Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
žieminės prie 20+ temperatūros perkaitinėja, stipriau dėvisi, ir kas blogiausia - stabdymo kelias ilgėja. Šoninis palaikymas irgi krenta. Aišku važiuojant pensininko režimu nepajusi tol ko neįvažiuosi netikėtai kam subinėn.
- 3 patinka
-
Gal aš per ramiai važinėju. Nepamenu kada bilekokiais padangas būčiau privedęs iki cypimo ir slydimo posūkyje. Nors ir mėgstu praignoruoti perteklinius greičio ribojimus naujai išasfaltuotuose šunkeliuose.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.
Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
Komentuoti:
-
Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors
, o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
Komentuoti:
-
Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors
, o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtent, žmonės galvoja, kad žieminės reikalingos tik po pusnynus važinėti, o tai, kad ant sauso asfalto dar net prie pliusinės temperatūros žieminės geriau dirba nežino. Tokie balandžio 1 d. skuba padangų keisti ir po to stebisi iš kur tiek avarijų "netikėtai" pašalus.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas
Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.01, 12:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
matau su teksto suvokimu irgi sunku, ane?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.
Komentuoti:
-
nuo +10 laipsnių žieminės pradeda panašėt sukibime su vasarinėm, prie +5 jau susilygina. Vėlgi tos pačios žieminės būna skirtigų mišinių, kietesnio, minkštesnio kurie skirtingai elgias prie temperatūrų. Dar niuansas sausas ar šlaipias asfaltas - žieminė gali blogiau stabdyta ant sauso prie +7, bet ant šlapio kraus į vienus vartus. stabdymui labai didelę reikšmę kas prieš tai buvo su padanga, ar važiuota ir pašilus, ar tieiog aplinkos temperatūros. Taip kad aiškint "teste kibiriukas prie bbz kokios temp. stabdė blogiau su su bbz žieminėm" tai jau žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
Komentuoti:
-
skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantasParašė dondc Rodyti pranešimą
Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kas nors galvojo, kad ev daugiausia ten? Juk čia bendra suma įskaitant automobilius iš senai pirktus.
Ev procentas daugiau nei įspūdingas.
Komentuoti:
-
-
Skirtumas tarp VDV ir EV:
Nelabai įsivaizduoju kodėl, mano spėjimas būtų kad pažeidus bateriją, tas "grindis", tampa labai brangu taisyti.Hertz recently announced it would sell over 20,000 EVs from its US fleet, planning on using some of the proceeds to purchase more ICE vehicles, because EVs incur much higher expenses related to collision and damage. And it's not just a little more expensive to repair EVs - according to Scherr it costs the company about twice as much compared to ICE vehicles.


Paskutinis taisė DJ+; 2024.02.05, 23:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visų pirma reiktų suprasti jog šitas daiktas nėra GPS alternatyva. Kiniečiai jau seniai ją turi. Visų antra GNSS sistemos yra vienkryptės, šiuo atveju tai bus kažkokia multifunkcinė sistema, iš tų straipsnių tai tiesiog susidaro įspūdis kad daro ir viską, ir nieko, nes vien visokie buzzwords.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Truputį kita tema, nes manau svarbu žinoti. Geely kuria savo GPS alternatyvą, jau turi nemažai palydovų ir Geely grupės automobiliai jau naudoja tą pozicionavimo sistemą. Tai visos tavo kelionės, visos buvimo vietos – tiesiai pas Xi.
Geely grupėje jau šiandien yra labai daug gamintojų, tame tarpe ir gamintojų kuriuos laikome europietiškais – Volvo, Lotus, Smart ir kiti.
Komentuoti:
-
Prie dabartinių darbų ir medžiagų kainų tikrai geriau pirkti naują Q5, nes pinigų išleisi daug, o vis tiek gyvensi tame pačiame sovietiniame bute. Pažįstami darėsi remontą apie 60 kv. bute, tai jau išleido daugiau nei pats butas kainuoja ir dar ne viską pabaigė.Parašė DJ+ Rodyti pranešimąVidutinis būsto plotas Lietuvoje yra 70m2. Chruščiovkose bus mažiau, bus iki 60m2. Kokius remontus chruščiovkėj darytum kad netilptum į 600 eur/m2? (35500/60)
Komentuoti:
-
Skyriau laiko "pavažinėti" po Naujinkus per Streetview. Mačiau tik vieną apynauję Q5, numestą ant žolės netoli vaikų darželio, tai tikimybė, kad kažkas vaikus atvežė ar parsiveža. Dar matėsi keletas gana naujų dačijų, škodų ir tojotų (kai kurios tikrai valdiškos, nes aprašinėtos įmonių pavadinimais). Visa kita - žemesnio nei vidutinio LT lygio autoparkas.
Komentuoti:
-
Esu pirkęs butą įmonės vardu, VMI labai domėjosi, buvo net atvažiavę į butą žiūrėti ar negyvenu jame :-)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Įvertinkite dar tai, kad daugiau nei pusė naujų automobilių perkama bendrovių vardu. Buto tokiu metodu nenupirksi, remontas irgi komplikuotas (nors pasitaiko remontuojančių ir įmonės sąskaitą).
- 2 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: