Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Įdomūs jūs
    Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.
    Labai paprasta dešimtmetį prieš galimas statybas pabraižyti kokį generalinį ar plėtros planą su 100+ mln. kainos sprendiniu vs kokių 30 mln. sprendinys, nes juk "kol kas" nieko daryti nereikia. O tada suėjus terminui grįžtama į realybę - tokių lėšų nėra arba dar kitokios kliūtys dėl turimų nugriauti keliolikos gyv. namų ir niekas nevyksta. O galimos teritorijos, kuriose būtų pavykęs pigesnis ir racionalesnis sprendinys, jau panaudotos kažkam kitam, nes jose niekas nebuvo suplanuota.
    Tai vat toks ir argumentavimas. Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Įdomūs jūs
    Argumentuojate kad VNO stotis būtų toliau nei siūloma. Kokiu tikslu? Juk savaime aišku kad arčiau yra geriau nei toliau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
    Iš kur šis brėžinys?

    Palyginimo su taksi aš irgi nelabai supratau. Taksi veža nuo durų iki durų. Traukinys bet kokiu atveju neveš nuo durų, nebent stotis priešais namų langus. Tai čia tie porą šimtų metrų yra visiškai niekinis atstumas, nes pačiame oro uoste dažniausiai tenka nueiti daugiau. Man prie namų, nuo laiptinės durų iki vietos kur gali privažiuoti taksi, reikia eiti apie 100 metrų.
    O kainos skirtumas būtų kartais ir ne 2 ar 3 Juo labiau, kad prabangus stoties pozicionavimas, neturės visiškai jokios įtakos keleivių skaičiui ar naudojimuisi traukiniu. Jeigu būtų iš kur patogiai atvykti tuom traukiniu, tai net 500 metrų atstumas nieko neatbaidytu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.
    Kodėl neturėtų būti? Atseit kažkas vietoj traukinio rinksis taksi, nes tingės paeiti minutę-dvi iki traukinio ir tai blogai? Jei tie 200m šitam kelionės gale per daug, tai tuo labiau bus per daug persėdimai ir nueit iki galinio taško kur turbūt bus daugiau nei 200 metrų. Ir vistiek rinksis taksi nežiūrėdamas kas bus arčiau.

    Arba galima padaryt horizontalų eskalatorių kuris pravežtų tuo per ilgu tuneliu

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nes ėjimo ten nuo atvykimo terminalo būtų ~200 m, kas yra nedaug. Nes statant požeminę stotį, ji vis vien galėtų būti tik +/- A. Gustaičio g. ar Rodūnio kl. ašyje.
    Stotis planuojama tiesiai priešais egzistuojantį terminalą, ėjimo atstumo palyginus su taksi iki oro uosto skirtumo neturėtų būti. 200m ėjimo nėra didelis išlošimas, bet nėra ir nulinis, neaišku tik koks kainos skirtumas tarp variantų.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240415_183536.png
Views:	550
Size:	404,5 kB
ID:	2124370

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.
    Šiaip ta požeminė stotis būtų visiškas lėšų švaistymas iš esmės nesprendžiantis jokių problemų. Žymiai pigiau, racionaliau ir kt. stoties klausimą galima išspręsti taip:

    Click image for larger version

Name:	ScS12.png
Views:	587
Size:	1,27 MB
ID:	2124357

    Nes ėjimo ten nuo atvykimo terminalo būtų ~200 m, kas yra nedaug. Nes statant požeminę stotį, ji vis vien galėtų būti tik +/- A. Gustaičio g. ar Rodūnio kl. ašyje.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Ieškoma, kas padės projektuoti dar vieną Vilniaus oro uosto terminalą

    Naują Vilniaus oro uosto atvykimo terminalą numatoma pastatyti iki 2027 metų. Tuo metu iki 2028 metų planuojama atnaujinti dabartinį jo pastatą, jame įkuriant komercines erdves, o iki 2030 metų po juo ketinama pastatyti požeminę europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stotį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Trakų r. savivaldybė 2024.03.01
    Įgyvendinant europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ intensyvūs darbai vyksta visuose projekto ruožuose, tarp jų – ir ruože Kaunas–Vilnius. Šiuo metu čia vyksta baigiamasis teritorijų planavimo etapas.
    Kovo pabaigoje prasidės pakartotinis specialiojo plano viešinimas. Tai reiškia, kad visi norintys turės galimybę susipažinti su patikslintais plano sprendiniais.

    Plano viešinimui bus skirti du mėnesiai. Jiems praėjus vyks viešas svarstymas, kurio metu bus viešai pristatyti specialiojo teritorijų planavimo dokumento sprendiniai.

    https://www.trakai.lt/naujienos/6178...asvilnius:4188
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.15, 17:40.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Skelbiamas Vilniaus geležinkelių mazgo projektavimo paslaugų pirkimas.

    Pirkimas apima „Rail Baltica“ stotimi tapsiančią Vilniaus keleivinę stotį, Vilniaus oro uosto ir Lentvario regioninę stotis bei krovinių aptarnavimui skirtus Vilniaus intermodalinį terminalą, prekinių traukinių 1435 kelyną bei jungiamuosius ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius. Konkursą laimėjusi įmonė bus atsakinga už šių objektų ir jų infrastruktūros suprojektavimą.

    Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti trečiąjį šių metų ketvirtį.

    „Vilniaus geležinkelių mazgo atnaujinimas yra integrali viso projekto dalis, sukursianti pridėtinę vertę visam globaliam projektui. Numatoma, kad sukurta Vilniaus geležinkelio mazgo infrastruktūra aptarnaus apie 2,3 mln. keleivių ir 8,6 mln. tonų krovinių per metus“, – sako „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.

    Viešasis pirkimas https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NO...N:HTML&src=0

    Daugiau informacijos???? https://www.rail-baltica.lt/naujieno...inkeliu-mazga/

    #RailBaltica #CEFTransport #LTGInfra
    Paskutinis taisė Brokeris; 2023.02.14, 20:22.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    O kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.
    Taigi per HE ir eis RB. Dalis Jiesia - Rokai jau rūdija kelis metus, nes toliau iki Palemono kol kas nėra prasmės tiesti dėl nedidelių krovinių srautų.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.
    Gal būt su laiku galėtų gerokai daugiau? Kauno oro uosto augimo perspektyvos atrodo gerokai didesnės nei Vilniaus. Su greitu traukiniu pasiekti jį iš Vilniaus būtų neesminė problema.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    O kaip yra su alternatyvia trasa per Kauną? Negi krovininiai traukiniai važiuojantys tranzitu turės kirsti miestą per vidurį? Trasa pro HES'ą atrodo labiau logiška.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Per Pilaitę ne tiesus. Turėtų eiti maždaug Žemaitės g., pro Akropolis-2, Parodų centrą, Lazdynus, Gudelius, Kriaučiūnus, Karveliškes, ten kirsti Nerį ir toliau link Rykantų.
    Karveliškės yra apie 100 m aukščiau Neries lygio ties Stirniais, stotis apie 60 m aukščiau Neries ties Lazdynais. čia būtų scifi projektas su bent trečdaliu kelio tuneliuose ir dar su įspūdingai aukštais ir ilgais tiltais virš Neries. RBII stato vieną tokį tiltą ties Jonava, ir tai jau amžiaus statyba pradedama pora metų anksčiau viso geležinkelio ir įvertina apie 1% viso projekto sąmatos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Vis tiek lankas, o ne tiesiai pro Pilaitę.
    Per Pilaitę ne tiesus. Turėtų eiti maždaug Žemaitės g., pro Akropolis-2, Parodų centrą, Lazdynus, Gudelius, Kriaučiūnus, Karveliškes, ten kirsti Nerį ir toliau link Rykantų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taigi buvo variantas S1, kur iš Panerių nėrė tiesiai į Grigiškių vakarus ir ten į Rykantus, bet ten gal pusė kelio tar Panerių ir Rykantų buvo tuneliuose.
    Vis tiek lankas, o ne tiesiai pro Pilaitę.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Jei pažiūrėtumėte į miškus į vakarus nuo Grigiškių ar šlaitus ties tais pačiais Paneriais ir Gariūnais, tai ohoho, nutiesti ten greitą vėžę reikalautų specialių infrastruktūros sprendimų (tiltų ir tunelių), kainuotų milžiniškus pinigus ir sutaupytų viso labo kelias minutes.
    Taigi buvo variantas S1, kur iš Panerių nėrė tiesiai į Grigiškių vakarus ir ten į Rykantus, bet ten gal pusė kelio tar Panerių ir Rykantų buvo tuneliuose.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal reiktų tiesiog atšaką padaryti į KUN, o ne 99,9 keleivių, kurių tikslas Kaunas, o ne KUN, versti be reikalo važinėti lanku pro Karmėlavą? Į VNO tai tiesiog atšaka numatyta kažkodėl, o ne visas maršrutas pro jį.
    Čia kalbat apie Jiesios ar Neveronių išbuldozerinimą?

    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai, kad abejoju ar tie patys bėgiai dabar nuo tų laikų
    Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.
    Aišku, kad ne tie patys, keisti n kartų turbūt.Pabėgiai išvis buvo mediniai, dabar turbūt tokių nėr net ir visi betoniniai, nekalbant ten apie kokias atšakas.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    VNO irgi planuojamas 1435mm geležinkelis? Koks tikslas?
    Iš Final Report, 2019.

    Currently provision of a 1435 mm link to Vilnius airport is under discussion. This would mean that Rail Baltica trains would continue to Vilnius airport station after a short stop incl. change of direction.

    If the airport link is to be served by 1520 mm trains either for regular or diversionary traffic gauge crossing in the entrance area of Vilnius station area will be needed, thus adding additional technical and operational complexity to the station layout. From that perspective serving Vilnius airport station by 1435 mm trains would be an advantage.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Nesvarbu 1520 ar 1435 (gal tolimoj perspektyvoje visi bus tokie), svarbu padaryti normalų susisiekimą.
    Tai neatsako į mano klausimą.

    Komentuoti:

Working...
X