Parašė Kecal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Pikapai turi nišą kurioje yra naudingi ir pranašesni už kitus automobilius, kitaip nei parketiniai "visureigiai". Suprantu, kad miestuose jie užima daug vietos, bet ar sugniaužiate kumščius, kai gatvėje pamatote Renault Master arba MAN TGE?
- 1 patinka
-
Ta nuotrauka už SUV ar prieš SUV? Nes žinau kas tokius vežioja su Opel Vectra
Komentuoti:
-
Metai praeina ir vėl apie tą pačią temą pradedat kalbėti.
~ 2023 06 buvo aptarta.
Automobiliai - Miestai ir architektūra
Paskutinis taisė Panevezietis; 2024.05.21, 11:46.
Komentuoti:
-
nesigauna kaip tik sunkiau dėl mažesnio sukrumo bei prastesnio matomumo?Parašė Lettered Rodyti pranešimąparkavimas mieste patogesnis
užmesti mašinos priekį ant šaligatvio (nelegaliai) yra privalumas? žinoma netyčinio žioplumo pasitaiko, bet negi čia toks dažnas atvejis?Parašė Lettered Rodyti pranešimąnereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žiūrint į dėvėtus Rav4, tai 4 varomieji ratai ne toks ir dažnas pasirinkimas.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.
Komentuoti:
-
Man asmeniškai 4 varamų kaip tik nelabai reikia, nes nevažinėju po pelkynus (turbūt kaip ir 99% vairuotojų), bet važiavimo komfortas, matomumas sėdint aukštai yra geresnis, parkavimas mieste patogesnis, nereikia bijoti sulaužyti bamperių į aukštus bordiūrus, todėl suvai tokie ir populiarūs visame pasaulyje, nors iš techninės pusės žiūrint neracionalu. Bet kaip sakiau, mažas suvas vis tiek ekonomiškiau nei didelis pikapas ar 5,5 m ilgio sedanas.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.21, 10:48.
Komentuoti:
-
O ir sėdėti kiekvienam skirtingai manau, man asmeniškai labiau patinka ištiesus kojas vairuoti, negu sėdėti kaip ant taburetės. Ypač su automatine greičių dėže labai patogu ištiesus kojas, nes nereikia sankabos minkyti ir nereikia būti prisislinkus arčiau vairo negu su mechanine pavarų dėže.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Praktiškumas SUVe, tokiam kaip RAV4 tai tik 4 varomieji ratai, visa kita kaip tik nepraktiška, didesnis pasipriešinimas oro, didesnis salono garsas dėl didesnio pasipriešinimo, didesnės kuro sąnaudos, aukščiau įlipti reikia, žiemą sunku nuvalyti sniegą nuo stogą, jei esi žemesnis, didesnio diametro padangos brangesnės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kiek randu, įvardijami kaip „compact crossover SUV“. JAV masteliais, nykštukai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia turbūt turi omeny jog RAV4 nėra tikras džipas? Nes SUVai niekada ir nebūna tikrais džipais.
Kiek pamenu, kažkur skaičiau, kad „tikri“ SUV realiai gaminami ant truck'ų/pikapų bazės. RAV4 kilęs iš mažesnių automobilių, toks ir skirtumas. Bet tuoj mane turbūt kažkas labiau nusimanantis paneigs
Komentuoti:
-
Čia turbūt turi omeny jog RAV4 nėra tikras džipas? Nes SUVai niekada ir nebūna tikrais džipais.Parašė Kecal Rodyti pranešimąPS.: RAV4 net nėra tikras SUVas, kaip suprantu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su tom teorinėm galimybėm prieinama iki tokių nesąmonių, kaip amerikietiški truck'ai, kur iš pažiūros daug visko, bet realiai tik užima nežmoniškai daug vietos be jokios prasmės, ir dar kelia didelę grėsmę aplinkiniams.
Aš labai džiaugiuosi, kad Europa neįsileidžia Cybertruckų, ir dar labiau džiaugčiausi, jei būtų uždraustas visų truck'ų importas. Pamatau Vilniaus gatvėje F-150, ar kažkokius ten GMC montrus, ir kumščiai patys gniaužiasi. O vairuotojus automatiškai nurašau, kaip paskutinius idiotus, prie kurių geriau net nesiartinti.
Klaipėdoje, beje, jau buvo atvejis, kai truck'as sankryžoje visiškai suknežino moters automobilį. Kažkieno per mažas p******* (na, arba smegenys) kainavo gyvybę.
PS.: RAV4 net nėra tikras SUVas, kaip suprantu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Teko važiuoti RAV4 gale - į kažkokią kelionę gale trijų nepasodinsi. Tokiems reikalams yra minivenai. Tikriausiai su RAV4 galėtum daugiau nuvažiuoti penkiese negu su Corolla, bet negi mokėsi 10k daugiau dėl kažkokios teorinės galimybės kažkada kurnors kažką pavežti? Normaliai kelionei vis tiek gale trijų nepasodinsi į RAV4.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Coroloj 3 suaugę gale telpa tik iš didelės bėdos. RAVe jau galima ir toliau pavažiuot.Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.20, 15:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Coroloj 3 suaugę gale telpa tik iš didelės bėdos. RAVe jau galima ir toliau pavažiuot.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai aš ir lyginu su normalia mašina, nes SUVai yra nesąmonė. Šlamšto prisidėti gali tiek pat į abu (iš kur tas didesnis praktiškumas??), o ir nesu neįgalus kad man reiktų sėdynės tokio aukščio kaip 2 metų vaikams restoranuose.
Komentuoti:
-
Tai aš ir lyginu su normalia mašina, nes SUVai yra nesąmonė. Šlamšto prisidėti gali tiek pat į abu (iš kur tas didesnis praktiškumas??), o ir nesu neįgalus kad man reiktų sėdynės tokio aukščio kaip 2 metų vaikams restoranuose.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Didelės auto valgyt šiaip prašo, ir daug, kuras, draudimai, priežiūra, remontai, kuo didesnis auto, tuo daugiau viskas kainuoja (ir atitinkamai mokesčių sumokama daugiau) net jei ir nėra kažkokių atskirų mokesčių.Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, lyginant su Amerika, nei mes, nei kitur Europoje tokio mėšlo neperkam. Nors šiaip visgi yra vietos gerinti situaciją ir pas mus. Imho, prie taršos mokesčių (kurių mes kažkodėl vis dar bandom vengti) turėtų būti priskaičiuojamas ir mašinos svoris, kad nesipirkaliotų mašinų, kurių jiems realiai nereikia, nes "valgyt neprašo".
Komentuoti:
-
SUV'as yra praktiškiau ir sėdynės patogesnės, čia tikslingiau būtų lyginti su corrola cross, bet su juom skirtumas labai nedidelis lyginant su F-150 bet kokiu atveju.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTas RAV4 irgi yra jau gerokai perteklinis dalykas.
Ironiška, kad daug mažesnė Toyota Corolla yra tokios pačios talpos kaip ir RAV4, tik sveria 300kg mažiau ir turi virš litro taupesnes vidutines sąnaudas.
Komentuoti:
-
Taip, lyginant su Amerika, nei mes, nei kitur Europoje tokio mėšlo neperkam. Nors šiaip visgi yra vietos gerinti situaciją ir pas mus. Imho, prie taršos mokesčių (kurių mes kažkodėl vis dar bandom vengti) turėtų būti priskaičiuojamas ir mašinos svoris, kad nesipirkaliotų mašinų, kurių jiems realiai nereikia, nes "valgyt neprašo".Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lietuvoje populiariausias naujas auto modelis yra Toyota RAV4, ir dar hibridiniai pagrinde perkami, tai palyginimui su amerikiečių populiariausiu modeliu F-150 perkam labai kompaktiškus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Lietuvoje populiariausias naujas auto modelis yra Toyota RAV4, ir dar hibridiniai pagrinde perkami, tai palyginimui su amerikiečių populiariausiu modeliu F-150 perkam labai kompaktiškus ir ekologiškus auto.Parašė John Rodyti pranešimąLietuviams, be kita ko, irgi šitas nemažai galioja, tik mus ES biškuką kontroliuoja ir, reikia tikėtis, ateityje dar labiau tokius dalykus kontroliuos.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.20, 11:24.
Komentuoti:
Komentuoti: