Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kokią SIM kortą? Sėkmės išlupt esim modulį ir nieko nesugadint.
    Ai joo, pamiršau apie šitą dalyką. Paskutinį kartą kai mačiau tokį dalyką, tai buvo SIM Tesloj.

    Bet garantuoju, kad tiek modulį išlupt, tiek jį išjungt, bus galima garažiuke

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu
    Kokią SIM kortą? Sėkmės išlupt esim modulį ir nieko nesugadint.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

    Vairavimo? Naivuolis:

    Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tiesa, sklando gandai, kad visi vairavimo duomenys eis tiesiai į Xi Jinpingo laptopą
    Vairavimo? Naivuolis:

    Your car wants to know about your sex life

    Car manufacturers are collecting troves of data on drivers and passengers — some even tracking drivers' sexual activity — according to a new report.

    In a review of 25 car brands and 15 car companies published by Mozilla Foundation on Wednesday, researchers found that Japanese car manufacturer Nissan said it could sell information about drivers and passengers’ sexual activity, intelligence and health diagnosis to data brokers, law enforcement agencies and other companies. German manufacturer Volkswagen said it could record drivers’ voices to profile them for targeted ads.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kol kas beveik visi mainstreminiai apžvalgininkai, įskaitant Matt Watson, baisiai pro visur giria šitą Volvo. Bet aš labiausiai laukiu Teslabjorn apžvalgos. Reikia manyti, bus galima greit išbandyti ir ant Spark?
    Tiesa, sklando gandai, kad visi vairavimo duomenys eis tiesiai į Xi Jinpingo laptopą

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Carwow turi naujos Volvo apžvalgą:
    https://www.youtube.com/watch?v=5umdHj0o1B8

    Įdomiausia yra kaina.
    Kažkaip neįprasta kad elektrinė Volvo yra pigiausias savo segmento automobilis.
    Pigesnis nei Kia ar Byd.


    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Riebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.

    Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
    Na kilometrais virš 275 000 suplyšo. Susiuvau. Po 300 000 vėl suplyšo. Aišku, kas neatsisėsdavo, tai skūsdavosi, kad sunku įsėsti / išlipti, ne visada iš pirmo karto pavykdavo, tai ir pats patrindavau gerai tuos atsikišusius sėdynės kraštus besisprausdamas, kai platesnes duris reikia atidaryti šalia pusnies ar ankštuose parkinguose.

    Sausi džinsai šalti ir prie -15°C kelias minutes valant sniegą arba ilgiau pabuvus lauke.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Tikra oda retas reiškinys, o PU imitacijai tiek priežiūros nereikia.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Riebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.

    Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?
    Odą reikia tepti, kad būtų elastinga ir neskilinėtų. Galioja ir batams, striukėms, kuprinėms, rankinukams ir t.t.

    Su tamstos požiūriu sekančiam savininkui sėdynės turbūt suplyšo...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Odą reikia mokėti prižiūrėti, kad būtų puiki. Patepti riebaliuku, kad neišdžiūtų ir neskiltų. Standartinės medžiaginės sėdynės praplyšta po kokių 15 m. Oda neturėtų (jų būna skirtingų, pvz. į Ferrarius deda ir augalinio rauginimo oras). Kodėl atrodo prasčiau? Šiaip skaitosi, kad "prabangiai atrodo". Plastikas ar medvilnė atrodo geriau, kuo?



    Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/
    Riebalus paprastai valome, o ne tepame bet jo, oda reikai prižiūrėti, tai čia dar papildomos bėdos. Nežinau kas kam plyšta, bet man teko vairuoti tiek odines tiek medžiagines 25+ metų sedynes ir nei vienu atveju nebuvo suplyšusios.

    Jūs gal šlapiais džinsai vaikštote, kad sušala?

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    O šiaip ką jūs laikot „nagų kišimų prie softo“? Nes dauguma garažiukų tikrai prijungs OBD scannerį ir nuskanuos kodus. Čia jau pagal jus naikintų garantiją? O jei keičiant kaladėles įjungs elektrinio rankinio stabdžio kaladėlių keitimo režimą? Jau irgi amen?
    ODB skaneris yra kosher. Daug value-add paslaugu - kaip visokios auto-nuomos (citybee), fleet tracking ir kitos per ODB gauna informacija apie masina. Man pries atnajinant masinos softa net ismeta priminima - atjunkite visus ODB probes. Kas nera kosher - tai kai bandoma perprogramuoti ECU parametrus. Taciau tokius bandymus naujos masinos pastebi ir atvaziavus i autorizuota servisa apie tai informuoja. Kaip beje ir fakta kad masina buvo and dyno stendo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Palauk, dar Aleksio išeis į trasą - tada turėsi 50ag dyzelinį šūdą vairuot ir visiems aiškinti kaip zjb viskas.
    Kažin - per daug durnas, kad virš savaitės ar dviejų išbūtų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Mane visad stebina šitie, kurie žino kas kitiem turi patik, ką pirkt, ko nepirkt, kokia mašina važinėt, ant kokių sėdynių sėdėt. O man patinka geros odinės rekarinės sėdynės, šildomos, ir šildomas odinis vairas, ir mėgaujuos vairuodamas, tą kas man patinka, ir labai nuoširdžiai bbd and va tokių bobų bambeklių (abiejų lyčių) kaip strazdas ir kasa visų klausimų egzpertai su kojinėm ir basanoškėm
    Palauk, dar Aleksio išeis į trasą - tada turėsi 50ag dyzelinį šūdą vairuot ir visiems aiškinti kaip zjb viskas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    Mane visad stebina šitie, kurie žino kas kitiem turi patik, ką pirkt, ko nepirkt, kokia mašina važinėt, ant kokių sėdynių sėdėt. O man patinka geros odinės rekarinės sėdynės, šildomos, ir šildomas odinis vairas, ir mėgaujuos vairuodamas, tą kas man patinka, ir labai nuoširdžiai bbd and va tokių bobų bambeklių (abiejų lyčių) kaip strazdas ir kasa visų klausimų egzpertai su kojinėm ir basanoškėm
    Viskas ką parašiau, neskaitant skirtingo žmonių prakaitavimo, yra objektyvūs faktai. Nesakiau nei kad vienos geros, nei kad kitos blogos. Tai prie ko čia aš Na nebent dėl prenumeratos, ten tai tikrai juokiuosi iš visų tokią įsigijusių.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Dar galima pridėti tai, kad odinių sėdynių priežiūra yra ypatingai lengva, lyginant su medžiaginėmis.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    Mane visad stebina šitie, kurie žino kas kitiem turi patik, ką pirkt, ko nepirkt, kokia mašina važinėt, ant kokių sėdynių sėdėt. O man patinka geros odinės rekarinės sėdynės, šildomos, ir šildomas odinis vairas, ir mėgaujuos vairuodamas, tą kas man patinka, ir labai nuoširdžiai bbd and va tokių bobų bambeklių (abiejų lyčių) kaip strazdas ir kasa visų klausimų egzpertai su kojinėm ir basanoškėm

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Medžiaginių sėdynių medžiaga yra lengvesnė, pusiau kiaura, mažesnės masės, dėl to greitai įšyla ir atšąla. Vasarą nereikia papildomos ventiliacijos kad nesuprakaituotum, o žiemą sėdynių šildymas pasijaučia dar neišvažiavus iš kiemo. Tuo pat metu odinės sėdynės įšilimas užtrunka iki kelių minučių, o vasarą būsi šlapias jeigu nenusipirkai vėdinimo prenumeratos

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/
    Medžiaginės ne taip įšala, bet daugiau nei pakankamai.

    Gal nepastebintys važinėja su bobiškais ilgais paltais Tada tikiu, kad šildymo nereikia.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Mes uz vairo sildyma sumokejom ~340 EUR, nes planuojam masina 5 metus tureti.
    Ne geriau užsisakyti zomšos vairą? Ranka nešaltų nei kiek. Su mašina važinėjant patogu tiesiog su plonomis odinėmis pirštinėmis vairuoti. Pas mane pusiau oda, pusiau Alcantara apsiūtas, tai kai šalta imu už viršaus, kur Alcantara (kai be pirštinių).

    Pvz. zomšos vairas: https://momo.com/en-us/shop/mod-07-b...sku=R1905/35BE

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kad odinės sėdynės vien problemos be jokios naudos, o atrodo dar prasčiau.
    Odą reikia mokėti prižiūrėti, kad būtų puiki. Patepti riebaliuku, kad neišdžiūtų ir neskiltų. Standartinės medžiaginės sėdynės praplyšta po kokių 15 m. Oda neturėtų (jų būna skirtingų, pvz. į Ferrarius deda ir augalinio rauginimo oras). Kodėl atrodo prasčiau? Šiaip skaitosi, kad "prabangiai atrodo". Plastikas ar medvilnė atrodo geriau, kuo?

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jūs gal žiemą nuuogi vairuojat ar ką, kad šildomos sėdynės yra tokia opi problema?
    Prie didelio šalčio sušąla džinsai, atsisėdus nuo jų šalta. Odinė sėdynė irgi stipriai sušąla. Medžiaginės sėdynės neįšąla ir greitai sušyla nuo kūno. Norint prabangos, galima turėti Alcantara, kurios nereiks prižiūrėti, nes ji sintetinė. Kaip foto sėdynių viduryje: https://www.alcantara.com/applications/automotive/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tai aišku, visa ta pramonė, kuri dešimtmečiais daro odines sėdynes nieko nesupranta. Ir tie žmonės, kurie už jas pinigus moka.

    Gaila, kad nei vienas iš jų nesutiko Medinio Strazdo. Kiek vargo būtų visiem atkritę....
    Yra pramonė kuri auksinius tuoletus daro, bet jie niekaip nėra praktiški. Taip, yra nemažai klvailų žmonių pasaulyje.

    Komentuoti:

Working...
X