Isidek 360 kameras, distronika, HUD, normalesny varikly su quattro, Matrix LED zibintus, pneumo pakaba ir t.t ir t.t ir tai sudejus ne viska ko nori perlipsi 60k
Sočiai užtenka paprastos kameros ir daviklių, HUD pas mane visada išjungtas, nes nervina, bazinio variklio taip pat pakanka, jei nesiruoši su auto lenktyniauti, LED visi šviečiai vienodai, čia nėra LED vs hologeginės skirtumas, pakaba dar sutinku, bet irgi klausimas, ar verta savo pinigų, geros sėdynės kur kas daugiau komforto duoda arba atitinkamai jei blogos atima.
Džiaugiuosi, kad įsigijai tokios geros komplektacijos automobilį. O kažkas dabar gal sėdi Mioleryje ar Jutoj, užsisakinėja "pliką" Audi už 35k ir ja taip džiaugsis ne vienus metus.
Isidek 360 kameras, distronika, HUD, normalesny varikly su quattro, Matrix LED zibintus, pneumo pakaba ir t.t ir t.t ir tai sudejus ne viska ko nori perlipsi 60k
Audi virtual cockpit Plus" prietaisų skydelis
Oda aptrauktas 3 stipinų daugiafunkcis vairas "plus"
Audi garso sistema su žemų dažnių garsiakalbiu
Audi sąsaja išmaniajam telefonui (Android auto/AppleCarPlay)
Odos ir dirbtinės odos "mono.pur 550" derinys
Elektra nustatoma vairuotojo sėdynė
Priekinių sėdynių šildymas
Trijų zonų automatinė oro kondicionieriaus sistema su atskiru valdymu gale
Pastovaus greičio palaikymo sistema
Interjero apšvietimo paketas
Komfortiškas/reguliuojamas priekinis ranktūris
Berėmis automatiškai tamsėjantis galinio vaizdo veidrodis
Beraktė durų atidarymo sistema su sensoriniu bagažinės dangčio atrakinimu
LED žibintai
Tolimųjų šviesų automatinis valdymas
Parkavimo sistema priekyje ir gale
Galinio vaizdo kamera
Avarinio standymo sistema (Audi presense city)
Įspėjimo dėl išvažiavimo iš eismo juostos sistema
Tekstiliniai kilimėliai priekyje ir gale
Avarinis trikampis
70 litrų degalų bakas su papildomu "AdBlue" rezervuaru (24 litrų)
Vagystę apsunkinantys ratų varžtai
Apsauginė pakrovimo krašto juosta iš nerūdijančio plieno
Stogo rėmo ir langų apdaila iš anoduoto aliuminio
Stogo bėgeliai iš anoduoto aliuminio: stogo bėgeliai yra stogo krovinio laikiklių ir stogo bagažinės
Peleninė ir cigarečių uždegiklis priekyje
Tai čia tipiška Lietuvos situacija, kai vaikystės traumos "gydomos" perkant kažkokią brangesnę ar prabangesnę mašiną už žymiai daugiau pinigų, nei būtų racionalu.
Ne tik lietuviška, visame pasaulyje tas pats vyksta, žmonės linkę pinigus išleisti greitam vartojimui, o ne ilgalaikiems pirkiniams kaip pvz. geresnis NT ar investicijos.
Tai kad automobilis neturi tiesioginio ryšio su socialiniu statusu. Štai pažįstamų sūnus Norvegijoje užsidirbo ir už visą uždarbį nusipirko apynaujį X6, nors sėdi šiaip jau nepasiturintiems tėvams ant sprando, tik neseniai persikraustė į panos butą. Sugedus mašinai liepia tėvui remontuoti
Tai čia tipiška Lietuvos situacija, kai vaikystės traumos "gydomos" perkant kažkokią brangesnę ar prabangesnę mašiną už žymiai daugiau pinigų, nei būtų racionalu.
Tai kad automobilis neturi tiesioginio ryšio su socialiniu statusu. Štai pažįstamų sūnus Norvegijoje užsidirbo ir už visą uždarbį nusipirko apynaujį X6, nors sėdi šiaip jau nepasiturintiems tėvams ant sprando, tik neseniai persikraustė į panos butą. Sugedus mašinai liepia tėvui remontuoti
Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.
Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
Per maži mokesčiai brangiems ir galingiems automobiliams. Tiksliau jų nėra.
Socialinių sluoksnių atsisijojimui reikia laiko. Lietuvos teritorijoje vien per XX a. įvyko 2 pasauliniai karai ir 3 turto perdalijimai. Palyginimui ta pati Švedija, iš kurios perspektyvos komentuoja DJ+ , gyvena šimtmečius be karų ir radikalių socialinių sukrėtimų. Ten gyvenantys komunaliniuose getuose greičiausiai neturi ir neturės galimybių pirkti Lexus. O pas mus yra tokių, kurie gali, nes socialinis liftas suveikia greičiau, nei keičiasi aplinka (ar galimybės ją pakeisti).
Šiuo metu turime nemažai renovuotų daugiabučių, su sutvarkytais kiemais, gražiomis stovėjimo aikštelėmis - reiškiasi viskas yra įmanoma Lietuvoje. Tokiuose laisvai gali stovėti prabangūs automobiliai.
Manau keliamas klausimas yra ne kad gyveni bute su nauja mašina, o kad gyveni užpakalio skylėje su nauja mašina (duobynai, mašinos belekur, neapšiltinti sovietiniai daugiabučiai...)
Socialinių sluoksnių atsisijojimui reikia laiko. Lietuvos teritorijoje vien per XX a. įvyko 2 pasauliniai karai ir 3 turto perdalijimai. Palyginimui ta pati Švedija, iš kurios perspektyvos komentuoja DJ+ , gyvena šimtmečius be karų ir radikalių socialinių sukrėtimų. Ten gyvenantys komunaliniuose getuose greičiausiai neturi ir neturės galimybių pirkti Lexus. O pas mus yra tokių, kurie gali, nes socialinis liftas suveikia greičiau, nei keičiasi aplinka (ar galimybės ją pakeisti).
Problema ne tame, kad automobiliai per geri, o tame, kad sovietiniai daugiabučiai yra per daug baisūs.
O šiaip - gyventi bute ir turėti naują/apynaujį automobilį nei keistenybė, nei nuodėmė.
Manau keliamas klausimas yra ne kad gyveni bute su nauja mašina, o kad gyveni užpakalio skylėje su nauja mašina (duobynai, mašinos belekur, neapšiltinti sovietiniai daugiabučiai...)
Problema ne tame, kad automobiliai per geri, o tame, kad sovietiniai daugiabučiai yra per daug baisūs.
O šiaip - gyventi bute ir turėti naują/apynaujį automobilį nei keistenybė, nei nuodėmė.
Būtent, žmonių pajamos dabar visai kitos nei sovietiniais laikais, tik sovietinė aplinka niekur nedingo ir visokių šeškinių fiziškai nėra kaip išgriauti. Puikus straipsnis kaip tik ta tema apie likusios stereotipus galvoje:
Komentuoti: