Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai kad mažiau patrauklus miestas B norėtų blokuoti geležinkelio tiesimą į daugiau patrauklų miestą A - destruktyvus noras. Pavydas čia nesveikas. Pasveiktų jei noras būtų kitoks, pvz didint būtent savo patrauklumą o ne bjauroti konkurentą
    Ką tu čia kliedi? Apie kokį čia blokavimą kalbi?

    Klausimas buvo ar Kaunas daugiau ar mažiau keleivių gaus pajungus Vilnių. BS sakė, kad daugiau, aš sakiau, kad mažiau (ir pateikiau argumentą, kuris liko neatsakytas).
    Apie jokį norėjimą blokuoti nė kalbos nebuvo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nežinau ar juoktis ar verkti. Tiek ES, tiek latviai, tiek estai visi pritarė. Šiaip sau turbūt. Užsakyti nepriklausomi skaičiavimai parodė jog Vilniaus prijungimas didina vėžės konkurencingumą. Tai yra, visą vėžę esančią LT reikės mažiau šelpti iš biudzeto. ES prie to pačio dar ir papildomą milijardą duoda. Tačiau jie visi yra kvailiai, nes Gator už juos visus viską žino geriau, Lietuvai geresnė ir greitesnė infrastruktūra yra nereikalinga.
    Kokias tu čia nesąmones fantazuoji?

    Aš žinau, kad pritarė ir žinau, kad naudingas prijungimas.

    Mano klausimas buvo : jei vėžė be Vilniaus ant tiek tragiška ir nelogiška (kas gi tie Ryga, Talinas, Kaunas, Varšuva, ane), tai kodėl Vilnių sugalvojo prijungti tik po kelių metų ir kodėl jis nebuvo iškart jungiamas jei iš tiesų ant tiek akivaizdus ir esminis vėžei būtent Vilniaus pajungimas?
    Jei ant tiek akivaizdu, kad be Vilniaus taip nelogiška, tai gi nuo pat pirmos dienos būtų jungiamas Vilnius. Jei apie Vilnaius pajungimą pagalvota tik po kelių metų, tai gal visgi ne ant tiek jis esminis buvo ir taip pat būtų visai gera vėžė Talinas Ryga Kaunas Varšuva?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai kad mažiau patrauklus miestas B norėtų blokuoti geležinkelio tiesimą į daugiau patrauklų miestą A - destruktyvus noras. Pavydas čia nesveikas. Pasveiktų jei noras būtų kitoks, pvz didint būtent savo patrauklumą o ne bjauroti konkurentą
    Šiaip tai Vilnius net nebando konkuruoti su Kaunu. Na ne tie tikslai. Mes daugiau galvojam apie konkurenciją su Ryga, TalSinkiu, Varšuva, ateityje gal Minsku ir norime stirpinti Lietuvos poziciją. Tam reikalingas dvipolis su Kaunu. Tad tokie destruktyvūs pamastymai yra bjaurūs ir liūdni... Kaip Lietuva konkuruos su kaimyninėmis šalimis yra visai nesvarbu, negaila būti paskutiniams, svarbu Vilniui būtų blogai... O kad kliūtų ir Kaunui yra nesvarbu.
    Gerai kad valdžioje tokių kvailių nėra.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Koks strateginis ėjimas? Kodėl tokio esminio miesto nesugalvojo iškart pajungti?

    Dėl Kauno naudos, imam tuosdu variantus:

    a) Pajungtas tik Kaunas.
    Keleiviai, kuriem aktualu Vilnius - skrenda į Vilnių. Arba atvyksta RB į Kauną ir persėda į Vilnių kitu transportu.
    Keleiviai, kuriem nebūtinai Vilnius aktualu, pamatę, kad pajungtas tik Kaunas - gali nuspręsti į Kauną ir atvykti.

    b) Pajungtas ir Vilnius.
    Keleiviai, kuriem aktualu Vilnius - atvažiuoja į Vilnių tiesiai RB.
    Keleiviai, kuriem nebūtinai Vilnius aktualu, pamatę, kad pajungtas ir Kaunas, r Vilnius - rinksis Vilnių.

