Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LV] Latvijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Taigi aiškus tikslas - dažninti. Tam, kad jį pasiekti, reikia papildomų traukinių, o jų kadangi nėra, tai sugalvojo tokią idėją. Gal ir nepatogu, bet nemanau, kad tragedija, ypač jei tai galios tik tiems dviems traukiniams.
- 3 patinka
-
Kaip ne žalias kursas, jei tokiu būdu tiesiog užpjaus tiesioginį susisiekimą tarp didžiausių šalies miestų? Dar pasiūlyk sutrumpinti Vilnius - Klaipėda iki Kaišiadorių irgi dėl dyzelinių traukinių trūkumo, iki Kaišiadorių iš Vilniaus važiuojant elektriniais.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLeis DR1A. Bet esmė kame - yra valdžiasnukių noras iš viso atsisakyti tiesioginio maršruto (tikriausiai profanuojant žaliojo kurso pseudoidėjomis) dyzeliniais traukiniais ir daryti perlipimą Aizkrauklėje į suderintus traukinius... Idėja iš tiesų labai "progresyvi" ir "skatinanti" važiuoti traukiniais...
Komentuoti:
-
Leis DR1A. Bet esmė kame - yra valdžiasnukių noras iš viso atsisakyti tiesioginio maršruto (tikriausiai profanuojant žaliojo kurso pseudoidėjomis) dyzeliniais traukiniais ir daryti perlipimą Aizkrauklėje į suderintus traukinius... Idėja iš tiesų labai "progresyvi" ir "skatinanti" važiuoti traukiniais...
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąLatviai paleis dar du papildomus traukinius tarp Rygos ir Daugpilio, bet naujieji bus su pasikeitimu tarp elektrinių ir dyzelinių Aizkrauklėje (paskutinė elektrifikuota stotis žiūrint nuo Rygos pusės). Šiuo metu tarp Rygos ir Daugpilio kursuoja 5 traukiniai per dieną.
Dar vienas rusiškas video:
Komentuoti:
-
Latviai paleis dar du papildomus traukinius tarp Rygos ir Daugpilio, bet naujieji bus su pasikeitimu tarp elektrinių ir dyzelinių Aizkrauklėje (paskutinė elektrifikuota stotis žiūrint nuo Rygos pusės). Šiuo metu tarp Rygos ir Daugpilio kursuoja 5 traukiniai per dieną.
Dar vienas rusiškas video:
Komentuoti:
-
Parašė Konstantin Rodyti pranešimąProblemos su Škodomis pas braliukus nesibaigia. Projektuojant traukinius nebuvo numatyta vietų dviračiams. Dabar planuoja išleist beveik milijoną eurų ir ardyti traukinių sienas, išimti sėdynes, kad atsirastų vietos ir dviračių laikikliams ir vežimėliams...
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...onths.a570391/
https://youtu.be/1q9Pz3YlH_E?si=2abfkh08V5fYzGtK&t=1871
(Deja tik rusiškai)
Komentuoti:
-
Čia jau patys užsakovai kalti. Kas atsakys? Ką pasodins? Kaltų nėra...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problemos su Škodomis pas braliukus nesibaigia. Projektuojant traukinius nebuvo numatyta vietų dviračiams. Dabar planuoja išleist beveik milijoną eurų ir ardyti traukinių sienas, išimti sėdynes, kad atsirastų vietos ir dviračių laikikliams ir vežimėliams...
https://eng.lsm.lv/article/economy/t...onths.a570391/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip pats Al1 ir parašė - šie riedmenys neatitinka 1435 mm gabaritų, todėl net keičiant vežimėlius, negalėtų važiuoti standartine vėže. Logiškiausia transportuoti būtų laivu, bet kadangi visi žinome kur yra Čekija, toks variantas irgi atkrenta. Todėl iš esmės yra vienintelis galimas variantas - autotransportas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai apgailėtina, kad gabena traukinius autotransportu. Čia tik viena priežastis yra - šitie traukiniai neatitinka 1435 mm gabaritų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai apgailėtina, kad gabena traukinius autotransportu. Čia tik viena priežastis yra - šitie traukiniai neatitinka 1435 mm gabaritų.
Komentuoti:
-
Latvijos BEMU traukinių konkurse normalų pasiūlymą pateikė tik Škoda. Stadleris vietoj pasiūlymo prisegė tik bukletą, greičiausiai tam, kad galėtų susipažinti su konkurencinio pasiūlymo detalėmis.
https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/ie...lcienu-iegadei
Komentuoti:
-
-
Problemos Latvijoje su naujais SKODA traukiniais (perpostinu straipsnį iš Verslo žinių):
Naujų traukinių pirkimo skandalas Latvijoje plečiasi
Latvijos nacionalinės keleivių pervežimo geležinkeliais operatorės „Pasažieru vilciens“ taryba, sudaryta iš trijų asmenų, paskelbė apie atsistatydinimą, įsisiūbavus iš Čekijos „Škoda Vagonka“ įsigytų gendančių naujų traukinių skandalui.
Kita vertus, atstatydinančios tarybos pirmininkas Sandis Šteinas pareiškė, jog atsakomybė už naujų elektrinių traukinių sukeltą krizę peržengia tarybos kompetencijų ribas, ir pabrėžė, kad ilgą laiką tinkamai nemodernizuota šalies geležinkelių infrastruktūra – elektros tinklai, bėgiai ir peronai – nepritaikyta šiems naujiems elektriniams traukiniams.
Vien tik per pirmas tris sausio savaites Latvijos pagal atitinkamą sutartį gautiems naujiems „Škoda Vagonka“ elektriniams keleiviniams traukiniams nustatyti 26 A lygio defektai, dėl kurių jų naudojimas turi būti stabdomas, nors prieš eksploatavimo pradžią jų atitikties reikalavimus patvirtino sertifikavimo įstaiga, pabrėžė S. Šteinsas.
Latvijos susisiekimo ministras Kasparas Briskenas nurodė atlikti išsamų nepriklausomą auditą, siekiant įvertinti naujų elektrinių keleivinių traukinių pirkimo procesą.
Latvijos keleivinių traukinių parko atnaujinimo čekiškais „Škoda Vagonka“, prieš kelerius metus laimėjusios tarptautinį konkursą, sandorio kaina siekia beveik 258 mln. Eur.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8PpNdoiXU
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPersėdimai Valgoje suderinti, ar reikia daug laukti?
Komentuoti:
-
Parašė doc7austin Rodyti pranešimąTaigi, iš Rygos (Latvija) į Taliną (Estija) važiavau traukiniu.Spėju, niekur aiškiai neaiškiai nenurodyta, į kurį kelią atvyksta traukinys. Man lygiai taip pat buvo prieš 2 metus Cėsyje, buvo laiko, tai apžiūrėjome visas informacines lentas stotyje, internetinį puslapį, bet informacijos iš kurio kelio važiuoja traukinys neradome, tai teko nuspėti pagal žmones. Panašu, kad Latvija turi tokias bėdas su krypčių, nuorodų paženklinimu, svarbios informacijos tinkamu pateikimu kaip ir Lietuva.
Komentuoti:
Komentuoti: