Kovą tarp asmeninės paskirties (M1) automobilių pirmavo „Toyota RAV4“ (148 vnt.), „Skoda Octavia“ (145), „Toyota Corolla / Corolla Cross“ ir „Toyota Yaris Cross“ (po 134). Tarp lengvųjų komercinių automobilių (N1) pirmavo „Toyota Hilux“ (59 vnt.) ir „Renault Master“ (56).
https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
Taip kad kiti modeliai lenkia Camry.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Chebra, diskutuojat kodėl žmonės taip perka vieną patikimiausių visų laikų mašinų?
Gal dėl to, kad negenda ir tie 40k atperka vokiškų mašinų prabangą važinėjant į autoservisus.
Komentuoti:
-
Fleet mašina - įmonės masiškai perka sau į parką. Toyota duoda gerą komplektaciją bazėje ir garantiją. Anksčiau šią nišą dalinosi Passat'ai ir Superb'ai.Parašė Taj MahalKodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
Komentuoti:
-
Panašiai, nes camry beveik kita klasė. Jei ta pati klasė tai wv brangiau nei toyota lyg šiaip.
Komentuoti:
-
Avensis nebėra, tik Corolla, bet ji labiau golf konkurentas.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Avensis yra Passat analogija, arba dabar kaip Toyota vietoj Avensio siūlo tai RAV4.
Camry tai sakyčiau yra VW Arteon analogija.
Beje, įdomu tai, kad naujas Passat yra tik universalas, o naujas Camry toliau tik sedanas, tai nelabai tiesiogiai konkurentai.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.04.11, 16:19.
Komentuoti:
-
BMW7 irgi nėra universalųParašė Tomas Rodyti pranešimą
Tai geras automobilis. Erdvus, patogus, gerai važiuoja, naudoja nedaug kuro ir truputį valina. Gal nelabai gražus, bet vienintelis rimtesnis trūkumas - nėra universalo modifikacijos (nes tai iš esmės US rinkai skirtas modelis, o universalai ten miręs segmentas).
Komentuoti:
-
Avensis yra Passat analogija, arba dabar kaip Toyota vietoj Avensio siūlo tai RAV4.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Passat
Camry tai sakyčiau yra VW Arteon analogija.
Komentuoti:
-
PassatParašė Gator Rodyti pranešimąO kokie modeliai konkurentai tiesioginiai Camry?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Toyotos apskritai visos labai populiarios dėl patikimų ir smagiai važiuojančių hibridų, pažiūrėkite, kiek pvz. RAV4 ar Corollų. Camry žinau ne viena važinėja įmonės vardu.Parašė Taj MahalKodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai geras automobilis. Erdvus, patogus, gerai važiuoja, naudoja nedaug kuro ir truputį valina. Gal nelabai gražus, bet vienintelis rimtesnis trūkumas - nėra universalo modifikacijos (nes tai iš esmės US rinkai skirtas modelis, o universalai ten miręs segmentas).Parašė Taj MahalKodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar ruskiai ir ukrainiečiai labai jas mėgsta, o lietuviai suprantama kalba prisižiūri apžvalgų ir perka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
kalbant apie naujas, tai su toyota 2% palukanu akcija mazai kas is kitu gamintoju turejo kokia nors teorine galimybe juos aplenkt pagal pardavimus. O apie naudotus, tai for sure tempia is JAV. I kitas salis maziau tempia lauzo is ten, nes negali bet koks randominis servisas suremontuoti nurasyta masina ir ja pardavineti kaip sveika.Parašė Taj MahalKodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau, bet Toyota Corolla matau žymiai daugiau nei Camry. Lexus gi Toyota ir yra, kodėl turi labai skirtis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).Parašė Taj MahalKodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
Belekiek daug jų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prius su dujom kosmiškai maža kilometro kaina gaunasi, todėl taksistai važinėja.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
Gal ir ilgaamžiškiausi, bet nebūtinai, nes ta pigi kilometro kaina atpirktų net jei nebūtų ilgaamžiškiausi.
Komentuoti:
-
Esmė kad ardyti akumą kas 2 mėnesius yra brangiau negu tiesiog visą pakeisti iš karto.Parašė gerietis Rodyti pranešimąAkumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
O dėl ličio jonų pakaitalų tai kaip tik prieš porą dienų skaičiau apie vieną tokią firmelę iš JAV, kur bateriją sukūrė atrodo visiškas neišmanėlis ir visiems ją įsigijusiems prasideda vargai ir iš viso baterijos keitimai. Tai tikrai yra įmanoma, tik reiktų sulaukti realiai mokančių tokią padaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Priusai yra labai geros mašinos, labai talpios, mažų sąnaudų. Tik po 10-15 metų tenka pasikeisti hibrido akumą, nežinau po kiek jie eina Lietuvoje, naujas JAV kainuodavo $2000 antram Priusui ir $2500 trečiam. Dar yra visokių perdirbinių, tie pigesni, bet ir eksploatavimo trukmė atitinkama. Jeigu automobilis patinka ir nėra labai nutrintas, tikrai verta pasikeisti ir važiuoti toliau.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nėra. Mūsų atveju viskas laiku ir oficialiame servise aptarnaujama.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: