Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dtb
    replied
    Taigi aiškus tikslas - dažninti. Tam, kad jį pasiekti, reikia papildomų traukinių, o jų kadangi nėra, tai sugalvojo tokią idėją. Gal ir nepatogu, bet nemanau, kad tragedija, ypač jei tai galios tik tiems dviems traukiniams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip ne žalias kursas, jei tokiu būdu tiesiog užpjaus tiesioginį susisiekimą tarp didžiausių šalies miestų? Dar pasiūlyk sutrumpinti Vilnius - Klaipėda iki Kaišiadorių irgi dėl dyzelinių traukinių trūkumo, iki Kaišiadorių iš Vilniaus važiuojant elektriniais.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Leis DR1A. Bet esmė kame - yra valdžiasnukių noras iš viso atsisakyti tiesioginio maršruto (tikriausiai profanuojant žaliojo kurso pseudoidėjomis) dyzeliniais traukiniais ir daryti perlipimą Aizkrauklėje į suderintus traukinius... Idėja iš tiesų labai "progresyvi" ir "skatinanti" važiuoti traukiniais...
    Manau žaliasis kursas ne prie ko. Latvijoje yra DR1A trūkumas, o elektrinių traukinių pakanka nupirkus naujuosius Škoda, tai paliks dyzelinius suktis neeltrifikuotoje linijoje, o elektrofikuotoje suksis elektrinukai. Taip matyt sumažės DR poreikis, kai nereikės pilno maršruto važinėti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Leis DR1A. Bet esmė kame - yra valdžiasnukių noras iš viso atsisakyti tiesioginio maršruto (tikriausiai profanuojant žaliojo kurso pseudoidėjomis) dyzeliniais traukiniais ir daryti perlipimą Aizkrauklėje į suderintus traukinius... Idėja iš tiesų labai "progresyvi" ir "skatinanti" važiuoti traukiniais...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Latviai paleis dar du papildomus traukinius tarp Rygos ir Daugpilio, bet naujieji bus su pasikeitimu tarp elektrinių ir dyzelinių Aizkrauklėje (paskutinė elektrifikuota stotis žiūrint nuo Rygos pusės). Šiuo metu tarp Rygos ir Daugpilio kursuoja 5 traukiniai per dieną.

    Dar vienas rusiškas video:

    Keis palyginus trumpam maršrute lokomotyvą?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Latviai paleis dar du papildomus traukinius tarp Rygos ir Daugpilio, bet naujieji bus su pasikeitimu tarp elektrinių ir dyzelinių Aizkrauklėje (paskutinė elektrifikuota stotis žiūrint nuo Rygos pusės). Šiuo metu tarp Rygos ir Daugpilio kursuoja 5 traukiniai per dieną.

    Dar vienas rusiškas video:

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Problemos su Škodomis pas braliukus nesibaigia. Projektuojant traukinius nebuvo numatyta vietų dviračiams. Dabar planuoja išleist beveik milijoną eurų ir ardyti traukinių sienas, išimti sėdynes, kad atsirastų vietos ir dviračių laikikliams ir vežimėliams...

    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...onths.a570391/
    Aha, panašu, kad truputį susikniso. Tačiau jau rado sprendimą (ir ES finansavimą jam):
    https://youtu.be/1q9Pz3YlH_E?si=2abfkh08V5fYzGtK&t=1871
    (Deja tik rusiškai)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia jau patys užsakovai kalti. Kas atsakys? Ką pasodins? Kaltų nėra...

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Problemos su Škodomis pas braliukus nesibaigia. Projektuojant traukinius nebuvo numatyta vietų dviračiams. Dabar planuoja išleist beveik milijoną eurų ir ardyti traukinių sienas, išimti sėdynes, kad atsirastų vietos ir dviračių laikikliams ir vežimėliams...

    https://eng.lsm.lv/article/economy/t...onths.a570391/

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kaip pats Al1 ir parašė - šie riedmenys neatitinka 1435 mm gabaritų, todėl net keičiant vežimėlius, negalėtų važiuoti standartine vėže. Logiškiausia transportuoti būtų laivu, bet kadangi visi žinome kur yra Čekija, toks variantas irgi atkrenta. Todėl iš esmės yra vienintelis galimas variantas - autotransportas.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiaip tai apgailėtina, kad gabena traukinius autotransportu. Čia tik viena priežastis yra - šitie traukiniai neatitinka 1435 mm gabaritų.
    Arba kita - užsakymą laimi autotransportas. Nes nu gal taip pigiau, nereikia keisti traukinio ratų iš 1435 į rusišką arba perkraudinėt krovinio. O jei ne pigiau tai šiaip laimi autotransportas ir tiek

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiaip tai apgailėtina, kad gabena traukinius autotransportu. Čia tik viena priežastis yra - šitie traukiniai neatitinka 1435 mm gabaritų.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Čia į kurią pusę veža, Latvijos ar Čekijos?

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Vaizdas Lietuvos/Lenkijos pasienyje.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Latvijos BEMU traukinių konkurse normalų pasiūlymą pateikė tik Škoda. Stadleris vietoj pasiūlymo prisegė tik bukletą, greičiausiai tam, kad galėtų susipažinti su konkurencinio pasiūlymo detalėmis.

    https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/ie...lcienu-iegadei

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Keli vaizdai iš Rygos per apsilankymą Vasario mėnesį

    DR1AM Zemitāni stotelėje







    Modernizuotos ERkė ir DRkė


    Komentuoti:


  • John
    replied
    Superalbs Travels važiavo iš Valgos į Rygą



    Komentuoti:


  • USA
    replied
    Problemos Latvijoje su naujais SKODA traukiniais (perpostinu straipsnį iš Verslo žinių):
    Naujų traukinių pirkimo skandalas Latvijoje plečiasi
    Latvijos nacionalinės keleivių pervežimo geležinkeliais operatorės „Pasažieru vilciens“ taryba, sudaryta iš trijų asmenų, paskelbė apie atsistatydinimą, įsisiūbavus iš Čekijos „Škoda Vagonka“ įsigytų gendančių naujų traukinių skandalui.

    Kita vertus, atstatydinančios tarybos pirmininkas Sandis Šteinas pareiškė, jog atsakomybė už naujų elektrinių traukinių sukeltą krizę peržengia tarybos kompetencijų ribas, ir pabrėžė, kad ilgą laiką tinkamai nemodernizuota šalies geležinkelių infrastruktūra – elektros tinklai, bėgiai ir peronai – nepritaikyta šiems naujiems elektriniams traukiniams.


    Vien tik per pirmas tris sausio savaites Latvijos pagal atitinkamą sutartį gautiems naujiems „Škoda Vagonka“ elektriniams keleiviniams traukiniams nustatyti 26 A lygio defektai, dėl kurių jų naudojimas turi būti stabdomas, nors prieš eksploatavimo pradžią jų atitikties reikalavimus patvirtino sertifikavimo įstaiga, pabrėžė S. Šteinsas.

    Latvijos susisiekimo ministras Kasparas Briskenas nurodė atlikti išsamų nepriklausomą auditą, siekiant įvertinti naujų elektrinių keleivinių traukinių pirkimo procesą.

    Latvijos keleivinių traukinių parko atnaujinimo čekiškais „Škoda Vagonka“, prieš kelerius metus laimėjusios tarptautinį konkursą, sandorio kaina siekia beveik 258 mln. Eur.

    Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama



    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8PpNdoiXU

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Persėdimai Valgoje suderinti, ar reikia daug laukti?
    Ryga-Valga atvyksta 13.59, Valga-Talinas išvyksta 17.29.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė doc7austin Rodyti pranešimą
    Taigi, iš Rygos (Latvija) į Taliną (Estija) važiavau traukiniu.
    8:05 matosi, kaip maždaug 7 žmonės bėga į kitą kelią į traukinį Spėju, niekur aiškiai neaiškiai nenurodyta, į kurį kelią atvyksta traukinys. Man lygiai taip pat buvo prieš 2 metus Cėsyje, buvo laiko, tai apžiūrėjome visas informacines lentas stotyje, internetinį puslapį, bet informacijos iš kurio kelio važiuoja traukinys neradome, tai teko nuspėti pagal žmones. Panašu, kad Latvija turi tokias bėdas su krypčių, nuorodų paženklinimu, svarbios informacijos tinkamu pateikimu kaip ir Lietuva.

    Komentuoti:

Working...
X