Esu nustebęs kad forume ant jų varoma. Nemažai apžvalgų indikuoja kad tai geriausias automobilis savo kategorijoje. Car and Driver jį deda #1 keliuose skirtinguose reitinguose.
Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
Turim šeimoje ir sedaną, ir hečbeką, abu su 1,5 benziniais varikliais. Esam labai patenkinti, puikūs automobiliai. Skirtumas tarp hečbeko ir sedano, tas, kad hečbeko didesnė ir patogesnė bagažinė ir sportiškiau atrodo, sedanas - elegantiškesnis. Minusai: jei sunki koja, stovi daug kamsčiuose, tai kuro sąnaudos apie 9, seno dizaino multimedija.
Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
Jazz Turiu 2013, per 11m. ir apie 270 k. km. neturėjo visiškai nei vieno gedimo Tik jau rūdis viena kita kaltis pradėjo o šiaip dauguma Toyotų vis dar neužmušamos, aišku, priklauso nuo modelio.
Paskutinis taisė wrm; 2024.03.21, 22:13.
Priežastis: pridėta rida
Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
15min.lt 2024.03.08 Ar tikrai nuo šiol kas mėnesį teks susimokėti už šildomas sėdynes automobiliuose?
Jeigu iki šiol, norėdami įsigyti transporto priemonę, pavyzdžiui, su šildomomis sėdynėmis, už tai sumokėdavote iš karto, dabar vairuotojams to daryti nebus būtina. Gamintojai skelbia, kad tiesiog reikės užsisakyti prenumeratą, už kurią vėliau tektų sumokėti atitinkamą mokestį
Jau įsigiję automobilius, net BMW markės, neturėtų sunerimti – mokestis buvo siūlomas tik naujiems modeliams Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Naujoje Zelandijoje ir Pietų Afrikoje. Tiesa, dėl menkos paklausos BMW apsigalvojo.
Atšaukė galimybę prenumeruoti
Pirmą kartą BMW automobilių gamintojai apie tokią prenumeratą paskelbė 2020 m., tai turėjo būti vienas iš daugelio būdų suteikti lankstumo klientams, kurie galėtų pasirinkti mokėti už transporto priemonės funkcijas, kai jiems patogu, ir nustoti mokėti, kai jų nebereikia.
Tačiau vietoj tokių galimybių, kaip padidintas elektromobilio našumas, kurį vėliau pasiūlė „Mercedes“, ar kitų technologijomis paremtų funkcijų, pavyzdžiui, autonominio parkavimo ar 5G duomenų ryšio, BMW sulaukė kritikos dėl to, kad sugalvojo imti abonentinį mokestį už jau gamykloje sumontuotas šildomas sėdynes.
Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
žieminės prie 20+ temperatūros perkaitinėja, stipriau dėvisi, ir kas blogiausia - stabdymo kelias ilgėja. Šoninis palaikymas irgi krenta. Aišku važiuojant pensininko režimu nepajusi tol ko neįvažiuosi netikėtai kam subinėn.
Komentuoti: