Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
pvz.?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ypač mėgsta pavaidinti raketą kur nors nutrenkdami pėstįjį važiuojant 2x leidžiamu greičiu.
Komentuoti:
-
Ji jau yra, bet tai nėra automatinis vairavimas. Kliūčių aptikimas ir stabdymas neleidžia nukreipti dėmesio nuo vairavimo ar tuo labiau sėst girtam į keleivio vietą su vairu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl beprasmiška? Vien automatinė kliūčių aptikimo ir stabdymo sistema gali išgelbėti daug gyvybių.
Komentuoti:
-
Kodėl beprasmiška? Vien automatinė kliūčių aptikimo ir stabdymo sistema gali išgelbėti daug gyvybių.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
T.y. bet kas mažiau nei pilnas L5 yra beprasmiška.
Komentuoti:
-
T.y. bet kas mažiau nei pilnas L5 yra beprasmiška.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutonominis vairavimas smarkiai sumažintų girtų už vairo kiekį, nes girtas tiesiog pajungtų autopilotą.
Komentuoti:
-
Vairuotojai elgiasi taip, lyg būtų raketų mokslas. Ypač mėgsta pavaidinti raketą kur nors nutrenkdami pėstįjį važiuojant 2x leidžiamu greičiu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiandien autonominio vairavimo nereikia išvis
Vairavimas ne raketų mokslas.
Esminė problema su autonominiu vairavimu - tarpiniai variantai yra labai blogai. Net aviacijoje su visais apmokymais ir pilotų pasiruošimu nutinka katastrofų kai pilotai laiko nepamato, kad autopilotas grybauja ir nesugeba suvaldyti situacijos. Masiniame eisme tokios situacijos būtų dar dažnesnės. Kai žmonių įgūdžiai atbunka, nėra paskatos nuolatinei koncentracijai ir nutikus kažkam netikėto nėra nei sugebėjimų, nei nusiteikimo.
Autonominis vairavimas smarkiai sumažintų girtų už vairo kiekį, nes girtas tiesiog pajungtų autopilotą.
Komentuoti:
-
Šiandien autonominio vairavimo nereikia išvisParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai toks L4 dar ilgą laiką nebus pasiekiamas, bet daugumai žmonių tokio ir nereikės.
Vairavimas ne raketų mokslas.
Esminė problema su autonominiu vairavimu - tarpiniai variantai yra labai blogai. Net aviacijoje su visais apmokymais ir pilotų pasiruošimu nutinka katastrofų kai pilotai laiko nepamato, kad autopilotas grybauja ir nesugeba suvaldyti situacijos. Masiniame eisme tokios situacijos būtų dar dažnesnės. Kai žmonių įgūdžiai atbunka, nėra paskatos nuolatinei koncentracijai ir nutikus kažkam netikėto nėra nei sugebėjimų, nei nusiteikimo.
Komentuoti:
-
Na tai toks L4 dar ilgą laiką nebus pasiekiamas, bet daugumai žmonių tokio ir nereikės.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir paprastai važiuoja pagal iš anksto paruoštą detalų miesto planą. O ne gyvai stebi situaciją ir pagal ją važiuoja. L4 bus kai galės važiuoti gyvai stebint situaciją neskanuotais keliais. Įskaitnat ir daugumą kalnų keliukų kur nereikia didelio džipo. Kitaip sakant, L4 turėtų sugebėt geru oru nuvažiuot nuo asfalto ir nuvažiuot žvyrkeliu pas bobutę į kaimą. L5 - nuvažiuotų ir per pūgą.
Komentuoti:
-
Ir paprastai važiuoja pagal iš anksto paruoštą detalų miesto planą. O ne gyvai stebi situaciją ir pagal ją važiuoja. L4 bus kai galės važiuoti gyvai stebint situaciją neskanuotais keliais. Įskaitnat ir daugumą kalnų keliukų kur nereikia didelio džipo. Kitaip sakant, L4 turėtų sugebėt geru oru nuvažiuot nuo asfalto ir nuvažiuot žvyrkeliu pas bobutę į kaimą. L5 - nuvažiuotų ir per pūgą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa jeigu apribojo geografiškai pvz LA miesto ribose tai taip ir yra su dabar testuojamais modeliais L4. Na nebent tu nelaikai lad L4 egzistuoja kol į bet kokį užkampį nuvažiuos tai tada jo teks palaukti. Yra pvz kalnų keliukų kur dauguma vairuotojų net nedrįsta važiuoti.
Komentuoti:
-
Na jeigu apribojo geografiškai pvz LA miesto ribose tai taip ir yra su dabar testuojamais modeliais L4. Na nebent tu nelaikai lad L4 egzistuoja kol į bet kokį užkampį nuvažiuos tai tada jo teks palaukti. Yra pvz kalnų keliukų kur dauguma vairuotojų net nedrįsta važiuoti.
Komentuoti:
-
Palaipsniui vyksta tik L3 atsiradimas. L4 kiek pamenu reiškia, kad vairuotojas įsikiš tik retsykais. Bet jei nebus ekstremalių sąlygų - mašina nuvažiuos bet kur numetus tašką žemėlapyje. L5 reikštų nuvažiavimą bet kokiom sąlygom.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.
Komentuoti:
-
Na tai kelionė tarp L3 ir L4 ne binarinė, palaipsniui tas vyksta. Bet jo, suprantu kad mes skirtingai žiūrime į tai ką reiškia L4.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.
Komentuoti:
-
L5 kai galės važiuot be žmogaus įsikišimo bet kokiu oru. Kol nevažiuos per pūgą, bet šiaip visur - L4. Kai važiuoja tik ten kur geras oras ir grerai išžvalgyti aiškūs keliai - nemanau, kad traukia iki L4. Nematau skirtumo tarp Merso važiuojančio kamščiuose autostradose geru oru ir tų taksi važinėjančių iš anksto nuskanuotuose miestuose su švelniu klimatu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.
Komentuoti:
-
Jeigu atlieka visas vairavimo funkcijas tam tikrose vietose, tai L4. Jeigu galės važiuoti visur tai čia jau arčiau L5.
Komentuoti:
-
Kai bus L4, galės važiuot ne tik kruopščiai atrinktose vietose. Kol važiuoja atrinktose vietose - tol tai yra L3.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai nereikia tikėtis kad L4 startuos visame pasaulyje tuo pačiu metu.
Komentuoti:
-
Na tai nereikia tikėtis kad L4 startuos visame pasaulyje tuo pačiu metu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ribotumas geografiškai ir yra dėl ribotų techninių galimybių.
Komentuoti:
-
Ribotumas geografiškai ir yra dėl ribotų techninių galimybių.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ribotas turiu omenyje geografiškai, ne tehninėmis galimybėmis.
Komentuoti:
-
Ribotas turiu omenyje geografiškai, ne tehninėmis galimybėmis.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ribotas L4 yra L3.
Komentuoti:
-
Ribotas L4 yra L3.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Testuojamas ribotas L4, L3 jau egzistuoja rinkoje ir veikia tam tikrose vietose.
Komentuoti:
-
Testuojamas ribotas L4, L3 jau egzistuoja rinkoje ir veikia tam tikrose vietose.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir tas yra Merso labai ribotas L3. Visa kita - kreivas šleivas L2. Arba testuojamas faktiškai L3 be teisingo suderinimo ir paleidimo į rinką.
Komentuoti:
Komentuoti: