Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O japonai, amerikiečiai moka?
    Japonai gamina beveik automobilius, o amerikiečiai iki šiol neišmoko gaminti "mechanikos".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Japonai vieninteliai moka. Nors sakyčiau Škoda mokosi ir panašu tuoj perspjaus motininį VW. Galėtų kokia Tojota škodą perpirkt.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O japonai, amerikiečiai moka?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kaip čia be pasiūlymų nusižudyt apsiėjai?
    Tavo problemsai. Taip pat nemoka gaminti normalių auto ispanai (nes SEAT yra VW group), čekai - (nes Škoda nes VW group).
    Paskutinis taisė Aleksio; 2024.01.27, 08:30.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Vokiečiai taip pat neišmoko gaminti normalių automobilių. Visi VW, Audi MB, Opel, BMW yra metalo laužas. Taik prancūzai moka gaminti normalius automobilius.
    Kaip čia be pasiūlymų nusižudyt apsiėjai?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nu nemoka Rusija gaminti transporto priemonių nors nusišauk.
    Vokiečiai taip pat neišmoko gaminti normalių automobilių. Visi VW, Audi MB, Opel, BMW yra metalo laužas. Taik prancūzai moka gaminti normalius automobilius.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Ai nu, nes technical merits neegzistuoja. Užtenka tik to, kur pagamintas.
    Tai kad Rusijoje nėra jokių technical merits. Istoriškai net biudžetinės klasės automobilio nemokėjo pasigaminti be Fiat pagalbos, o ir dyzelinių DMU traukinių taip ir neišmoko gaminti, nepaisant nelabai sėkingų DRkių. Nauji Moskvičiai yra, viso labo, kinietiškos mašinos su Moskvič ženkliukais. Nu nemoka Rusija gaminti transporto priemonių nors nusišauk.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bet kas iš maskolyno yra labai blogai.
    Ai nu, nes technical merits neegzistuoja. Užtenka tik to, kur pagamintas.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Nieko stulbinamčio, nes dauguma žmonių galvoja kaip jiems kuo papraščiau ir pigiau nusigauti iš taško A į taško B. Čia tik šitame forume beveik visiems atrodo, kad visi perka autonominius EV arba žmonėms yra maloniau valandas eiti ir trintis su įvairių kvapų piliečiais tarp VT, negu kad saugiai, komfortiškai ir be didesnių rūpesčių judėti patiems
    Spėju kad pirmą kartą Europos istorijoje perkamiausias automobilis kainuoja virš 30k.
    Nežinau kur tiksliai Model Y kainos prasideda, bet procentais matuojant bus gerokai brangiau nei 30k.


    Click image for larger version

Name:	Tesla.png
Views:	242
Size:	730,6 kB
ID:	2105318

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Nieko stulbinamčio, nes dauguma žmonių galvoja kaip jiems kuo papraščiau ir pigiau nusigauti iš taško A į taško B. Čia tik šitame forume beveik visiems atrodo, kad visi perka autonominius EV arba žmonėms yra maloniau valandas eiti ir trintis su įvairių kvapų piliečiais tarp VT, negu kad saugiai, komfortiškai ir be didesnių rūpesčių judėti patiems
    Nelabai suprantu kaip iš perkamiausių automobilių sąrašo galima nustatyti jog žmonėms labiau patinka automobiliai, o ne VT. Gi kalbame apie procentą parduotų automobilių, o ne pardavimų kiekį.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Daugiausiai parduodamas automobilis visoje EU:
    2021 metais, Volkswagen Golf
    2022 metais, Peugeot 208

    Nežiūrint Google, kas buvo #1 praeitais metais, 2023?
    #2 buvo Dacia Sandero.

    Atsakymas čia. Va taip.
    Daug kam, ypač šiame forume, manau netikėta.
    Nieko stulbinamčio, nes dauguma žmonių galvoja kaip jiems kuo papraščiau ir pigiau nusigauti iš taško A į taško B. Čia tik šitame forume beveik visiems atrodo, kad visi perka autonominius EV arba žmonėms yra maloniau valandas eiti ir trintis su įvairių kvapų piliečiais tarp VT, negu kad saugiai, komfortiškai ir be didesnių rūpesčių judėti patiems
    Paskutinis taisė Egiuxz; 2024.01.19, 06:18.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Daugiausiai parduodamas automobilis visoje EU:
    2021 metais, Volkswagen Golf
    2022 metais, Peugeot 208

    Nežiūrint Google, kas buvo #1 praeitais metais, 2023?
    #2 buvo Dacia Sandero.

