Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

    Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
    Nes lietuvis įsivaizduoja kad jo atsakomybė aplinkai pasibaigia ties padangomis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.
    Man naujasis dizainas gražesnis už senąjį, nėra tuščios pievos per vidurį.
    BET: dabartinis proporcinis šriftas baisiai atrodo kai pasitaiko "I" arba "1" - simboliai susigrūdžia vienas prie kito.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Ne tik sovietinių daugiabučių, naujų daugiabučių ar individualių kiemuose taip pat. Gerai gyvenam.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
    Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.

    Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Turbūt nėra daugiau šalies, kuri vos per 33 metus būtų tiek kartų pakeitusi numerių dizainą
    Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.
    Ir hipotetinis taksi ne Vilniuj naudotas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.

    100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.
    Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.
    Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.

    100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.
    Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Aš klausiau, kas su Trolza negerai, apart politinio nusistatymo prieš. Panašu, kad patys nežinot.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
    Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
    Ne tik ridoje esmė, o kaip drožiami automobiliai, pats dažnai matau kaip per visokias žvyruotas aikšteles, bordiūrus skraido citybee automobiliai daužydami dugną, nes kai ne savo auto, tai svarbu kuo greičiau nuvažiuot nelėtinant per visokius kalnelius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Tesla Model Y yra perkamiausias automobilis pasaulyje (2023). Pagal dabartines pardavimo apimtis tikėtina kad ir šiemet bus perkamiausias automobilis pasaulyje.

    Hertz išpardavinėja dešimtis tūkstančių Tesla, ir kainos nuo $21k (Tesla Model 3, 2021). Čia JAV, tai mum mažiau aktualu. Pas mus galima rasti minimaliai dėvėtus Model 3 Long Range apie €25k.

    Apačioje pirmas pasitaikęs Model 3, tikrai galima rasti geresnių pasiūlymų.
    Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
    Nebūtinai elektrinis.
    • 2019, 70kkm
    • 75 kWh, 455 hp
    • €28k


    Lietuvoje visokių citybee automobiliai nurošomi dar net grantiniam nepasibaigus, tai pirkti naudotą nuomotą auto reiktų truputį smegenų neturėti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
    Nebūtinai elektrinis.
    UAB Autojuta, Automobiliai | Autoplius.lt

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O japonai, amerikiečiai moka?
    Japonai moka geriausiai šiuo metu. Amerikonai lyderiavo tik tada kai visur kitur buvo sugriauta po WW2.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
    Nebūtinai elektrinis.

    Pagal kokius kriterijus "geresnis"? Kokios tos "Lietuvos sąlygos"?
    Audi A4 geresnis ar blogesnis?

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Ieškojau to inteviu (jis švediškas, bet gal yra angliški titrai) ir neradau.

    Randu tik interviu kuriuos publikavo pats AutoVAZ ar Renault-Nissan-Mitsubishi (AutoVAZ buvę partneriai). Šiuose interviu jis giria Rusijos automobilių rinka, kad ji tuoj taps Europos didžiausia. AutoVAZ yra "one of the great companies", "world class products", "Russia has great workers". Visiškai nieko panašaus į ką jis kalbėjo švediškai, palikęs AutoVAZ.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad Rusijoje nėra jokių technical merits. Istoriškai net biudžetinės klasės automobilio nemokėjo pasigaminti be Fiat pagalbos, o ir dyzelinių DMU traukinių taip ir neišmoko gaminti, nepaisant nelabai sėkingų DRkių. Nauji Moskvičiai yra, viso labo, kinietiškos mašinos su Moskvič ženkliukais. Nu nemoka Rusija gaminti transporto priemonių nors nusišauk.
    Švedas Bo Andersson buvo GAZ vadovu 2009 - 2013 ir paskui AvtoVAZ vadovu 2013 - 2016. Kažkokioj švedų laidoj mačiau labai išpopuliarėjusį interviu su Bo, kur jo klausė apie darbą Rusijoje ir Rusijos industrinius pajėgumus. Jis ten be gailesčio išsiliejo. Apie GAZ mažai kalbėjo, o darbą AvtoVAZ vadovu lygino su plaukiojimu šūdų baseine. Taip ir išsireiškė. Į visas puses absoliuti nekompetencija, korupcija belekokia, pridaryta ypatingai durnų sprendimų kuriuos labai sunku pakeisti, perteklinės biurokratijos belekiek ir t.t. Automobilių surinkėjai ryte į darbą girti ateina. Ne išgėrę, o girti. Ir t.t.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Tesla Model Y yra perkamiausias automobilis pasaulyje (2023). Pagal dabartines pardavimo apimtis tikėtina kad ir šiemet bus perkamiausias automobilis pasaulyje.

    Hertz išpardavinėja dešimtis tūkstančių Tesla, ir kainos nuo $21k (Tesla Model 3, 2021). Čia JAV, tai mum mažiau aktualu. Pas mus galima rasti minimaliai dėvėtus Model 3 Long Range apie €25k.

    Apačioje pirmas pasitaikęs Model 3, tikrai galima rasti geresnių pasiūlymų.
    Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
    Nebūtinai elektrinis.
    • 2019, 70kkm
    • 75 kWh, 455 hp
    • €28k



    Komentuoti:

Working...
X