    Kur čia Kaunas gauna papildomai?
    Pirmu atveju (keleiviam aktualu Vilnius) - Kaunas nei gauna, nei praranda.
    Antru atveju (keleiviam nebūtinai Vilnius aktualu) - Kaunas praranda, nes Vilnius patrauklesnis ir matydami, kad važiuoja į Vilnių, ten ir važiuos. Nematydami, kad važiuoja, gal vienas kitas sugalvos tik į Kauną užsukti.
    Tai kad mažiau patrauklus miestas B norėtų blokuoti geležinkelio tiesimą į daugiau patrauklų miestą A - destruktyvus noras. Pavydas čia nesveikas. Pasveiktų jei noras būtų kitoks, pvz didint būtent savo patrauklumą o ne bjauroti konkurentą
    Paskutinis taisė evvt; 2021.11.11, 09:43.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kodėl jūs ginčyjatės, jeigu iš esmės tai yra nuspręstas dalykas.

    Mane domintų kitas klausimas. Kiek suprantu LTG ir RB bus atskiros struktūros. Kaip jos konkuruos tarpusavyje? Ypač šioje atkarpoje. Ar tai bus kažkaip suderinta ir būtų tam tikras sindikatas?
    Yra dar kitas klausimas: konkurencija su autotransportu. Autobusai, lengvieji auto? Galbūt A1 autostradą reikėtų apmokestinti?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kodėl jūs ginčyjatės, jeigu iš esmės tai yra nuspręstas dalykas.

    Mane domintų kitas klausimas. Kiek suprantu LTG ir RB bus atskiros struktūros. Kaip jos konkuruos tarpusavyje? Ypač šioje atkarpoje. Ar tai bus kažkaip suderinta ir būtų tam tikras sindikatas?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Nežinau ar juoktis ar verkti. Tiek ES, tiek latviai, tiek estai visi pritarė. Šiaip sau turbūt. Užsakyti nepriklausomi skaičiavimai parodė jog Vilniaus prijungimas didina vėžės konkurencingumą. Tai yra, visą vėžę esančią LT reikės mažiau šelpti iš biudzeto. ES prie to pačio dar ir papildomą milijardą duoda. Tačiau jie visi yra kvailiai, nes Gator už juos visus viską žino geriau, Lietuvai geresnė ir greitesnė infrastruktūra yra nereikalinga.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Koks strateginis ėjimas? Kodėl tokio esminio miesto nesugalvojo iškart pajungti?

    Dėl Kauno naudos, imam tuosdu variantus:

    a) Pajungtas tik Kaunas.
    Keleiviai, kuriem aktualu Vilnius - skrenda į Vilnių. Arba atvyksta RB į Kauną ir persėda į Vilnių kitu transportu.
    Keleiviai, kuriem nebūtinai Vilnius aktualu, pamatę, kad pajungtas tik Kaunas - gali nuspręsti į Kauną ir atvykti.

    b) Pajungtas ir Vilnius.
    Keleiviai, kuriem aktualu Vilnius - atvažiuoja į Vilnių tiesiai RB.
    Keleiviai, kuriem nebūtinai Vilnius aktualu, pamatę, kad pajungtas ir Kaunas, r Vilnius - rinksis Vilnių.

    Kur čia Kaunas gauna papildomai?
    Pirmu atveju (keleiviam aktualu Vilnius) - Kaunas nei gauna, nei praranda.
    Antru atveju (keleiviam nebūtinai Vilnius aktualu) - Kaunas praranda, nes Vilnius patrauklesnis ir matydami, kad važiuoja į Vilnių, ten ir važiuos. Nematydami, kad važiuoja, gal vienas kitas sugalvos tik į Kauną užsukti.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aišku, kas tas Talinas, Ryga, Kaunas, Varšuva ir tt. Va Vilnius iškart žaidimo keitėjas
    Ant tiek akivaizdus keitėjas, kad tik paskutinę minutę sugalvojo, kad visai nieko būtų ir Vilnių pajungti
    Kaunas jokių srautų nepraranda, nes ne Kaunas pajungtas yra, o Vilnius pajungtas. Kaunas būtų buvęs trasoje ir nepajungus Vilniaus. Tai kaip tik dabar net mažiau Kaunas gaus lankytojų.
    Kam trolinti ir rasineti nesamones, net po to kai tau buvo paaiskinta...
    Daugiausia keleiviu visuomet buna tarp artimiausiu miestu. Talinas-Ryga visuomet veš daugiau talinieciu i Ryga nei i tolimesnius miestus maršrutais Talinas-Kaunas-Vilnius ar juo labiau Talinas-Kaunas-Varsuva. Ryga-Kaunas-Vilnius visuomet veš daugiau rygiečių į Vilnių, nei į Varšuvą apeinant Vilnių. Išimk Vilnių iš maršruto, ir ka gausi? Gausi kad Talino ar Rygos gyventojui(ar šių miestų turistams) bus patogiau skristi i Vilniu, nei vargti su traukiniu persedimais. Tuomet Kaunas netenka Rygos ir Talino turistu skrendanciu tiesiogiai i Vilniu(būtent kaip yra šiandien). Vietoj to kad kiekvieną kartą stotų Kaune, ir gal dalį verslo iškeltų iš Vilniaus į Kauną, nes arčiau, jau nekalbant apie lenkus. O ir patys vilnieciai be RB dazniausiai skris ir aplenks Kauna. Turbut nereikia aiskinti kad Vilnius sugeneruoja beveik visus Lietuvos turistus ir verslo keliones. Todel taip, be Vilniaus prijungimo RB Lietuvoje bus mires reikalas. Butu keli mazai apkrauti pravaziuojantys traukiniai, nes Varsuva-Vilnius(per Kauna)-Varsuva ar Vilnius(per Kauna)-Ryga butu nepalyginamai daugiau apkrauti/daznesni nei Ryga-Varsuva(be Vilniaus).
    Su Vilniaus pajungimu daugiausia islosia butent Kaunas, o ne Vilnius. Prie vezes pajungiamas Kauno oro uostas, tad dabar jis pretenduos tapti pagrindiniu salies oro uostu. Visi traukiniai važiuoja per Kauną, ir jų būna daug vietoj kelių per dieną. Be vezes vilnieciai ir toliau sau ramiai gali skraidyti kur jiems reikia is Vilniaus, ir visi kiti toliau gali skraidyti i Vilniu aplenkiant Kauna. Taip pat, ziurint toliau i ateiti, yra nepalyginamai lengviau ir pigiau nutiesti ir greita linija Kaunas-Klaipeda, kai pajungtas didziausias ir turtingiausias salies miestas. Velgi, be Vilniaus toki marsruta tiesti tiesiog neapsimoketu. Na bet kenkejisku, valstybiskai ir strategiskai negalvojanciu kvailiu balsai i dangu neina.

    P.S.: Vilniaus pajungimas "paskutine minute" buvo strateginis ejimas. Vilnius butu buves pajungtas siaip ar taip, arba dabar, arba po 10 metu.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.11.11, 01:55.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kas dengs eksploatavimo kaštus? Valstybė, LTG? - tai turi būti numatyta iš anksto.
    Tiksliau- nuostolius

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    RailBaltica be Vilniaus yra miręs reikalas.
    Aišku, kas tas Talinas, Ryga, Kaunas, Varšuva ir tt. Va Vilnius iškart žaidimo keitėjas
    Ant tiek akivaizdus keitėjas, kad tik paskutinę minutę sugalvojo, kad visai nieko būtų ir Vilnių pajungti


    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Prie viso to, Kaunas nebegautų tranzitinių keleivių į Vilnių. Nepaslaptis jog pagrindinis turistų tikslas yra Vilnius. Su RB į Vilnių visi jie priversti prasukti pro Kauną, ko dabar nėra. Be RB į Vilnių, Kaunas beveik juos visus praranda.
    Kaunas jokių srautų nepraranda, nes ne Kaunas pajungtas yra, o Vilnius pajungtas. Kaunas būtų buvęs trasoje ir nepajungus Vilniaus. Tai kaip tik dabar net mažiau Kaunas gaus lankytojų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    85 proc ar daugiau kofinansavimas es , tuo ir uzsibaigs ar reikia ar nereikia kai 2-3 milijardus galima bus isleist su viskuo. net seiles tyst prades kai kurios statybos imonems.
    O kas dengs eksploatavimo kaštus? Valstybė, LTG? - tai turi būti numatyta iš anksto.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

    speju realiai joks variantas niekada nebus pastatytas...pamatys kokius nuostolius neša rail baltica...visa fantazija vyrams atšoks.na ir statyt kam ??? cia kaip sviestas sviestuotas...vilniu ir kauna jau jungia gelezinkelis tik reik ji isnaudoti,o netekus baltarusisku kroviniu jis ir taip is esmes bus pakankamai tuscias... o cia dar nauja statyt...juk nuo to pervezimu nepadauges tik islaikymo islaidos dydes kartais.
    RailBaltica be Vilniaus yra miręs reikalas. Kam vargti su persėdimais ir tam skirtu papildomu laukimu, jei gali tiesiog nuskristi? Vilniečiams, lenkams, ir rygiečiams. Prie viso to, Kaunas nebegautų tranzitinių keleivių į Vilnių. Nepaslaptis jog pagrindinis turistų tikslas yra Vilnius. Su RB į Vilnių visi jie priversti prasukti pro Kauną, ko dabar nėra. Be RB į Vilnių, Kaunas beveik juos visus praranda. Srautai tarp Lenkijos ir Latvijos bus minimalūs. Visiems blogai.

    Pinigai paskirti, būtų nusikalstamas apsileidimas ar sabotažas jei nepasinaudotume proga ir nepagreitintume Vilnius-Kaunas susiekimo. Konservai valdžioje, tad aš visiškai ramus. Jie vieninteliai kurie prastumia strateginius objektus: plūduras, Independence, dujų jungtys, dujų vamzdyno paėmimas iš Gazo, elektros jungtys.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    85 proc ar daugiau kofinansavimas es , tuo ir uzsibaigs ar reikia ar nereikia kai 2-3 milijardus galima bus isleist su viskuo. net seiles tyst prades kai kurios statybos imonems.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kodėl tuomet rašo, kad ?

    Kada bus aišku, kuris variantas patvirtintas?
    speju realiai joks variantas niekada nebus pastatytas...pamatys kokius nuostolius neša rail baltica...visa fantazija vyrams atšoks.na ir statyt kam ??? cia kaip sviestas sviestuotas...vilniu ir kauna jau jungia gelezinkelis tik reik ji isnaudoti,o netekus baltarusisku kroviniu jis ir taip is esmes bus pakankamai tuscias... o cia dar nauja statyt...juk nuo to pervezimu nepadauges tik islaikymo islaidos dydes kartais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kodėl tuomet rašo, kad
    Šiandien pasirodė
    ?

    Kada bus aišku, kuris variantas patvirtintas?
    Paskutinis taisė Sula; 2021.11.10, 14:44.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Šiandien pasirodė Vilniaus - Kaunas atšakos alternatyvų pasiūlymai su labai informatyvia/interaktyvia legenda.
    Va ką reiškia diskusijos ne į temą :-) nuorodą į šiuos pasiūlymus buvau įdėjęs dar prieš kokius 5-6 puslapius šioje temoje :-)

    Komentuoti:


  • miniMauglis
    replied
    Šiandien pasirodė Vilniaus - Kaunas atšakos alternatyvų pasiūlymai su labai informatyvia/interaktyvia legenda.
    https://www.arcgis.com/apps/MapSerie...e15d&locale=lt
    Attached Files

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Šiaip visai atsitiktina teko su draugu padiskutuoti apie Kvebeje planuojamą greitojo geležinkelio atšaką tai priėjome prie išvados kad geriausias ir ekonomiškiausias variantas yra kaip Ispanijoje - ne geležinkeliui statyti viadukus ar tunelius o automobiliams. Iškalti automobilių eismą virš yra pigiau ir paprasčiau (saugumo reikalavimų prasme) nei greitojo traukinio.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    cia ne sveikint reiketu, bet susirupinti ju psichika
    Mesje, nepavydėkite kitiems fantazijos.


    Komentuoti:

Working...
X