    Atsakymas čia. Va taip.
    Daug kam, ypač šiame forume, manau netikėta.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    T.y. bet kas mažiau nei pilnas L5 yra beprasmiška.
    Nu nežinau, man ir mano 1,5L (greičio palaikymas) yra naudingas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ypač mėgsta pavaidinti raketą kur nors nutrenkdami pėstįjį važiuojant 2x leidžiamu greičiu.
    pvz.?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kodėl beprasmiška? Vien automatinė kliūčių aptikimo ir stabdymo sistema gali išgelbėti daug gyvybių.
    Ji jau yra, bet tai nėra automatinis vairavimas. Kliūčių aptikimas ir stabdymas neleidžia nukreipti dėmesio nuo vairavimo ar tuo labiau sėst girtam į keleivio vietą su vairu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    T.y. bet kas mažiau nei pilnas L5 yra beprasmiška.
    Kodėl beprasmiška? Vien automatinė kliūčių aptikimo ir stabdymo sistema gali išgelbėti daug gyvybių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Autonominis vairavimas smarkiai sumažintų girtų už vairo kiekį, nes girtas tiesiog pajungtų autopilotą.
    T.y. bet kas mažiau nei pilnas L5 yra beprasmiška.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiandien autonominio vairavimo nereikia išvis Vairavimas ne raketų mokslas.

    Esminė problema su autonominiu vairavimu - tarpiniai variantai yra labai blogai. Net aviacijoje su visais apmokymais ir pilotų pasiruošimu nutinka katastrofų kai pilotai laiko nepamato, kad autopilotas grybauja ir nesugeba suvaldyti situacijos. Masiniame eisme tokios situacijos būtų dar dažnesnės. Kai žmonių įgūdžiai atbunka, nėra paskatos nuolatinei koncentracijai ir nutikus kažkam netikėto nėra nei sugebėjimų, nei nusiteikimo.
    Vairuotojai elgiasi taip, lyg būtų raketų mokslas. Ypač mėgsta pavaidinti raketą kur nors nutrenkdami pėstįjį važiuojant 2x leidžiamu greičiu.

    Autonominis vairavimas smarkiai sumažintų girtų už vairo kiekį, nes girtas tiesiog pajungtų autopilotą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai toks L4 dar ilgą laiką nebus pasiekiamas, bet daugumai žmonių tokio ir nereikės.
    Šiandien autonominio vairavimo nereikia išvis Vairavimas ne raketų mokslas.

    Esminė problema su autonominiu vairavimu - tarpiniai variantai yra labai blogai. Net aviacijoje su visais apmokymais ir pilotų pasiruošimu nutinka katastrofų kai pilotai laiko nepamato, kad autopilotas grybauja ir nesugeba suvaldyti situacijos. Masiniame eisme tokios situacijos būtų dar dažnesnės. Kai žmonių įgūdžiai atbunka, nėra paskatos nuolatinei koncentracijai ir nutikus kažkam netikėto nėra nei sugebėjimų, nei nusiteikimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir paprastai važiuoja pagal iš anksto paruoštą detalų miesto planą. O ne gyvai stebi situaciją ir pagal ją važiuoja. L4 bus kai galės važiuoti gyvai stebint situaciją neskanuotais keliais. Įskaitnat ir daugumą kalnų keliukų kur nereikia didelio džipo. Kitaip sakant, L4 turėtų sugebėt geru oru nuvažiuot nuo asfalto ir nuvažiuot žvyrkeliu pas bobutę į kaimą. L5 - nuvažiuotų ir per pūgą.
    Na tai toks L4 dar ilgą laiką nebus pasiekiamas, bet daugumai žmonių tokio ir nereikės.

    Komentuoti:

Working...
X