Aš kartais susigundau reklama - "Naujas automobilis XYZ tik 32 990€". Pradedu dėliotis, sugaištu valandą laiko, gaunasi 45k €, ir nebeperku.
Jeigu gyveni privačiam name ar kotedže (su galimybe įsirengti saulės elektrines) – kodėl ne Tesla Model 3 ar Volkswagen ID.4?
Atrodo no-brainer. Vos vos dėvėti ID4 20 – 25k, Model 3 šiek tiek brangiau.
Jie turbūt taip skaičiuoja, kad geriau parduos mažiau, bet brangesnių auto.
Jie paziurejo kad baziniu niekas neperka tiesiog ir tas dasikomplektavimas vis del to kainuoja - nes reikia ir informacines sistemas sukonfiguruoti ir gamyba atitinkamai planuoti. Nusprende kad geriau daryti taip ir papildomus priedus bet to pradejo siulyti paketais - kaip Volvo ir Lexus, nes iki to laiko reikejo kiekviena slamsta "isideti" atskirai. BMW ir Audi kaip supratau irgi darys taip pat
Labai geras dalykas, naudoju, bet negu Audi net tokius saugumo dalykus išlupa? Turbūt ir oro pagalves išluptų, jei galėtų. Japonai taip nedaro.
Taip ;-) , Plika Audi yra nafig - ten tik vairas ir pedalai. Beje del airbagu - yra papildoma opcija uzsisakyti gale dar papildomus airbagus uz papildoma mokesty.
Nu o distroniko nereikia ? Man tai reikia pvz. Bazinis variklis - nu bent ten uz 35k EUR 120kW TDI ir FWD. Jei vien dadejus AWD ir iki 150kW jau +10000 EUR. Audi uzknisa su savo kainodara kai finale priedu kaina buna = bazinei auto kainai. BMW ir MB jau keicia kainodara ir nesiulo pliku masinu
Labai geras dalykas, naudoju, bet negu Audi net tokius saugumo dalykus išlupa? Turbūt ir oro pagalves išluptų, jei galėtų. Japonai taip nedaro.
Sočiai užtenka paprastos kameros ir daviklių, HUD pas mane visada išjungtas, nes nervina, bazinio variklio taip pat pakanka, jei nesiruoši su auto lenktyniauti, LED visi šviečiai vienodai, čia nėra LED vs hologeginės skirtumas, pakaba dar sutinku, bet irgi klausimas, ar verta savo pinigų, geros sėdynės kur kas daugiau komforto duoda arba atitinkamai jei blogos atima.
Nu o distroniko nereikia ? Man tai reikia pvz. Bazinis variklis - nu bent ten uz 35k EUR 120kW TDI ir FWD. Jei vien dadejus AWD ir iki 150kW jau +10000 EUR. Audi uzknisa su savo kainodara kai finale priedu kaina buna = bazinei auto kainai. BMW ir MB jau keicia kainodara ir nesiulo pliku masinu
Džiaugiuosi, kad įsigijai tokios geros komplektacijos automobilį. O kažkas dabar gal sėdi Mioleryje ar Jutoj, užsisakinėja "pliką" Audi už 35k ir ja taip džiaugsis ne vienus metus.
Mercedes pvz GLC jau pradejo bazineje komplektacijoje siulyti zymiai zymiai daugiau nei pries tai modelyje, bet aisku ir kaina issipute nezmoniskai. Pletkai eina kad ir kai iseis Q5 mk3 bus labai gera bazine bet pasiruoskim start price nuo 60 000EUR
Isidek 360 kameras, distronika, HUD, normalesny varikly su quattro, Matrix LED zibintus, pneumo pakaba ir t.t ir t.t ir tai sudejus ne viska ko nori perlipsi 60k
Sočiai užtenka paprastos kameros ir daviklių, HUD pas mane visada išjungtas, nes nervina, bazinio variklio taip pat pakanka, jei nesiruoši su auto lenktyniauti, LED visi šviečiai vienodai, čia nėra LED vs hologeginės skirtumas, pakaba dar sutinku, bet irgi klausimas, ar verta savo pinigų, geros sėdynės kur kas daugiau komforto duoda arba atitinkamai jei blogos atima.
Džiaugiuosi, kad įsigijai tokios geros komplektacijos automobilį. O kažkas dabar gal sėdi Mioleryje ar Jutoj, užsisakinėja "pliką" Audi už 35k ir ja taip džiaugsis ne vienus metus.
Isidek 360 kameras, distronika, HUD, normalesny varikly su quattro, Matrix LED zibintus, pneumo pakaba ir t.t ir t.t ir tai sudejus ne viska ko nori perlipsi 60k
Audi virtual cockpit Plus" prietaisų skydelis
Oda aptrauktas 3 stipinų daugiafunkcis vairas "plus"
Audi garso sistema su žemų dažnių garsiakalbiu
Audi sąsaja išmaniajam telefonui (Android auto/AppleCarPlay)
Odos ir dirbtinės odos "mono.pur 550" derinys
Elektra nustatoma vairuotojo sėdynė
Priekinių sėdynių šildymas
Trijų zonų automatinė oro kondicionieriaus sistema su atskiru valdymu gale
Pastovaus greičio palaikymo sistema
Interjero apšvietimo paketas
Komfortiškas/reguliuojamas priekinis ranktūris
Berėmis automatiškai tamsėjantis galinio vaizdo veidrodis
Beraktė durų atidarymo sistema su sensoriniu bagažinės dangčio atrakinimu
LED žibintai
Tolimųjų šviesų automatinis valdymas
Parkavimo sistema priekyje ir gale
Galinio vaizdo kamera
Avarinio standymo sistema (Audi presense city)
Įspėjimo dėl išvažiavimo iš eismo juostos sistema
Tekstiliniai kilimėliai priekyje ir gale
Avarinis trikampis
70 litrų degalų bakas su papildomu "AdBlue" rezervuaru (24 litrų)
Vagystę apsunkinantys ratų varžtai
Apsauginė pakrovimo krašto juosta iš nerūdijančio plieno
Stogo rėmo ir langų apdaila iš anoduoto aliuminio
Stogo bėgeliai iš anoduoto aliuminio: stogo bėgeliai yra stogo krovinio laikiklių ir stogo bagažinės
Peleninė ir cigarečių uždegiklis priekyje
Tai čia tipiška Lietuvos situacija, kai vaikystės traumos "gydomos" perkant kažkokią brangesnę ar prabangesnę mašiną už žymiai daugiau pinigų, nei būtų racionalu.
Ne tik lietuviška, visame pasaulyje tas pats vyksta, žmonės linkę pinigus išleisti greitam vartojimui, o ne ilgalaikiems pirkiniams kaip pvz. geresnis NT ar investicijos.
Tai kad automobilis neturi tiesioginio ryšio su socialiniu statusu. Štai pažįstamų sūnus Norvegijoje užsidirbo ir už visą uždarbį nusipirko apynaujį X6, nors sėdi šiaip jau nepasiturintiems tėvams ant sprando, tik neseniai persikraustė į panos butą. Sugedus mašinai liepia tėvui remontuoti
Tai čia tipiška Lietuvos situacija, kai vaikystės traumos "gydomos" perkant kažkokią brangesnę ar prabangesnę mašiną už žymiai daugiau pinigų, nei būtų racionalu.
Komentuoti: