleivių skaičiaus augimu, 2034 m. pasiekusiu maždaug 30 mln. keleivių, taip pat atsižvelgiant į „Rail Baltica“ pirmąjį etapą Latvijos įgyvendinimo scenarijuje „RIX-Rail Baltica“ pagrindinės linijos jungtį, kurią įgyvendina LDz.
Planuojama, kad iki 2034 m. bus atkurta likusi 36 proc. arba 188 km šios kategorijos teritorijos. Tikimasi, kad įgyvendinus planuojamas priemones bus pagerintas regionų susisiekimas ir darbo jėgos judumas, kurį taip pat palengvins naujoji keleivių stotis – RIX Rygos oro uostas ir modernizuota Rygos centrinė stotis, taip pat „Rail Baltica“ integracija į bendrą nacionalinę geležinkelių sistemą. <...>
Bendras geležinkelių infrastruktūros plėtros finansavimas yra 784 mln. eurų, įskaitant Europos Sąjungos (ES) fondų investicijas, ES ekonomikos gaivinimo fondą, Europos infrastruktūros tinklų priemonę, Socialinio klimato fondą ir UAB „Latvijas dzelcėļš“ (LDz). <...>
<...> Ekstrifikuotose geležinkelio zonose planuojama tęsti modernizavimą, taip pat išplėsti elektrifikuotą zoną, traukinių greitį iki 140 km/h, taip pat pagerinti saugą. Taip pat planuojama plėtoti pirmąjį „Rail Baltica“ etapą ir „sausųjų uostų“ įsteigimą, krovinių pervežimą iš kelio į geležinkelį. Geležinkelio infrastruktūros plėtra buvo suderinta su UAB „Pasažieru vilciens“ verslo modeliu ir planuotu 15–20 % keleivių skaičiaus augimu, 2034 m. pasiekusiu maždaug 30 mln. keleivių, taip pat atsižvelgiant į „Rail Baltica“ pirmąjį etapą Latvijos įgyvendinimo scenarijuje „RIX-Rail Baltica“ pagrindinės linijos jungtį, kurią įgyvendina LDz.
Planuojama, kad iki 2034 m. bus atkurta likusi 36 proc. arba 188 km šios kategorijos teritorijos. Tikimasi, kad įgyvendinus planuojamas priemones bus pagerintas regionų susisiekimas ir darbo jėgos judumas, kurį taip pat palengvins naujoji keleivių stotis – RIX Rygos oro uostas ir modernizuota Rygos centrinė stotis, taip pat „Rail Baltica“ integracija į bendrą nacionalinę geležinkelių sistemą. <...>
Komentuoti: