Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą

    "Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau"
    Gentvilas kelis kart pasakė - akcizas anot jo neveikia, nesprendžia problemų.

    Užterštumas kasmet didėja, žmonės gyvena geriau, važiuoja daugiau, naudoja daugiau kuro ir t.t.
    Aha Indijoj biednai, bet ekologiškai gyvena

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Bėda ta, kad prieš "n" metų galima sakyti buvo labai skatinami dyzeliniai varikliai.
    Visa Europa klaksėjo, o dabar kardinaliai kryptis pakeista.
    Dyzelis - blogis.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Reiškia reikia blogiau gyvent tada. Gentvilas maladiec

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

    Apmokestinus didesnio litražo, mažalitražių kainos gali augt, kadangi bus daugiau norinčių jų nusipirkt. Labai noriu pamatyt, kaip koks nors mažalitražis tempia normaliai pakrautą priekabą su dyzelio kuro sąnaudomis. Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau. Ir nėra skirtumo kokia ten tavo mašina. Popieriuje galim turėt, kad mašina atitinka Euro 5 ar Euro 6 standartą, nors visos ekologinės sistemos jau seniausiai išmestos ir išpjautos ir išprogramuotos, TA praeinama už pinigus, bet pagal dabartinį siūlymą mokės mažiau, nors senesnis automobilis gali išmesti net mažiau teršalų.



    Apmokestinam įvažiavimus į Vilniaus ir Kauno centrus, ir problema išspręsta. Gyvenančiam kokiam nors tolimesniam rajone, Vilniaus ir Kauno problemos visiškai nerūpi. Pagal dabartinį modelį mokės visi, o pagrindinės lėšos bus skirtos keliems didiesiems miestams, dviračių takams, elektriniams autobusams ir t.t. O čia, gyveni ir dirbi Vilniaus centre - tai gali sau leist ir atvažiuot autobusu, taxi, dviračiu, ar ateit pėsčiomis.
    "Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau"
    Gentvilas kelis kart pasakė - akcizas anot jo neveikia, nesprendžia problemų.

    Užterštumas kasmet didėja, žmonės gyvena geriau, važiuoja daugiau, naudoja daugiau kuro ir t.t.

    Komentuoti:


  • IIrmantass
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai tie mažesnio litražo neturi kuo skųstis, jiems mokesčio nebus arba bus minimalus.


    Kad pats pasakojate nesąmones. Mažiau taršūs automobiliai nėra brangesni. Paprastai mažalitražiai kaip tik pigesni būna. O tada jau prasideda "mėgstamas" ir pan išsipisinėjimai. Reikia imti ne 1.9 TDI, o 1.5 benziną.

    Kaip buvo aiškinta milijoną kartų, akcizas neveikia nes tą patį kuro kiekį sudeginant skirtingi automobiliai skirtingai teršia.
    Apmokestinus didesnio litražo, mažalitražių kainos gali augt, kadangi bus daugiau norinčių jų nusipirkt. Labai noriu pamatyt, kaip koks nors mažalitražis tempia normaliai pakrautą priekabą su dyzelio kuro sąnaudomis. Akcizas labai gerai veikia, nes važiuoji daugiau - terši daugiau. Ir nėra skirtumo kokia ten tavo mašina. Popieriuje galim turėt, kad mašina atitinka Euro 5 ar Euro 6 standartą, nors visos ekologinės sistemos jau seniausiai išmestos ir išpjautos ir išprogramuotos, TA praeinama už pinigus, bet pagal dabartinį siūlymą mokės mažiau, nors senesnis automobilis gali išmesti net mažiau teršalų.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
    O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
    Apmokestinam įvažiavimus į Vilniaus ir Kauno centrus, ir problema išspręsta. Gyvenančiam kokiam nors tolimesniam rajone, Vilniaus ir Kauno problemos visiškai nerūpi. Pagal dabartinį modelį mokės visi, o pagrindinės lėšos bus skirtos keliems didiesiems miestams, dviračių takams, elektriniams autobusams ir t.t. O čia, gyveni ir dirbi Vilniaus centre - tai gali sau leist ir atvažiuot autobusu, taxi, dviračiu, ar ateit pėsčiomis.
    Paskutinis taisė IIrmantass; 2021.12.17, 14:56.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    manau, jie tersia ne maziau
    Kad dabar valstybinėse reikšmės keliuoe lyg ir išvis uždruasta vežimais naudotis.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taip išeina kad miesteliuose tarša nebekenkia?
    manau, jie tersia ne maziau
    Attached Files

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Miesteliuose taršą mažesnė. Nes nereikia stovėt kamšiuose ir ten tikrai ne prūdai X5, Q7,GLE ar Cayenne

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
    O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
    Taip išeina kad miesteliuose tarša nebekenkia?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
    O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.
    Visiškai pritarčiau, tokiam variantui... be jokių problemų susimokėti ar palikti mašiną šalia viešojo transporto mazgo. Tai ir pradėkim nuo problematiškiausių vietų... Vilniaus senamiesti apribojam pradžiai...

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai gal tada siūlau iš lempos dar vieną kriterijų mokesčiui skaičiuoti, jei gyveni mieste, mokestis didėja penkiskart, kokio velnio reikia važinėti X5, X6, Q7, ir visa kita gama, didelių, sunkių, taršių 4x4? Tokiu keliu greit nueisim iki absurdo. Nuo kada standartinis universalas patapo baisinio dydžio mašina?

    O jei mėgsti adrenaliną, tuomet siūlau kokį mažalitražį trijų cilindrų POLO, vietom papustytą ir apledėjusį užmiesčio kelią. Na ir desertui dar kelias furas iš priekio prasilenkimams.... Sėkmės, o aš kartot loterijos tikrai nenoriu...
    Pritarčiau miestietiškus X5 ir Q7 apmokestinti, tačiau visi gudročiai persiregistruotų į tėvų adresus kokiam kaime ir baigtųsi šnipštu.
    O jei padarytume vinjetes miestams? Suskirstom miestus į lygius (tarkim Vilnius 1, Kaunas 2, Klaipėda 3, Šiauliai ir Panevėžys 4 ir t.t.), leidžiam su aukštesne vinjete vykti į žemesnius miestus ir tada visi „užmiesčio gyventojai“ galės toliau pigiai važinėti po kaimą/mažą miestelį su senesniais dyzeliais, o prireikus kartą į savaitę su vienos dienos vinjete galės nuvykti į miestą. Moki už tiek kiek terši tankiai apgyvendintą miesto plotą, o ne metinį mokestį, kuris nepriklauso nuo eksploatacijos kiekio.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O tai koks tada mokesčio tikslas? Perfrazuojant, norim, kad saulė šviestų, tai apmokestinkim skėčius. Žinom, kad pokytis bus minimalus, bet pliusą užsidėsim, turim taršos mokestį. Tuomet galim dar daugiau tokių siekiamybių išsikelti. Gal dar nori įstatymo, kad nuo įpareigotų nuo kokių 2024 m visus gyventi A++ namuose. Ar tam irgi pritarsi, juk su tarša "kovojam"?
    Traukti Vokietijos ir Prancūzijos auto pramonę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai už ką tada mokėsim? Šiaip iš įdėjos, kaip turto mokestį? Aš už tuos 300 geriau rimtesnes padangas nusipirkčiau. Gal tada ir už metų senumo batus po pora euriukių susimokam juk nedaug. Tad ir aš pasikartosiu... koks mokesčio tikslas, jei jį 2/3 vairuotojų tiesiog mokės. Tai gal paprasčiau pradžiai ir koncentruotis tiesiogiai į tą taršiausią segmentą, o ne visus sulyginti tarkuot? Dabar muses šaudysim patranka, aplink nukentėjusių bus daug, o į kiek musių pataikysim kaip Dievas duos
    Daugelis mokesčių turi "nesuprantamus" tikslus. Pvz.: PVM koks tikslas? Ar GPM? Išeinant iš tos logikos, tikslas yra riboti vartojimą ir nesakatinti samdomojo darbo. Gal akcizai kiek suprantamesni. Bet irgi, niekas visuomenei tiksliai neraportuoja ir nesitaria, kur jie panaudojami. Krenta viskas vos ne į vieną katilą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai kiek tų mažesnio litražo yra, jei teigiama, kad vidutinis mokestis bus 138eur?

    Ne apie namų statymą rašau, o apie jau eksploatuojamus... Tiesiog imam ir nusprendžiam, visi ne A namai nuo 23 moka taršos mokestį, nuo 24 pakeliam kartelę iki A+, 25 - A++.
    Pats kaltas, kad ne tokiam gyveni....

    O jei rimčiau, yra sričių kur galim greit ir neskausmingai mažinti taršą. Pvz. uždraudinėjam parduotuvėse plastikinius maišelius, o dešrą po riekelę į A4 dydžio plastiko lapą vakuumuojam ir pardavinėjam. Ekologai...
    Šiuo metu mažuma, kas ir yra problema.

    plastikas ir kiti "naftos produktai" sudaro mažiau nei 10% oro taršos. i upes mes plastiko nemetam kaip kokie indai tai čia problemos pas mus nėra. efektyviausia kova su tarša ir yra būtent transportas ir šilumos generavimas. Ateis laikas ir mokestis už blogus namus bus.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai tie mažesnio litražo neturi kuo skųstis, jiems mokesčio nebus arba bus minimalus.

    Tai kad ženesnės nei regis A klasės dabar statyti išvis draudžiama. Čia lyginant būtų jeigu tuos jūsų mėgiamus dūmų generatorius išvis uždraustų pardavinėti.
    Tai kiek tų mažesnio litražo yra, jei teigiama, kad vidutinis mokestis bus 138eur?

    Ne apie namų statymą rašau, o apie jau eksploatuojamus... Tiesiog imam ir nusprendžiam, visi ne A namai nuo 23 moka taršos mokestį, nuo 24 pakeliam kartelę iki A+, 25 - A++.
    Pats kaltas, kad ne tokiam gyveni....

    O jei rimčiau, yra sričių kur galim greit ir neskausmingai mažinti taršą. Pvz. uždraudinėjam parduotuvėse plastikinius maišelius, o dešrą po riekelę į A4 dydžio plastiko lapą vakuumuojam ir pardavinėjam. Ekologai...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tai už ką tada mokėsim? Šiaip iš įdėjos, kaip turto mokestį? Aš už tuos 300 geriau rimtesnes padangas nusipirkčiau. Gal tada ir už metų senumo batus po pora euriukių susimokam juk nedaug. Tad ir aš pasikartosiu... koks mokesčio tikslas, jei jį 2/3 vairuotojų tiesiog mokės. Tai gal paprasčiau pradžiai ir koncentruotis tiesiogiai į tą taršiausią segmentą, o ne visus sulyginti tarkuot? Dabar muses šaudysim patranka, aplink nukentėjusių bus daug, o į kiek musių pataikysim kaip Dievas duos
    Mokėsit, nes nusprendėt geriau mokėti mokestį nei įsigyti normalų automobilį. Jeigu 2/3 tiesiog mokės o ne rinksis mažiau aomokestintą automobilį tai tada reiškia kad mokestis yra permažas.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Pasikartosiu, kad 200-300eur mokestis yra toks mazas, kad kaip ir pats pritarei, kad tiesiog nepasimokes keisti kito auto, susimoki ir vaziuoji toliau
    Tai už ką tada mokėsim? Šiaip iš įdėjos, kaip turto mokestį? Aš už tuos 300 geriau rimtesnes padangas nusipirkčiau. Gal tada ir už metų senumo batus po pora euriukių susimokam juk nedaug. Tad ir aš pasikartosiu... koks mokesčio tikslas, jei jį 2/3 vairuotojų tiesiog mokės. Tai gal paprasčiau pradžiai ir koncentruotis tiesiogiai į tą taršiausią segmentą, o ne visus sulyginti tarkuot? Dabar muses šaudysim patranka, aplink nukentėjusių bus daug, o į kiek musių pataikysim kaip Dievas duos

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Gal padaryk restartą, nes pastrigai kažkur ties 3 litrais... yra Lietuvoj ir mažesnių litražų auto, ne "slyvu", ne bachurų, važinėjančių į darbą. Nėra nieko blogiau blogiau už bet kokios srities fanatikus.
    Na tai tie mažesnio litražo neturi kuo skųstis, jiems mokesčio nebus arba bus minimalus.
    Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

    Nes toks mokestis yra nesąmonė. Tas kas turi pinigų nusipirkti mažiau taršų automobilį, tam dzin, o dauguma žmonių gyvenančių ne Vilniuje ar Kaune kurie neuždirba mažiau taršiai auto, ir kur viešasis važiuoja geriausiu atveju du kartus į dieną tektų mokėt. Jeigu paimsim kažką tokio kaip daugumos Lietuvių mėgstamas B5 Passat'as 1.9TDI, tai jam mokestis Lietuvoje - apie 300 eur. Vokietijoje kur minimali alga 1300 Eur į rankas tas mokestis būtų irgi apie 300 eur. O su tokia kelių infrastruktūra ir šūdina priežiūra, kai kuriose vietose gali prireikt ir kokio didesnio džipo, ten kadangi varikliai galingesni - taršos mokestis atitinkamai didesnis, nors tas džipas per metus pravažiuoja max 1-2000 km. Kraustytis į Vilnių ar Kauną ne variantas, nes pardavus namą ar butą didžiuosiuose miestuose nieko nenusipirksi normalaus. Geriausias mokestis - akcizas. Daugiau nuvažiuoji, daugiau sumoki. Mažiau važiuoji, mažiau sumoki. Paprasta kaip 2x2. Jeigu didmiesty gali važiuot su taxi, viešuoju, pasiimt mašiną nuomai, tai užmiestyje - be šansų.
    Kad pats pasakojate nesąmones. Mažiau taršūs automobiliai nėra brangesni. Paprastai mažalitražiai kaip tik pigesni būna. O tada jau prasideda "mėgstamas" ir pan išsipisinėjimai. Reikia imti ne 1.9 TDI, o 1.5 benziną.

    Kaip buvo aiškinta milijoną kartų, akcizas neveikia nes tą patį kuro kiekį sudeginant skirtingi automobiliai skirtingai teršia.
    Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
    Aš vis dar tikiuosi, kad tas mokestis bus "pririštas" prie draudimo sutarties/eksploatavimo laiko.
    Sakykim metams 360 eur, jei važinėji tik mėnesį per metus - tai bus 30 eurų.
    Negirdėjot kaip ten planuoja?
    Jei nėra draudimo ir nenaudoji tai automobilis automatiškai išregisturojamas, o neregistruotam gi nereikės mokėti.

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    . Gal dar nori įstatymo, kad nuo įpareigotų nuo kokių 2024 m visus gyventi A++ namuose. Ar tam irgi pritarsi, juk su tarša "kovojam"?
    Tai kad ženesnės nei regis A klasės dabar statyti išvis draudžiama. Čia lyginant būtų jeigu tuos jūsų mėgiamus dūmų generatorius išvis uždraustų pardavinėti.


    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pasikartosiu, kad 200-300eur mokestis yra toks mazas, kad kaip ir pats pritarei, kad tiesiog nepasimokes keisti kito auto, susimoki ir vaziuoji toliau

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad tai kaip ir bus masinos islaikymo mokestis- vazineji sena tarsia masina ir moki daugiau. O kokie tavo pasiulymai, kas turi moket, kad kazkas vazineja senu tarsiu automobiliu?
    O tai koks tada mokesčio tikslas? Perfrazuojant, norim, kad saulė šviestų, tai apmokestinkim skėčius. Žinom, kad pokytis bus minimalus, bet pliusą užsidėsim, turim taršos mokestį. Tuomet galim dar daugiau tokių siekiamybių išsikelti. Gal dar nori įstatymo, kad nuo įpareigotų nuo kokių 2024 m visus gyventi A++ namuose. Ar tam irgi pritarsi, juk su tarša "kovojam"?

    Komentuoti:

Working...
X