Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Įtikinamų argumentų už stotį kažkur laukuose taip pat nėra.
    Kodėl nėra?
    1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
    2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
    3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.

    Ar manai be reikalo buvo kalbama apie autobusų stotį Spaudos rūmų apylinkėse? Įvertinus aplinkkelius, tai viena iš tinkamų vietų miesto vidaus ir išorės transporto sujungimo taškui. Nėra absoliučiai jokios logikos vežti žmones iš Kupiškio prie Rasų, jei jiems reikia į Kalvarijų turgų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Bet argumentų nebus.
    Įtikinamų argumentų už stotį kažkur laukuose taip pat nėra.
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Pasternako neskaičiau, bet smerkiu.
    Neksičiau ir nesmerkiu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.
    Bet argumentų nebus.
    Pasternako neskaičiau, bet smerkiu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo
    Čia, aišku, interpretacijų dalykas, bet aš labiau matau "už miesto", o ne "šalia tankiausiai apgyvendintos dalies". Dabartinis senamiestis buvo ne vien labiausiai apgyvendinta vieta, bet ir viso miesto ribos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Senamiestis buvo, bet kuo jis čia dėtas? https://maps.lt/map/default.aspx?lan...%C4%8Dio%20sen.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
    Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio.
    Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2021-10-07 17-52-34.png
Views:	618
Size:	566,9 kB
ID:	1918186

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

    Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai
    Išvada - be muitinės ir pasienio struktūrų leidimo mašrutas turi būti neparuoštas ir vesti į aklikelį.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?
    Kas finansavo šitų objektų statybą ir kas finansuoja jų einamasias išlaidas?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
    1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio. Šiuo metu žmonių sankaupa yra dešinėje Nėries pusėje. Tad kam rištis prie tos vietos, kur nuo Spaudos rūmų automobiliu taip ir liks greičiau į Kauną, nei slinkti per centrą ir senamiestį iki stoties.
    2. Dėl pavadinimo, čia šiaip. Dabar tai yra "Minsko" kryptis, tad galėtume pavadinti - Stanciya Minskaya. O naują stotį pavadinti "NMC", "New Center", "West station", "Vakarų stotis".
    3. Praradom vienintelę progą po šiuo projektu pakišti Vilniaus transporto modernizaciją, RB liniją padarant tarkim iki Pedagoginio žiedo. Kaip ir RB, bet tuo pačiu ir gyventojai nuo Spaudos rūmų iki centro galėtų per keletą min. atsirast.

    P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
    Ir Varšuvoje galinė stotis buvo Wilenska

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose
    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.

    Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
    Jeigu žmogus prieina prie tavęs, duoda į snuki, pavežioja surišęs bagažinėje tu po to išsitrauki piniginę ir siūlai biznį daryti? Jau geriau tada "nacionasocialistinė ateitis".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai)
    Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

    Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose

    Na ir šiaip tikėjausi, kad būtent ši atkarpa bus orientuota į keleivių susisiekimą.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.06, 09:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.
    Diskusijos išties nutolo nuo temos, t.y., Rail Baltica atšakos Kaunas -Vilnius.
    Apie Rusijos grėsmę, ar Kaliningrado militarizavimą yra labiau tinkamų temų Visuomenės skiltyje.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
    Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?
    Atsibodo aiškinti visas plonybes. Esmė tokia: Rusija turi duoti kažką mainais, nes Lietuvai iš to greito gelžkelio tik daugiau galvos skausmo nei biznio. Mes jiems duodam kažką, jie mums turi duoti kažką. Šitame politiniame klimate tai turbūt neįmanoma. Maskvos-Kaliningrado traukinys Lietuvoje nestoja(išlipimui/įlipimui), užplombuotas, tai koks mums skirtumas?

    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.06, 01:34.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.

    Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai) kas reiškia sąstato stabdymą, kiekvieno keleivio dokumentų patikrą + traukos keitimą. Kaip keistų trauką greitajame ir kokia iš to nauda laiko atžvilgiu niekas neatsako. O jei nekeisti traukos, netikrinti keleivių (kaip Vln-Minskas), juk iš tiesų LG LINK tikrai tikrai gautų teisę nuvairuoti kas antrą traukinį iki Maskvos, iki Čeliabinsko, iki Adlerio. LG LINK uždirbtų vien iš "vagonų restoranų".

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai kad viskas atvirkščiai. Pirmoj vietoj yra gynyba. Nes jei verslas jausis nesaugus, tai čia neinvestuos net patys lietuviai. Nei NATO nei ES mums neleis šiaip nutiesti greitos linijos iš Maskvos į jos karinę bazę.
    Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
    Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?

    Komentuoti:

Working...
X