Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Tai ir šriftą pakeitė(mano manymu į blogą pusę) ir gamintojas vėl gražintas į Baltic Sign

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Jo, jei jau keitė numerių dizainą, tai galėjo ir šriftą pakeisti į normalesnį, ar bent jau simbolių dydį ar proporciją pakoreguoti, nes dabar bukai nukopijuota nuo Maskvos olimpiados laikų Vokietijos Federacinės Respublikos automobilių numerių.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Viskas būtų gerai, jeigu numerius ir toliau būtų gaminę Baltic Sign. Dabar kai lenkiškas šriftas visiškai jokio vienodumo neturi, tai baisiai ir atrodo.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Heraldikos komisija sugalvojo, kad herbas privalo būti kairėje ir griežtai ne kitur.
    Akivaizdu, kad Vyčio vieta turėjo būti EU girliandos vietoje. Ir atrodytų normaliai, ir heraldikos taisyklėms nebūtų nusižengta.

    P.S. Vytis ant supuvusios audi ubagės kažin nėra nusižengimas heraldikai?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Įstatymą pakeitė, jog ant numerių GALI būti naudojamas vytis. Kodėl jis iš viso yra naudojamas arba nėra paliktas šablonas be vyčio lieka mistika.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Sutinku. Man irgi sunkiai suprantama, kodėl pasirinktas toks blogas įgyvendinimas..

    P.S. Nuo kada ryto mokamas skaitymas?
    Heraldikos komisija sugalvojo, kad herbas privalo būti kairėje ir griežtai ne kitur.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Sutinku. Man irgi sunkiai suprantama, kodėl pasirinktas toks blogas įgyvendinimas..

    P.S. Nuo kada ryto mokamas skaitymas?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Automobilių numeriu su Vyčiu realizacija matyt paties A. Kupčinsko dizaininta:
    Idėja puiki, rezultatas – apgailėtinas: kaip daugelis įvertino naujuosius automobilių numerius (lrytas.lt)

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
    Kaip ir rašiau - matau Lietuvos keliuose, siūlau atidžiau pasižiūrėti pačiam ir atkreipti dėmesį

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
    Tai kad pilna jau tokių. Ir Volvo ir MB. Tikriausiai ir kitų markių yra.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
    Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
    Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.

    Tai reikia žiūrėti ne best class, o kokie realiai važiuoja.

    Pvz pas juos populiarus Freighliner: https://www.fuelly.com/truck/freightliner/cascadia

    Na ir taip, 2x čia buvo hyperbolė, skirtumas nėra toks didelis. Bet ekonomija ten ne taip svarbi, kai gali rasti degalų už 25ct/litrui.


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
    omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
    omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
    Dailininkas? Prie ko čia dailininkas jeigu kalbame apie realų prototipą?
    Kameros yra brangios ir mažai efektyvios, bet daug dažniau gendančios.


    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią
    Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą
    Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
    omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
    omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
    omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
    Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
    Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
    Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.

    Currently new European tractor-trailers average around 34.5l/100km.
    In the US, tractor-trailers average around between 33-36l/100km today.
    – Euractiv

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą


    Taigi Volvo legalus kinietis, priklauso Geely, Volvo didesnė dalis R&D - EU, kaip ir dalis gamybos, bet komponentai ir tt iš šalies sutelkta kurioje 60 ar70% elektroakumuliatorių gamybos, bei kuri stipriai pažengusi elektroautomobilių gamyboje, beigi dotuojami šie sektoriai paskutinius 20 metų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Turbūt ten vienkryptė nuovaža. Turbūt turi kameras ir monitorius kabinoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    JAV energijos departamentas buvo paskelbęs varžybas sukurti vilkiką su didžiausiu energetiniu efektyvumu.
    Dabar yra rezultatai. Laimėjo Volvo, energetinį efektyvumą pagerinusi daugiau nei 2,3x (improvement in ton-mile-per-gallon).
    Daugiau nei 2x. Belekas






    Dabar yra naujos varžybos "SuperTruck 3" sukūrimui.
    Paskutinis taisė DJ+; 2023.11.10, 20:54.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    kiek vairuotojų ardysis savo priekinę panelę kad išsiimtų SIM kortelę? čia tiesiog kalbama apie galimybes, dauguma žmonių iš viso nieko nedarys.
    Sharanų ir mano karta dar ardytų, bomžpakių ant galvos karta greičiausiai apsiverks trečią pedalą prie kojų pamatę

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    kiek tipinių vairuotojų sugebės perprogramuoti chipą ir pasistatyti savo serverį?
    kiek vairuotojų ardysis savo priekinę panelę kad išsiimtų SIM kortelę? čia tiesiog kalbama apie galimybes, dauguma žmonių iš viso nieko nedarys.

    Komentuoti:

Working...
X