Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šiandien autonominio vairavimo nereikia išvis Vairavimas ne raketų mokslas.

    Esminė problema su autonominiu vairavimu - tarpiniai variantai yra labai blogai. Net aviacijoje su visais apmokymais ir pilotų pasiruošimu nutinka katastrofų kai pilotai laiko nepamato, kad autopilotas grybauja ir nesugeba suvaldyti situacijos. Masiniame eisme tokios situacijos būtų dar dažnesnės. Kai žmonių įgūdžiai atbunka, nėra paskatos nuolatinei koncentracijai ir nutikus kažkam netikėto nėra nei sugebėjimų, nei nusiteikimo.
    Vairuotojai elgiasi taip, lyg būtų raketų mokslas. Ypač mėgsta pavaidinti raketą kur nors nutrenkdami pėstįjį važiuojant 2x leidžiamu greičiu.

    Autonominis vairavimas smarkiai sumažintų girtų už vairo kiekį, nes girtas tiesiog pajungtų autopilotą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai toks L4 dar ilgą laiką nebus pasiekiamas, bet daugumai žmonių tokio ir nereikės.
    Šiandien autonominio vairavimo nereikia išvis Vairavimas ne raketų mokslas.

    Esminė problema su autonominiu vairavimu - tarpiniai variantai yra labai blogai. Net aviacijoje su visais apmokymais ir pilotų pasiruošimu nutinka katastrofų kai pilotai laiko nepamato, kad autopilotas grybauja ir nesugeba suvaldyti situacijos. Masiniame eisme tokios situacijos būtų dar dažnesnės. Kai žmonių įgūdžiai atbunka, nėra paskatos nuolatinei koncentracijai ir nutikus kažkam netikėto nėra nei sugebėjimų, nei nusiteikimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir paprastai važiuoja pagal iš anksto paruoštą detalų miesto planą. O ne gyvai stebi situaciją ir pagal ją važiuoja. L4 bus kai galės važiuoti gyvai stebint situaciją neskanuotais keliais. Įskaitnat ir daugumą kalnų keliukų kur nereikia didelio džipo. Kitaip sakant, L4 turėtų sugebėt geru oru nuvažiuot nuo asfalto ir nuvažiuot žvyrkeliu pas bobutę į kaimą. L5 - nuvažiuotų ir per pūgą.
    Na tai toks L4 dar ilgą laiką nebus pasiekiamas, bet daugumai žmonių tokio ir nereikės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na jeigu apribojo geografiškai pvz LA miesto ribose tai taip ir yra su dabar testuojamais modeliais L4. Na nebent tu nelaikai lad L4 egzistuoja kol į bet kokį užkampį nuvažiuos tai tada jo teks palaukti. Yra pvz kalnų keliukų kur dauguma vairuotojų net nedrįsta važiuoti.
    Ir paprastai važiuoja pagal iš anksto paruoštą detalų miesto planą. O ne gyvai stebi situaciją ir pagal ją važiuoja. L4 bus kai galės važiuoti gyvai stebint situaciją neskanuotais keliais. Įskaitnat ir daugumą kalnų keliukų kur nereikia didelio džipo. Kitaip sakant, L4 turėtų sugebėt geru oru nuvažiuot nuo asfalto ir nuvažiuot žvyrkeliu pas bobutę į kaimą. L5 - nuvažiuotų ir per pūgą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na jeigu apribojo geografiškai pvz LA miesto ribose tai taip ir yra su dabar testuojamais modeliais L4. Na nebent tu nelaikai lad L4 egzistuoja kol į bet kokį užkampį nuvažiuos tai tada jo teks palaukti. Yra pvz kalnų keliukų kur dauguma vairuotojų net nedrįsta važiuoti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.
    Palaipsniui vyksta tik L3 atsiradimas. L4 kiek pamenu reiškia, kad vairuotojas įsikiš tik retsykais. Bet jei nebus ekstremalių sąlygų - mašina nuvažiuos bet kur numetus tašką žemėlapyje. L5 reikštų nuvažiavimą bet kokiom sąlygom.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.
    Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.
    L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na tai nereikia tikėtis kad L4 startuos visame pasaulyje tuo pačiu metu.
    Kai bus L4, galės važiuot ne tik kruopščiai atrinktose vietose. Kol važiuoja atrinktose vietose - tol tai yra L3.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ribotumas geografiškai ir yra dėl ribotų techninių galimybių.
    Na tai nereikia tikėtis kad L4 startuos visame pasaulyje tuo pačiu metu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ribotas turiu omenyje geografiškai, ne tehninėmis galimybėmis.
    Ribotumas geografiškai ir yra dėl ribotų techninių galimybių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ribotas L4 yra L3.
    Ribotas turiu omenyje geografiškai, ne tehninėmis galimybėmis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Testuojamas ribotas L4, L3 jau egzistuoja rinkoje ir veikia tam tikrose vietose.
    Ribotas L4 yra L3.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ir tas yra Merso labai ribotas L3. Visa kita - kreivas šleivas L2. Arba testuojamas faktiškai L3 be teisingo suderinimo ir paleidimo į rinką.
    Testuojamas ribotas L4, L3 jau egzistuoja rinkoje ir veikia tam tikrose vietose.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na yra ir kelias tonas važinėjančios pvz Kalifornijoje. Greitis ribojamas ne techniškai bet dėl įstatiminės bazės.
    Ir tas yra Merso labai ribotas L3. Visa kita - kreivas šleivas L2. Arba testuojamas faktiškai L3 be teisingo suderinimo ir paleidimo į rinką.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na yra ir kelias tonas važinėjančios pvz Kalifornijoje. Greitis ribojamas ne techniškai bet dėl įstatiminės bazės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na tai taškiniuose vietose yra level 4. Net Vilniuje yra rajonas skur savaeigis prekes išvežioja. Google kaip visada, pradėjo pirma ir tada apleido projektą.
    Prekių išvežiojimo robotukas ir pora tonų geru greičiu yra truputi skirtingi dalykai.

    Daugiausia kas yra - L3. Mercedes vokiškuose autobanuose ir berods keliose JAV valstijose ir tik autostradose per kamščius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na tai taškiniuose vietose yra level 4. Net Vilniuje yra rajonas skur savaeigis prekes išvežioja. Google kaip visada, pradėjo pirma ir tada apleido projektą.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Net truputį įtartina kaip ilgai užtrunka level4 padaryti, turint omenyje kaip sąlyginai seniai atsirado pirmieji prototipai.

    Waymo turi kažkokiam dykumos miestelyje self-driving taksi.
    Why You Should Want Driverless Cars On Roads Now – Veritasium

    Ir Volvo su Uber jau 2017 eksperimentavo su level4 self driving
    Uber Strikes Deal With Volvo to Bring Self-Driving Cars to Its Network – New York Times



    Komentuoti:

Working...
X