Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.
    Visi škodų pirkėjai save guodžia tuo, kad nusipirko "audi" už pusę kainos.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Neblogai pasaulis pasikeitė per 10 metų

    Prieš 10 metų
    Bugatti has built the most powerful and fastest series roadster worldwide – Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse (2012). The car sets another world speed record.
    • 1,200 PS (882 kW; 1,183 bhp) at 6,400 rpm
    • 1,500 N⋅m (1,100 lb⋅ft) at 3,000–5,000 rpm.
    • 0-100 km/h in 2,60 seconds
    Šiandien
    The Zeekr 001 FR is a 1,265 bhp estate that’ll do 0-62mph in 2.07 seconds (Top Gear)
    Ir tas Zeekr yra šeimyninis automobiliukas. Iš Kinijos.
    Pasirodo "developed in Sweden", bet pristatomas kaip Kinijos gaminys.








    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.14, 10:12.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o Audi?

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
    Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.
    Pats vazinėju su 2023 m Skoda Octavia ir galiu patvirtinti. To ekonominio varianto. pigumo senai nebeliko. Draugas ką tik nuspirtko irgi naują VW Passat, kuris teoriskai turetų būti aukštesnė klasė. Tačiau, to pranašumo išvis nesimato, o kai kur Skoda lenkia.

    P.S. kalbant apie kainas tai ėmiau aukščiausio lygio modelį + susidejau ko norėjau (ACC, šildomas priekinis stiklas ir pan.), galutinė kaina 27,5 K. Aiškų čia prieškovodinė kaina, nes teko 1 m 9 mėn laukti kol atvyks (užsisakiau 2021 rugsėjį, gavau 2023 balandį). Bet dabar kąžka panašaus galima susidėlioti už ~32K. Tad teiginiai, kad paprasčiausi variantai jau lenkia 30K manau yra perdėti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Pradžioje Skoda buvo lyg našlaitė VW podukra, kuriai kišdavo prasčiausias medžiagas, užpraeitos kartos agregatus ir prietaisus/mygtukus ir pan. Bet laikai pasikeitė, dabar koks VW ID.4 atsilieka nuo savo Skoda pusbrolio, tame tarpe ir kaina.
    Jei Seat sukūrė "premium" brandą Cupra, bijau kad visa Skoda taps premium, o VW liks kablukai ir furgonai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Matyt kokį BNB vairuotoją prie šviesoforo Octavia RS kaip vaiką padarė.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O kas su ta Škoda blogai? Aš iš Vag’inų ir pirkčiau nebent Škoda. Na dar 911

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied




    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kad skoda tas pats beveik kas wv, pvz polo vs fabia yra vos ne analogai.
    bet jis nurode Audi a4, o tai ne tas pats

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kad skoda tas pats beveik kas wv, pvz polo vs fabia yra vos ne analogai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.
    Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.
    jis turejo omeny uz Skoda

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.
    Ne apie tai šneka. Standartinis kompaktinis automobilis (Opel, Renault, Citroen, VW, Ford, Toyota) be navarotų jau dabar kainuoja ~30 kEUR.
    Tai teigti, kad 35 moka tik debilai, kažkaip nenormalu.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ką jau ką, bet škodą už 35+k€ gali pirkti tik protiškai neįgalus žmogus.
    Ar galėtum kažkaip pagrįsti šitą?
    Nes at face value skamba de****škai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
    Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.
    Klaidinga manyti, kad škoda tai ta pati audi tik žymiai pigesnė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Na ir ką tai įrodo? Tas pats VAG. Vos per 4-5 metus pabrango 30% bazinis modelis.
    Juolab, sakau, kad greitai, už kelių metų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Greitai už 35 kEUR iš viso jokio automobilio neįpirksi. TATA pas mus neparduoda.
    https://www.audi.lt/lt/web/lt/new-client/offers/A4.html

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Greitai už 35 kEUR iš viso jokio automobilio neįpirksi. TATA pas mus neparduoda.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Octavia RS?
    Superb L&K?
    Enyaq?
    ...
    Belenkurią.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ką jau ką, bet škodą už 35+k€ gali pirkti tik protiškai neįgalus žmogus.
    Ir turtingas

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ką jau ką, bet škodą už 35+k€ gali pirkti tik protiškai neįgalus žmogus.
    Octavia RS?
    Superb L&K?
    Enyaq?
    ...

    Komentuoti:

Working...
X