Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Idomu, cia YC, ar УC? Latviu kalbos raidyne nera tokiu raidziu...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    ]

    Atvaizdas

    2M62YC-0118, irgi modernizuotas VLRD, tik latviams neprireikė ant valdymo pulto el. plytelės barščiams virti, tai oro kondicionierių įdėjo

    Atsiprašau už nuotraukų kokybę, yra kaip yra.
    Čia rimtai įdėjo tą plytelę?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    [/IMG]
    ČME3M-5964 nesenai pradėjo dirbti Daugpilio stotyje
    ( paprastas ALS).


    2M62YC-0118, irgi modernizuotas VLRD, tik latviams neprireikė ant valdymo pulto el. plytelės barščiams virti, tai oro kondicionierių įdėjo


    Atsiprašau už nuotraukų kokybę, yra kaip yra.
    Paskutinis taisė rakolioux; 2012.09.04, 18:07. Priežastis: dezinformacija

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Del gelezinkelio remonto darbu rugpjucio 14-17d. atkarpoje Skriveri-Aizkraukle keiciamas traukiniu eismo grafikas ir marsrutai. Su draugu susiruoseme dviraciais ir SUPER NAUJIENA !! 15d. rytinis Daugavpils-Riga 6:17h. vaziuos nuo Jekabpils keleiviams nenaudojamu ruozu per Iecava ir Jelgava !! panasu, jog turesime istorine galimybe siuo marsrutu prasivaziuooti)

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Keletas kadrų nuo Jaunmuokų dvaro sodybos.
    Jelgavos-Tukumo-Ventspilio linija.



    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Gal kas žinote Rigoje geležinkelių modelių parduotuvių ?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Variklius bandys, pas juos, lyg ES prie co kabinasi 14d40 motorams.
    Paskutinis taisė rakolioux; 2012.05.03, 10:29.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Priduoti į metalo laužą?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Tiesa girdejau kalbų, jog mūsų 4vnt 2m62k bus latviams paskolinti. ?
    Lyg planuoja šiemet visas 2m62 pagesint.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Pagaliau Latvijos EMU ir DMU pirkimo epopėja baigiasi. Perkami CAF Civity traukiniai.
    http://biznes.delfi.lv/bnews/pasazie....d?id=42256278
    Papildysiu informaciją - ne perkami, o "Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A." suprojektuos, gamins ir aptarnaus vietoje - AS "Rīgas Vagonbūves rūpnīca". Skatins vietinę pramonę.

    http://www.pv.lv/lv/presei/

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Keleivių vežimas Latvijoje vykdomas taip - vietiniai traukiniai per PV. Tarptautiniai traukiniai - LDZ Cargo (lokomotyvas), vagonai L-expresis.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Nesuprantu kodėl keleivių pervežimas LDz, o ne PV rankuose?
    Anksčiau buvo dukterinė įmonė, dabar atskirta, ir dotacijos mokamos iš biudžeto.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Nesuprantu kodėl keleivių pervežimas LDz, o ne PV rankose?
    Paskutinis taisė Mørtã; 2012.04.21, 12:19.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O patys LG viską padaro dėl keleivių?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Deja, bet patyčioms dar pakankamai pagrindo yra.
    Kokio? Ar LG kalti, kad valstybei nusispjaut ant keleivių vežimo? Kiek turi pinigų tokius ir perka. Apie tokio masto pirkimus kaip pas estus ar latvius reikia tik pasvajoti...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Deja, bet patyčioms dar pakankamai pagrindo yra.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė John
    Specelystai žyno gereu uš tavia, ka ryaykia pyrkty.
    Gal gana tyčiotis? Ateik ir nupirk tuos traukinius, jei toks gudras.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Sutinku, nes juk vien šilumvežio eksploatacija gerokai atpigs - t. y. iki Daugpilio važiuos dykai, nes vistiek tempia nepilną sąstatą.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2012.04.20, 14:41.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Koks skirtumas, juk naktinis traukinys... Aišku būtų gal geriau jei išvyktų 21h, o atvyktų 8.00h. Bet iš esmės didelio poveikio keleivių srautam nesusidarys, tačiau maršruto sąnaudos sumažės 20%. Juk pinigus irgi kažkaip uždirbti reikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nuo gegužės 27 dienos, kai įsigalios naujas grafikas, iš Rygos jau nebebus atskiro traukino į Sankt Peterburgą.
    Iki tol traukinys Ryga - Sankt Peterburgas dar važiuoja iki Rezeknės, kur prikabinamas prie traukinio iš Vilniaus. Nuo naujo grafiko vagonai į Sankt Peterburgą bus prikabinami pri traukinio Ryga - Minskas, o Daugpilyje perkabinami prie traukinio Vilnius - Sankt Peterburgas.
    Ryga - 18:30
    Daugpilis - 21:43/22:43
    S. Peterburgas - 10:25

    Taip pat bus sumažinta ir bilietų kaina.
    http://www.ldz.lv/?object_id=4923
    http://www.ldz.lv/?object_id=4924
    Ir LDZ mano, kad tai gerina susisiekimo kokybę??? Skatina rinktis kelionę traukiniu?

    Komentuoti:

Working...
X